30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
آموزش کامل استعلام شماره سامانه پیامکی

آموزش کامل استعلام شماره سامانه پیامکی

487

برای تبلیغات کسب‌وکارتان تا امروز به چه روش‌هایی فکر کردید یا برای هر کدام چقدر هزینه پرداختید؟

در دنیای شلوغ و مدرن امروز که همۀ ما ساعت‌های طولانی را با گوشی و تبلت‌ سرگرم هستیم، راه تبلیغات و بازاریابی از همین مسیر موبایل می‌گذرد. برای همین بود که ما سامانه ارسال اس ام اس را طراحی کردیم تا بتوانید با جمله‌هایی کوتاه و کلماتی جذاب، مشتری بیشتری جذب کنید.

اگر شما هم کسب‌وکاری دارید که برای آن به دنبال سامانۀ ارسال اس ام اس هستید، اول از همه باید پنلی به نام خودتان داشته باشید و بعد استعلام شماره سامانه پیامکی را انجام دهید تا اگر خط مورد نظرتان آزاد بود، بازاریابی پیامکی‌ کسب‌وکارتان را شروع کنید. برای خرید پنل و استعلام سامانه پیامک هم اصلاً نگران نباشید، چون ما اینجا هستیم تا قدم‌به‌قدم به شما بگوییم دقیقاً باید چه کارهایی انجام دهید!

استعلام شماره سامانه پیامکی

سامانه پیامکی چیست؟

تابه‌حال به این فکر کردید که پیامک‌هایی مانند معرفی رستوران جدید، کد تخفیف فروشگاه آنلاین یا مثلاً پیام تبریک تولد از طرف بانک چگونه ارسال می‌شود؟ این پیامک‌ها همگی توسط سامانه یا پنلی ارسال می‌شود که به عنوان پنل پیامک یا سامانه ارسال اس ام اس شناخته می‌شود. این سامانه در اصل نرم‌افزاری تحت وب است که می‌تواند به بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل به صورت همزمان پیام‌هایی را ارسال کند.

امروزه عمده کسب‌وکارها از سامانه ارسال اس ام اس استفاده می‌کنند، برای همین من و شما و بسیاری دیگر از کاربران از خطوطی با پیش‌شماره‌های 1000، 2000، 3000، 5000 و ... پیامک‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، کد تخفیف و .... دریافت می‌کنیم.

کسب‌وکار شما هم از بازاریابی پیامکی جدا نیست. فروشگاه آنلاین، مغازه در یکی از پاساژهای شهر، استارتاپ یا حتی کسب‌وکارهای کوچک همه به پنل پیامکی نیاز دارند و می‌توانند شماره اختصاصی خودشان را داشته باشند.

خط ارسال پیامک

حالا که کلیت کار را می‌دانید، بد نیست کمی هم با خط ارسالی پیامک آشنا شوید. بعد از دریافت پنل شما می‌توانید هم می‌توانید خط سفارش دهید و هم می‌توانید به صورت رندم برای خط درخواست دهید. اینجاست که باید درباره دو مفهوم خط سفارشی و خط غیرسفارشی بیشتر بدانید.

خط سفارشی

فرض کنید که با سرشماره 2000، درخواست خط بدهید. برای این سرشماره شما تا 10 رقم حق انتخاب دارید که قاعدتاً هرچقدر تعداد این اعداد کمتر باشد، مثلاً 9 رقم، هزینه سفارش خط گران‌تر می‌شود. حالا اگر این ارقام را خودتان انتخاب کنید، خط سفارشی است و باید از مسیری که در این مقاله، در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد آزاد بودن آن را استعلام کنید. اگر اعداد سفارشی شما آزاد نباشد، اپراتور از شما می‌خواهد خط دیگری را انتخاب کنید.

خط غیرسفارشی

خط غیرسفارشی دقیقاًبرعکس چیزی است که در بالا گفتم. یعنی شما پنل را دریافت می‌کنید و می‌خواهید با سرشماره 1000 پیام بفرستید، خیلی هم برایتان فرقی ندارد که شماره شما از چه اعدادی تشکیل شده باشد. اینجاست که اپراتور به صورت رندوم و بعد از تائید مدارک خطی را به شما اختصاص می‌دهد که اصطلاحاً به آن غیر سفارشی می‌گویند.

نحوه استعلام شماره سامانه پیامکی

برای استعلام شماره سامانه پیامکی مورد نظر باید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید. این ثبت‌نام با نام و نام‌خانوادگی و شماره موبایل در کمتر از یک دقیقه انجام می‌شود و مرحلۀ بعدی آن احراز هویت است. همچنین باید حتماً اطلاعات تکمیلی صاحب پنل نظیر کدملی و کدپستی را وارد نمایید.

بعد از تکمیل اطلاعات شخصی و تائید اطلاعات توسط اپراتور، باید هزینۀ پنل را بپردازید و نهایتاً تا یک ساعت منتظر تائید بمانید. بعد از احراز هویت و تائید هزینۀ پرداختی می‌توانید بازاریابی پیامکی خود را شروع کنید، اما در این مرحله به استعلام شماره سامانه پیامکی نیاز دارید.

استعلام سامانه پیامک

برای استعلام شماره سامانه پیامکی بعد از ورود به پنل، همانند عکس زیر باید در قسمت بالای صفحه روی سفارش خط که برایتان با کادر قرمز مشخص کردیم، کلیک کنید.

مرحله اول استعلام سامانه پیامک

بعد از بازشدن صفحۀ جدید، مطابق عکس به پایین صفحه بروید و روی سفارش شماره که کادر قرمز دارد، کلیک کنید تا پنجره کوچکی برای شما باز شود.

مرحله دوم استعلام سامانه پیامک

در پنجرۀ جدید مطابق عکس زیر تنها کاری که باید انجام دهید: تکمیل اطلاعات، انتخاب سرشمارۀ موردنظر از بین سرشماره‌های 1000، 2000، 3000 و 5000 و واردکردن شمارۀ دلخواهتان است تا این خط سفارشی در سامانه استعلام شود.

مرحله سوم استعلام شماره سامانه پیامکی

با زدن دکمۀ تایید بر اساس شماره و سرشمارۀ منتخب اول هزینۀ استعلام سامانه پیامک برایتان ظاهر می‌شود و با پرداخت هزینه تقریباً کار تمام می‌شود. حالا باید بین نیم ساعت تا یک ساعت منتظر تائید اپراتور مانده و بعد پنل اختصاصی کسب‌وکار خودتان را داشته باشید.

سرشماره‌های سامانه پیامکی

پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی از خطوط مختلفی ارسال می شود که کنجکاوی کاربران را همراه دارد و بسیاری می‌خواهند بدانند تفاوت این خطوط باهم چیست؟!

راهکار‌های اساسی برای افزایش تعداد مشترکین خبرنامه پیامکیحتما بخوانید: راهکار‌های اساسی برای افزایش تعداد مشترکین خبرنامه پیامکی

این خطوط پیامکی فعلا با سرشماره‌های 1000، 2000، 3000، 5000، 026، 021 و 21000 در پنل ملی پیامک قابل استعلام است، اما شاید در هنگام انتخاب برای شما این سوال پیش آمده باشد که این سرشماره‌ها چه تفاوتی باهم دارند و باید کدام را انتخاب کرد.

مهم‌ترین تفاوت این سرشماره‌ها شامل قیمت و هزینه، سرعت ارسال پیامک، ارائه گزارش دقیق از ارسال پیام و برگشت هزینه پیامک‌های ناموفق است. البته تمام این سرشماره‌ها شامل خط عمومی و خط اختصاصی هم می‌شود که در ادامه بیشتر دربارۀ آن‌ها صحبت می‌کنیم!

سرشماره قدیمی خطوط 1000

خط 1000 از خطوط قدیمی سامانه ارسال پیامک است که مهم‌ترین مزیت آن ارسال گزارش دقیق است و سرعت بالای ارسال پیامک است. تقریباً بیشتر ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی از سرشماره 1000 برای ارسال پیام استفاده می‌کنند

اگر برای کارتان این سرشماره را انتخاب کردید، از 6 رقم که هزینه‌اش نیاز به مذاکره دارد تا 14 رقم که هزینه‌اش 70 هزار تومان است را می‌توانید انتخاب کنید.

خط 2000، سرشمارۀ گران خطوط پیامکی

خطوط 2000 را در میان خطوط ارسال پیامک باید یکی از سریع‌ترین و البته باکیفیت‌ترین خطوط دانست که اگر پیامکی ارسال نشود، هزینه آن را پس می‌دهد. البته این خطوط قیمت بالایی هم دارد و اگر بخواهید از سرشماره‌های 2000 برای مشتریان پیامک ارسال کند، باید هر سال هزینه تمدید آن را بدهید چون تنها برای یک سال این خط به کسب‌وکارتان تعلق دارد.

تقریبا بیشتر شماره‌های خط 2000 آزاد است و کاربر می‌تواند سامانه‌ای از 6 تا 12 رقم را با این سرشماره داشته باشد.

خط 3000

خط 3000 خطی قدیمی و معتبر است که هم گزارش دقیقی از ارسال پیام‌ها ارائه می‌دهد و هم سرعت ارسال بالایی دارد. ارگان‌های دولتی زیادی از جمله صداو سیما از خطوط 3000 برای ارسال پیامک استفاده می‌کنند‌ و از سرعت ارسال پیامک‌هایش راضی هستند.

برای خط 3000 هم می‌توانید سرشماره‌ای از 8 رقم تا 14 رقم داشته باشید ولی این را بدانید که سرشماره 3000 شامل تعرفه رند و غیر رند نمی‌شود.

خط 5000 یکی از خطوط پرکاربرد پنل پیامکی

خط 5000 را باید پرکاربردترین خط پنل پیامکی دانست که هم سرعت بالایی در ارسال پیام دارد و هم هزینۀ تعرفه‌هایش مناسب است. سرشماره‌های این خط با 50001 و 50004 شروع می‌شود. برای سرشماره 50001 از می‌توانید سامانه‌ای از 6 تا 15 رقم داشته باشید و با 50004 هم می‌شود سامانه‌ای از 8 تا 14 رقم سفارش دهید.

استعلام سامانه پیامکیاین خطوط هزینۀ پیامک‌های ارسال نشده را به حساب بازمی‌گرداند و گزارش دقیقی مانند دیگر خطوط بعد ارسال هرگونه پیام به صاحب پنل ارائه می‌دهد.

البته ما خیلی خلاصه به تفاوت بین سرشماره‌ها اشاره کردیم. این سرشماره‌ها هر کدام ویژگی‌ها و قیمت اختصاصی خودشان را دارند که می‌توانید درباره تفاوت‌ها و مزایای خطوط مختلف بیشتر بخوانید.

خط 021 و 026 برای دو استان تهران و البرز

اگر کسب‌وکارتان در دو استان تهران و یا البرز است و می‌خواهید با شماره شرکت یا دفترتان برای مخاطب پیامک بفرستید، به خطوط 021 و 026 نیاز دارید. این روش یک مزیت مهم دارد، اگر مشتری شماره تلفن شما را لازم داشته باشد به همان شماره‌ای که از آن پیامک گرفته است، تماس می‌گیرد.

این دو خط سرعت و کیفیت خوبی را در ارسال پیامک دارند و با این سرشماره سامانه شما می‌تواند از 6 تا 10 رقم داشته باشد.

خط 21000

اگر ساکن استان‌های دیگر هستید و می‌خواهید مانند استان کرج و تهران از خط دفتر خودتان به مشتری پیامک بزنید، باید سامانه 21000 را بخرید. سامانه این سرشماره از 7 تا 15 رقم تعریف شده است و تعرفه مناسبی دارد. این سرشماره هم مانند دیگر خطوط هزینۀ پیامک‌های نرسیده به مشتری را به پنل بازمی‌گرداند.

کاربردهای پنل پیامکی برای تعمیرگاه خودرو + ویدئو آموزشیحتما بخوانید: کاربردهای پنل پیامکی برای تعمیرگاه خودرو + ویدئو آموزشی

ما تا جای ممکن تفاوت خطوط ارسال پیامک را توضیح دادیم، بااین‌حال شما هنگام دریافت پنل آموزش‌های بیشتری خواهید داشت و می‌توانید سوال‌های بیشتر را از پشتیبان ملی پیامک بپرسید.

مدارک سفارش خط 021 و 026 برای افراد حقیقی

اگر صاحب مغازه هستید و جواز کسب دارید، با ارائه مدارک زیر در تهران و کرج می‌توانید با ملی پیامک تماس بگیرید و برای خط 021 و 026 سفارش دهید:

1- تصویر کارت ملی هوشمند
2- تصویر جواز کسب و یا پروانه کسب
3- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)

مدارک سفارش خط 021 و 026 برای شرکت‌ها و اشخاص حقوقی

در صورتی هم که می‌خواهید از طریق شماره شرکت با مشتری در ارتباط باشید، به عنوان شخص حقوقی باید مدارک زیر را آماده کنید و برای ملی پیام بفرستید:

1- تصویر کارت ملی هوشمند
2- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)
3- ارسال آخرین روزنامه رسمی شرکت
4- ارسال معرفی نامه نماینده شرکت

بعد از تائید اپراتور تیم پشتیبانی با شما تماس خواهد گرفت و با دریافت نام کاربری و رمز عبور می‌توانید بازاریابی پیامکی کسب‌وکارتان را شروع کنید

نتیجۀ استعلام سامانه پیامکی

نتیجه استعلام شماره سامانه پیامکیاگر می‌خواهید برای کسب‌وکارتان پنل اختصاصی ارسال پیامک داشته باشید، در کمتر از نیم ساعت می‌توانید در سامانه ملی پیامک ثبت‌نام کرده و بعد از تائید هویت درخواست شماره اختصاصی بدهید. درصورتی که شماره موردنظر قبلاً به نام کسی ثبت نشده باشد، توسط اپراتور تایید می‌شود و می‌توانید از همان لحظه ارسال پیامک‌های موردنظرتان را شروع کنید.

درصورتی که درباره پنل اختصاصی ارسال پیامک نیاز به مشاوره و آموزش بیشتر دارید، با شماره 02163404 تماس بگیرید و با مشاوران فنی تیم ما صحبت کنید یا در انتهای همین متن کامنت بگذارید تا به سوال‌هایتان پاسخ دهیم. ما در طول هفته و در طول تعطیلات به تمام سوال‌های شما درباره سامانه ارسال اس ام اس و استعلام شماره سامانه پیامکی جواب می‌دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
178دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • محمدباقر آئینی

    28 فروردین 1403، 09:43

    درودبر شما سرشماره پیامکی ۵۰۰۴۹۰۰۵۰۰کسی میدونه مربوط به کدام ارگانه لطفا جواب بدید

    • زهره تاجیک

      28 فروردین 1403، 12:40

      درود بر شما،
      ما این شماره رو جستجو کردیم به نتیجه‌ای نرسیدیم.
      این کامنت رو منتشر می‌کنیم تا اگر دوستان دیگه می‌دونن بگن.

  • احد

    25 فروردین 1403، 18:06

    سلام وقت شما بخیر شماره +9890003140 از کجا پیام میده؟

    لغو 11 داره.

    • زهره تاجیک

      27 فروردین 1403، 15:28

      درود بر شما،
      با توجه به جستجوهای ما و با استناد به خبرگزاری دانشجو و خبر فارسی این پیامک جعلی است.

  • محمد باقری

    01 بهمن 1402، 19:56

    سلام وقت بخیر، این شماره از کجا پیامک میده؟ 9810005886

  • Besmillah Hakimi

    04 دی 1402، 14:06

    سلام وقت تون بخیر
    من از شماره ای 13700000 پیامک حاوی یک کد به عنوان شهرداری دریافت کردم و سپس به شماره ای 02133015323 تماس دریافت کردم و ازم درخواست کرد که اون کد را در اختیارش بگذارم. میگفت از جانب بهداشت هست. میشه لطف کنین بگید واقعا همچین پیامکی از جانب کدام ارگان هست و بابت چه هست؟ یا ممکنه کلاه برداری باشه؟

  • فرزانه توکلی

    02 دی 1402، 20:58

    سلام
    این شماره از کجا پیامک میده
    ۵۰۰۰۴۰۰۱۴۴۹۸۳۸

    • زهره تاجیک

      03 دی 1402، 14:43

      سلام خانم توکلی؛
      من این شماره رو جستجو کردم به نتیجه خاصی نرسیدم متاسفانه.
      کاربرهای دیگه اگر میدونن این شماره برای کجاست لطفا اعلام کنن.

  • علی مرادی

    28 آذر 1402، 12:01

    با عرض سلام و خسته نباشید یک سوال در مورد سامانه ملی پیامک داشتم آیا روشی هست که پیامک فقط برای شماره‌های موجود در شهر محل زندگی یا حتی شماره‌های موجود در شهرکی که در آن زندگی می‌کنیم ارسال شود

    • زهره تاجیک

      29 آذر 1402، 16:33

      سلام دوست عزیز،
      بله شما می‌تونید برای ارسال به شهر از بانک شماره استفاده کنید و برای ارسال به شهرک هم از ارسال با کد پستی.
      البته برای اینکه مطمئن باشید پیامک به همون محدوده ارسال میشه می‌تونید از قابلیت ارسال به دکل ایرانسل استفاده کنید. این دکل‌ها هر 15 روز یکبار ساعت 12 تا 2 نیمه شب آپدیت میشن و میشه مطمئن بوده شماره‌ها دقیقا تو اون منطقه زندگی می‌کنند.
      برای همراه اول هم قابلیت ارسال پیامک زنده هست که تو اون محدوده که خودتون مشخص کردید، پیامک ارسال میشه.

  • لاله

    21 مهر 1402، 14:25

    سلام خسته نباشید از گوشی من بدون اطلاعم کدهای نامعلوم به شملره ی ۹۸۲۰۰۰۳۶۴۸۰ ارسال میشه.متعلق به کجاست این شناسه و میتونم شکایت کنم؟

    • سمیه جابری

      19 آذر 1402، 17:13

      سلام دوست عزیز
      برای این کار لطفا با پلیس فتا تماس بگیرید و موضوع رو باهاشون در میان بذارید

  • علی

    13 مهر 1402، 15:29

    سلام. شماره ۹۸۸۰۳۷ مربوط به چه سازمان یا شرکتی هست؟

  • جواد

    28 شهریور 1402، 17:05

    685386سلام این شماره کجایه

  • محمدرضا هدائیان

    23 شهریور 1402، 11:41

    سلام در مورد شماره ۹۸۴۰۴۰۱۱۲۷ سوال دارم ،ازمن به عنوان نیکوکار یاد کرده و تقاضای کمک با لینک کرده است .

  • حسن معرفاوی

    13 شهریور 1402، 19:48

    میشه بگیداین سرشماره مال کجاس9890001365+

  • محمد کشاورز

    22 مرداد 1402، 23:57

    سلام شماره پیامکی ۱۰۰۰۶۰۵۵۳ مال کدون ارگانه

  • فرزان اصفیا

    18 مرداد 1402، 17:35

    سلام
    سر شماره 0098200000124 مال کجاست ؟ آیا جزو سر شماره های ملی هست ؟ و لینکی که ارسال شده رو میتونم باز کنم ؟

  • اسماعیل همایونی

    14 مرداد 1402، 12:17

    سلام ببخشید سرشماره 3000836۸۵ مربوط به کجا هست؟؟؟

    • سمیه جابری

      04 دی 1402، 11:54

      سلام وقت شما به خیر
      ما ارائه کننده پنل های پیامکی هستیم
      و به همین دلیل قابلیتی برای استعلام شماره ها نداریم

  • امیرحسین

    09 مرداد 1402، 15:49

    سلام وقتتون بخیر
    این شماره متعلق به چه ارگان یا شخصی هست؟(۹۸۹۹۹)

  • محمد پور شیرازی

    08 مرداد 1402، 16:26

    سلام میشه بهم بگین این شماره مال کیه03000852801 یامال کدوم اورگان یا بانکیه

    • حسام کریمی

      08 مرداد 1402، 16:46

      سلام وقتتون بخیر،
      این سرشماره از زیرمجموعه اپراتور 3000 هستش منتهی این پیش‌شماره متعلق به سامانه ملی پیامک یا کاربران ملی پیامک نیست.
      پیشنهاد می‌کنم مقاله “راهنما و نحوه استعلام شماره پیامک 3000” رو مطالعه کنید و اگر براتون سوالی پیش اومد، با کارشناسان ما 02163404 تماس بگیرید.
      (مثلاً شماره موبایل 09120000000 زیرمجموعه شرکت همراه اول محسوب میشه، اما اینکه این خط متعلق به کیست، باید از همراه اول سوال بفرمایید)

  • مجید

    31 تیر 1402، 16:17

    سلام وخسته نباشید میشه کمکم کنید و بگید این شماره مال کیه 10006858 کدوم اورگانیه
    باسپاس

    • حسام کریمی

      01 مرداد 1402، 12:24

      سلام ممنونیم.
      وقتتون بخیر باشه
      این شماره متعلق به ملی پیامک یا زیرمجموعه ملی پیامک نیست!
      اپراتور 1000 ارائه‌دهنده این نوع سرشماره‌ها هست.
      پیشنهاد می‌کنم مقاله « همه‌چیز دربارۀ خط 1000 اپراتور رهیاب رایانه گستر » رو مطالعه بفرمایید. اگر هم بخوایین می‌‌تونین مستقیماً از شرکت رهیاب رایانه گستر استعلام بفرمایید.

  • خیری .م

    30 تیر 1402، 17:13

    سلام وقت بخیر این شماره پیلمک 985000436 پیامک مزاحمت برام ارسال کرده کی میتونه باشه یعنی ؟؟؟؟

  • بهرام

    20 تیر 1402، 14:08

    سلام شماره پیامکی 6715000015مربوط به چه بانکی هست

  • فرشته سلطانی

    24 اردیبهشت 1402، 13:49

    سلام ببخشید سرشماره ۳۰۰۰۷۸۵۶۶۶۱ برای کدام نهاد یا موسسه است؟
    ممنون

  • زهرام

    13 اردیبهشت 1402، 14:49

    سلام ببخشید شماره 90001384 متعلق به کجاست؟

  • کمال امین زاده

    06 اردیبهشت 1402، 18:05

    سلام
    شماره098110006858 متعلق به کجا می باشد

  • محسن نیسی

    05 اردیبهشت 1402، 15:00

    سلام شماه 10006858 مطلق به کجا هست

  • مهندس جعفرنژاد

    28 اسفند 1401، 15:12

    سلام خسته نباشید
    این شماره پیامکی 9820007005 هم از مجموعه شماست؟ الان پنلش متعلق به کی هستش؟

  • سیدعلی موسوی

    23 اسفند 1401، 15:29

    سلام وعرض ادب
    این سرشماره برای کجایت ۵۰۰۰۹۶۴۰۱۲ برای کجاست

  • سیدعلی موسوی

    23 اسفند 1401، 15:28

    سلام وعرض ادب
    این سرشماره برای کجایت ۵۰۰۰۹۶۴۰۱۲ برای کجاست

  • Saed

    20 اسفند 1401، 20:08

    شماره 98100080060 برای چی هست ؟

  • محمدی

    04 بهمن 1401، 07:55

    این شماره متعلق به کجاست ؟شماره ۳۰0۰۳۲۱۴

  • Arash

    01 بهمن 1401، 03:54

    ‎210009909981239 سلام این شماره میدونین واسه کجاس

  • وحید ملکی

    26 دی 1401، 08:11

    سلام خسته نباشید ممکنه لطف کنید بگید این شماره پیامکی مال کجاست 5000125475 برام پیام فرستادن یارانه شما قطع شد بعد آدرس لینک رو برام فرستادن yaraneei.click

  • حامد

    13 دی 1401، 22:59

    درود
    میتونید راهنمایی کنید که سرشماره 3000411211 برای کجاست؟

    • Mohsen

      29 فروردین 1402، 01:52

      سلام خسته نباشید میتونید لطف کنید و پاسخ بدید سامانه پیامکی به شماره 300002560 مربوط به کجاست؟
      واقعا ممنون میشم پاسخ بدید خیلی فوری هستش🙏🙏🙏🌹🌹🌹

  • مهدی حیدری

    10 دی 1401، 14:24

    سلام این سر شماره واسه چیست کلاه برداریه یانه

    • Arash

      01 بهمن 1401، 03:52

      ‎ این شماره مال کجاس 210009909981239

  • آذرپندار

    27 آذر 1401، 00:54

    سلام شماره 2000700مال کجاست

    • مهسا حصاری

      19 بهمن 1401، 12:11

      سلام میشه بفرمایید این شماره برا کجاست 100084226

  • سوسن

    18 آذر 1401، 06:09

    سلام
    این شماره مربوط به کجاست ۹۸۳۰۰۰۱۲۱

  • فاطمه رسولی

    16 آذر 1401، 00:41

    سلام. ممکنه بفرمائید که این سرشماره 100060554 متعلق به کجاست؟!
    ممنون میشم کمکم کنید.

  • رمضانی

    12 آذر 1401، 21:56

    سلام میشه راهنمایی کنین این شملره برای کحا هست 98300077

    • ساغزپر

      08 آبان 1402، 18:59

      سلام میشه بهم بگید شماره ۰۹۳۸۸۸۹۶۸۷۸ برای کیه؟؟

      • زهره تاجیک

        15 آبان 1402، 15:53

        سلام دوست عزیز؛ این شماره سیم کارت شخصی هست و اینکه مالک این خط چه کسی است در حوزه کاری ما محسوب نمیشه. بهتره از طریق مخابرات وارد عمل بشید

  • حامد

    04 آذر 1401، 17:28

    سلام و عرض ادب.ببخشبن کسی مبدونه این سرشماره وایه کجاست.980000000048

  • محمد عسگری

    04 آذر 1401، 15:36

    با سلام شماره 00985000131911 برای کجاست؟ آیا معتبر است؟ و اینکه این شماره برای اداره مهاجرت است یا خیر؟

  • محمد عسگری

    04 آذر 1401، 15:35

    با سلام شماره 00985000131911 برای کجاست؟

  • طه عزیزی

    02 آذر 1401، 13:28

    سلام وقتتون بخیر خدا قوت میشه بفرمایید چطور بفهمم این شماره مربوط به کجاست۹۰۰۰۳۲۸۰

  • رضا

    27 آبان 1401، 23:59

    سلام امکان داره بفرمایید این سرشماره متعلق به کی هست۰۹۸۱۵۵۶۰۰۲۷
    ممنونم

  • عباس بهرامی

    26 آبان 1401، 08:16

    این شماره مربوط به کجاست ۸۷۰۰۸۰۰۰

  • a-fatholahi

    25 آبان 1401، 12:10

    لفاٌبفرماییدشماره 90002030مربوط به کجاست ؟آیا کلابرداریه ؟

  • امیر محمد بهرامی

    20 آبان 1401، 20:01

    سلام میشه راهنمایی کنید سرشماره مال کجاست ۸۷۰۰۸۸۰۰ گفته برای دریافت کارت خود تماس بگیرید

  • نازنین قاسمی

    11 آبان 1401، 08:53

    سلام شماره پیامک ۹۹۹۹۳۲۶۴۲۳ مال چه شرکتیه؟

  • مریم بانو

    10 آبان 1401، 22:31

    سلام برا من یه مدته رمز یکبار مصرف از شماره ۵۰۰۰۴۰۰۳۰۰ میاد مربوط به کجاست؟

  • سعید مهدی

    24 مهر 1401، 20:52

    سلام
    شماره 9810009499 مربوط به کجاست
    ممنونم از مطالب مفید شما

  • F

    21 مهر 1401، 00:23

    سلام ببخشید میشه بگید این سرشماره 41714xxxxxx مال کجاست ؟

  • نیما

    16 مهر 1401، 08:29

    سلام ببخشید.سرشماره پیامکی 98500041498 متعلق به کجاست؟!

  • محمدرضا تجریشی

    13 مهر 1401، 09:41

    سلام خسته نباشید
    این شماره برای کجاست
    2528447786205094

  • نگار

    09 مهر 1401، 18:51

    سلام میشه بفرمایید شماره +98300077 مربوط به کدا سامانه پیامکی است؟!

  • محسن غیاثی

    04 مهر 1401، 15:33

    سلام خط پیامکی 200073000137و200073000247اط کجاست

  • مرضیه

    04 مهر 1401، 13:22

    سلام میشه بفرمایید شماره 200064380 مربوط به کجاست از خط من خود به خود پیامکی با متن انگلیسی به این خط فرستاده میشه

  • تمنا

    30 شهریور 1401، 13:17

    سلام سرشماره ۹۰۰۰۱۷۷۷ مربوط به کجاست؟

  • مهدی

    27 شهریور 1401، 01:44

    یه پیامک اومده برام از شماره 892011
    کد احراز هویت فرستاده 😐
    کسی میدونه این شماره مال کجاست ؟؟
    لطفا

  • ایمان

    17 شهریور 1401، 21:16

    سلام وقت بخیر
    سرشماره ۱۰۰۰۰۲۸۵۳ مال کجاست ؟
    چند روز پیش کد ارسال کرده و گوشی هک شد

    • سمیه جابری

      14 اسفند 1402، 16:48

      سلام وقت شما به خیر
      لطفا این موارد رو با پلیس مطرح کنید دوست عزیز.
      ما صرفا سامانه ارائه دهنده پنل های پیامکی هستیم.

  • سید حبیب اکرمی

    13 شهریور 1401، 20:58

    سلام از سرشماره 50002042896 پیام امده لطفا اعلام فرمایید از کجا امده است

  • مسلم یونس زاده

    08 شهریور 1401، 21:32

    ۲۰۰۰۰۰۰۲۵۳۶این شماره براکجاست؟؟؟؟

  • Sadegh

    05 شهریور 1401، 11:04

    سلام وقت بخیر
    میشه بفرمایید سرشماره 500026186 مال کجاست ؟ و صاحب خط کی هست ؟

  • علي كاوسي

    03 شهریور 1401، 05:59

    سلام خدا قوت میخواستم بدونم این شماره پیامک ۹۸۱۰۰۰۰۳۴۶ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  • مریم

    25 تیر 1401، 11:49

    سلام ، سر شماره 90003030 مربوط به کجا می باشد و چطور می توان پیامک هایی که از این سرشماره برای ما ارسال شده را پیگیری کرد؟

  • علیرضا امینی

    22 تیر 1401، 02:38

    سلام ممکنه بگید این شماره مال کجاست یا چه سایتیه 90003280

  • علیرضا حاجی علی

    20 تیر 1401، 15:01

    شماره پیامک ۹۸۹۰۰۰۳۰۳۰برای کجا میباشد.

  • مهدی سعادت

    06 تیر 1401، 22:29

    سلام .وقتتون بخیر .میخواستم خواهش کنم ازتون صحت و سقم این سامانه پیامکی رو برام مشخص کنید .یک دنیا ممنون میشم اگر پاسخ بدید .۹۰۰۰۳۰۳۰

  • تقی پور

    02 تیر 1401، 16:49

    سلام میشه بگید سر شماره ۸۸XXXX۱۱ مال کجاست

    • ایمان عمادی

      06 تیر 1401، 12:50

      دوست عزیز، این سرشماره نیست و به نظر می‌رسه که یک تلفن ثابت باشه!
      لطفاً شماره کامل رو بنویسید.

  • omid

    31 خرداد 1401، 00:36

    سلام بنده ازتون خط خریدم و پول واریز کردم ولی پیام اومد که خط موجود نیست ولی نه پولم عودت کردید و به کبف پول حساب هم واریز نکردید

    • ایمان عمادی

      06 تیر 1401، 12:52

      سلام دوست عزیز، خط جدیدی که تهیه کردید، با چه سرشماره‌ای شروع میشه؟ شماره خط‌تون چنده؟
      پیشنهاد می‌کنم برای پیگیری سریع‌تر با شماره 02163404 داخلی 1 تماس بگیرید و نام کاربری‌تون رو به پشتیبانی اعلام کنید تا بررسی بشه!

    • حسین سلیمانی

      09 آذر 1401، 02:59

      سلام ببخشید این شماره پیامک برای کجاست۹۸۳۰۰۰۹۴۱۰۰۱ من کارت به کارت با همراه بام ملی میکنم همیشه رمز پویا با سر شماره بانک ملی نیومد امروز با این شماره رمز اومد .گفتم نکنه کسی فرستاد حساب خالی کنه

  • خانم‌ بردی

    21 خرداد 1401، 18:52

    سلام میشه راهنمایی کنید این شماره پیامک مال کجاست
    ۰۰۹۸۱۱۰XXX۶۰۰۰

    • ایمان عمادی

      06 تیر 1401، 12:54

      سلام وقتتون بخیر این شماره مربوط به استان مازندران و جز تلفن ثابت هست. می‌تونین با سامانه 118 تماس بگیرین!

    • علی مرادیانی

      15 آذر 1402، 03:27

      سلام از این شماره برای من پیامک میاد چندین بار ۰۹۸۴۰۴۰۰۲۰۰۰ و کاملا مشخصه که با یه لینک جعلی قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات گوشی من رو داره ! میتونید راهنمایی کنید از کجا پیگیری کنم موضوع رو؟؟؟

      • زهره تاجیک

        15 آذر 1402، 15:47

        سلام دوست عزیز
        برای مزاحمت و کلاهبرداری از شماره‌ها باید به پلیس فتا مراجعه کنید.
        همچنین می‌تونید شماره رو به شماره ۰۹۶۳۸۰ پیامک کنید تا پیگیری بشه.

  • نیک

    19 خرداد 1401، 17:18

    سلام
    ببخشید شماره ۳۰۰۰۷۹۶۱۸ متعلق به کجاست؟

  • امیر

    18 خرداد 1401، 01:28

    سلام خسته نباشید این سر شماره برای کجاست
    ۹۸۳۰۰۰۷۷

  • عادل امیدی

    09 خرداد 1401، 16:35

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم شماره 87007700 مال کجاست ممنون میشم بگین

  • اسماعیل براتی

    08 خرداد 1401، 10:32

    سلام
    شماره 892011 برای کجاست؟
    ممنون

  • سید

    03 خرداد 1401، 10:14

    سلام وقت بخیر برای من از این شماره 500021990140011 پیامک اومده که وام شما اماده است و با این شماره 09038801134 تماس بگیرید
    آیا کلاهبرداریه یا واقعیه؟ چون من یکی دو تا درخواست وام داده بودم به شک افتادم

    • سمیه جابری

      12 اسفند 1402، 14:08

      سلام وقت شما به خیر
      بهتره این مورد رو از بانک هایی که درخواست دادید سوال کنید تا مطمئن بشید

  • امیر رسیدی

    01 خرداد 1401، 20:36

    سلام ببخسید میسه بگید سماره 500014747 مال کجاست در صمن گوسیم فارسی نمیخونه و فقط اعداد 10.8840707.1 وعدد 790 براه پیام سده نمیدونم جریانس چیه

  • قاسم مسروری فر

    01 خرداد 1401، 17:24

    سلام این شماره برام پیامک فرستاده میخوام ببینم واقعا برای پلیس راهور 985000439800

  • بهرام بازدار

    11 اردیبهشت 1401، 20:06

    سلام وقت بخیر میشه بدونم این شماره مال کجاست مال ارگان دولتی هست یا کلاهبرداری +۹۸۹۸۱۰۰۰۰۳۴۶ ممنونم

    • زهره تاجیک

      28 دی 1402، 12:55

      درود بر شماه،
      طبق جستجوهای ما این شماره مربوط به مجموعه هلس استور هست.

  • مصطفی خدائی

    01 اردیبهشت 1401، 09:24

    سلام میشه بفرمایید سرشماره ۳۰۰۰۷۲۰۷۴ مال کجاست

    • ایمان عمادی

      05 اردیبهشت 1401، 12:18

      سلام دوست عزیز، این شماره از زیرمجموعه اپراتور 3000 هستش منتهی این شماره متعلق به ملی پیامک یا کاربران ملی پیامک نیست. پیشنهاد میکنم مقاله “راهنما و نحوه استعلام شماره پیامک 3000” رو مطالعه بفرمایید.
      (مثلاً شماره موبایل 09120000000 زیرمجموعه شرکت همراه اول محسوب میشه، اما اینکه این خط متعلق به کیست، باید از همراه اول سوال بفرمایید)

    • مهدی پیره

      13 اردیبهشت 1401، 08:54

      سلام وقت بخیر . میشه بفرمایید 9891100500+ برای کجاست و چیه . ممنونم

  • محمد

    27 فروردین 1401، 08:34

    سلام این سامانه ۵۰۰۰۲۰۳۰۵۳۸معتبره که در ماهواره تبلیغ فروش گوشی اس ۸میکنه؟ایا اصله!

    • ایمان عمادی

      05 اردیبهشت 1401، 12:30

      سلام وقتتون بخیر
      با توجه به اینکه هر نوع تبلیغات ماهواره‌ای و استفاده از خطوط مجازی روی ماهواره ممنوع هست، صحت اصل یا تقلبی بودن محصول رو نمی‌تونیم تایید یا تکذیب کنیم.
      توجه داشته باشید که استفاده از خطوط پیامکی در تبلیغاتی ماهواره‌ای تخلف بوده و ممنوع هست.

  • زینب مجری

    27 فروردین 1401، 00:54

    سلام وقت بخیر
    از این شماره +۹۸۳۰۰۰۷۷برام پیامک(کد فعالسازی) اومده خواستم ببینم مربوط به کجاست؟؟

    • زهره تاجیک

      28 دی 1402، 12:54

      درود بر شما،
      اونطور که در نتایج جستجوهای بنده اومده بود، این سرشماره مال فروشگاه اینترنتی کیالوکس هست.

  • مینا کمالی

    23 فروردین 1401، 19:49

    سلام . میشه لطف کنید بگید این سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۱۹۹۰۱۴۰۱۱ ازکجاست؟ روی خط همسرم که بتازگی براثر کرونا فوت کرده آمده و زده وام شما آماده ست لطفا راهنماییم کنید

    • زهره تاجیک

      28 دی 1402، 12:56

      درود بر شما،
      روح همسرتون شاد! من جستجو کردم نتیجه‌ای برای این شماره پیدا نکردم. کامنت رو منتشر می‌کنم اگر کسی از کاربران می‌دونست ما رو هم در جریان بگذارن!

  • منصور خانکی

    17 فروردین 1401، 13:14

    باسلام و تبریک آغاز سال نو، لطفآ درصورتی که امکان دارد در مورد اینکه دو شماره:
    10007733334534
    20001100
    مربوط به کجاست، راهنمایی فرمایید.
    متشکرم.

  • علی مبصر

    15 فروردین 1401، 10:38

    سلام و عرض ادب جسارتا این شماره متعلق به کی هست
    ۲۰۰۰۱۲۷۰۰۵

  • رها

    20 اسفند 1400، 02:10

    میشه بگید این شماره مال کجاست98300077 هی پیامک میاد فاکتور ثبت شده

    • زهره تاجیک

      28 دی 1402، 12:52

      درود بر شما،
      طبق جستجوهای ما این خط مربوط به فروشگاه اینترنتی کیالوکس هست.

  • نازی مجرب

    16 اسفند 1400، 13:39

    میشه بفرمایید شماره ۲۰۰۰۳۱۰ برای کجاست؟

  • مجرب

    16 اسفند 1400، 11:47

    سلام میشه بفرمایید این شماره 2000310مربوط به کجاست

    • پشتیبانی

      17 اسفند 1400، 19:27

      سلام
      این خط اشتراکی هست بین چندین شرکت (فیلمو، سینما تیکتو…) و تنها از متن پیامک می‌تونید متوجه ارسال کننده پیام بشید.

  • پریسا صبوری

    15 بهمن 1400، 13:42

    خط 021 رو میشه به من توضیح بیشتر بدید ؟ من متوجه نشدم الان چطوری ثبتش کنم ؟ اگه من یک خط مجازی مثلا از شاتل بگیرم آیا می تونم این خط رو به عنوان خط ارسا پیامکی توی پنلم بذارم ؟

    • ایمان عمادی

      16 بهمن 1400، 09:42

      سلام دوست عزیز وقت بخیر
      به طور کلی شما باید مالک خط ثابت 021 باشید. هزینه خطوط 021 رو می‌تونید از صفحه تعرفه خطوط اختصاصی مشاهده کنید.
      مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی ( تصویر کارت ملی هوشمند مالک خط – تصویر جواز کسب و یا پروانه کسب – تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)) هست.
      پیشنهاد می‌کنم برای مطالعه دقیق شرایط، صفحه “همه‌چیز دربارۀ ارسال پیامک با خط ثابت ۰۲۱” رو مطالعه کنید و اگر همچنان سوالی براتون باقی‌ مونده، با شماره 02163404 و داخلی فروش تماس بگیرید.
      اگر از شاتل تهیه بفرمایید، باید تصویر قرارداد خودتون با شاتل رو هم ارسال بفرمایید.

  • احسان

    14 بهمن 1400، 20:01

    سلام خسته نباشید امروز با این سر شماره به من پیامک شده بابت دریافت جایزه میخواستم بدونم واسه کجاست مرسی 100021333000

    • ایمان عمادی

      16 بهمن 1400، 09:31

      سلام دوست عزیز
      این سرشماره متعلق به زیرمجموعه ملی پیامک نیست.
      شما می‌تونید برای استعلام از اپراتور 1000 پیگیری بفرمایید.

    • mellow

      14 فروردین 1402، 11:48

      سلام و روز بخیر
      شماره پیامکی ۲۰۰۰۸۲۱۵۴ مربوط به کجاس ؟ میتونین برای استعلام شماره پیامک راهنمایی بفرمایید

    • محسن محتشمی

      10 اسفند 1402، 19:34

      از این سرشماره برای من پیامک تایید امده مربوط به کجاست
      50004900549

  • علی موسوی

    14 بهمن 1400، 14:01

    ببخشید از این سر شماره واسم پیامک اومده و زنگ زدن میخوام ببینم جعلی نباشه و کلاهبرداری نیست؟

    • ایمان عمادی

      16 بهمن 1400، 09:34

      سلام جناب موسوی
      شما شماره پیامکی ننوشتید که بتونیم کمکتون کنیم.
      لطفاً سرشماره‌ای که به شما پیامک فرستاده رو بنویسید تا بررسی کنیم و راهنمایی کنیم.

  • محموبه عطایی

    13 بهمن 1400، 11:30

    سلام با خریداری این خطوط ایا علاوه بر ارسال قابلیت دریافت پیامک هم داریم و ایا دریافت پیامک فقط باید به صورت عدد باشه یا کلمه هم می تونم دریافت کنیم

    • ایمان عمادی

      16 بهمن 1400، 10:12

      سلام دوست عزیز
      روزتون بخیر
      کدوم خط رو می‌خوایین تهیه بفرمایید؟ به طور کلی با خرید یک خط اختصاصی، قابلیت دریافت پیامک رو هم خواهید داشت.

  • نیکوئی

    12 بهمن 1400، 13:40

    سلام خوب هستید من از سامانه شما خیلی خط اختصاصی خریدم الان ولی میخوام خط 3000 هشت رقمس بخرم توی قسمت سفارش خط که میرم اونجا خط هشت رقمی وجود نداره از کجا باید سفارش بدم؟ة

    • ایمان عمادی

      16 بهمن 1400، 09:46

      سلام جناب نیکوئی، ممنون، شما خوب هستین؟!
      برای استعلام خطوط 8 رقمی از اپراتور 3000، لطفا با شماره 02163404 و بخش فروش تماس بگیرید.

  • تال

    12 بهمن 1400، 12:57

    سلام شماره پیامک 50004103 مربوط به کجاست

    • ایمان عمادی

      16 بهمن 1400، 09:36

      سلام دوست عزیز
      این سرشماره متعلق به زیرمجموعه ملی پیامک نیست.
      شما می‌تونید برای استعلام از اپراتور 50004 استعلام کنید.

  • معین امیدی

    09 بهمن 1400، 00:06

    پیدا کردن خط های 6 رقمی 1000 خیلی سخته آیا شما شماره های آزاد دارید که بهمون معرفی کنید؟

    • ایمان عمادی

      16 بهمن 1400، 10:15

      سلام جناب امیدی عزیز
      خطوط 6 رقمی از اپراتور 1000 رو باید به صورت مذاکره پیش ببرید.
      بایستی بفرمایید برای چه کسب‌وکاری نیاز دارین و حدودا چه تعداد ترافیک ارسال و چه تعداد ترافیک دریافت روی این خط خواهید داشت.

  • Mojtaba

    13 دی 1400، 23:54

    سلام عرض ادب
    جسارتا چجوری میشه مشخص کرد که این شماره مال کجاست؟
    ۲۱۰۰۰۷۰۰۰۷۰

    • ایمان عمادی

      14 دی 1400، 12:11

      سلام دوست عزیز
      وقتتون بخیر، این شماره روی سامانه ملی پیامک ثبت نشده! شما می‌تونید از اپراتور 021 استعلام بفرمایید.

  • اسماعیل کریمی

    13 دی 1400، 11:18

    سلام. از سرشماره 3000137720 برام پیامک اومده میخام بدون مربوط به کجا هست ؟اگه لطف کنید ممنون میشم

    • ایمان عمادی

      14 دی 1400، 12:15

      سلام جناب کریمی، وقتتون بخیر
      این شماره متعلق به ملی پیامک یا زیرمجموعه ملی پیامک نیست!
      اپراتور 3000 معمولاً از طریق سرشاخه شناخته میشه! به عنوان مثال سرشاخه 30008666 متعلق به ملی پیامک و زیرشاخه‌های این شماره هم متعلق به کاربران ملی پیامک هست.
      پیشنهاد می‌کنم مقاله « راهنما و نحوه استعلام شماره پیامک ۳۰۰۰ » رو مطالعه بفرمایید. اگر هم بخوایین می‌‌تونین مستقیماً از شرکت مگفا استعلام بفرمایید.

  • فریده نوری

    10 دی 1400، 19:17

    سلام خط ۱۰۰۰۲۲۷۸ و یا ۲۰۰۰۲۲۷۸ آزاده؟؟
    این خطوط برای مجموعه اهمیت داره و درصورتی که آزاد باشه پنل تهیه میشه
    پیشاپیش ممنون بابت پاسخگویی

    • ایمان عمادی

      14 دی 1400، 12:32

      سلام خانم نوری، روزتون بخیر
      خط 10002278 آزاد نیست، اما برای استعلام خطوط 2000، لطفاً با پشتیبانی تماس بگیرید تا استعلام دقیقی صورت بگیره و در صورت آزاد بودن، هزینه خط خدمتتون اعلام بشه!

  • مرتضی علمداری

    07 دی 1400، 00:05

    سلام وقت شما بخیر ، خواستم بدونم سامانه پیامکی 100030066 از کدام ارگان هست ، اصلا مورد تأیید یا جعلی ..ممنون از اطلاعات مفیدی که میدید.

    • ایمان عمادی

      14 دی 1400، 12:22

      سلام وقت شما هم بخیر باشه دوست عزیز، این شماره متعلق به ملی پیامک یا زیرمجموعه ملی پیامک نیست.
      طبق اعلام کاربران اینترنتی در وبسایت‌های مختلف: “از سرشماره 100030066 پیامکی مبنی براینکه شما در فروش فوق العاده سایپا برنده شدید برای بنده آمده است که احتمالا کلاهبرداری محض است”
      سامانه ملی پیامک صحت این موضوع رو تایید یا تکذیب نمی‌کنه و صرفاً نقل قول می‌کنه!

  • هدایت پناه

    27 شهریور 1400، 20:24

    ببخشید از یه شماره پیامک اومده اونو چجوری میتونم پیگیری کنم با شما تماس گرفتم گفتید زیر مجموعه ما نیست.

    • ایمان عمادی

      28 شهریور 1400، 11:06

      سلام شماره‌ای که براتون پیامک ارسال کرده رو میشه بفرمایید تا دوباره چک کنیم؟ اگر تو لیست ملی پیامک نباشه، حتماً راهنمایی میکنیم تا مستقیماً از اپراتور اصلی اون شماره پیگیری بفرمایید.

  • ابراهیم میرضعیفی

    21 شهریور 1400، 18:35

    من میخوام چند تا شماره خریداری کنم که با شماره موبایل شرکت و شماره تلفن شرکت باشه. اگر بخوام ارسال پیامک با اسم شرکت داشته باشه این به چه صورت هستش

    • ایمان عمادی

      28 شهریور 1400، 11:10

      اگر بخوایین شماره موبایل باشه، باید یک خط 14 رقمی از سرشاخه 1000 تهیه بفرمایید و 10 رقم انتهای خط رو، شماره موبایل خودتون قرار بدین! 1000XXXXXXXXXX
      اگر بخوایین شماره تلفن ثابت شرکت باشه، صرفاً خط 021 و 026 رو میتونین تهیه بفرمایید.
      اگر هم بخوایین که نام برند تجاری ارسال بشه، هزینه برند تجاری در سال 1399 حدودا 470 الی 500 میلیون تومان است که قابلیت دریافت پیامک رو هم نداره! برای ادامه شرایط میتونین لینک مربوط به راهنمای ارسال پیامک با نام تجاری + مزایا و معایب رو مطالعه بفرمایید و اگر سوال دیگه‌ای براتون پیش اومد، با شماره 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک به صورت کامل راهنمایی کنند.

  • همایون خشتی

    16 شهریور 1400، 20:34

    سلام من خط 2000 رو نمیتونم استعلام بگیرم شما باید کارای استعلامشو انجام بدید؟ایا فقط خط 2000 دلیور بیس هستش؟
    ارسال لینک هم میشه باهاش انجام داد؟به لیست سیاه هم میره پیامک؟

    • ایمان عمادی

      28 شهریور 1400، 11:23

      سلام
      برای استعلام خطوط 2000 لطفا با پشتیبانی پنل در ارتباط باشید.
      بله دلیوربیس هستند.
      بله امکان ارسال لینک هم با ارسال متن پیامک + لینک ، از طریق ارسال تیکت داخل سامانه فعال میشه که حدودا 72 ساعت کاری زمان میبره!
      برای ارسال لینک پیشنهاد میکنم مقالۀ “ارسال لینک در اس ام اس ، قابلیتی که باید جدی بگیرید!” رو مطالعه بفرمایید.
      ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات شرایط مختلفی داره!
      1- اگر میخوایین از طریق وبسرویس ارسال بفرمایید: راهنمای استفاده از خط خدماتی اشتراکی (وب‌سرویس خدماتی)
      2- اگر میخوایین به صورت متنی و با خط خدماتی خودتون ارسال کنید: خطوط خدماتی چیست؟
      3- یه روش هم وجود داره که بتونید با ارسال پیام صوتی، تبلیغات خودتون رو به لیست سیاه مخابرات انجام بدین: ویدئوی آموزشی ارسال پیام صوتی

      • و خدا گفت

        23 مرداد 1402، 16:41

        سلام با۹۸۳۰۰۰۷۷
        برام کدفرستادن برا چه نام افزاریه؟
        یه کلاهبردار برام پیام داد که نام و کد رو بفرستین
        منم فرستادم
        نمیدونم با اکانت من میخواد چه غلطی کنه

  • صابری

    16 شهریور 1400، 09:50

    سلام وقتتون بخیر من از شما پنل خریداری کردم اما به این بخشی که تو مقاله تون گفتید من دسترسی ندارم وارد میشم میگه شما مجوز دسترسی به این بخش رو ندارید، باید چه کاری انجام بدم ممنون از پاسخگوییتون

    • ایمان عمادی

      28 شهریور 1400، 11:38

      سلام روزتون بخیر
      لطفاً برای ارتقا سامانه با بخش پشتیبانی ملی پیامک به شماره 02163404 تماس بگیرید تا ضمن ارتقا پنل، دسترسی‌‌های مورد نیاز براتون آزاد بشه!

  • روشن دل

    08 شهریور 1400، 12:46

    سلام من جدیدا یک سر خط جدید با پیش شماره ی 9999 وجود داره می خواستم بدونم سامانه ی پیامکی شما هم این خط رو داره و حدود قیمت یک خط 8 رقمی با این پیش شماره چقدر است ؟

    • ایمان عمادی

      28 شهریور 1400، 11:40

      سلام وقتتون بخیر
      بله توسط ملی پیامک هم ارائه میشه که شرایط دقیقش رو می‌تونید از صفحه “خطوط خدماتی چیست؟” مطالعه بفرمایید.
      در حال حاضر، این خطوط فقط به صورت 10 رقمی ارائه میشن! هزینۀ حدودی این خط هم 500 هزارتومان است.

  • انوشا اشتیانی

    08 شهریور 1400، 10:17

    من چطور میتونم خط مورد نظرمو از همه اپراتورها همزمان استعلام بگیرم 100020_200020_300020_5000120_5000220_5000920_5000420 این خطوط مد نظرم هست همزمان هرکدوم ازاد باشه خریداری کنم؟

    • ایمان عمادی

      28 شهریور 1400، 11:42

      پیشنهاد میکنم با شماره 02163404 و کارشناسان فروش ملی پیامک تماس بگیرید تا خطوط مورد نظر شما رُ استعلام بگیرند.

  • پورحسنی

    04 شهریور 1400، 13:44

    چقدر زمان میبره تا خط بر روی پنل ثبت بشه و برای این خطوط غیرسفارشی امکانش هست که چندتا شماره به صورت رندم خود سامانه به ما نشون بده و ما از بین اون خطوط انتخاب کنیم بخریم شمار رو ؟

    • ایمان عمادی

      28 شهریور 1400، 11:44

      مدت زمان تقریبی ثبت خطوط از سمت همه اپراتورها، حدود 1 الی 96 ساعت کاری زمانبر هستند و زمان فعالسازی هر خط از سمت اون اپراتور، متفاوته!
      برای قسمت دوم سوالتون، متاسفانه خیر این امکان وجود نداره!

  • فیروزی

    04 شهریور 1400، 09:11

    سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم
    آیا برای فروش اینترنتی نیاز هستش که حتما پیج اینستاگرام داشته باشم من فقط میخوام تبلیغات سایت خودمو به صورت پیامکی انجام بدم

    • ایمان عمادی

      16 بهمن 1400، 09:52

      سلام جناب فیروزی، شما با داشتن پیج اینستاگرام، طبیعتاً مشتریان بیشتری خواهید داشت اما خیر نیازی به داشتن پیج اینستاگرام نیست.
      به راحتی می‌تونید با استفاده از خط 50004 و یا خط 3000 روی سامانه ملی پیامک، از تبلیغات پیامکی برای سایت خودتون استفاده بفرمایید.

  • قربانعلی

    30 مرداد 1400، 18:41

    سلام خسته نباشین
    سامانه پیامکی فقط بصورت آنلاین کار میکنه؟
    شرایط استفاده بصورت آفلاین نداره برای زمانی که اینترنت در دسترس نیست

    • محسن

      28 اسفند 1400، 08:25

      سلام وقت بخیر
      شماره 20007005 متعلق به کجاس؟بدون اینکه براشون پیامی ارسال کرده باشم یه پیام طولانی و بی معنی انگلیسی از گوشی من ارسال شده براشون و یه جواب کوتاه انگلیسی و بی معنا(QzpMSyxSOjI=)جواب اومده

  • امیرجعفری

    29 مرداد 1400، 16:31

    سلام وقت بخیر
    برای من از شماره 3000 یه پیامک اومده که برای دریافت جایزه عدد یک رو ارسال کنید.
    بخوام ببینم از کجا ارسال شده و کدوم شرکت شما میتونید بهم بگید؟

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 09:56

      سلام وقت شما هم بخیر
      شماره مورد نظر رُ بفرمایید تا اگر متعلق به زیرمجموعۀ ملی پیامک باشه راهنمایی کنیم!

  • طاها یاسینی

    24 مرداد 1400، 17:28

    با اسلام تو این شرایط داغون با تبلیغ پیامکی و اینستا تونستم بازدهی خوبی داشته باشم برای کارم
    فروشم رو افزایش دادم مخصوصا برای سایتم !
    فروش اینترنتیم خیلی افزایش داشته شکرخدا حتی تو فکرم هست مغازه رو ببندم کلا

  • شیرازی

    12 مرداد 1400، 09:34

    سلام وقت بخیر
    چه مدت زمان میبره خط بر روی پنل ثبت بشه؟
    من نماینده شما هستم کاربر من یک خط سفارش داده هزینه پرداخت کرده و ثبت نیز شده اما داخل پنل قابل مشاهده نیست ممنون میشم این مورد راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 09:43

      سلام وقتتون بخیر
      بی‌زحمت این مورد رُ تیکت بذارین تا همکاران ما بلافاصله تو بخش پشتیبانی پیگیری و راهنمایی کنند.

  • الهام تقوی

    27 تیر 1400، 18:07

    سلام وقتتون بخیر توی سامانه امکان استعلام برخی از اپراتور ها وجود نداره باید تیکت ارسال کنیم آیا این مورد میشه بعدها بر روی سامانه اضافه بشه تا امکان استعلام راحت‌تر از قبل بشه

    • نیلوفر اکبریان

      28 تیر 1400، 10:13

      سلام وقتتون بخیر.
      این مورد به همکاران طراح و توسعه‌دهنده ارجاع میدم. البته که پشتیبان‌های ملی پیامک توی پاسخگویی سرعت عمل دارند و قطعاً پیگیری می‌کنند.
      ممنون از پیشنهادتون

  • محمد امین

    23 تیر 1400، 19:12

    آیا درسته میگن خط 3000 رو نمیشه 8 رقمیش رو تهیه کرد و اختصاصی صدا و سیما هست؟

    • مونا هادی

      25 مرداد 1400، 12:41

      سلام بله دوست عزیز، اکثر شماره‌های 8 رقمی پر شده! البته ملی پیامک چندتا سرشماره آزاد 8 رقمی از اپراتور 3000 داره! پیشنهاد می‌‌کنم برای استعلام زودتر با واحد فروش 02163404 تماس بگیرید.

  • شاهرخ خانی

    23 تیر 1400، 18:07

    توضیحات کامل و جامعی بود ولی هنوز ابهاماتی در ذهن من هست برای برطرف کردنش چه کار باید انجام بدم؟
    و اینکه درباره تعرفه ها چیزی ندیدم من کجا میتونم درباره اونا اطلاعات کسب بکنم؟
    ممنون از پاسخگویی شما

    • نیلوفر اکبریان

      24 تیر 1400، 08:59

      دوست عزیز برای مشاوره که رفع ابهام میشه، می‌تونید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی در این مورد صحبت کنید
      تعرفه‌های ارسال پیامک رُ هم می‌تونید از لینکی که براتون گذاشتم، مشاهده کنید

  • طالبی

    19 تیر 1400، 09:43

    سلام من سوالی ازتون داشتم برای این خطوط غیرسفارشی امکانش هست که چندتا شماره به صورت رندم خود سامانه بهمون نشون بده و ما از بین اون خطوط شماره رو انتخاب کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 12:23

      دوست عزیز، نه متاسفانه چنین قابلیتی فعال نیست

    • تمنا

      30 شهریور 1401، 14:27

      سلام سرشماره ۹۰۰۰۱۷۷۷ برای کجاست؟

  • هاشمی

    17 تیر 1400، 10:52

    با درود یه سوالی داشتم خدمتتون
    ما ارسال های زیادی نداریم و فقط دریافت داریم بیشتر
    امکانش هست روی پنل پایه ثبت نام داشته باشیم و خط ثابت رو سفارش بدیم بعدها ارتقا بدیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 16:03

      بله دوست عزیز همه پنل‌ها قابلیت دریافت پیامک داره، منتها با پنل پایه شما نمی‌تونین خط سفارش بدید
      البته اگر میخواین در قبال هر پیامک مخاطب، پاسخ مشخصی براشون بفرستید باید حتماً پنل پایه به بالا تهیه کنید

  • ماه نوش

    16 تیر 1400، 10:28

    سلام من یک شماره ی 3000 هشت رقمی می خوام که رند باشه چون اون یکی خط شرکت ما از پیش شماره ی 3000 هست و هشت رقمی هست و میخوام با همین خط باشه ولی متاسفانه لیستی وجود نداره که من بفهم چ خط ازاد هست یا نه

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 13:59

      دوست عزیز باید از داخل پنلتون، در قسمت سفارش خط روی استعلام کلیک کنید و خطی که می‌خواین رو چک کنید
      اگر خط آزاد باشه، هزینش محاسبه میشه و در اختیارتون قرار می‌گیره

  • سارا مستمری زاده

    16 تیر 1400، 10:18

    سلام وقتتون بخیر
    برای خرید شماره 3000 بعد از 3000 هر تعداد ارقام که مدنظرمون باشه میتونیم اعلام کنیم استعلام بگیرید؟
    چون من شنیده بودم حتما برای شماره 3000 میبایست از شاخه خاصی باشه مثلا 30008666 مابقیشو ما انتخاب کنیم؟
    اگر اشتباه میکنم محبت بفرمایید توضیحات صحیح و بیشتر را اعلام بفرمایید.

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 14:11

      دوست عزیز برای سفارش خط از سرشماره 3000 حتما جدول مربوط به این سرشماره از لینکی که براتون فرستادم مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید با 02163404 تماس بگیرین

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید