30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
کد پستی استان یزد ، قابلیت ارسال پیامک به تفکیک منطقه

کد پستی استان یزد ، قابلیت ارسال پیامک به تفکیک منطقه

0

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک منطقه یکی از کاربردهای مهم پنل پیامکی است. بر خلاف تصور بسیاری از کاربران، قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی فقط مختص پایتخت یا شهرهای بزرگ نیست و شما در هر شهر دیگری هم که کسب‌وکاری دارید، می‌توانید به راحتی مشتریانتان را بر اساس محل زندگی‌شان پیدا کنید. کد پستی استان یزد امکان ارسال پیامک به تفکیک منطقه را برایتان فراهم کرده که در ادامه این مقاله با زیر و بمش آشنا خواهیم شد.

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

پنل ارسال اس ام اس نرم افزار آنلاین ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق خطوط عمومی و اختصاصی است. کاربران بعد از دریافت پنل از شرکت ملی پیامک با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی می‌توانند وارد محیط کاربری پنل شوند و از ماژول‌های مختلف شروع به ارسال پیامک کنند. کاربران ملی پیامک علاوه‌بر بر ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای می‌توانند بر اساس گروه شغلی یا حتی به تفکیک جنسیت هم برای کاربران ارسال پیامک داشته باشید.

صرفه‌جویی در هزینه + تبلیغات هدفمند در یزد

تبلیغات با هزینه مناسب در استان یزد، هر روز شما را به شکوفایی کسب‌وکارتان نزدیک‌تر میکند. پنل پیامکی با بیش از 80 امکان متنوع بهترین ابزار برای افزایش مشتری است.
30% تخفیف
YAZD
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان یزد

خب تا اینجا این را می‌دانید که برای شروع ارسال پیامک منطقه‌ای می‌توانید از ماژول کد پستی استان یزد استفاده کنید.

ارسال پیامک هدفمنداین نوع ارسال شامل دو بخش همراه اول و ایرانسل می‌شود و بر اساس رنج کد پستی محله‌های مختلف ارسال را انجام می‌دهد. فرقی ندارد که چه نوع کسب‌وکاری دارید، در هر صورت برای ارسال تبلیغات به تفکیک محل زندگی به این روش ارسال نیاز دارید. به این ترتیب حتی می‌توانید برای بعضی مناطق کد تخفیف اختصاص دهید یا مثلاً ارسال رایگان را فقط به مشتریانی در منطقۀ خودتان اختصاص دهید.

کد پستی همراه اول

برای ارسال پیامک با کد پستی استان یزد مخصوص شماره‌های همراه اول مسیر چندان سختی پیش رو ندارید. اول از همه باید وارد محیط کاربری پنل ملی پیامک شوید. روی گزینه ارسال کلیک کنید تا در صفحه‌ای مطابق تصویر زیر روی گزینه کدپستی همراه اول کلیک کنید. در صفحۀ جدید چند قسمت دارید که باید به ترتیب کامل کنید.

او.ل از همه سرشماره‌ای که با آن قصد ارسال پیامک را دارید، انتخاب کنید. یادتان باشد که اگر قصد ارسال لینک دارید، حتماً باید خطوطی با سرشماره 3000 یا 50004 را انتخاب کنید.

متن پیامک را بنویسید و سراغ عنوان ارسال بروید. فراموش نکنید که عنوان ارسال باید حتماً کوتاه باشد. نوع ارسال را بین تصادفی و ترتیبی انتخاب کرده و به مرحله بعد بروید.

در این مرحله باید بدانید که دقیقا برای کدام مناطق قصد ارسال پیامک دارید. رنج کد پستی آن مناطق را در قسمت کدپستی بنویسید. در هر بار می‌توانید ده رنج کدپستی درج کنید که با ویرگول از هم جدا شده‌اند و سپس به مرجله بعدی بروید.

کد پستی همراه اول

کدپستی ایرانسل

برای ارسال پیامک به تفکیک کد پستی استان یزد مخصوص شماره‌های ایرانسل دوباره باید همین مراحل را طی کنید، با این تفاوت که در قسمت ارسال گزینه کد پستی ایرانسل را انتخاب کنید.

سراغ انمتخاب شرشماره بروید. یادتان باشد که با خطوط خدماتی نمی‌توانید پیامک تبلیغاتی بفرستید. در ضمن اگر می‌خواهید پاسخ مشتری را دریافت کنید، در این قسمت خط اختصاصی خودتان را انتخاب کنید.

متن پیامک را بنویسید. برای نوشتن متن جذاب و ایده‌های بیشتر می‌توانید از گنجینه نمونه پیامک استفاده کنید، با تیم مارکتینگ ملی پیامک استفاده کنید و البته حتما از مینی دوره رایگان بازاریابی پیامک استفاده کنید.

عنوان ارسال را کوتاه، برای دسته‌بندی پیام‌های ارسالی در سمت خودتان بنویسید. نحوه ارسال را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید به مرور یک منطقه را پوشش دهید، بهتر است ارسال ترتیبی باشید. اگر هم می‌خواهیم هر چند به صورت رندم پیامک بفرستید، ارسال تصادفی را انتخاب کنید.

رنج کدپستی مناطق موردنظرتان را بنویسید و به مرحله بعد بروید. در صورتی که هنوز رنج کد پستی مناطق مورد نظرتان را ندارید، سری به سایت سامانه ملی پست بزنید. در این قسمت بر اساس نقشه شهر می‌توانید رنج کدپستی موردنظرتان را پیدا کنید.

کد پستی ایرانسل

جدول کد پستی استان یزد

حالا که با هر دو روش ارسال پیامک بر اساس کد پستی یزد آشنا شدید، به جدول رنج کدپستی استان هم نیاز دارید. به این ترتیب اگر قصد تبلیغات در روی یک یا دو منطقه خاص را ندارید، به راحتی می‌توانید از جدول زیر استفاده کرده و به تمام مناطق شهر پیامک بفرستید.

یزد از 8911 تا 8919
اردکان از 89511 تا 89519
میبد از 89611 تا 89619
تفت از 89911 تا 89919
مهریز از 89811 تا 89819
بافق از 89711 تا 89719
ابرکوه از 89311 تا 89319
اشکذر از 89411 تا 89419
ندوشن 89481
نارستان 89571
مبارکه 89751
کوشک 89771
میانکوه 89841
بهادران 89861
نیر 89961
شیرکوه 89971

پیامپ یزد

علاوه‌بر ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان یزد، برای ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای از قابلیت پیامپ پنل هم می‌توانید استفاده کنید. البته این قابلیت فقط در مرکز استان یعنی شهرستان یزد فعال است و در دیگر شهرها متاسفانه هنوز فعال نیست. برای استفاده از این قابلیت روی گزینه پیامپ کلیک کنید و سپس شهر یزد را انتخاب کنید.

با انتخاب محلۀ موردنظرتان از روی نقشه، مطابق تصویر زیر اول از همه رنج کدپستی محله، تعداد شماره‌های همراه اول و ایرانسل نمایش داده می‌شود. در قسمت گیرنده تعداد شماره‌هایی که قرار است پیامتان را دیافت کنند را بنویسید و ثبت در لیست بزنید. به این ترتیب منطقه یا مناطقی را که انتخاب کردید، پیامک تبلیغاتی‌تان ارسال خواهد شد.

پیامپ یزدجمع‌بندی

پنل ارسال پیامکارسال پیامک بر اساس کد پستی استان یزد تنها یکی از قابلیت‌های کاربردی پنل ملی پیامک برای ساکنان این استان است. در کنار ارسال پیامک اگر از دیگر ماژول‌ها و مزایای کاربردی پنل استفاده کنید، یک پکیج کامل تبلیغاتی در اختیار شماست تا به راحتی مشتریان بیشتری داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر ویدئو پنل اس ام اس استان یزد هم برایتان آماده شده، در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر هم دارید، در انتهای متن برایمان بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی مفصل راهنمایی‌تان کنند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید