30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
با کمک کد پستی لرستان سایر روش های تبلیغاتی را کنار بگذارید!

با کمک کد پستی لرستان سایر روش های تبلیغاتی را کنار بگذارید!

1

بعضی از کسب‌وکارهای لرستان برای افزایش فروش محصولاتشات به دنبال راه‌ و روش‌های تبلیغاتی کاربردی و موثر هستند. آن‌ها پس از امتحان کردن چند روش به این نتیجه می‌رسند که از تبلیغات نتیجه خوبی نمی‌گیرند. فکر می‌کنند شاید کسب‌وکارشان طلسم شده است، ولی بدون شک تبلیغات با استفاده از کد پستی استان لرستان را تجربه نکرده‌اند.

خیلی از افرادی که روش‌های مختلف را امتحان کرده‌اند، هنوز با بهترین ابزار بازاریابی آشنا نیستند! دلیل این اتفاق هم این است که بیشترین تبلیغاتی که دیده‌اند از نوع پرسروصدا و شلوغ بوده است. درحالی‌که تبلیغات پیامکی، به‌صورت مطمئن و بدون هیاهو به معرفی موثر شغل شما می‌پردازد.

در ادامه توضیح می‌دهیم که چگونه با کمک پنل پیامک و کد پستی استان لرستان به افزایش فروش و جذب مشتریان جدید برسید.

پنل پیامکی چیست؟

بانک شماره پنل اس ام اس ملی پیامکاگر شما هم مانند بسیاری از همراهان ما دنبال تبلیغات مقرون‌به‌صرفه و موثر با کمک کد پستی استان لرستان هستید لازم است با پنل پیامکی آشنا شوید. پنل پیامکی یک نرم افزار آنلاین است که امکان ارسال و دریافت پیامک در مقیاس انبوه را فراهم می‌کند. برای این ارسال و دریافت پیامک، دیگر نیازی به موبایل و سیم‌کارت مجزا نخواهید داشت، در واقع قانون اجازه ارسال پیامک انبوه با سیم‌کارت را نمی‌دهد.

پنل پیامکی قابلیت‌های زیادی فراهم کرده تا به‌ عنوان یک ابزار تخصصی تبلیغاتی استفاده شود. ابزارهایی مانند ارسال زمان‌دار، ارسال هوشمند، انواع بانک شماره، وب‌سرویس برای اتصال پنل به وب‌سایت یا اپلیکیشن و بسیاری خدمات دیگر از این طریق در اختیارتان قرار می‌گیرد.

نگران آموزش استفاده از پنل پیامکی نباشید. زیرا ملی پیامک آموزش‌های مرتبط را در صفحات مجازی، کانال آپارات و یوتیوب خود قرار می‌دهد. با دنبال‌کردن این صفحات می‌توانید از به‌روزترین ترندهای حوزه تبلیغات پیامکی باخبر شوید.

ارسال پیامک با استفاده از کد پستی استان لرستان

مهم‌ترین چیزی که قرار است امروز بدانید استفاده از کد پستی استان لرستان در پنل اس ام اس است. قابلیت‌های مهم دیگری مانند ارسال بر حسب منطقه، تفکیک شهرها، تفکیک جنسیت، بانک اصناف و مشاغل و تعدادی تقسیم بندی دیگر هم در پنل وجود دارند؛ اما کد پستی استان لرستان کمک ویژه‌ای به تبلیغات شما می‌کند.

با این قابلیت، می‌توانید انتخاب کنید که پیامک‌های تبلیغاتی شما، برای کدام منطقه و محله لرستان ارسال شود. با این روش، دقیقاً تعیین می‌کنید که افرادی که در مناطق مورد نیاز شما هستند، پیامک را دریافت کنند.

کدپستی همراه اول

ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان لرستان بر اساس شماره‌های همراه اول یا ایرانسل تقسیم‌بندی شده است. برای ارسال با کد پستی همراه اول در لرستان پس از ورود به پنل ملی پیامک، از نوار ابزار بالا، "ارسال" را انتخاب کنید. سپس گزینه کدپستی همراه اول را مشاهده می‌کنید. با انتخاب آن به صفحه ارسال پیامک هدایت می‌شوید. با وارد کردن متن، عنوان و رنج کد پستی به مرحله بعد وارد می‌شوید. هرچه رنج کد پستی استان لرستان، بزرگ‌تر باشد منطقه بیشتری را شامل می‌شود. اگر کدپستی را با ارقام بیشتری وارد نمایید، منطقه کوچک‌تر و در نتیجه شماره خطوط کمتری را در برمی‌گیرد.

کد پستی همراه اول

کد پستی ایرانسل

استفاده از کدپستی استان لرستان برای خطوط ایرانسل هم مشابه همراه اول است. با ورود به پنل پیامکی، گزینه کدپستی ایرانسل را انتخاب نمایید. در این گزینه، تقسیم‌بندی شماره‌ها بر اساس کد پستی، فقط برای خطوط ایرانسل نمایش داده می‌شود.

پس از گذر از مرحله اول، در مرحله بعد تعداد خطوط ثبت شده ایرانسل در آن منطقه را می‌بینید. حالا نوبت ارسال پیامک برای خطوط ایرانسل است.

کد پستی ایرانسل

جدول کدپستی استان لرستان

با استفاده از این جدول می‌توانید کد پستی مناطق استان را پیدا کنید. برای استفاده از این جدول، کافی است کد پستی منطقه‌ای که می‌خواهید را از اینجا انتخاب کرده و در داخل پنل پیامکی وارد نمایید.

منطقه کد پستی
ازنا 68711 --- 68731
اليگودرز 68611 - 68691
بروجرد 68971 - 69199
پلدختر 68511 - 68571
خرم آباد 68131 -68891
دلفان 68311 - 68391
دورود 68311 - 68391
سلسله 68911 - 68961
کوهدشت 68491-68411

جمع‌بندیارسال پیامک بر اساس کدپستی

کد پستی استان لرستان علاوه‌بر آن که یک راهنما برای پست و سایر ادارات است، در دیدگاه تبلیغات امروزی به یک ابزار برای بازاریابی تبدیل شده است. تبلیغات پیامکی یک ابزار نوین تبلیغات و ارتباط با مشتری محسوب می‌شود. اگر ملی پیامک را دنبال کنید با قابلیت‌های دیگر این پنل آشنا خواهید شد.

برای تهیه پنل یا دریافت مشاوره کاملاً رایگان، می‌توانید از طریق شماره 02163404 با ما در ارتباط باشید. برای شما یک مینی دوره آموزش بازاریابی پیامکی تهیه شده است. ملی پیامک همراه شما از ابتدای مسیر تبلیغات تا انتهای آن خواهد بود.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید