30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
انواع روش‌های بازاریابی و تبلیغات آموزشگاه ها

انواع روش‌های بازاریابی و تبلیغات آموزشگاه ها

209

خب، کدام یک از جملات زیر را تابه‌حال شنیدید؟!

  • زنگ زدم. تلفن اشغال بود. یک ساعت پشت سرهم زنگ زدم بگم کلاس این هفته لغو شده!
  • من اینجا نمی‌توانم به تک‌تک 500 نفر بچه‌های آموزشگاه زنگ بزنم و بگم مابقی شهریه را واریز کنند؟ خود 118 هم نمی‌تواند!
  • منشی ما 5 بار هفتۀ گذشته تماس گرفته که بگوید استاد روز کلاس را تغییر داده، اما جواب ندادید.

موسسات آموزشی و آموزشگاه‌ها با شاگردان زیادی در ارتباط هستند. اطلاع‌رسانی لغو کلاس یا تغییر زمان برگزاری کلاس، برنامۀ امتحانات، یادآوری شهریه و ... تنها بخشی از کارهای قسمت پذیرش است که وقتی تبلیغات آموزشگاه هم به آن اضافه شود، متوجه می‌شویم به زمان و هزینه زیادی نیاز داریم.

تبلیغات موسسات آموزشی و آموزشگاهامروز می‌خواهیم مفصل دربارۀ انواع روش‌های تبلیغات آموزشگاه صحبت کنیم. از هزینه بازاریابی و اطلاع‌رسانی به مراجعان بگوییم تا بتوانیم بهترین روش برای تبلیغات انتخاب کنیم.

روش‌های تبلیغات آموزشگاه‌

بیایید اول از همه درباره روش‌های تبلیغات آموزشگاه صحبت کنیم. هر موسسه آموزشی برای سرپا ماندن و کسب درآمد به تبلیغات و بازاریابی نیاز دارند. ماهم در ادامه مهم‌ترین ابزارها و روش‌هایی که برای اموزشگاهتان نیاز دارید، به شما می‌گوییم.

تبلیغات گوگل

اگر سایت دارید، تبلیغات آموزشگاه شما برای رتبۀ خوب در نتایج گوگل به گوگل ادوردز نیاز دارد. گوگل ادز پلتفرم تبلیغاتی برای نمایش سایت‌ها در جایی بالاتر از رتبه واقعی‌شان در نتایج جستجوست.

گوگل ادز بر اساس کلمات کلیدی کار می‌کند. به این ترتیب، وب‌سایت‌های مختلف می‌توانند با استفاده از کلمات کلیدی دلخواهشان در رتبه اول قرار بگیرند. البته باید برای این رتبه اول در کلمه کلیدی موردنظرتان به گوگول مثل هر تبلیغات دیگری پول بدهید.

تبلیغات گوگل ادز مثل تصویر زیر به صورت باکس کوچک AD در صدر نتایج گوگل قرار می‌گیرد. درصورتی‌که کاربر کلمه کلیدی مورد نظر را سرچ کند، سایت شما یکی از نتایج اولیست که به کاربر نمایش داده می‌شود. اگر می‌خواهید از تبلیغات گوگل استفاده کنید، پیشنهاد من به شما خدمات سایت نوین است.

 

تبلیغات گوگل برای آموزشگاه ها

ایمیل مارکتینگ

برای بسیاری از مردم، ایمیل یکی از متداول‌ترین و در دسترس‌ترین ابزارهای ارتباط است. در سال‌های اخیر با افزایش ایمیل‌های اسپم بی‌اعتمادی مردم نسبت به ایمیل‌های تبلیغاتی افزایش یافته است.

در سال 2009 پژوهشگران حوزۀ بازاریابی دیجیتالی تخمین زدند تا سال 2013، 84% از ایمیل‌ها به اسپم تبدیل می‌شوند. امروزه نرخ خواندن ایمیل‌های تبلیغاتی فقط 10% است، برای همین بسیاری از کاربران سراغ شبکه‌های اجتماعی و سوشال رفتند.

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات آموزشگاه به شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و توییتر نیاز دارد. این شبکه‌ها از جدیدترین کانال‌های ارتباطی با مردم  هستند که روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند. با این‌حال مخاطبین، اساتید و پرسنل یک آموزشگاه طیف گسترده‌ای از سنین متفاوت هستند. شاید بسیاری از آن‌ها به شبکه‌های اجتماعی دسترسی نداشته باشند. بنابراین این شبکه‌ها نمی‌توانند تنها روش تبلیغات آموزشگاه باشند.

البته اگر دوست دارید در سوشال مدیا تبلیغ کنید، به صفحۀ ما در دیدوگرام مراجعه کنید. بخشی از شاگردان و مشتریان موسسه شما در همین شبکه‌ها فعال هستند و بخشی از تبلیغات شما نه "همه" آن باید روی سوشال مدیا تمرکز کند.

مزایای بازاریابی پیامکی

حالا بیایید در کنار دیگر روش‌های تبلیغات آموزشگاه با روش جدیدی که شاید کمتر درباره‌اش بدانید، صحبت کنیم. بازاریابی پیامکی یکی از مناسب‌ترین روش‌های بازاریابیست که در ادامه با مزایایش آشنا می‌شویم.

تبلیغات و جذب مشتری

یکی از مهم‌ترین کاربردهای تبلیغات آموزشگاه جذب مشتری است. سامانه پیامکی تعرفه مناسبی دارد و برای جذب مشتری پیشنهاد می‌شود. سامانه ابزاری به نام ارسال انبوه دارد که تاثیر خوبی در جذب مشتری دارد. تقریباً 98% پیامک‌ها خوانده می‌شود. پس بیایید از این فرصت استفاده کنید و با هزینه مناسب برای جذب مشتری، پیامک هدفمند انبوه با متن جذاب و کوتاه بفرستید.

اطلاع‌رسانی شروع دوره

تبلیغات آموزشگاههر آموزشگاهی نیاز به اطلاع‌رسانی دارد تا مشکلاتی که اول مقاله گفتیم، اتفاق نیفتد! اطلاع‌رسانی کلاس، دوره، زمان پرداخت شهریه، زمان امتحانات و هر چیزی که باید به گوش شاگران برسد، با پنل پیامکی انجام شدنیست. فقط کافیست که پنل آموزشگاه، دفترچه تلفن شاگردان را به تفکیک کلاس و دوره داشته باشد. حالا هر چیزی که لازم است را می‌توانید از طریق پنل برای هر گروه دفترچه که می‌خواهید، بفرستید و این پیام تا 15 دقیقه به دست همه می‌رسد.

نظرسنجی دوره‌ها و کلاس

تبلیغات آموزشگاهنظرسنجی هر کلاس و دوره‌ای که برگزار شود، نه تنها در رضایت مراجعان تاثیر خوبی دارد بلکه یک راهمکار مهم تبلیغات آموزشگاه است. در واقع در تمام کسب‌وکارها نظرسنجی، تاثیر به‌سزایی در رشد و پیشرفت آن کار دارد. اما در مورد آموزشگاه‌ها قضیه خیلی جدی‌ترست چون یکی از محورهای اصلی درآمد آموزشگاه حول نظرسنجی می‌چرخد. در حقیقت، نظرسنجیست که همه چیز را در آموزشگاه تعیین می‌کند.

شما با پنل پیامکی می‌تواند بعد از پایان هر دوره و کلاس از شاگردان نظرسنجی کنید. براساس این نظرسنجی‌ها در مورد اساتید تصمیم‌گیری کنید. اگر می‌بینید سه ترم مداوم بچه‌های چند کلاس از استاد فتوشاپ راضی نیستند، قطعاً با این استاد باید قطع همکاری کنید. نظرسنجی پیامکی تقریباً آسان است. باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود. از همه مهم‌تر با این روش حالا آرشیوی از تمام نظرسنجی‌ها دارید و می‌توانید هر زمان که لازم شد از آن استفاده کنید.

دعوت موثر با ارسال دعوتنامه پیامکی، سریع و مقرون‌به‌صرفهحتما بخوانید: دعوت موثر با ارسال دعوتنامه پیامکی، سریع و مقرون‌به‌صرفه

پیاده‌سازی مراحل اتوماسیون مالی

چه راهی بهتر از این که از طریق پیامک شاگردان را از وضعیت مالی‌شان آگاه کنید. اگر قرار است شاگردان شهریه خود را ماهانه و اقساطی پرداخت کنند به راحتی با ارسال یک پیامک تاریخ اقساطشان را به آنها یادآوری کنید. ارسال زماندار برای همین نیاز طراحی شده و معمولاً برای یادآوری مهم استفاده می‌شود.

نتیجه استفاده از بهترین روش‌های تبلیغات آموزشگاه

تبلیغات موسسات آموزشی و آموزشگاهتا اینجا حتماً به‌خوبی با روش‌های تبلیغات آموزشگاه آشنا شدید. شما برای آموزشگاهتان می‌توانید از تبلیغات گوگل، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات محیطی مثل پخش تراکت برای آموزشگاهتان استفاده کنید. بااین‌حال اگر می‌خواهید تبلیغات هدفمند داشته باشید، از سرویسی استفاده کنید که علاوه‌بر تبلیغ شرایط اطلاع‌رسانی را هم برایتان فراهم کند باید از پنل پیامکی استفاده کنید.

برای دریافت سامانه پیامکی می‌توانید از شرکت ملی پیامک کمک بگیرید. ملی پیامک یکی از سامانه‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های پیامکیست که آموزش کار با پنل، ارسال پیام و تبلیغات اس ام اسی را به صورت ویدئویی در آپارات و نوشتاری در کتاب بازاریابی پیامکی برایتان آماده کرده است. در صورتی که نیاز به مشاوره اختصاصی در این مورد دارید، در انتهای همین متن برایمان بنویسید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا در این مورد راهنمایی‌تان کنیم.

 

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
95دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • فاطمه غلامی

    19 شهریور 1400، 15:55

    سلام وقتتون بخیر؛ من یه آموزشگاه موسیقی دارم و توی زمینه های مختلفی فعالیت میکنم و قصد دارم کلاس های حضوری برای افراد vip با کم ترین تعداد برگزار کنم چون درصد یادگیری توی حضوری خیلی بیشتر هستش نسبت به آنلاین میخواستم بدونم آیا برای این کار اول باید به دانشجو های خودم ارسال پیامک داشته باشم بعد به صورت منطقه ایی ارسال کنم؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:21

      درود بر شما،
      بله دقیقا کاری که خودتون میگید باید انجام شه خیلی استراتژی خوبیه.
      اول به هنرآموزای خودتون پیامک بدید، بعد منطقه‌ای ارسال کنید، کد تخفیف داخل متن پیامک بگذارید، اگر آموزشگاهتون دخترانه یا پسرانه است ارسال به تفکیک جنسیت داشته باشید.

  • مجید خاکپور

    13 شهریور 1400، 09:57

    سلام امکان پاسخ خودکار هم میتونیم داشته باشیم؟
    صرفا نمیخوایم دریافت پیامک باشه و قصد ارسال پاسخ مشخص شده هم میخوایم داشته باشیم.
    کدوم پنل مناسب هستش؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:19

      درود بر شما،
      برای این کار باید یک خط اختصاصی داشته باشید.

  • کاکاوند

    10 شهریور 1400، 09:12

    باسلام وقتتون بخیر
    کار من فروش محصولات موسیقی هستش و این کار هم به صورت تک فروشی شروع کردم به نظر شما من به چه کسب و کار هایی باید ارسال پیامک انجام بدم که خوب باشه؟ شما بانک شماره های اصناف رو داخل پنل دارید؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:19

      درود بر شما،
      بله ما انواع و اقسام بانک شماره‌ها رو داریم . میتونید به بانک شماره آموزشگاه‌های موسیقی پیامک بزنید یا فروشگاه‌های صنایع دستی

  • حسین صوفی

    07 شهریور 1400، 09:44

    سلام وقت بخیر
    من میخوام پنلرو به سایت خودم متصل کنم زبان برنامه نویسی من وردپرس هست
    ایا این مورد امکان پذیر هست و ایا خطی که به ما تخصیص داده میشه خدماتی وهست یا تبلیغاتی ؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:18

      درود بر شما،
      برای این کار باید از وبسرویس استفاده کنید. به این صورت که یه پنل اقتصادی یا بالاتر می‌خرید و سایت خودتون رو متصل می‌کنید به وبسرویس. حالا میتونید از خطوط خدماتی اشتراکی ملی پیامک استفاده کنید یا خودتون خط خدماتی اختصاصی تهیه کنید.

  • حسام اسدی

    04 شهریور 1400، 09:27

    برای استفاده از ایمیل مارکتینگ هم میبایست پنل پیامکی خریداری کنیم؟
    اگه به این ترتیب هست کدوم پنل باید خریداری گردد که این ویژگی دارامیباشد؟
    سپاس

    • زهره تاجیک

      15 بهمن 1402، 09:37

      سلام دوست عزیز،
      ما خدمات ایمیل مارکتینگ رو ارائه نمی‌دیم اما می‌تونید خودتون برای مشتریان قدیمی ایمیل بفرستید.

  • بختیاری

    02 شهریور 1400، 14:19

    سلام وقت بخیر
    ما آموزشگاه هنرهای دستی داریم
    میخوایم تبلیغات کنیم براشون.
    آیا پیام در واتس اپ دارید شما؟

    • زهره تاجیک

      15 بهمن 1402، 09:36

      درود بر شما،
      خیر فقط پیامک تبلیغاتی داریم.

  • مصطفی فرجی

    02 شهریور 1400، 10:12

    سلام من برای اموزشگاه رانندگی خودم این پنل رو میخوام فقط میخوام روز قبل برگذاری کلاس ها و اموزش ها به مخاطب های هر گروه پیامک یادآوری ارسال کنم در پنل شما امکان پذیر هست

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:21

      درود بر شما،
      بله دوست عزیز می‌تونید این کار رو با استفاده از پنل پیامکی انجام بدید.

  • haghighi

    01 شهریور 1400، 09:38

    من فکر میکردم پنل پیامکی فقط برای اصناف رستوران ها و اسنپه از بس از این مجموعه ها پیام تبلیغاتی دریافت کردم.
    حتما تست میکنم و امیدوارم نتیجه خوبی بده

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:01

      درود بر شما،
      خیر تقیربا تمام کسب‌وکارها می‌تونن از پیامک تبلیغاتی استفاده کنن.
      امیدوارم موفق باشید.

  • شیما طلایی

    31 مرداد 1400، 18:19

    سلام وقتتون بخیر امیدوارم خوب باشید من تازه اقدام به افتتاح یک آموزشگاه خیاطی کردم اما اصلا کسی استقبال نمی کنه کلی هم هزینه کردم و اساتید واقعا ماهر و خوبی هم دارم به نظرتون پیامک می تونه موثر باشه در معرفی و جذب کارا»وز برای من ؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:00

      درود بر شما،
      بله قطعا فقط اینکه دو تا نکته رو برای ارسال پیامک فراموش نکنید: یک اینکه به تفکیک جنسیت پیامک بفرستید. مثلا اگر آموزشگاه خیاطی زنانه دارید، به خانم‌ها و اگر آموزشگاه شما مخصوص آقایانه فقط به مردان پیامک بفرستید. نکته دوم اینکه منطقه خودتون رو هدف قرار بدید.
      اگر بتونید یک کد تخفیف هم داخل متن پیامک بگذارید که افراد ترغیب بشن ثبت‌نام کنن عالیه.

  • خیری زاده

    31 مرداد 1400، 18:17

    سلام من به صورت خصوصی اموزش رانندگی می دم درواقع مهارت های رانندگی رو به افرادی که خودشون گواهی نامه دارند اما تسلط کافی در رانندگی ندارن می دم آیا با پنل پیامکی شما می تونم تبلیغات داشته باشم یا خیر ؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 11:59

      درود بر شما،
      برای این مورد باید مجوز آموزشگاه رانندگی یا مرببی‌گری داشته باشید.

  • سلمان نژاد

    31 مرداد 1400، 18:15

    اگر یک آموزشگاه زبان دخترانه در یک شهر کوچک داشته باشیم چطوری می تونیم به جمعیت اون شهر پیامک بزنیم به نحوی که به دستشون برسه این پیامک ها ممنون میشم منو راهنمایی کنید تشکر

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 11:58

      درود بر شما،
      می‌تونید از بانک شماره تفکیک جنسیت استفاده کنید داخل شهر خودتون. همچنین ارسال پیامک زنده هم میتونه برای شما خیلی مفید باشه چون هم شهر و منطقه رو هدف قرار میده و هم میتونید داخلش تفکیک جنسیت و بازه سنی اعمال کنید.

  • پوریا توکلی

    30 مرداد 1400، 19:43

    سوالی که من داشتم ازتون میخواستم بدونم آیا امکانش هست از خط خدماتی استفاده کنم ولی نرم‌افزار و سایتی ندارم فقط میخوام اطلاع رسانی جلسات رو داشته باشم برای دانشجویان

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:11

      درود بر شما،
      بله با اسم شرکت و شماره خودتون می‌تونید از امکان ارسال از طریق پترن به افراد پیامک اطلاع‌رسانی بفرستید.

  • شیاسی

    30 مرداد 1400، 16:57

    سلام ممنون از مقاله تون
    سوالی که پیش میاد بایت این تبلیغات شبکه های اجتماعیه که در مقاله تون گفتین
    پنل های شما این قایلیت رو داره که مثلا شماره رو در شبکه هیا اجتماعی بذاریم و پاسخ خودکار داشته باشه بابت دریافتی ها؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:22

      سلام دوست عزیز،
      بله می‌تونید از قابلیت منشی و منشی هوشمند استفاده کنید برای این کار.

  • امانی

    25 مرداد 1400، 18:20

    من از تبلیغات پیامکی استفاده میکنم
    میخوام از تبلیغات ایمیلی هم استفاده کنم ولی میخوام همزمان باهم باشه و نوتیف هاش باهم ارسال بشه؟
    بنظر شما این کار انجام شدنی هست؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 12:10

      درود بر شما،
      میتونید پیامک زماندار تنظیم کنید و از طرف ایمیل هم روی گزینه schedule بزنید و هر دو رو در یک زمان ارسال کنید.

  • اموزشگه فنی و حرفه ای سمین

    06 مرداد 1400، 17:44

    با عرض ادب
    من برای اتوماسیون مالی اموزشگاه فنی و حرفه ای که دارم از نرم افزار هلو استفاده میکنم نرم افزار هلو امکان وب سرویس و ارسال پیامک از طریق نرم افزار را دارد من میخواستم ازتون جویا بشم ایا ملی پیامک بابته بحث وب سرویس و ارسال پیامک از طریق این نرم افزار قادربه همکاری با اموزشگاه ما میباشد؟
    ممنون میشم پاسخگوی درخواست بنده باشید

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:44

      سلام خدمت شما
      بله دوست عزیز، امکان‌پذیره!

  • کریمی

    05 مرداد 1400، 21:25

    الان همه اطلاع رسانی ها دیگه از همین طریق انجام میشه
    من خودم سایت یک درمانگاهی زیر نظرمه که همه نوبت دهیه و واریز وجه و … همه کاراش از سایت و به وسیله پیامک ارسال میشه
    ایمیل سخته واقعا استفاده ازش برای کاربرا

    • نیلوفر اکبریان

      06 مرداد 1400، 12:26

      بله درسته! ایمیل هم کاربرد داره منتهی الآن پیامک خیلی سریع‌تر و راحت‌تره!

  • آموزشگاه زبان ادیب

    23 تیر 1400، 14:43

    سلام و عرض ادب
    اینجانب مدیر تبلیغات آموزشگاه زبان ادیب هستم. برای این آموزشگاه کدوم یکی از پنل‌های پیامکی رو پیشنهاد میدید؟ همچنین ما یک نرم افزار به نام tice تهیه کردیم و پیشنهاد این نرم افزار برای اتصال به پیامک، سامانه شما بوده است. با توجه به اینکه برخی از افراد پیامک های سیمکارت خود را مسدود کرده اند، آیا شما تدابیری برای این مورد اندیشیده اید؟
    با تشکر

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 11:55

      درود بر شما،
      پنل پیامکی شرکتی رو میتونید استفاده کنید چون هم امکانات کاملی داره هم تعرفه هر پیامک توش کمتر هست.
      برای استفاده از نرم‌افزار هم میتونید به وبسرویس متصل بشید که از خطوط خدماتی اشتراکی ملی پیامک ارسال داشته باشید و به لیست سیاه یا همون افرادی که پیامک‌ها رو مسدود کردن هم ارسال بشه.

  • رضا خزانه

    14 تیر 1400، 13:21

    سلام وقتتون بخیر؛
    ما یک آموزشگاه زبان داریم که توی این دوره کرونا بسته هستش و ما کلاس هامون رو به صورت مجازی برگزار میکنیم میخواستیم برای اطلاع رسانی به دانشجوهای خودمون موقع برگزاری کلاس ارسال پیامک انجام بدیم آیا این امکان هست که بتونیم از خط خدماتی شما استفاده کنیم

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:52

      سلام وقت شما هم بخیر
      دوست عزیز برای دریافت شرایط خدماتی، لطفاً با بخش فروش یا پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید.

  • فاطمه شرقی

    14 تیر 1400، 12:44

    سلام ما تازه کسب و کارمون رو راه اندازی کردیم و در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت داریم و یه پیج اینستاگرام هم راه اندازی کردیم و چندتا پستی درج کردیم.
    سایت در دست اقدام هستش و محتوای زیادی نداره حالا بنظر شما اول از کدوم روش بازاریابی استارت کار رو بزنیم برای تبلیغات؟
    برنامه نویسمون گفته 100% از پنل های شما برای وب سرویس استفاده کنم ولی برای تبلیغات لطفا راهنمایی کنید.
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:59

      بسیار عالی، برای شروع تبلیغات، ابزار پنل اس ام اس برای تبلیغ کسب و کارتون به همشهری و هم محله‌ای‌های شما خیلی میتونه موثر واقع بشه!

  • موسسه خیریه نور شرق

    14 تیر 1400، 12:34

    روزبخیر ما موسسه خیریه داریم برای اتوماسیون مالی و ارسال قبض ها و فاکتور ها برای خیرینی که مبلغ پرداخت میکنند میتونم از پنل پیامکی استفاده کنم؟
    روش اتصالش به چه ترتیبه اگر اشتباه نکنم نیاز به پننلی دارم که قابلیت وب سرویس داشته باشه
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 10:06

      سلام خدمت شما
      پیشنهاد می‌کنم برای مشاوره دقیق و فنی و شرایط وب‌سرویس، لطفا با شماره 02163404 و بخش فروش تماس بگیرید.

  • الهه حسینی

    14 تیر 1400، 12:12

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم که ملی پیامک این ایمیل مارکتینگ رو داره|؟ و شرایطش به چه نحوی میشه فعالش کرد
    و هینطور که شما علاوه بر ارسال پیامک ارسال به واتساپ یا تلگرام رو هم دارید؟

    • زهره تاجیک

      15 بهمن 1402، 09:38

      سلام دوست عزیز،
      خیر ما فقط تبلیغات پیامکی داریم. برای این دو مورد باید به آژانس‌ها و شرکت‌های دیگه مراجعه کنید.

  • راحله سروی

    14 تیر 1400، 11:20

    من قصد دارم برای هر درسی که تدریس میشه تو اموزشگاه یک واژه ی خاصی ایجاد کنم که هر کسی هر درسی که مد نظر داشت اونو ارسال کنه و ساعت و و روز کلاس براش یه صورت پیامک براش ارسال بشه قبلا شنیده بودم داخل پنل ی بخشی هست به اس منشی این کارو انجام میده می خواستم بدونم امکان پذیر هست ؟

    • زهره تاجیک

      14 بهمن 1402، 11:54

      سلام دوست عزیز،
      بله این امکان اسمش منشی و منشی هوشمنده. میتونید از داخل پنل ازش استفاده کنید. آموزشش رو هم داریم که بتونید به سادگی کارتون رو انجام بدید.

  • علی شمسی

    13 تیر 1400، 18:55

    قبلا برای من خیلی پیام میومد از کافیران که عدد 4 رو بفرست منو رو برات ارسال کنیم
    منم هرسری منو رو میگرفتم و غذاهای روزشون رو سفارش میدادم
    به نظرم کار باحالی بود

  • محمدهادی یورتچی

    13 تیر 1400، 18:52

    ایمیل مارکتینگ خوبه ولی خب کسی نمیبینه. حداقل تو ایران.
    ولی اس ام اس اونم با شماره های تبلیغاتی، همه رو مشتاق میکنه ببینن چیه.
    بنابراین بازدهیش بهتره حداقل برای من…

  • علی محرمی

    20 اسفند 1399، 15:04

    سلام؛ من تی یک آموزشگاه کار میکنم و قرار هست که دانشجوها به اساتید امتیاز بدم از طریق پیامک و این امتیاز ها تیو یک نموداردر سایت نمایش داده بشه آیا برای این مورد باید کار خاصی انجام بدم تیو پنل یا این که نیاز به دانش برنامه نویسی داره

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 12:16

      بله دوست عزیز، می‌تونید از ابزار امتیاز دهی داخل پنل کاربریتون استفاده کنید

  • پرویز تاجعلی زاده

    19 اسفند 1399، 16:28

    سلام وقتتون بخیر
    آیا امکان اتصال پنل به نرم افزار مدیریتی دانشگاه وجود داره؟ که در موارد خاص، مثل اعلام بدهی، اعلام شروع ثبت نام، اعلام زمان حذف‌اضافه و … پیامک به دانشجوهای ثبت نام شده توی همون ترم جاری رو داشته باشه؟ در این صورت دانشجوهایی که پیامک های تبلیغاتیشون رو بلاک کردن چه راهکاری دارین؟
    با سپاس بی کران

    • نیلوفر اکبریان

      20 اسفند 1399، 10:38

      بله دوست عزیز
      با تیم وب‌سرویس 02163404 تماس بگیرید تا در این مورد راهنمایی‌تون کنند

  • ریاحی

    19 اسفند 1399، 13:07

    وقتتون بخیر باشه ممنون از مقاله مفید و خوبتون می خواستم بدونم برای آموزشگاه هنرم که نقاشی و موسیقی تدریس می کنم چطور می تونم از ارسال پیامک استفاده کنم که بتونم راحت مشتری و هنرجو جذب کنم از ایمیل مارکتینگ استفاده کردم همونطور که شما اعلام کردین اما نتیجه دلخواهم رو بدست نیاوردم ورودی از طریق سایت هم نمی تونه خیلی کمک کنه به جذب هنرجو می خواستم بدونم به نظرتون آیا پیامک می تونه کمک کنند باشه یا نه؟

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 13:51

      دوست عزیز باید همه روش‌ها رُ باهم استفاده کنید
      بهتره سایت داشته باشید، در کنارش حتماً پیج اینستاگرام فعالی داشته باشید و با پنل پیامکی شروع به تبلیغات کنید.
      ابزارهای تبلیغاتی پنل وسیع‌تره و قیمت بهتری هم داره

  • تاييدي

    18 اسفند 1399، 18:40

    من از خدماتتون استفاده میکنم
    آیا ایمیل مارکتینگ رو هم خود ملی پیامک ارسال میکنه یا نه

    • نیلوفر اکبریان

      15 فروردین 1400، 09:25

      خیر دوست عزیز، در حوزه بازاریابی پیامکی می‌تونیم راهنمایی‌تون کنیم

  • بهاره تبری

    16 اسفند 1399، 15:12

    سلام ممنون از مقاله تون سوالی ازتون داشتم بایت این نظرسنجی که در مقاله تون توضیح داده بودید
    نظرسنجی شما این قایلیت رو داره که مثلا به ما نمودار انلاین بده تا بتونه پزینه هارو روی نمودار به ما نمایش بده و به صورت آنلاین هرکس گزینه ای رو انتخاب میکنه روی نمودار نمایش داده بشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 اسفند 1399، 11:55

      دوست عزیز بعد از نظرسنجی نمودار بررسی و مقایسه گزینه‌ها در اختیارتون قرار می‌گیره

  • یاسر محمدی

    15 اسفند 1399، 17:05

    درود فراوان بر شما و همکاراتون
    من یک اموزشگاه رانندگی در شهرستان ابهر دارم و تونستم با تبلیغات پیامکی مشتری های خوبی توی شهرستانمون جذب کنم.
    کار با پنل هم با وجود ویدیو های اموزشیتون بسیار راحت هستش .
    درکل با تشکر از مجموعه خوبتون و همکارای صبورتون

  • بنفشه الله نژاد

    11 اسفند 1399، 09:49

    ببخشید اسم این ماژول که عدد 1 بفرستن متن پیامک مورد نظر ما ارسال بشه چیه؟
    و اینکه کدوم از یک پنلاتون این مورد دارن که من تهیه کنم ؟
    تشکر از راهنمایی شما.

    • نیلوفر اکبریان

      12 اسفند 1399، 10:18

      دوست عزیز ماژول منشی هوشمند و ماژول تحلیلگر رُ در قسمت ابزار ویژه می‌تونید استفاده کنید

  • رقیه بابایی

    11 اسفند 1399، 09:25

    سلام من برای آموزشگاهمون از تبلیغات گوگل استفاده کردیم که به شدت گرون تموم شد
    تبلیغات شبکه های اجتماعی هم همینطور ماشالله اینفلوئنسرها دندون گردن
    حالا بنظرتون تبلیغات پیامکی به این ارزونی میتونه جذب مشتری داشته باشه برامون؟
    هزینه پنل های پیامکی شما یک دهم شبکه های اجتماعی هم نیست

    • نیلوفر اکبریان

      12 اسفند 1399، 10:37

      دوست عزیز برای نتیجه گرفتن از بازاریابی پیامکی باید حتما برنامه و استراتژی مشخصی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم برای شروع کار حتماً کتاب بازاریابی پیامکی که لینکش رُ گذاشتم براتون، مطالعه کنید.

  • امیر پیری

    26 بهمن 1399، 23:04

    شما تبلیغات گوگل هم انجام میدید؟
    هزینه هاش چجوریه؟
    الان صرف میکنه با این قیمت دلار؟

    • نیلوفر اکبریان

      28 بهمن 1399، 08:37

      دوست عزیز برای گوکل ادز با 02163404 تماس بگیرید و با همکاران بخش نوین صحبت کنید. ما تبلیغات گوکل انجام نمی‌دیم

  • محمد آبشتن

    20 بهمن 1399، 19:47

    باسلام؛ من یه کاری رو به تازگی شروه کردم و آموزش گیتار الکتریک میدم و زمینه آموزش من هم چیزی نیست که همه پسند باشه و اصولا کسانی خوششون میاد که از این نوع موسیقی خوششون بیاد میخواستم بدونم آیا راهکاری هست که تا جای ممکن بتونم به این نوع افراد ارسال پیامک انجام بدم یا این که باید از همون منطقه هدفمند اراسل کنم و پیامپ؟

    • نیلوفر اکبریان

      21 بهمن 1399، 09:08

      دوست عزیز برای این راهکار می‌تونید از پیامپ و ارسال هدفمند استفاده کنید ولی دسته‌بندی نوازنده‌های گیتار روی سایت نیست

  • فریبرزیان

    13 بهمن 1399، 22:07

    من خودم دانش اموز اموزشگاه زبان کیش هستم و از طریق همین پیامک ها با این مجموعه اشنا شدم . خودمم برام سوال بود که این پیامک تبلیغاتیا چیه داستانشون که با یه جست و جو ساده با سایت شما اشنا شدم و برای کسب و کار خودم تبلیغات کردم با تشکر از تیم ملی پیامک.

  • مهری

    13 بهمن 1399، 09:56

    سلام خسته نباشین آموزشگاه خیاطی ما تازه راه اندازی شده و هنوز مجوز ها کاملا صادر نشده لطفا بفرمایین ما میتونیم از پنل های شما استفاده کنیم(تبلیغات و وب سایتمون برای ثبت نام اینترنتی) و اگر خیر بفرمایین دقیقا چه مجوزهایی نیازه
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      14 بهمن 1399، 08:42

      دوست عزیز اگر سایتتون ای نماد و درگاه پرداخت داره، با تیم وب‌سرویس 02163404 تماس بگیرید

  • بروجردی

    13 بهمن 1399، 09:40

    سلام عصر بخیر من مدیر یک اموزشگاه زبان در شرق تهران هستم و سوالی دارم از خدمتتون فرمایشات شما برای ارسال پیامک مثلا برای شهریه دانش اموزان کلاس های زبان خوندم و کاملا متوجه شدم با اپلود شماره های دانش اموزان و نوشتن متن پیامکی میتونیم پیامک هامونو به شماره های مورد نظر ارسال کنیم الان سوال بنده اینه ایا شما نرم افزاری هم دارید که با بتونیم اتصال بدیم به پنل پیامکی و به صورت خودکار پیامک ها ارسال شود یا اینکه اصلا داخل پنل ماژولی هست به صورت خودکار این کار را انجام دهد؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      13 بهمن 1399، 10:48

      دوست عزیز باید از خدمات وب‌سرویس استفاده کنید، با 02163404 تماس بگیرید، همکاران تیم‌ وب‌سرویس برای اتصال پنل و سایت راهنمایی‌تون می‌کنند

  • محمد رنجی زاده

    11 بهمن 1399، 23:30

    سلام خوب هستین؟ یه سوال از مقاله ی خیلی خوبی که نوشتین دارم. البته اینو بگم که 2 ساله از ملی پیامک استفاده میکنم و راضیم خداروشکر
    میخواستم بدونم که شما ایمیل مارکتینگ هم انجام میدین؟ تو پنل میشه به ایمیل ها فرستاد؟ چون توضیحش در حد یه پاراگراف بودش دقیق منظورش رو نفهمیدم. چون از پنلتون راضیم، میخوام ایمیل مارکتینگ هم شما برام انجام بدین که اگه خوب باشه، باهاتون همکاری خودمو زیادتر کنم. سلام بنده رو به همکاران پشتیبانتون برسونید، واقعا دلسوز و مهربونن.

    • نیلوفر اکبریان

      12 بهمن 1399، 09:10

      سلام، نه متاسفانه ما در حوزه ایمیل مارکتینگ فعال نیستیم

  • ramin

    11 بهمن 1399، 11:17

    همه ی مواردی که در خصوص ارسال پیامک توضیح دادید مثل نظرسنجی خیلی کارآمد هستش تا بتونیم اطلاع سانی هامون رو انجام بدیم
    من خودم از نظرسنجی ملی پیامک استفاده میکنم برای کالاهایی که میفروشم که ببینم مشتریانم کدوم یکی از کالاهایی که میفروشیم رو بیشتر دوست دارند تا من بتونم خدمات بهتری بهشون ارائه بدم.

  • لاله

    30 دی 1399، 20:54

    سلام من یک اموزشگاه رانندگی دارم میخوام وقتی کسی ثبت نام میکنه تایم کلاس هاش و اقساط شهریه هاش براشون پیامک کنم چه جوری شماره هارو می تونم وارد پنل کنم و ایا امکان هست با اسم خود فرد براشون پیامک تبلیغاتی بفرستیم

    • نیلوفر اکبریان

      07 بهمن 1399، 16:32

      بله دوست عزیز، پیامتون رو می‌تونید با ابزار متناظر بفرستید

  • اموزشگاه موسیقی ارمین

    30 دی 1399، 17:25

    من یه آموزشگاه موسیقی برای کودکان برای کودکان دارم. چجوری میتونم جوری پیامک رو ارسال کنم که مطمئن بشم به ساکنای منطقه خودم بره؟
    یعنی جای پرت ارسال نشه

    • نیلوفر اکبریان

      06 اسفند 1399، 16:12

      دوست عزیز از ابزار منطقه‌ای یعنی ارسال از روی نقشه و ارسال کدپستی می‌تونید برای تبلیغات محله‌ای استفاده کنید

  • جواد رحمتی

    30 دی 1399، 15:42

    سلام من اموزشگاه رانندگی دارم این پنل مناسب بنده هم می تونه باشه و این که من از کجا مطمئن بشم پیامک میرسه به دست اون فرد یا نه

    • نیلوفر اکبریان

      13 اسفند 1399، 09:07

      دوست عزیز بعد از ارسال، تیک فایل گزارش رُ بزنید تا اطلاعات جزئی ارسال در اختیارتون قرار بگیره

  • Saharii

    30 دی 1399، 15:33

    پیامک بهترین راه برای تبلیغات هست من آموزشگاه رانندگی دارم . اولش شروع کردم پیامک تخفیف افتتاحیه فرستادم برای اهالی محل و کسانی که 18 ساله بودن . خیلی جواب داد و خیلی ها سرازیر شدن برای ثبت نام توی آموزشگاه باید راهش رو بلد باشی تا پیامک بتونه کمکت کنه و گرنه اینم می تونه فقط برات هزینه اضافی بتراشه و آخرش هیچ فایده ای نداشته باشه. در کل از اس ام اس مارکتینگ خیلی راضی ام

    • نیلوفر اکبریان

      18 اسفند 1399، 16:29

      دوست عزیز فعلاً ارسال پیام با فیلتر سن و جنس غیرفعاله

  • خیری

    30 دی 1399، 15:24

    به نظر من پیامک بهترین راهکار برای تبلیغات و باازرایابی هست بنده خودم یک آموزشگاه کامپوتر و حسابدار در شهر کرج دارم . اولش اصلا نتیجه ای از هیچ کدوم از روشهای تبلیغاتی نمی گرفتم چون راهش رو بلد نبودم . اولش شروع کردم کلی هزینه کردم برای تراکت و بروشور اما الان که دارم نگاه می کنم می بینم که هیچ فایده ای نداشته برام و فقط پول خرج کردم در حالی که توی اس ام اس مارکتینگ شما هزینه هاتون هدر نمی ره .

  • عطیه سماوات

    08 دی 1399، 01:15

    من یه اموزشگاه اشپزی و شیرینی پزی دارم و از وقتی کرونا وارد زندگیامون شد پنل شمارو خریدم و استفاده کردم و قتی قرار بر کنسلی کلاسها شد به همه دانشجویان پیام زدمو خبر کنسلی دادم و بعدم تصمیم گرفتم توو این شرایط به صورت انلاین اموزشامو ادامه بدم بازهم از پنل شما استفاده کردم و پیامک اطلاع رسانی اموزش های انلاینو که داخلش لینک صفحه اینستاگرامم بودو به دانشجویام دادم خداروشکر برام مفید بودو تونستم با دانشجویام همچنان با توجه به شرایط کرونا ارتباطمو حفظ کنم.
    ممنون ازتون

  • صادق حبیبی

    05 دی 1399، 16:58

    من آموزشگاه موسیقی دارم و برای سایت آموزشگاه تبلیغات گوگل رو با بخش نوین شما کار کردم و از کارشون راضی بودم فقط بحثی که هست آیا من میتونم به اطراف آموزشگام ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشم، یا این که حتما باید شماره خودم داشته باشم؟

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1399، 09:04

      سلام دوست عزیز، نه نیازی نیست که شماره‌های خودتون رو داشته باشید، اگر ساکن تهران یا کلانشهرها هستید، میتونین از ابزار ارسال پیام از روی نقشه استفاده کنین و برای منطقه مورد نظرتون هر تعداد که میخواین پیامک ارسال کنین!

  • مهشید بیاتی

    02 دی 1399، 08:58

    سلام ما برای آموزشگاه زبان میخوایم از پنل های پیامکی شما استفاده کنیم و شنیدیم که حتی اگر فردی با میل خودش شماره ای در آموزشگاه ما بذاره برای اطلاع رسانی های دوره های جدید ولی از طرفی خطش رو هم بسته باشه بازم پیامک ما رو دریافت نمیکنه
    آخه چراااا؟؟
    برای رفع این مشکل چه پیشنهادی دارید؟ آموزشگاه ما کاملا قانونی و معتبره

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 12:30

      سلام، اگر آموزشگاهتون وب‌سایت داشته باشه، با استفاده از وب‌سرویس پیامکی برای کسانی که دریافت پیامک تبلیغاتی رو مسدود کرده باشن میتونین پیام بفرستین

  • بهروز

    01 دی 1399، 21:55

    خب ما امورشگاه هستیم که نیاز به ارسال به لیست سیاه داریم با توجه به شرایط موجود شما چه راهی رو به جز خدماتی کردن خط به ما پیشنهاد میدین؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1399، 12:07

      دوست عزیز برای مشاوره راجع به خط خدماتی و شرایط فعلی آموزشگاهتون و متون ارسالی، با ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرین و با بخش فروش یا پشتیبانی صحبت کنین

  • كاوه دادگر

    30 آذر 1399، 01:17

    يه پيشنهاد عالى براى آموزشگاه ها
    من خودم از اين امكان يادآوري تاريخ شهريه استفاده ميكنم واقعا كارمون خيلى راحت شده. تعداد شاگرداى ما واقعا زياده و خيلى زمان بر بود تماس گرفتن باهاشون كه با خريد پنل پيامكى اين مورد براى ما خيلى راحت شد.

    • نیلوفر اکبریان

      30 آذر 1399، 11:38

      بله، پنل اس ام اس برای آموزشگاه‌ها و موسسات هم خوبه هم هزینه‌های جانبی رو کم میکنه!

  • فرانک درستی

    28 آذر 1399، 18:00

    خیلی عالی و مفید بنده یک دفتر بیمه دارم که میخوام برای سر رسید هر فردی بهش پیامک ارسال بشه بهش اطلاع داده بشه که موعود سر رسید اون بیمه رسیده و زودتر اقدام کنه با توجه به مطالب شما فکر میکنم این مورد به درد من هم میخوره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      29 آذر 1399، 09:01

      بله دوست عزیز، بعد خرید پنل می‌تونین از ارسال زماندار استفاده کنین و پیامکای یادآوری خودکار برای مخاطب ارسال میشه

  • محبی

    19 آذر 1399، 23:55

    مقالتون درباره کاربرد سامانه پیامکی برای مدارس و آموزشگاه ها بود که خیلی خوب بود. من مدرسه فوتبال دارم، مربی فوتبال هستم. میخواستم موقعهایی که زمین تعطیل میشه یا بارندگی میشه به اولیای فوتبالیستام اس ام اس بفرستم که در جریان باشن.
    فقط تعدادشون زیاده. دفترچه تلفن سامانتون؟ میشه به اسم خودشون اس ام اس فرستاد؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1399، 09:43

      سلام، بله شما میتونین شماره شاگردهاتون رو در قسمت دفترچه تلفن سامانه وارد کنین و هر موقع خواستید برای پنل مشخص کنین که پیامک رو برای شماره‌های دفترچه تلفن بفرسته!
      امکان شخصی سازی پیام و ارسال به اسم مخاطبتون هم هست و میتونین در متن پیامک اسم شاگرداتون رو بیارین

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید