30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل تبلیغات منطقه‌ای به کمک کدپستی بوشهر

راهنمای کامل تبلیغات منطقه‌ای به کمک کدپستی بوشهر

0

هر کسب‌وکاری در استان بوشهر نیاز دارد تا برای جذب مشتری تبلیغات هدفمند و موثری داشته باشد. بازاریابی پیامکی هم شرایط اجرای تبلیغات مطلوب را برای کاربرانش فراهم کرده است. اما چطور ؟ ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان بوشهر برای اجرای تبلیغات منطقه‌ای یکی از ابزارهای بازاریابی پیامکی برای جذب مشتریان بازار هدف است. به این ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از پنل ارسال اس ام اس در هر منطقه و محله که دوست دارند، تبلیغات داشته باشند و مشتریان بازار هدفشان را بر اساس محل زندگی پیدا کنند.

اگر هم پنل پیامکی ندارید، برای دریافت سامانه اختصاصی سی درصد تخفیف ویژه برایتان در نظر گرفتیم:

یک قدم تا شروع تبلیغات طوفانی!

تخفیف ویژه پنل پیامکی بوشهر؛ با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید دقیقا در همان شهرهایی که دوست دارید تبلیغ کنید و دیگر هزینه اضافی بابت تبلیغی که به دست مشتری نمی‌رسد، نپردازید.
30% تخفیف
BSHR
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟پنل ارسال اس ام اس نرم افزار آنلاین و تحت‌وب مدیریت پیامک‌های انبوه است و کاربر با دسترسی به پنل می‌تواند علاوه‌بر ارسال پیامک، پاسخ مخاطب را نیز دریافت کند. دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه و ایرانسل و ارائۀ گزارش بعد از هر بار ارسال پیامک تبلیغاتی از دیگر قابلیت‌های سامانه‌های اس ام اسی است که برای تبلیغات پیامکی هدفمند در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کاربران برای دریافت پنل و احرای خدمات پیامکی می‌توانند از شرکت ملی پیامک درخواست بدهند و بعد از ارائۀ مدارک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی وارد محیط کاربری پنل شوند و با استفاده از ماژول کدپستی برای مناطق مختلف شهرستان‌های استان بوشهر پیامک بفرستند.

قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان بوشهر

برای ارسال پیامک بر اساس محل زندگی کاربران اول از همه می‌توانید سراغ ابزار کدپستی بروید:

تبلیغات منطقه‌ای بر اساس کدپستی همراه اول

برای ارسال پیامک از طریق ابزار کد پستی استان بوشهر همراه اول بعد از ورود به محیط کاربری پنل در قسمت ارسال باید روی گزینه کدپستی همراه اول کلیک کنید تا صفحۀ زیر به شما نمایش داده شود.

در قسمت متن پیامک آنچه را می‌خواهید به مشتریانتان بگویید را به زبان ساده و با کلمات موثر بنویسید، در صورت تمایل کد تخفیف هم برای مشتری بفرستید و در انتهای پیامک حتماً لینک سایت، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام یا آدرس فروشگاهتان را برای مشتری بگذارید. عنوان ارسال را برای دسته‌بندی راحت خودتان بنویسید و سپس نوع ارسال را به صورت تصادفی یا ترتیبی انتخاب کنید. با نوشتن رنج کدپستی و رفتن به مرحله بعد پیامک شما آماده ارسال است.

کد پستی همراه اول

ارسال پیامک بر اساس کدپستی ایرانسل

برای ارسال پیامک از طریق کد پستی استان بوشهر برای شماره‌های ایرانسل هم دقفیقا باید مراحل بالا را طی کنید. فقط یادتان باشد که در قسمت ارسال، گزینه کدپستی ایرانسل را انتخاب کنید.

در قسمت متن پیامک مجاز به نوشتن 70 کاراکتر هستید و بیشتر از این تعداد هر یک تعداد پیامک دو اس ام اس محسوب می‌شود. یادتان باشد که حتماً عنوان ارسال را برای خودتان بنویسید، این عنوان برای مشتری ارسال نخواهد شد و برای دسته‌بندی خودتان است.

کد پستی ایرانسل

 جدول کد پستی استان بوشهر

برای ارسال پیامک به محله‌های مختلف استان بوشهر می‌توانید از مقاله ارسال پیامک بر اساس کدپستی استفاده کنید تا به راحتی بتوانید کدپستی مناطق موردنظرتان را برای ارسال اس ام اس منطقه‌ای پیدا کنید. در جدول زیر هم می‌توانید کدپستی استان بوشهر و شهرستان‌های مهم را ببینید:

بوشهر 75131 و 75461
بندر گناوه 75311 و 75351
بندر دیلم 75361 و 75371
تنگستان 75519 و 75471
دشتی 75411 و 75451
دیر 75531 و 75551
کنگان 75391 و 75591

جمع بندی

حالا که با ابزار کد پستی استان بوشهر برای ارسال اس ام اس منطقه‌ای آشنا شدید، می‌توانید شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های بازاریابی پیامک علاوه‌بر دسترسی به بانک شماره‌های متنوع قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتریان است.

شرکت ملی پیامک هم شرایط بازاریابی پیامکی و جذب مشتریان واقعی بازار هدف از طریق ارسال پیامک به محله‌های مختلف برای کاربران فراهم کرده است تا کسب‌وکارها به راحتی با هر بودجه‌ای که دارند، بتوانند تبلیغات هدفمند و موثری داشته باشند. برای دریافت پنل اختصاصی می‌توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش ملی پیامک صحبت کنید یا از مشاوره رایگان استفاده کنید. همچنین فرم ثبت‌نام در سایت هم در دسترس کاربران است و در نهایت اگر نیاز به مشاوره بیشتری داشتید، می‌توانید در انتهای متن و قسمت نظرات برایمان بنویسید تا راهنمایی‌تان کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید