30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک در خراسان شمالی به کمک کدپستی

ارسال پیامک در خراسان شمالی به کمک کدپستی

2

تبلیغات براساس محل زندگی ترفندیست که هر کسب‌وکاری از آن برای جذب مشتری بیشتر استفاده می‌کند. در این میان برخلاف پخش تراکت یا تبلیغات محیطی که معمولاً نتیجۀ جالبی هم ندارند، بازاریابی پیامکی روش خاص خودش را دارد. اگر ساکن یکی از شهرهای شمال خراسان هستید، قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان خراسان شمالی شرایط ارسال پیامک به تفکیک محل زندگی را برای کسب‌وکارتان فراهم کرده تا بتوانید بر اساس کدپستی مناطق مختلف تبلیغات هدفمندی داشته باشید. اما چطور؟

در ادامه با ما همراه باشید تا با این مزیت بازاریابی پیامکی که توسط شرکت ملی پیامک در اختیارتان قرار خواهد گرفت، بیشتر آشنا شوید.

سامانه پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس ملی پیامکسامانه پیامکی نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های ارسالی است که به بانک شماره‌های سراسر استان دسترسی دارد و از طریق خدمات وب‌سرویس پیامکی به سایت یا اپلیکیشن وصل می‌شود تا پیام‌هایی مانند رمز عبور یا وضعیت مرسوله به صورت خودکار ارسال شود.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان خراسان شمالی است تا کاربران بر اساس محل زندگی مشتریان برایشان پیامک تبلیغاتی بفرستند.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان خراسان شمالی

برای ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتریان می‌توانید از ماژول کدپستی استفاده کنید. اما یک سوال مهم، چرا باید از تبلیغات پیامکی بر اساس محل زندگی استفاده کنید؟

بسیاری از کسب‌وکارها در ابتدای شروع کارشان هستند و هوز بودجۀ محدودی برای تبلیغات دارند، در نتیجه می‌توانند از تبلیغ در منطقۀ خودشان شروع کنند و به مرور کارشان را گسترش بدهند. به این ترتیب می‌توانند مزایایی مانند تخفیف ویژه، ارسال فوری یا حتی ارسال رایگان را هم فقط برای منطقه خودشان فعال کنند تا توجه مشتریان بیشتری جلب شود و به مرور محدودۀ کارشان را وسیع کنند. ارسال پیامک از طریق ابزار کد پستی استان خراسان شمالی شامل شماره‌های همراه اول و ایرانسل می‌شود که در ادامه به ترتیب در موردش صحبت خواهیم کرد.

کدپستی همراه اول خراسان شمالی

برای ارسال پیامک از طریق کد پستی استان خراسان شمالی ویژۀ شماره‌های اپراتور همراه اول از همه باید وارد پنل ملی پیامک شوید. از قسمت نوار سبز رنگ گزینه ارسال را انتخاب، روی گزینه ارسال کلیک کرده و بعد آیکون همراه اول را انتخاب کنید.

در صفحۀ جدید متن پیامکتان را بنویسید، عنوان ارسال را مشخص کنید تا بعد در قسمت ارسال‌ها دسته‌بندی راحتی داشته باشید، نوع ارسال را به صورت تصادفی یا ترتیبی انتخاب کنید. یادتان باشد که از قبل حتماً محله‌های موردنظرتان را انتخاب کنید تا بتوانید رنج کدپستی آن مناطق را از سامانه ملی پست پیدا کنید و در قسمت کد پستی بنویسید. با رفتن به مرحلۀ بعد پیامک شما برای مناطقی که کدپستی‌شان را انتخاب کردید، ارسال خواهد شد.

کد پستی همراه اولکدپستی ایرانسل خراسان شمالی

ارسال پیامک از طریق کد پستی استان خراسان شمالی برای شماره‌های ایرانسل هم دقیقاً مانند روش بالاست، با این تفاوت که به جای گزینه کدپستی همراه اول روی گزینه کدپستی ایرانسل کلیک کنید. در ضمن یادتان باشد که عنوان ارسال تنها برای دسته‌بندی پیام‌ها در قسمت ارسالی کاربر است و برای مخاطب ارسال نخواهد شد.

به این ترتیب و تنها بر اساس 5 رقم اول کد پستی می‌توانید برای هر محله و منطقه که مدنظرتان است پیامک تبلیغاتی بفرستید و آن‌ها را به مشتریان همیشگی تبدیل کنید. برای آموزش بیشتر در مورد ترفندهای بازاریابی پیامکی هم می‌توانید از ویدئوهای آپارات ملی پیامک و مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی استفاده کنید.

کد پستی ایرانسل

جدول کد پستی استان خراسان شمالی

حالا که می‌خواهید بر اساس کد پستی استان خراسان شمالی ارسال پیامک داشته باشید، بیشتر از هرچیزی به جدول کد پستی استان نیاز دارید که در ادامه برایتان آماده شده است.

بجنورد 94131 - 94591
شیروان 94611 - 94691
اسفراین 96611 - 96691
مانه و سملقان 94341 - 94551
فاروج  94811 - 94891
جاجرم 94311 - 94491

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکماژول ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان خراسان شمالی امکان ارسال پیامک منطقه‌ای و تبلیغات محله به محله برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم کرده تا با هر میزان بودجه‌ای که دارند، به راحتی تبلیغات هدفمند داشته باشند و نتایج مثبت آن را در کسب‌وکارشان ببیند.

با توجه به آموزش‌ کامل بازرایابی پیامکی از سمت تیم پشتیبانی ملی پیامک، وقتش رسیده که رونقی به برنامه تبلیغاتی‌تان بدهید و با روشی مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تر سراغ اجرای تبلیغات منطقه‌ای بروید. برای مشاوره رایگان هم می‌توانید از تیم پشتیبانی ملی پیامک کمک گرفته، در انتهای متن نظرتان را برایمان بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی در مورد دیگر ابزارهای ارسال پیام هم به خوبی راهنمایی‌تان کنند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید