30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
کدپستی ایلام، قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتریان

کدپستی ایلام، قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتریان

2

تابه‌حال به این فکر کردید که اگر کسب‌وکاری در سطح استان ایلام دارید، با ابزار کد پستی استان ایلام می‌توانید به راحتی بر اساس محل زندگی کاربران تبلیغات پیامکی داشته باشید، با مشتریان در تعامل باشید و برای این روش تبلیغاتی جدید، هزینۀ زیادی نپردازید؟ اما چطور؟!

در ادامه می‌خواهیم درباره ابزار کدپستی صحبت کنیم و بیشتر با مزایای تبلیغات براساس محل زندگی کاربران آشنا شویم.

پنل اس ام اس چیست؟

بانک شماره پنل اس ام اسپنل ارسال اس ام اس نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های انبوه است که علاوه‌بر ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه، شرایط دریافت پاسخ پیامک مشتری و ارسال پیامک‌های خودکار جهت اطلاع‌رسانی هم دارد. شرکت ملی پیامک یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در حوزۀ ارائۀ پنل‌های اس ام اسی است. پنل‌های ملی پیامک در 4 مدل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با تعرفه‌ و دسترسی‌های متفاوت در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد تا با هر بودجه‌ای که دارند، به راحتی بتوانند تبلیغات پیامکی‌شان را شروع کنند.

در صورتی هم که نگران کار کردن با پنل هستید، اصلاً نگران نباشید. محیط کاربری پنل ملی پیامک ساده و به زبان فارسی طراحی شده و تمامی آموزش‌ها از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی، ویدئوهای یوتیوب و آپارات ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پس جای نگرانی نیست و همین حالا باید تبلیغات پیامکی را شروع کنید.

بازاریابی پیامکی بر اساس کد پستی استان ایلام

خب حالا که آماده شروع بازاریابی پیامکی هستید، وقتش رسیده که با ابزار ارسال پیامک برحسب کد پستی استان ایلام آشنا شوید که شامل کدپستی ایرانسل و کدپستی همراه اول می‌شود:

کد پستی ایرانسل

برای ارسال پیامک بر حسب کد پستی استان ایلام ویژۀ شماره‌های ایرانسل از داخل پنل کاربری پنل روی گزینه ارسال کلیک کنید و سپس روی گزینه کدپستی ایرانسل کلیک کنید.

در صفحه جدید اول باید متن پیامکتان را بنویسید و بعد عنوان ارسال را مشخص کنید. با انتخاب نوع ارسال بین تصادفی و ترتیبی و سپس درج رنج کدپستی محلۀ موردنظرتان می‌توانید به مرحله بعدی بروید و پیامتان را برای مخاطبان موردنظرتان ارسال کنید.

در صورتی هم که به کدپستی محله‌های موردنظرتان دسترسی ندارید، می‌توانید از مقاله ارسال پیامک بر حسب کد پستی برای آشنایی با نحوۀ پیدا کردن کدپستی استفاده کنید.

کد پستی ایرانسل

کد پستی همراه اول

برای ارسال پیامک از طریق کد پستی استان ایلام که شامل شماره‌های همراه اول شود، دقیقاً باید مطابق روش بالا عمل کنید فقط به جای گزینه ایرانسل روی گزینه همراه اول کلیک کنید.

در ضمن یادتان باشد که محدودۀ نوشتن پیامک فارسی 70 کاراکتر است و در صورتی که از این تعداد بیشتر باشد، هزینه پیامک هم بیشتر می‌شود. همچنین با دسترسی به خطوط 3000 یا 50004 می‌توانید لینک‌های ضروری مانند سایت، پیج اینستاگرام و ... را برای مشتری بفرستید. البته برای رعایت محدودیت کاراکتر هم توصیه می‌کنم که حتماً از کوتاه‌کننده‌های لینک استفاده کنید تا فضای بیشتری برای نوشتن داشته باشید.

کد پستی همراه اولجدول کد پستی استان ایلام

خب حالا که می‌خواهید بر حسب کد پستی استان ایلام برای مشتریانتان در این استان پیامک بفرستید، می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید که شامل کدپستی شهرهای مهم استان است:

ایلام 69311 - 69391
ایوان 69411 - 69391
آبدانان 69711 - 69791
دره شهر 69611 - 69691
دهلران 69811 - 69891
مهران 69911 - 69991
شیروان و چرداول 69511 - 69591

جمع‌بندی

پنل ارسال پیامککد پستی استان ایلام یکی از بهترین ابزارها و فیلترهای ارسال پیامک تبلیغاتیست که به کاربران این امکان را فراهم کرده تا بتوانند بر اساس محل زندگی کاربران برایشان پیامک تبلیغاتی بفرستند. ارسال کد تخفیف به مناطق خاص، اجرای تبلیغات به تفکیک محله، ارسال رایگان یا فوری کالا در برخی مناطق و ... تنها تعدادی از مهم‌ترین مزایای ارسال پیامک بر اساس محل زندگی است.

تیم ملی پیامک آموزش کامل بازاریابی پیامکی را نیز برای صاحبین مشاغل آماده کرده و از طریق ویدئوهای آپارات و یوتیوب در اختیار کاربران ملی پیامک قرار خواهد داد.در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان دارید، می‌توانید در انتهای متن برایمان بنویسید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید