30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
اسکریپت پنل پیامکی + مقایسه با نمایندگی سامانه اس ام اس

اسکریپت پنل پیامکی + مقایسه با نمایندگی سامانه اس ام اس

1

شاید شما هم به دنبال این هستید که با استفاده از پنل پیامکی برای خود درآمدزایی کنید و شما کسی باشید که به کاربران پیامک و سامانه پیامکی می‌فروشند. برای این کار اغلب افراد به دنبال اسکریپت پنل پیامکی می‌روند و به دنبال دانلود سورس نرم افزار سامانه اس ام اس می‌گردند. اما این کار شدنی است؟ اسکریپت پنل اس ام اس تا چه میزان کاربردی است و اگر راه راحت‌تری برای درآمدزایی از طریق پنل پیامکی وجود دارد چیست؟

به‌طور کلی برای ساخت پنل پیامکی دو راه کلی پیش پای شماست. اولین راه اسکرپیت سامانه پیامکی، خرید هاست و برقراری ارتباط با اپراتورها و دومین راه، گرفتن نمایندگی از پنل‌های اس‌ام‌اس. در این مقاله قصد داریم اسکریپت سامانه پیامکی را معرفی کنیم و به دنبال راه‌های جایگزین راه‌اندازی پنل پیامکی بگردیم. پس اگر شما هم علاقه دارید سامانه پیامکی راه‌اندازی کنید و از این طریق به درآمد برسید، با ما همراه باشید.

یک زوج که دارند درباره پنل نمایندگی صحبت می‌کنند.

اسکریپت سامانه پیامکی

همان‌طور که بالاتر گفتیم، برای اینکه از راه فروش پیامک و پنل اس‌ام‌اس به درآمد برسید می‌تونید از اسکریپت سامانه پیامکی استفاده کنید. اما ابتدا بیایید ببینیم این اسکریپت چیست؟

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

اسکریپت پنل اس ام اس چیست؟

به‌طور کلی اسکریپت به برنامه‌ها کوچکی گفته می‌شود که با زبان‌های برنامه‌نویسی مخصوص اسکریپت نوشته می‌شوند. اسکریپت‌ها برای این نوشته می‌شوند که یک سری کارها را به صورت خودکار انجام دهند و از انجام وظایف تکراری جلوگیری کنند. اسکریپت پنل اس ام اس هم یک برنامه جامع برای ارسال و دریافت پیامک، مدیریت کاربران، ارائه API پیامکی و... است.

اسکریپت پنل پیامکی، یک نرم‌افزار است که به کاربران امکان ارسال و دریافت پیامک‌ها را از طریق یک پنل مدیریتی فراهم می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند به راحتی پیامک انبوه و تکی خود را برای گروه‌های مختلف ارسال کنند، تعداد پیامک‌های دریافتی را بررسی کنند و گزارشات مربوط به فعالیت‌های پیامکی خود را مشاهده کنند.

اسکریپت پنل اس ام اس چیست؟

مزایا و معایب اسکریپت

قطعا می‌دانید که هر چیزی مزایا و معایب خاص خودش را دارد و هنگام انتخاب، باید حتما از چالش‌هایی که باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کنیم و امتیازاتی که نصیبمان می‌شود، آگاه باشیم. بنابراین در این قسمت از مقاله مزایا و معایب اسکریپ پنل اس ام اس را با هم بررسی می‌کنیم.

مزایای اسکریپت پنل اس ام اس

اولین مزیت این روش ساخت پنل پیامکی، امکان شخصی‌سازی سامانه است. یعنی طراحی کردن سامانه ارسال پیامک با استفاده از اسکریپت راحت‌تر است. به همین تریتب، شما قابلیت اضافه کردن امکانات بیشتری به اسکریپت را دارید. در نهایت، با استفاده از اسکریپت و جذب کاربران زیاد ممکن است درآمد شما بیشتر باشد.

دیگر مزیت استفاده از اسکریپت پنل پیامکی آن است که شانس شما برای ارائه نمایندگی فروش (با توجه به اینکه شما تبدیل به یک شرکت اصلی ارائه دهنده خدمات پیامکی می‌شوید) بیشتر خواهد بود.

معایب اسکریپت پنل اس ام اس

متاسفانه معایب و چالش‌های اسکریپت بیشتر از مزایای آن است. این چالش‌ها عبارتند از:

  • برخلاف دریافت پنل نمایندگی، استفاده از اسکریپت نیاز به یک فضا و یا همان هاست دارد. بنابراین شما باید برای این کار هزینه سرور بدهید.
  • برای نوشتن و یا ویرایش اسکریپت باید حتما به برنامه‌نویسی مسلط باشید و دانش کافی در این زمینه داشته باشید.
  • از آن‌جا که اسکریپت‌ها روی سیستم ثابتی نیستند، باگ‌های زیادی دارند و باید مدت زمان زیادی برای گرفتن باگ‌ها گذاشته شود.
  • اسکریپت پنل اس ام اس امنیت بالایی ندارد. بنابراین هکرها می‌توانند به راحتی به سورس نرم‌افزار سامانه پیامکی دست پیدا کنند.
  • تنظیمات یا همان config اسکریپت پنل اس ام اس دشوار است و برای آن باید دانش کافی داشته باشید.
  • پس از تهیه اسکریپت شما نیاز دارید تا با تمام اپراتورهای پیامکی قراردادی مجزا منعقد کنید که نیاز به صرف زمان و هزینه بسیار است.
  • وقتی شما صاحب یک سیستم پیامکی مجزا هستید پس مسئولیت قانونی تمامی ارسال‌های سیستم نیز برعهده شما می‌باشد که ممکن است برای شما دردسرهای بی‌شماری به وجود بیاورد.چالش‌های اسکریپت پنل اس ام اس

پنل نمایندگی

حالا که با اسکریپت پنل پیامکی آشنا شدید ممکن است این سوال برایتان پیش آید که یعنی تمام این شرکت‌های ارائه‌دهنده سامانه پیامکی تمام این مسیر را طی کرده‌اند؟ در جواب باید گفت خیر! نیازی نیست شما برای داشتن یک شرکت خدمات پیام کوتاه این همه دردسر بکشید. بلکه می‌توانید از راه جایگزین اسکریپت، یعنی دریافت نمایندگی استفاده کنید. ملی پیامک، علاوه‌بر فروش پنل و ارائه خدمات پیامکی، به شما کمک می‌کند خیلی راحت و سریع به درآمدزایی برسید. در ادامه نحوه خرید و استفاده از پنل نمایندگی را برایتان توضیح خواهیم داد.

نحوه دریافت نمایندگی از ملی پیامک

برای دریافت نمایندگی پنل، از ملی پیامک باید یک سری مراحل را انجام دهید. اما دیگر مانند اسکریپت، نیازی به خرید هاست و انجام مراحل طولانی ارتباط با اپراتورها نیست. ابتدا توصیه می‌کنیم قبل از هر چیزی، ویدئو صفر تا صد راه‌اندازی نمایندگی پنل اس ام اس، را از کانال آپارات ملی پیامک تماشا کنید.

برای دریافت نمایندگی سامانه پیامکی از ملی پیامک باید ابتدا وارد صفحه نمایندگی پیامکی شوید. در این صفحه اطلاعات مفیدی درباره پنل نمایندگی وجود دارد که توصیه می‌کنم حتی شده گذرا، آن‌ها را مطالعه کنید. در ادامه باید از بین دو پنل نمایندگی و نمایندگی + سایت، یکی را انتخاب کنید.
ثبت نام نمایندگی در ملی پیامک

مزایای پنل نمایندگی ملی پیامک

همان‌طور که گفتیم، خرید پنل نمایندگی نسبت به اسکریپت، مزایای بیشتری دارد و در کل انتخاب بهتر و منطقی‌تری برای درآمد زایی از طریق فروش پنل و پیامک است. اما چرا؟

هزینه معقول

خرید یک پنل نمایندگی از ملی پیامک هزینه بسیار کمتری نسبت به اسکریپت دارد. شما با تقریبا یک دهم همان هزینه می‌توانید یک پنل نمایندگی همراه با سایت دریافت کنید. علاوه‌بر اینکه پنل نمایندگی هزینه شروع کمتری دارد، لازم نیست پولی برای هاست خرج کنید و از این نظر هم اقتصادی‌تر است.

پنل اس ام اس برای ناشران کتابحتما بخوانید: پنل اس ام اس برای ناشران کتاب

نکته مهم دیگر اینکه پنل نمایندگی هزینه تمدید دارد. اما اگر شما بتوانید فروش خوبی داشته باشید  و تعداد پیامک‌های بالایی ارسال کنید، هزینه تمدید با تخفیف برای شما انجام می‌شود.هزینه معقول پنل نمایندگی نسبت به اسکریپت پنل اس ام اس

نام تجاری مستقل

شاید بعضی از افراد فکر کنند منظور از اینکه نمایندگی ملی پیامک را داشته باشند یعنی زیر سایه نام تجاری ملی پیامک کار کنند. در حالی که شما اگر یک پنل نمایندگی خریداری کنید، می‌توانید با نام تجاری خودتان فعالیت کنید و هیچ جای سایت لازم نیست نامی از برند ملی پیامک آورده شود. درواقع هیچ‌کدام از کاربرهای شما حتی نمی‌توانند حدس بزنند که شما یک شرکت مستقل هستید یا نمایندگی.

امکانات زیاد و سطح دسترسی متفاوت

سامانه ملی پیامک امکانات زیادی دارد و تقریبا برای هر کسب‌وکاری که فکرش را بکنید و برای هر نوع کاربری، امکانات خاص خودش را دارد. اما این امکانات را شما به عنوان نماینده می‌توانید سطح‌بندی کنید و به کسانی که پنل ارزان‌تری می‌خرند، امکانات پایه‌ای‌تر و به کسانی که پنل گران‌تری می‌خرند، امکانات کامل‌تری ارائه دهید. درواقع شما می‌توانید این امکانات ملی پیامک را سطح‌بندی کنید و در بسته‌ها و تعرفه‌های دلخواه خودتان بفروشید.امکانات زیاد و سطح دسترسی متفاوت

یادگیری آسان

یادتان هست که در معایب اسکریپت پنل اس ام اس گفتیم باید حتما دانش برنامه نویسی داشته باشید؟ درآمدزایی و کار کردن با پنل نمایندگی آسان است و اگر کمی با آن سر و کله بزنید، در عرض چند روز با آن آشنا می‌شوید.

 در قسمت راهنما و وبلاگ ملی پیامک آنقدر مقاله آموزشی هست که می‌توانید زیر و بم بازاریابی پیامکی را با آن یاد بگیرید. همچنین ویدئوهای آموزشی ما را می‌توانید در یوتیوب، نماشا و آپارات تماشا کنید و با پنل اس ام اس آشنا شوید. همچنین کارشناسان ما می‌توانند در هر مرحله‌ای که به مشکل برخوردید، به شما کمک کنند.

قالب و سایت آماده

ملی پیامک شرایطی را برای نمایندگان فراهم کرده که بتوانند به سادگی یک سایت داشته باشند. یعنی اگر پنل نمایندگی+ سایت را تهیه کنید، دیگر نیازی به اینکه خودتان دست به کار شوید و سایت را بالا بیاورید ندارید. هچنین چندین قالب آماده با طراحی‌های متفاوت وجود دارد که برای سایت‌های خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 نحوه سوددهی پنل نمایندگی

شما به چند روش متفاوت می‌توانید از نمایندگی خود کسب درآمد کنید. بهتر است تمام این روش‌ها را با هم انجام دهید تا نتیجه و سوددهی بیشتری داشته باشید.نحوه سوددهی پنل نمایندگی

فروش پنل کاربری

قطعا مشخص‌ترین خدماتی که می‌توانید در قبال آن از کاربران هزینه دریافت کنید، فروش پنل پیامکی است. شما باید بتوانید کسب‌وکارها، افراد حقیقی و حقوقی را به سمت خود بکشانید و به آنان چه با نیروی انسانی منظم و پاسخگو و چه با مقالات آموزشی ارزش افزوده ارائه کنید تا پنل شما را به عنوان سامانه پیامکی برتر انتخاب کنند.

تعرفه هر پیامک

اگر دقت کرده باشید، تعرفه‌ای که ملی پیامک برای نمایندگان خود در نظر گرفته است حدود 30 تا 60 درصد از تعرفه ارسال پیامک در پنل‌های کاربری کمتر است. بنابراین ما به التفاوت تعرفه شما و تعرفه‌ای که به کاربران خود ارائه می‌دهید، سود شما خواهد بود.

فروش خط اختصاصی

کاربرانی که به سراغ شما می‌آیند قطعا به خطوط اختصاصی برای ارسال و دریافت نیاز دارند. بنابراین اگر شما بتوانید این خطوط اختصاصی را برای آنان فراهم کنید و فرآیند خرید خط اختصاصی را برایشان راحت کنید، حتما می‌توانید به سود خوبی برسید.

ارائه نمایندگی

درست مثل همین الان که شما می‌خواهید یک نمایندگی از ملی پیامک بخرید، می‌توانید پس از نماینده شدن، خودتان پنل نمایندگی بفروشید و از این طریق کسب درآمد کنید.

اسکریپت بهتر است یا پنل اس ام اس نمایندگی؟

در این مقاله راجع‌به اسکریپت پنل اس ام اس و مزایا و معایب آن صحبت کردیم. توصیه کردیم افرادی که قصد درآمدزایی از طریق فروش پنل و پیامک را دارند بهتر است خود را درگیر سورس نرم افزار نکنند و مستقیم به سراغ شرکت‌های ارائه دهنده پنل پیام کوتاه مثل ملی پیامک بیایند و یک پنل نمایندگی برای خود بخرند. امیدواریم بتوانید با خواندن این مقاله درست‌ترین تصمیم را برای خود و کسب‌وکارتان بگیرید و بتوانید خیلی زود و به بهترین نحو ممکن به درآمد برسید. در آخر اگر سوالی درباره خرید پنل نمایندگی دارید، با کارشناسان ما به شماره 02163404 تماس بگیرید تا بتوانیم بهتر شما را راهنمایی کنیم.اسکریپت بهتر است یا پنل اس ام اس نمایندگی؟

سوالات متداول

تهیه اسکریپت پیامکی بهتر است یا خرید سامانه نمایندگی؟

تصمیم بین تهیه اسکریپت پیامکی و خرید سامانه نمایندگی پنل اس ام اس بستگی به نیاز شما دارد. اگر قصد دارید که خدمات پیامکی را به صورت کاملاً مستقل ارائه دهید، بهتر است یک اسکریپت پیامکی تهیه کنید و آن را بر روی سرور خود نصب کنید. با این روش، شما مسئولیت مدیریت و پشتیبانی از سامانه پیامکی خود را خواهید داشت و هزینه‌های پشتیبانی و نگهداری سرور و دیگر معایب گفته شده را نیز باید در نظر بگیرید. اما اگر قصد دارید بدون دردسر و با هزینه کم‌تر خدمات پیامکی را ارائه دهید، بهتر است یک سامانه نمایندگی را خریداری کنید. با این روش، شما مسئولیت مدیریت و پشتیبانی از سامانه پیامکی را نخواهید داشت و تمام هزینه‌های مربوط به نگهداری و پشتیبانی سرور را شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی بر عهده خواهد داشت.

اسکریپت پنل پیامکی را چگونه می‌توانم خریداری کنم؟

به طور کلی برای خرید یک اسکریپت آماده پنل پیامکی شما باید با سامانه‌های پیامکی معتبر مذاکره کنید. ممکن است برخی از آنها شرایط خاص و قیمت متفاوتی برای واگذاری اسکریپت پنل اس ام اس داشته باشند و به طور کلی پیشنهاد ما آن است که به جای تهیه اسکریپت کامل،از سیستم نمایندگی ریبرند استفاده کنید.

برای گرفتن پنل نمایندگی به مجوز خاصی نیاز است؟

خیر! برای دریافت نمایندگی ملی پیامک مجوز خاصی نیاز ندارید و می‌توانید به سرعت کار خود را آغاز کنید.

قیمت پنل نمایندگی کمتر است یا اسکریپت پنل اس ام اس؟

با توجه به برآوردهایی که ما داشته‌ایم، هزینه‌هایی که برای اسکریپت پنل اس ام اس باید بکنید، چیزی حدود 100 برابر خرید پنل نمایندگی است. البته این را هم در نظر داشته باشید که همراه با پنل نمایندگی، می‌توانید سایت را هم به ملی پیامک بسپارید و با قیمت خیلی خوب، هم یک نمایندگی دارید و هم یک سایت.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید