30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
کسب درآمد (1) – تجارت پیامکی خود را آغاز کنید!

کسب درآمد (1) – تجارت پیامکی خود را آغاز کنید!

114

نمایندگی پنل اس ام اساگر به دنبال یک تجارت پردرآمد و بی‌خطر هستید که امتحان خود را پس داده باشد، نیاز به سرمایه اولیۀ بالایی نداشته باشد و خیلی راحت از راه دور اداره شود؛ لطفاً کمربندتان را ببندید و آماده شوید! چون قرار است در این مطلب، شما را با روش کسب درآمد از طریق پنل اس ام اس آشنا کنیم.

احتمالاً تا الان در مورد نمایندگی پنل اس ام اس چیزهایی شنیدید و سایت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی را هم بررسی کرده باشید. در این مطلب و همچنین مطلب‌های بعدی مجموعۀ کسب درآمد در مورد اصول اولیه تجارت و 0 تا 100 روش های مختلف درآمدزایی از طریق سامانه پیامکی صحبت می‌کنیم.

اما قبل از هرچیز لازم است تا یک مسأله را بین خودمان روشن کنیم: توجه داشته باشید که این تجارتی نیست که ظرف یک هفته میلیون‌ها تومان سود داشته باشد. درست مثل هر کار دیگری، باید سخت تلاش کرده و پشتکار داشته باشید تا بتوانید به عنوان یک سامانۀ پیامک انبوه برای خودتان اسم و رسمی دست‌وپا کنید.

اما در این راه ما کنار شما هستیم و راهکارهای طلایی را در مجموعۀ مقالات کسب درآمد خدمت‌تان ارائه می‌کنیم، تا از همان ابتدای کار با قدرت وارد این عرصه شوید و در مدت زمان کوتاهی از سایر رقبا جلو بزنید.

برای شروع بهتر است اول با اصول ابتدایی این تجارت آشنا شوید و شناخت کلی از آن داشته باشید. پس در ادامه این موضوع را بررسی می‌کنیم که پیامک انبوه چیست و سامانۀ نمایندگی چه‌طور کار می‌کند.

پیامک انبوه چیست؟

همان‌طور که از اسم آن می‌توانید حدس بزنید، پیامک انبوه به معنی اس ام اس‌هایی است که در آنِ واحد برای گروه بزرگی از مخاطبان ارسال می‌شوند. روش ارسال انبوه مزیت‌های بسیاری نسبت به سایر روش‌های ارسال پیامک دارد؛ از جمله:

  •   هزینۀ هر پیامک بسیار کمتر از نرخ‌های استاندارد که توسط اپراتورهای تلفن تعیین می‌شود، در نظر گرفته شده است.
  •  ارسال پیامک انبوه بسیار ساده است. زیرا فقط با یک کلیک می‌توانید هر پیامکی را که می‌خواهید به هزاران مخاطب ارسال کنید.
  •  می‌توانید پیامک‌های انبوه را با یک نام تجاری برای مخاطبان‌تان بفرستید؛ یعنی با نام شرکت خودتان به مشتری پیامک ارسال کنید.

کسب درآمد از طریق پنل اس ام اس به چه صورت است؟

در این کسب‌وکار شما مقدار معینی اعتبار پیامکی را به قیمت پائین خریداری می‌کنید و در حجم کمتر و با قیمت بالاتری آن را به کاربران نهایی واگذار می‌کنید. علاوه‌براین می‌توانید از طریق فروش پنل، خطوط اختصاصی و حتی ارائه نمایندگی هم درآمد داشته باشید. همانطور که می‌بینید کلیّت کار شما به عنوان یک نماینده کاملاً مشخص است.

حالا سامانۀ نمایندگی چگونه کار می‌کند؟

نمایندگی ملی پیامکاگر به عنوان نمایندگی ملی‌پیامک کارتان را شروع کنید؛ شیوه کار به‌ شکل زیر است:

به‌صورت آنلاین شروع به ارائه خدمات پیامکی می‌کنید. در ابتدا تعدادی خط و پیامک رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید کارتان را با کمترین هزینه شروع کنید. علاوه‌براین به یک سامانه آنلاین هم نیاز دارید تا کاربران بتوانند با تجارت شما در ارتباط باشند و از طریق آن پیامک‌های خودشان را ارسال کنند. ایجاد یک سامانه به هیچ‌وجه کار پیچیده‌ای نیست. برعکس، مثل آب‌خوردن راحت است؛ چون ملی پیامک سامانه‌ای کامل را در اختیار شما قرار می‌دهد، تا روی دامنۀ سایت خود بارگذاری کنید.

پس از راه‌اندازی سامانه، می‌توانید قیمت‌ها را به‌صورت دلخواه تنظیم کنید و شروع به فروش پنل‌های پیامک کنید. در اول کار، درآمد اصلی شما از طریق فروش پنل‌ها به دست می‌آید. به مرور زمان و با افزایش تعداد مشتریان می‌توانید از پیامک‌های ارسالی و همچنین فروش خطوط اختصاصی هم درآمد قابل توجهی را کسب کنید. برای اینکه بهتر متوجه موضوع شوید به این مثال توجه کنید.

شما 50,000 پیامک از ما خریداری می‌کنید و هر پیامک را یک تومان گران‌تر در اختیار مشتریان خودتان قرار می‌دهید؛ بنابراین بعد از واگذاری همهٔ پیامک‌ها به مشتریان، درآمد شما معادل 50 هزار تومان می‌شود و به اندازه 50 هزار تومان سود می‌کنید.

اگر می‌خواهید تا از جزییات روش‌ های کسب درآمد از طریق پنل اس ام اس بیشتر بدانید، مطلب کسب درآمد 3 را مطالعه کنید.

کسب درآمد از طریق پنل اس ام اس

نماینده پنل اس ام اسدر این مطلب، توضیح کلی در مورد کسب درآمد از پنل پیامکی برای نماینده پنل را بررسی کردیم، در مطلب بعدی از سری مقاله‌های کسب درآمد، در مورد مزایا و همچنین معایب این تجارت بحث می‌کنیم تا بتوانید تصمیم آگاهانه‌ای در مورد واردشدن به دنیای پیامکی بگیرید. اگر هنوز تردید دارید تا به عنوان نمایندگی پنل اس ام اس کار کنید، وبلاگ ملی‌پیامک را حتماً دنبال کنید، تا با مطالعه مقالات مرتبط جوانب کار را در نظر بگیرید و تصمیم‌ نهایی را بگیرید.

اما اگر تصمیم خودتان را گرفتید و می‌خواهید کسب درآمد از طریق پنل اس ام اس را شروع کنید، با شماره 02163404 تماس بگیرید، تا به‌صورت رایگان از کارشناسان ملی پیامک مشاوره رایگان بگیرید و با یک دید باز کارتان را شروع کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
48دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سادات شیرازی

    30 شهریور 1400، 16:00

    ببخشید من از شما پنل دارم
    میخواستم ببینم اگه بخوام دو سه میلیون تومن یجا شارژ کنم
    تعرفه ام کمتر هم میشه؟

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:20

      درود بر شما،
      برای اینکه تعرفه پیامکتون کمتر بشه باید از پنل تجاری استفاده کنید. این پنل در درازمدت هزینه تبلیغات پیامکی رو براتون پایین میاره.

  • چهارمحالی

    24 شهریور 1400، 10:37

    سلام وقتتون بخیر من سایتتون رو مطالعه کردم و متوجه شدم که پنل نمایندگی شما ارزون ترین تعرفه ارسال رو داره و خب ما قصد ارسال پیامک تبلیغاتی در تعداد بالا رو داریم ایا میتونیم فقط برای تعرفه ی ارزون این پنلتون نمایندگی رو خریداری کنیم؟

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:39

      درود بر شما،
      از نظر تکنیکال مشکلی نداره.

  • هادی دوستی

    23 شهریور 1400، 10:03

    سلا م و درود
    من قصد داریم برای مجموعه ی خودمون که در حوزه ی ارایشی و بهداشتی فعالیت می کند یک خط 1000 خریداری کنم که اولا 8 رقمی باشه میخواستم بدونم اول از کجا می تونم این خط رو استعلام بگیرم و ایا این خط قابلیت ارسال لینک و خدماتی شدن را دارد یا خیر ؟

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:23

      درود بر شما،
      برای خرید خط باید در همون صفحه نخست پنلتون روی سفارش خط کلیک کنید. البته اگر پنلتون طوری باشه که دسترسی بهتون داده بشه. اگر دسترسیش رو ندارید تماس بگیرید یا تیکت ارسال کنید.
      خطوط 1000 قابلیت خدماتی شدن و ارسال لینک رو دارن. اما برای ارسال لینک باید مدارک بفرستید به اپراتور تا تایید بشید. اگر به دنبال گزینه آسون‌تر هستید می‌تونید از خطوط 9999 یا خط 9000 استفاده کنید که شرایط خدماتی کردنش آسونتره و ارسال لینکش هم محدودیت نداره.

  • جمال سلیمانی

    17 شهریور 1400، 16:56

    سلام من نماینده شما هستم از سال 98 و تونستم تو شهر کاشمر بازاریابی خوبی رو انجام بدم و ارسال خوبی داشته باشم
    تا الان 150 تا کاربر فعال دارم و درامدمم خوبه تو این قضیه و پنل نمایدنگی هم حتی به فروش رسوندم

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:24

      درود بر شما،
      باعث افتخار ماست که تونستیم شرایط رو برای کارآفرینی شما ایجاد کنیم. امیدواریم هر روز از روز قبل موفق‌تر باشید.

  • پدرام محمدی

    09 شهریور 1400، 09:26

    سلام صبحتون بخیر
    من اگر بخوام پنل نمایندگی ملی پیامک برای فروش پنل خریداری کنم من هم میتونم پنل نمایندگی به فروش برسونیم؟
    اگر بخوام این کارو کنم چه شرایطی میبایست داشته باشم ممنون میشم توضیح بدید تشکر

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:37

      درود بر شما،
      بله دوست عزیز می‌تونید خودتون نمایندگی بدید به بقیه کارآفرین‌ها. باید تبلیغات کنید و شرکت رو به مردن بشناسونید که به جای سامانه‌های دیگه از شما نمایندگی تهیه کنن.

  • گل فروشی نیکان

    08 شهریور 1400، 08:45

    سلام برای ارسال پیامک انبوه شماره های تکراری در فایل رو چند بار ارسال میکنه و چند بار هزینه کسر میکنه؟
    فرصت ویرایش فایل رو نداریم و اگر چند بار چند بار کسر کنه اصلا به صرفه نیست ارسال از پنل های پیامکی

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:27

      درود بر شما،
      توی تنظیمات پیشرفته ارسال انبوه یک گزینه هست که نوشته «ارسال به شماره‌های غیر تکراری» تیک اون رو بزنیدکه برای شماره‌های تکراری چند بار پیامک ارسال نشه.

  • قانع رفعتی

    07 شهریور 1400، 12:43

    سلام خسته نباشین
    پنل نمایندگی با سایت میخوایم و همکاران گفتن دیگه سایت ارائه نمیدید.
    برای دریافت سایت میتونید راهنماییم کنید.

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:39

      سلام دوست عزیز،
      ما اتفاقا پنل و سایت با هم داریم. لطفا به صفحه نمایندگی مراجعه کنید. تقریبا آخرهای صفحه می‌تونید برای نمایندگی و سایت ثبت نام کنید.

  • روحی

    06 شهریور 1400، 14:14

    من چند سال است که از شما نمایندگی دارم و به عنوان یک شغل دوم برای من خوب بوده و خداروشکر هر روز کسب و کار من داره بهتر میشه

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:28

      درود بر شما،
      باعث افتخار ماست. امیدوارم موفق و سربلند باشید و درآمدتون هر روز بیشتر بشه.

  • رنجبری

    06 شهریور 1400، 09:20

    برای ارسال پیامک تو منطقه ی خاصی شما ارسال پیامک از طریق کدپستی رو پیشنهاد می فرمایید یا از طریق دکل های مخابراتی؟ ما قصد خریداری داریم اما واقعا نمیدونم که کدوم پاسخگوی کار ما هستتش

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:29

      سلام دوست عزیز،
      ارسال از دکل چون زور به زود آپدیت میشه شماره‌هاش درصد خطاش خیلی پایینه و میشه گفت اصلا خطا نداره. توصیه می‌کنم از ارسال از دکل مخابراتی استفاده کنید. روی تمام پنل‌ها هم فعال هست و می‌تونید استفاده کنید.

  • آسیه حسن پور

    05 شهریور 1400، 23:48

    سلام ممنون از مقالتون
    میخواستم بدونم ارسال با نام تجاری در حال حاضر وجود داره که با نام برند خودمون پیامک ارسال کنیم و هزینه ی این مورد را بفرمایید

    • زهره تاجیک

      26 بهمن 1402، 12:29

      درود بر شما،
      بله امکانش وجود داره. ارسال با نام تجاری هزینه خرید و تمدید بالایی داره برای استعلام قیمت لطفا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • راحله سروی

    31 مرداد 1400، 22:18

    سلام من به خاطر بانک تفکیک جنسیت ایرانسلتون پنل رو تهیه کردم اخه من لوازم ارایشی میفروشم و اقایون زیاد به درد من نمی خوره
    تبلیغ سایتمون ترجیح دادم برای بانوان ارسال رو انجام بدم و بعد از خوندن این مقاله هم پنل رو تهیه کردم

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:30

      سلام دوست عزیز،
      بسیار کار خوبی کردید. برای تفکیک جنسیت می‌تونید از ارسال پیامک زنده همراه اول هم استفاده کنید.

  • خردمند

    31 مرداد 1400، 11:03

    سلام میخوام از شما پنل تهیه بکنم تعرفه هاتون رو کجا میتونم مشاهده کنم؟
    اگه نخواهیم پنل تهیه بکنیم شما برای ما ارسال رو انجام میدین؟
    ارزون ترین راه برای ارسال پیامک چی هستش؟

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:34

      درود بر شما،
      برای دیدن قیمت‌هامون می‌تونید تشریف ببرید به صفحه تعرفه‌ها.
      اگر نخواید پنل بخرید می‌تونید از امکان ارسال انبوه ما استفاده کنید. اما در کل ما پیشنهاد می‌کنیم خودتون پنل بخرید.
      ارزون‌ترین تعرفه‌ها هم مربوط به پنل تجاری‌مون میشه.

  • احمدرضا بخشی

    30 مرداد 1400، 18:46

    سلام روز عالی بخیر
    من پنل پیامکی شمارو دارم و به خیلی از دوستانم پنلتونو پیشنهاد دادم بخرم استفاده کنن و واقعا هم این اتفاق افتاده اخه واقعا هم شما قابل تعریف هستید حالا سواله بنده این هست برای معرف که بنده باشم جسارتا سودی لحاظ کردید برای این مواردی که معرفی کردم؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید یه جای سایتتون مطالعه کردم پیامک هدیه در نظر گرفتید ممنون میشم توضیحات ارائه بدید

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 11:35

      سلام دوست عزیز،
      ممنونم شما واقعا لطف دارید. برای این مورد تماس بگیرید با بخش پشتیبانی صحبت کنید بهتر می‌تونن راهنمایی‌تون کنن.

  • علی حسینی

    24 مرداد 1400، 21:19

    سلام روز بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم پنل نمایندگی ملی پیامک به چه صورت هستش؟
    باید شرایط خاصی داشته باشیم؟

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 11:47

      سلام روز شما هم بخیر
      پنل نمایندگی کاملاً مشابه امکانات ملی پیامک است که تحت نام و برند تجاری خودتون خواهد بود. 4 روش کسب درآمد داره که کامل تو صفحۀ نمایندگی توضیح دادیم.
      اینجا کلیک کنین: پنل نمایندگی ملی پیامک و کسب درآمد
      همچنین می‌تونین شماره تماس‌تون رُ بذارین تا باهاتون تماس بگیریم یا اینکه با شمارۀ 02163404 داخلی 1 واحد فروش تماس بگیرید.

  • مهدی کمره ایی

    18 مرداد 1400، 19:32

    سلام من نماینده شما هستم و در شهرستان کنگاور فعالیت میکنم چون اهالی اینجا زیاد در این رابطه اطلاعی ندارند تونستم بازاریابی خوبی رو انجام بدم و کسب درامد داشته باشم
    توی انتخابات شورا فروش خوبی داشتم
    با تشکر از شما که این بستر رو برای ما فراهم کردید

    • مونا هادی

      19 مرداد 1400، 12:47

      سلام و درود بر شما! ممنون از نظر مثبت‌تون! باعث خوشحالی ماست.

  • مبینا

    12 مرداد 1400، 16:49

    سلام من در مورد اینکه بتونم کاربری جذب کنم در آینده دو دلم
    آیا در صورت عدم جذب مشتری هزینه های بیشتری در نظر گرفته میشه در سال های بعد؟
    مثلا هزینه تمدید بیشتر یا تعرفه بیشتر و …؟

    • مونا هادی

      16 مرداد 1400، 13:07

      سلام؛ کسب درآمد از پنل نمایندگی ملی پیامک کاملاً بستگی به زمان فعالیت و تلاش خودتون داره! اما هزینۀ تمدید پنل‌های ملی پیامک ثابته و تغییر نمی‌کنه! 40% تخفیف برای تمدید پنل‌ها در نظر می‌گیریم.

  • یاسر

    02 مرداد 1400، 00:22

    موضوع مقاله رو زدید کسب درآمد (1)، یعنی میخوایید این مقاله رو دسته بندی کنید این موضوع رو خیلی باز ترش کنید که ما بتونیم کسب درآمد داشته باشیم یا این که کارمون رو توسعه بدیم.

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 12:39

      بله حتماً دوست عزیز، درخواست‌تون توسط تیم محتوا بررسی میشه!

  • رستان

    26 تیر 1400، 18:33

    سلام وقت بخیر
    من میخواستم بدونم میشه بدون اینکه از شما پنل بگیریم افرادی رو به شما معرفی کنیم و از شما درصد بگیریم؟
    باتشکر

    • نیلوفر اکبریان

      27 تیر 1400، 09:48

      خیر دوست عزیز، به ازای هر کاربر 1000 پیامک هدیه می‌گیرید
      اگر از طریق پنل قصد کسب درآمد دارید، توصیه می‌کنم پنل نمایندگی تهیه کنید

  • علی محمدی

    24 تیر 1400، 15:47

    سلام من نماینده شما هستم که در شهرستان خراسان شمالی فعالیت میکنم و چون در این استان زیاد درباره ملی پیامک اطلاعی نداشتند تونستم فروش خوبی داشته باشم و حتی چندین نماینده فروش هم داشته باشم
    خداخیرتون بده که تو این شرایط بد اقتصادی یه راهی برای کسب درامد برای جوانان به وجود اوردید

  • امید صالحی

    23 تیر 1400، 18:04

    سلام وقتتون بخیر
    چندتا سوال داشتم ازتون.
    آیا تمام امکاناتی که ملی پیامک داره، نماینده هم خواهد داشت؟
    سیاست قیمت گذاری پنل ها بر عهده ملی پیامک است؟
    سود هر پیامک برای نماینده چقدر است؟
    پشتیبانی از کاربران نماینده بر عهده ملی پیامک است یا نماینده؟
    با تشکر

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 11:54

      سلام وقت شما هم بخیر دوست عزیز
      به ترتیب سوالات‌تون رُ پاسخ میدم!
      بله تمام امکانات رُ خواهید داشت.
      خیر قیمت‌گذاری پنل‌ها کاملاً دلخواه و بر عهده نماینده است.
      سود هر پیامک بستگی به شما داره! از حداقل 10 ریال تا 420ریال می‌تونین سود کنین! بستگی به خودتون داره این مورد!
      پشتیبانی کاربران نماینده، بر عهده نماینده است. اما می‌تونین از پشتیبان‌های ملی پیامک هم کمک بگیرید و آموزش‌های لازم رُ کسب کنید.

  • ارمان فر

    23 تیر 1400، 14:37

    روزبخیر
    من اگر بخوایم نمایندگی ملی پیامک داشته باشم برای کسب درامد و اینکه برند خودمو داشته باشم میتونم به صورت حقیقی این کار انجام بدم یا برای این امر حتما میبایست حقوقی باشیم؟
    پیشاپیش از پاسخدهی سپاسگذارم

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 11:55

      ممنون وقت شما هم بخیر
      خیر نیازی نیست حقوقی باشه! به صورت حقیقی هم می‌تونین فعالیت خودتون رُ شروع بفرمایید.

  • یزدان موسوی

    24 شهریور 1399، 19:05

    سلام و عرض ادب.
    بنده هر وقت سامانه ملی پیامک رو صاحب شدم چقدر باید پول پرداخت کنم؟چطوری باید شرکت یا سازمان و یا نفر پیدا کنم که بخوام براش پیامک بفرستم؟و میزان سود از این راه چگونه است؟
    لطفا به همه سوالات من جواب بدین.ممنون میشم.

    • نیلوفر اکبریان

      26 فروردین 1400، 11:33

      سلام دوست عزیز، برای دریافت نمایندگی و هزینه‌ها با 02163404 تماس بگیرید و با همکاران تیم فروش صحبت کنید
      سود و میزان تعرفه‌هارو خودتون مشخص می‌کنید
      برای حذب مشتری هم می‌تونید از بانک شماره ملی پیامک استفاده کنید و هم اینکه از روش‌های جذب مشتری از طریق سایت و اینستاگرام، تولید محتوای متنی و ویدئویی استفاده کنید

  • KeshavarziMaryam

    07 بهمن 1396، 21:43

    مثبت

  • ساسان

    16 مهر 1393، 07:38

    شما تو قسمت راهنمائی بازاریابی پیامکی یه جائیش گفتید : مشتری را به اشتراک دعوت کنید …
    اینطوری چه سودی برای ما داره ؟
    همونی هست که با ارسال هر اس ام اس مثلا 70 تومن از حسابش کم میشه
    درسته ؟

    • پشتیبانی

      20 مهر 1393، 08:27

      نه، اون نوع پیامکی که از کاربر شارژ کم می‌کنه به اسم ارزش‌افزوده یا VAS شناخته می‌شه. اما اشتراکی که ما مطرح کردیم مورد استفاده کسب و کارها قرار می‌گیره و به اونها کمک می‌کنه پیامک‌های هدفمندتری رو ارسال کنن. به اضافۀ اینکه مخاطب هم خودش به دریافت پیامک راضی هست و مزاحمتی براش ایجاد نمی‌شه. حالا اگه سوال دارید که این چه سودی برای سامانه‌های ارسال پیامک داره، باید بگم که در طولانی‌مدت به نفع این سامانه‌ها خواهد بود. چون پیامک از یک ابزار تبلیغاتی یک روزه تبدیل می‌شه به یک روش تبلیغات و افزایش فروش ثابت. حالا اگه جمع ببندیم می‌بینیم که این هم به نفع مشتری هست، هم به نفع کسب و کارها است و هم به نفع سامانه‌ها.

  • بهزاد

    13 مرداد 1393، 08:42

    سلام
    در مورد پیامکهایی که نوشته شده روزانه فلان مطلب را دریافت کنید و هزینه هر پیامک مثلا 50 تومان توضیح بفرمایید و اینکه نحوه درآمدزایی این شیوه و مجوز آن چگونه است.

    • پشتیبانی

      18 مرداد 1393، 09:40

      در سرویس ارزش افزوده، شما طرح خود را برای یکی از مراکز مربوطه (که سامانۀ ما نیز جزو آنهاست) ارسال می‌کنید و بعد از اینکه درآمدزایی طرح شما تائید شد، کار شروع می‌شود. در مطالب بعدی وبلاگ توضیح کاملی در مورد سرویس ارزش افزوده یا VAS خواهیم داد.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید