30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تعریف همکار در سامانه پیامک

تعریف همکار در سامانه پیامک

31

یکی از سازمان‌هایی که از سامانه ملی پیامک، پنل تجاری خریده است، چند روز پیش به پیشتیبانی زنگ زد و از کارشناس خواست تا یکی از همکارانش را در سامانه‌ای که خریده عضو کند، تا کارمندش برخی از کارهای مربوط به سامانه پیامکی را انجام دهد. کارشناس ملی پیامک وقتی همکار در سامانه پیامک را به صورت کامل برای مشتری توضیح داد، او دسترسی پنل را برای پنج نفر دیگر از کارمندان نیز اضافه کرد.

ما هم تصمیم گرفتیم تا در مورد پنل همکار مطلبی بنویسم و روش کار با ماژول کاربران را توضیح دهیم، تا بتوانید پنل را به کارمندان خود نیز واگذار و بر کارهای مختلف آنها نظارت کنید.همکار در سامانه پیامک

همکار در سامانه پیامکی چیست؟

یکی از امکاناتی که سامانه پیامکی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، اضافه کردن کاربران به سامانه است. مثلاً مسئول شرکتی که وقت ارسال پیام یا کنترل پیام‌های دریافتی را ندارد، می‌تواند برای برخی از کاربران دسترسی محدود ایجاد کند، تا کارها به خوبی انجام شود.

اضافه کردن کاربر به سامانه پیامکی

شما به عنوان مسئول پنل پیامکی می‌توانید همکاران خود را به سامانه اضافه کنید. وارد سامانه شوید، از منوی بالای صفحه روی ابزار ویژه کلیک کرده، گزینه کاربران را انتخاب و سپس روی گزینه افزودن کاربر جدید کلیک کنید، فرمی در صفحه نمایش داده می‌شود، که باید اطلاعات مربوط به کارمند جدید را بنویسید.

در انتهای فرم دو گزینه محدودیت ارسال و محدودیت روزانه را می‌بینید. می‌توانید با استفاده از این دو گزینه برای کاربران محدودیت ایجاد کنید. مثلاً‌ کاربر اول روزانه 100 پیام ارسال کند و کل ارسال 1000 پیامک باشد. همچنین می‌توانید برای دسترسی کاربر تاریخ انقضا بگذارید. مثلاً کاربر اول تا تاریخ 1400/03/01 فرصت دارد، تا از پنل استفاده کند.

باید برای هر کاربری که به سامانه اضافه می‌شود، مدارکی جهت احراز هویت نیز بارگذاری شود، از جمله ارسال کارت ملی و قبض تلفن که توسط سامانه ملی پیامک تایید می‌شود.

کاربردهای همکار در سامانه پیامک

با اضافه کردن کارمند به پنل کاربری، می‌توانید مدیریت کارهای خود را بهتر انجام دهید. مثلاً یکی از مشتریان ملی پیامک بعد از خریداری پنل، سه کارمند جدید به پنل خود اضافه کرد:

  • مسئول فناوری اطلاعات
  • معاون آموزشی
  • مرکز مشاوره و سلامت

هر کارمند پیامک‌های مربوط به بخش خود را مثل اسم کاربری سایت، کد تایید، رمز عبور، پیامک انگیزشی، اطلاع‌رسانی کارگاه‌های آموزشی و ... را مدیریت کند.

مثال دیگر شرکت هواپیمایی است، که می‌تواند کارمندان بخش‌های مختلف را به سامانه اضافه کند، مثلاً کارمند برای بخش رزرو، که بتواند پیامکِ تاریخ و ساعت رزرو را برای مشتریان ارسال کند.

دسترسی مختلف به کاربران

همانطور که گفته شد، مسئول پنل می‌تواند برای هر شخص دسترسی‌های مختلفی ایجاد کند. مثلاً می‌تواند دسترسی ارسال پیامک، پیامک زماندار، دریافتی، دفترچه تلفن، پشتیبانی و ... را به کاربر بدهد، همچنین می‌تواند گزینه مشاهده را تیک بزند، تا کاربر فقط بتواند مثلاً پیام‌های دریافتی را مشاهده کند، ولی در واقع نمی‌تواند هیچ تغییری روی آن انجام دهد.

همکار در سامانه پیامکچه تفاوتی بین پنل کارمند و پنل همکار وجود دارد؟

اطلاعاتی که در قسمت‌های بالا گفتیم، مربوط به پنل کاربر (کارمند) است، که با پنل همکار (پنل نمایندگی) متفاوت است. سامانۀ نمایندگی یعنی شما یک نمایندگی از سامانه ملی پیامک خریداری کنید و از طریق فروش پنل، درآمد مستقلی داشته باشید. با پیامک‌های ارسالی کاربران، فروش خط اختصاصی و فروش سامانۀ نمایندگی نیز می‌توانید کسب درآمد داشته باشید.

نتیجه استفاده از همکار در سامانه پیامک

همکار در سامانه پیامکبازاریابی پیامکی یکی از روش‌های هدفمند و به‌صرفه است.

برای ارتباط و حفظ مشتریان، می‌توانید با پیامک با آن‌ها در ارتباط باشید. اگر سامانه پیامکی تهیه کردید، می‌توانید همکاران یا کارمندان خود را نیز به پنل اضافه کنید و دسترسی ارسال پیام برای مشتریان مختلف، جواب به پیامک، برگزاری مسابقه، فرستادن پیام تبریک و ... را به کارمند بدهید، تا انجام دهد.

اگر از پنل پیامکی استفاده کنید، می‌توانید کارمندان را به سامانه اضافه کنید، برای جواب سوالات خود به پشتیبانی ملی پیامک، به شماره 02163404 زنگ بزنید. در صورتی که قصد خرید پنل پیامکی را دارید، می‌توانید به صفحه تعرفه ملی پیامک سر بزنید و پنل مناسب با کسب‌وکار خود را انتخاب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • محمدعلی صالحی

    20 بهمن 1401، 18:05

    خیلی خوب بود
    ممنون میشم متن پیامک تبلیغاتی برای آتلیه های عکاسی هم بزارید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید