30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
نحوه ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی (آموزش 0 تا 100)

نحوه ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی (آموزش 0 تا 100)

0

وقتی صحبت از نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی می‌شود، ناخودآگاه ذهن همه افراد سمت مخابرات می‌رود و این تصور را دارند که برای هر کاری باید به دنبال منبع اصلی آن باشند. پس در اولین فرصت سراغ مخابرات شهر می‌روند. در صورتی که واقعیت چیز دیگریست و برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی صاحب کسب‌وکار اصلاً نیازی به رفتن مخابرات ندارد، باید از کانال دیگری شروع به ارسال پیامک کند و از طرف دیگر، مخابرات اصلاً دخالتی هم در این موضوع ندارد.

حتی اپراتورهای تلفن همراه یعنی همراه اول و ایرانسل هم مسئولیت ارسال پیامک ندارند. این کار توسط شرکت‌هایی انجام می‌گیرد که مجاز به ارائۀ پنل‌های اس ام اس هستند. این شرکت‌ها مجاز به ارائه پنل به کاربران و آموزش نحوۀ بازاریابی پیامکی هستند و شما برای شروع ارسال اس ام اس به بانک شماره‌ها به جای مخابرات باید از این شرکت‌ها پنل تهیه کنید. به همین بهانه ما در این مقاله قصد داریم تا کمکی به کسب‌وکارتان کرده باشیم و شما را بیشتر با نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی آشنا کنیم. این نحوه ارسال بر پایه پنل ارسال پیام کوتاه ملی پیامک است و در صورت نیاز به آموزش بیشتر هم می‌توانید از ویدئو زیر استفاده کنید:

آموزش نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

برای ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل ملی پیامک اول از همه باید در صفحه اصلی سایت ثبت‌نام کنید و درخواست دریافت پنل بدهید. بعد از ثبت درخواست، با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در اختیارتان قرار گرفته، می‌توانید وارد سامانه شوید.

ثبت‌نام پنل ملی پیامکدر مرحله دوم باید خط اختصاصی بخرید یا از خط عمومی که سامانه در اختیارتان گذاشته، استفاده کنید. یادتان باشد که خط عمومی بین کاربران مشترک است و فقط برای ارسال پیامک استفاده می‌شود ولی با خط اختصاصی امکان دریافت پیامک از طرف مخاطبان را هم خواهید داشت.

بعد از تهیه خط می‌توانید ارسال پیامک را شروع کنید و به صورت انبوه، با روش‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، تبلیغات پیامکی را شروع کنید.

ارسال پیامک به بانک شماره 

برای ارسال پیامک تبلیغاتی اول از همه می‌توانید سراغ بانک شماره‌ها بروید. در این قسمت به بانک شماره کشور به صورت دسته‌بندی و تفکیک شده دسترسی دارید تا بتوانید مخاطبان خود را به صورت هدفمند انتخاب کنید.

اگر هدف شما ارسال پیامک تبلیغاتی به محله‌ یا منطقه‌ای خاص است، می‌توانید از ابزار ارسال پیامک از روی نقشه (پیامپ) استفاده کنید. در این روش که فعلا برای 17 کلانشهر بزرگ فعال است، اول شهرتان و بعد محدودۀ مکانی مورد نظرتان را انتخاب کنید. حالا پیامکتان را می‌توانید به تفکیک برای شماره‌های همراه اول یا ایرانسل هر منطقه بفرستید.

در آخر هم می‌توانید با ابزار ارسال BTS به مشترکین اپراتور ایرانسل، پیامک تبلیغاتی موردنظرتان را از طریق دکل ایرانسل در زمان مشخص (البته تا قبل از 8 شب)  ارسال کنید. در این حالت در تاریخ و زمان مشخص، پیامک به کاربرانی که تحت پوشش دکل منطقۀ منتخب شما باشند، ارسال خواهد شد.

ارسال پیامک متناظر

ارسال متن دلخواه تبلیغاتی آن هم برای مخاطبان مختلف، کاری دشوار و زمان‌بر است. برای همین تیم توسعه ملی پیامک این قابلیت را فراهم کرده است که بتوانید با یک راهکار ساده، هر متنی که می‌خواهید را برای یک شماره خاص ارسال کنید.

با استفاده از ابزار ارسال پیامک متناظر می‌توانید به کمک فایل اکسل، شماره هر مخاطب را در یک ستون بنویسید و در مقابلش متن دلخواهی که برای هر مخاطب قرار است ارسال شود را وارد کنید. سپس با رفتن به منوی ارسال متناظر، فایل اکسل را آپلود کنید تا متن پیامکی که برای هر مخاطب به صورت جدا وارد شده است، یک‌باره و در زمانی کوتاه ارسال شود.

با قرعه کشی پیامکی و نظرسنجی طبیعت را حفظ کنیم!

برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشیمعمولاً در مراسم‌هایی که نظرسنجی و قرعه‌کشی انجام می‌شود، استفاده از کاغذ بخشی جدایی ناپذیر است. اما با سامانه اس ام اس علاوه‌بر امکان ارسال پیامک تبلیغاتی، می‌توانید بدون مصرف ذره‌ای کاغذ نظرسنجی پیامکی و قرعه کشی هم انجام دهید.

ملی پیامک با استفاده از ماژول قرعه‌کشی و نظرسنجی چنین قابلیت‌ و امکانی را در سامانه پیامکی فراهم کرده اسن. کافیست که سوال مسابقه یا نظرسنجی را به کاربرانتان اعلام کنید و بعد از آن‌ها بخواهید تا پاسخ را برایتان ارسال کنند. در نهایت در پایان جشن می‌توانید پاسخ‌های ارسال شده را در سامانه پیامک مشاهده کنید و از طریق سامانه قرعه کشی را هم به صورت آنلاین انجام دهید.

ارسال پیامک سررسید و تمدید سرویس

اگر دارای نمایندگی بیمه هستید، در زمینه خدمات هاستینگ و طراحی سایت فعالیت دارید یا هر کسب‌و‌کاری دارید که مشتری باید به صورت سالانه تمدید کند، علاوه‌بر ارسال پیامک تبلیغاتی به ارسال اس ام اس‌های یادآوری دوره‌ای هم نیاز دارید.

با استفاده از پیامک سررسید می‌توانید در بازۀ زمانی مشخص پیامک یادآوری تمدید سرویس را برای مشتری ارسال کنید. هر زمان که مشتری اقدام به خرید بیمه یا سرویس از شما می‌کند، در همان زمان ثبت‌نام تاریخ سررسید را مشخص و ثبت کنید تا در زمان تمدید، پیامک به صورت خودکار برای مخاطب ارسال شود.

بیش از 60 قابلیت که در انتظار شماست!

جمع‌بندی ارسال پیامک تبلیغاتیارسال پیامک تبلیغاتی سامانه ملی پیامک صرفاً به این تعداد از امکانات محدود نیست و شما با خرید سامانه پیامک می‌توانید به بیش از 60 قابلیت دسترسی داشته باشید. کافیست به وبسایت مراجعه کنید، یکی از بسته‌های سامانه پیام کوتاه را برای ارسال پیامک انبوه انتخاب کرده و شروع به ارسال پیامک کنید.

در صورتی که هنوزط نیاز به مشاوره در زمینه خدمات ارسال پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی دارید، می‌توانید با شماره گیری 02163404 از کارشناسان ملی پیامک به صورت رایگان کمک بگیرید یا در انتهای همین متن سوالاتتان را برایمان بنویسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید