30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای ارسال تبلیغات پیامکی بر اساس محل زندگی در کرمان

راهنمای ارسال تبلیغات پیامکی بر اساس محل زندگی در کرمان

11

تیم ملی پیامک یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در حوزۀ تبلیغات پیامکی است که سالهاست به مشاغل مختلفی در کرمان مشاوره تبلیغاتی، برنامه بازاریابی و جذب مشتری ارائه می‌دهد. در این مقاله هم می‌خواهیم کد پستی استان کرمان را برای آن دسته از کاربرانی معرفی کنیم که به دنبال اجرای تبلیغات هدفمند و منطقه‌ای هستند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتریان آشنا شوید، به راحتی بازاریابی اصولی، هدفمند و منطقه‌ای داشته باشید یا به صورت محله به محله تبلیغات کنید.

سامانه ارسال پیامک چیست؟

بانک شماره ملی پیامکسامانه ارسال پامک نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی است که قابلیت دریافت پاسخ مشتریان را هم دارد. پنل‌های ملی پیامک در 4 دسته پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری طراحی شدند که هر کدام قیمت و دسترسی‌های متفاوتی هم دارند. به این ترتیب، هر کسب‌وکار و بیزینسی با بودجه‌ای که دارد به راحتی می‌تواند تبلیغاتش را  به صورت هدفمند مدیریت کرده و به نتیجۀ مطلوبش برسد. خب حالا ماجرای ارسال بر اساس کد پستی کرمان چیست؟

ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان کرمان

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان کرمان باید از طریق ماژول کد پستی همراه اول و ایرانسل ارسال پیامک داشته باشید. اما روش ارسال چگونه است و چه مراحلی را شامل می‌شود؟

تبلیغات منطقه‌ای با کدپستی ایرانسل

برای ارسال بر اساس کد پستی استان کرمان ویژه شماره‌های ایرانسل در قسمت ارسال پنل روی ماژول کدپستی ایرانسل کلیک کنید. در صفحۀ جدیدی که مطابق تصویر زیر است، سرشمارۀ ارسالی‌تان را انتخاب کنید. متن پیامک را بنویسید و رنج کد پستی محله‌هایی را که برای ارسال انتخاب کردید (حداکثر ده مورد) وارد کنید.

همانطوری که در تمام روش‌های ارسال دیدید، اینجا هم باید عنوان ارسالی را وارد کنید که فقط برای خودتان است و به دست مخاطب نمی رسد. با انتخاب نوع ارسال بین تصادفی و ترتیبی در نهایت به مرحله بعد بروید. تمامی ورودی‌ها را کنترل کنید و اگر مورد تائیدتان است، پیامک را ارسال کنید.

کد پستی ایرانسل

ارسال پیامک بر اساس کدپستی همراه اول

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان کرمان که شامل شماره‌های اپراتور همراه اول است، باید دوباره همین مراحل را طی کنید. با این تفاوت که به جای ماژول ایرانسل این بار گزینه همراه اول را انتخاب کنید. یادتان باشد پیش از ارسال حتماً مناطق موردنظرتان را انتخاب کرده و از طریق سامانه ملی پست، رنج کد پستی این مناطق یعنی 5 رقم اول را پیدا کنید.

در ضمن عنوان ارسال را طولانی ننویسید زیرا ارسال انجام نمی شود. همچنین اگر می‌خواهید ارسال پیامک تکراری را به حداقل برسانید به جای ارسال تصادفی، پیامکتان را به صورت ترتیبی بفرستید و هر بار تعداد مشخصی را مخاطب ارسالتان قرار دهید.

کد پستی همراه اول

جدول کد پستی استان کرمان

برای ارسال پیامک تبلیغاتی بر حسب کد پستی استان کرمان همانطوری که گفتم به رنج کد پستی شهرهای مختلف استان نیاز دارید تا بدون کمک گرفتن از سایت‌های مختلف، به راحتی برای یک تا ده منطقه ارسال پیامک داشته باشید. جدول زیر شامل رنج کد پستی شهرستان‌های استان کرمان است.

کرمان از 7611 تا 7619
بم از 76614 تا 76619
رفسنجان از 7715 تا 7719
شهر بابک از 77514 تا 77519
راور از 76514 تا 76519
زرند از 77614 تا 77619
سیرجان از 7811 تا 7819
بردسیر از 78411 تا 78419
بافت از 78514 تا 78519
جیرفت از 7861 تا 7819
کهنوج از 78811 تا 78819
ماهان از 76315 تا 76319
جوپار 76361
سیرچ 76441
شهداد 76461
راین از 76815 تا 76819
چترود از 77915 تا 77919
سرچشمه از 77315 تا 77319

پیامپ کرمان، قابلیت ارسال از روی نقشه

برای ارسال پیامک از روی نقشه در شهر کرمان از قسمت ارسال پنل گزینه پیامپ را پیدا کنید و از نوار که روی شهر تهران تنظیم شده، شهر کرمان را انتخاب کنید. با انتخاب کرمان، نقشه شهر دسترسی دارید و می‌توانید هر محله‌ای را که برای ارسال تبلیغات انتخاب کردید، کلیک کنید. در باکس قرمزی که مثل صفحۀ زیر نماسش داده می‌شود، رنج کد پستی محله موردنظر، تعداد شماره همراه های همراه اول و ایرانسل آن محله دسترسی دارید. در قسمت به تعداد می‌توانید تعدا گیرنده‌هایتان مثلاً 500، 600 ال ببیشتر را بنویسید.

با تائید و رفتن به مرحلۀ بعد، فاکتورهای ورودی را کنترل کنید. با انتخاب گزینه تائید به مرحله بعد می‌روید و پیامتان به دست مشتری می‌رسد. فقط توجه داشته باشید که ارسال به همراه اوایرانسل هم زمان انجام نمی‌شود و باید ارسالتان مجزا باشد.

جمع‌بندی

اگر آماده ارسال پیامک بر حسب کد پستی استان کرمان هستید و می‌خواهید تبلیغات منطقه‌ای خودتان را داشته باشید، وقتش رسیده که همین امروز شروع کنید. در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و مراحل دریافت پنل را برایتان توضیح دهند.

برای مشاوره بیشتر و اطلاعاتی در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید در قسمت نظرات، سوالتان را برایمان بنویسید در ضمن از داخل پنل می‌توانید به تیم پشتیبانی تیکت ارسال کرده یا با 02163404 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ملی پیامک همه روزه، حتی روزهای تعطیل در حال پاسخگویی به کاربرانت است. با این وجود تقریباً جای نگرانی نیست و وقتشر سیده که یک برنامه هدفمند و اصولی برای کارتان داشته باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید