30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون

نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون

113

از روزی که گوشی موبایل را استفاده کردیم، همیشه دو راه ارتباطی مهم یعنی برقراری تماس تلفنی و فرستادن پیامک داشتیم. حالا هم که اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای مختلفی مثل تلگرام و اینستاگرام برای ارتباط به دادمان رسیدند، بازهم از این دو راه قدیمی استفاده می‌کنیم. از طرف دیگر، شرکت‌های مختلف هم بیکار نماندند و با ورود تلفن‌های هوشمند به بازار، نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون را برای مدیریت و منظم کردن ارسال و دریافت پیام‌ها به کاربران معرفی کردند.

اگر تابه‌حال با این برنامه‌ها کار نکردید و چیز زیادی درباره نرم افزارهای پیامک برای دو سیستم عامل اندروید و آیفون نمی‌دانید، ما در این مقاله صفر تا صد برنامه‌ها و هر چیزی که لازم دارید را برایتان نوشتیم. پس با ما همراه باشید.

اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه Melipayamakوب اپلیکیشن ملی پیامک

قبل از اینکه به سراغ نرم‌افزارهای ارسال پیامک اندروید و آیفون برویم، ملی پیامک برای شما یک نرم‌افزار تحت وب آماده کرده است که بتوانید پیامک‌های انبوه خود را با استفاده از وب اپلیکیشن این سامانه به مشتریان خود، محله‌ها یا بانک شماره موبایل‌های مشاغل ارسال کنید. سامانه ملی پیامک اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه را برای کاربران اندروید و IOS فراهم کرده است، در ادامه به سراغ انجام تنظیمات آن می‌رویم. پیشنهاد می‌کنم ویدئوی آموزشی نرم افزار ارسال پیامک انبوه برای اندروید و IOS | معرفی وب اپلیکیشن ملی پیامک را از کانال آپارات ملی پیامک مشاهده بفرمائید.

وب اپلیکیشن ملی پیامک برای اندروید

برای فعال‌سازی نسخه PWA نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه در گوشی موبایل‌های اندرویدی، پس از تهیه یک پنل اس ام اس از ملی پیامک، وارد آدرس login.melipayamak.com شوید. سپس روی گزینه "نصب میکنم!" کلیک کنید و بعد از آن دکمه "Install" را انتخاب کنید. با انجام این مراحل ساده، آیکون ملی پیامک (وب اپلیکیشن ملی پیامک) در تلفن همراه شما قابل استفاده است. حال کافی است برای ارسال پیامک‌های انبوه خود، روی آیکون ملی پیامک کلیک کنید و از امکانات متنوع پنل اس ام اس خود استفاده کنید.

اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه برای اندروید

وب اپلیکیشن ملی پیامک برای IOS

ملی پیامک وب اپلکیشن ارسال اس ام اس انبوه را برای کاربران استفاده کننده از سیستم عامل IOS نیز تحت پوشش قرار داده است. پس از تهیه یکی از پنل‌های اس ام اس ملی پیامک، برای فعال‌سازی این نرم‌افزار PWA روی گوشی‌های آیفون، ipad و... کافی است وارد سایت login.melipayamak.com شوید و با کلیک بر روی دکمه "Share" را بزنید و سپس گزینه "Add to Home Screen" را انتخاب کنید. حالا روی گزینه "Add" در بالای صفحه سمت راست، کلیک کنید. آیکون نرم‌افزار ارسال اس ام اس انبوه ملی پیامک بر روی صفحه "Home" شما اضافه شده است. هم‌اکنون شما قادر هستید که با کلیک روی آیکون Melipayamak (وب اپلیکیشن ملی پیامک)، از امکانات این سامانه برای مدیریت ارسال و دریافت پیامک انبوه خودتان استفاده نمائید.

اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه برای IOS

نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون

اول بیایید به این سوال مهم پاسخ دهیم که نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون چیست؟

اگر از گوشی هوشمند استفاده می‌کنید که قطعاً همینطور است، برای مرتب کردن پیام‌های دریافتی و ارسالی می‌توانید از نرم افزارهای پیامک استفاده کنید. فرقی نمی‌کند گوشی شما اندروید است یا از آیفون استفاده می‌کنید، این نرم افزارها برای هر دو سیستم عامل طراحی شده است.

البته شاید بپرسید که با وجود ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی خیلی هم نیازی به نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون نباشد. ولی خوب است بدانید که هنوز پیام‌های زیادی مثل پیام بانک، ماندۀ حساب، رمز عبور شبکه‌های اجتماعی، کد تائید و بسیاری پیام‌های دیگر به صورت اس ام اس برایتان ارسال می‌شود. پس لازم است برای مدیریت و دسته‎‌بندی پیام‌ها از نرم افزارهای پیامک استفاده کنید و به خوبی با این برنامه‌ها آشنا باشید.

ما هم در ادامه مختصراً با این برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی و مهم آشنا خواهیم شد.

اپلیکیشن HandcentSMSاپلیکیشن HandcentSMS

اولین برنامه‌ای که می‌خواهم معرفی کنم، اپ HandcentSMS است که محیط کاربری ساده‌ای دارد ولی بسیاری از کاربران آن را از Google Messenger و Go SMS ضعیف‌تر می‌دانند. برنامه HandcentSMS سرعت بالایی در باز شدن پنجره پاپ‌آپ یا همان نوتیفیکشن و قابلیت فعال کردن رمز دارد. همچنین اگر از این برنامه استفاده کنید هم می‌توانید نسخه بک آپ، داشته باشید و هم برای جلوگیری از مزاحمت یا ارتباطی که به هر دلیلی نمی‌خواهید، لیست سیاه مخاطبان را تعریف کنید.

ارسال پیامک به‌صورت گروهی، نمایش تعداد پیام‌های دریافتی به‌صورت نوتیف، تنظیمات در رنگ و فونت یا حتی ویبره کردن صدای اعلان‌ها، پشتیبان‌گیری پیامک و پشتیبانی با 20 زبان زنده در دنیا از امکانات و ویژگی‌های مثبت اپ HandcentSMS است. در ضمن اگر این برنامه را دانلود کنید، هم می‌توانید از ویجت‌های اختصاصی استفاده کتید و هم آلارم یا همان هشدار موبایل را شخصی‌سازی کنید.

اپلیکیشن ZERO SMSاپلیکیشن ZERO SMS

یکی دیکر از نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون اپ معروف ZERO SMS با محیط کاربری آسان است که روی ورژن‌های قدیمی اندروید هم جواب می‌دهد و فعال است.

راستی اگر دو سیم‌کارت را همزمان استفاده می‌کنید، این اپ برای شما کاربردیست و با با دو فلش مختلف پیام‌های هر سیمکارت را به شما نشان می‌دهد.

اپلیکیشن YAATA SMSاپلیکیشن YAATA SMS

در میان نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون این اپ YAATA SMS بود که به دلیل محیط کاربری شخصی‌سازی‌شده به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت. البته ویژگی مثبت دیگر این برنامه شناور کردن پیام‌هاست، یعنی اگر در حال چت باشید، می‌توانید این صفحه را از طریق آیکون شناور به صفحه مکالمه‌ای تبدیل کنید که همیشه در دسترس باشد، و بدون ورود به برنامه هر زمان روی آیکون شناور زدید بلافاصله وارد همان صفحه چت شوید.

البته این برنامه فقط با پشتیبانی زبان انگلیسی فعال می‌شود و شرایط پیام صوتی را هم برای کاربرانش فراهم کرده است. در نتیجه هر زمان خواستید، می‌توانید روی SPEAK بزنید و پیام صوتی بفرستید.

پیامک فقط برای تبلیغاتی نیست! با پیامک بازاریابی کنیدحتما بخوانید: پیامک فقط برای تبلیغاتی نیست! با پیامک بازاریابی کنید

در آخر هم خوب است بدانید که اگر از YAATA SMS استفاده کردید، تا ده ثانیه بعد می‌توانید پیام ارسال‌شده را لغو کنید. پس اگر شما هم مثل من از آن کاربرانی هستید که پیام اشتباه زیاد ارسال می‌کنید، این قابلیت برای شما کاربردیست.

اپلیکیشن QKSMSنرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون - اپلیکیشن QKSMS

اگر از من بپرسند در میان نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون کدام یک زیباترین محیط کاربری را دارد، قطعاً انتخابم QKSMS است.

اگر از این برنامه استفاده کنید، می‌توانید با سلیقه شخصی از هر رنگ و تمی برای شخصی‌سازی پیام استفاده کنید، پیام‌هایتان را سریع بفرستید. در واقع یکی از ویژگی‌های اصلی که برنامه QKSMS با آن معرفی می‌شود، سرعت بالای این اپ در ارسال پیام است.

اپلیکیشن اندروید مسجیز Android Messagesاپلیکیشن اندروید مسجیز Android Messages

اگر با گوکل کار کردید، حتماً از اپ اندروید مسنجر استفاده کردید یا لوگوی آن را دیده‌اید. این اپ مثل تمام برنامه‌های ارائه شده توسط گوگل محیط کاربری خوب و راحتی دارد و کابران بسیاری از آن راضی هستند.

اپلیکیشن چُِمپ اس‌ام‌اس Chomp SMSنرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون - اپلیکیشن چُِمپ اس‌ام‌اس Chomp SMS

اگر عاشق ایموجی فرستادن هستید، اپ CHOMB SMS مخصوص شماست. این اپ پیام‌رسان ظاهر زیبایی دارد و با ایموجی‌های مختلفش حسابی مشهور شده است.

بلاک کردن شماره‌های مزاحم و ناشناس، فعال و غیرفعال کردن نوتیف، ارسال پیام به صورت گروهی همگی از ویژگی‌های این برنامه است. در ضمن اگر پیامی را شتباه بفرستید، قبل از دِلیور شدن می‌توانید آن را لغو کنید.

اپلیکیشن گو اس‌ام‌اس پرو GO SMS Proاپلیکیشن گو اس‌ام‌اس پرو GO SMS Pro

اگر یادتان باشد اول مقاله گفتم یکی از نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون GO SMS است. این برنامه تم‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد و برای شخصی‌سازی محیط کاربری ارسال پیام بسیار مشهور است. از دیگر ویژگی‌های مثبت GO SMS که کاربرانی در سراسر دنیا به آن اشاره داشتند، باید به مسدود کردن شمارۀ مزاحم، زمانبندی ارسال پیام، پشتیبانی همزمان دو سیمکارت برای ارسال پیام اشاره کرد.

البته این برنامه شرایط SECRET CHAT را هم برای ارسال پیام‌های محرمانه برای کاربران فراهم کرده است، در نتیجه اگر بخواهید به‌صورت محرمانه چت کنید دیگر لازم نیست نگران باشید.

اپلیکیشن های پیام‎رسان در آیفون

بعد از برنامه‌های اندروید، نوبت به اپلیکیشن‌های پیام رسان در سیستم عامل IOS می‌رسد که در ادامه سه مورد از مهم‌ترین اپ‌ها معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن سیگنال Signalنرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون - اپلیکیشن سیگنال Signal

در میان نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون اگر می‌خواهید از اطلاعات و چت‌هایتان به خوبی محافظت کنید، انتخاب شما باید اپ SIGNAL باشد.

تماس صوتی، ارسال گروهی پیام، ارسال عکس و ویدئو،  برقراری تماس باکیفیت بدون تاخیر در صدا همگی از مزایای استفاده از SIGNAL است. البته این برنامه نسخه اندروید هم دارد که باکیفیت بالاt تمام ویژگیهای مثبتی که گفتم را ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن تکست فری Textfreeاپلیکیشن تکست فری Textfree

اگر دوستتان نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفونی که شما استفاده می‌کنید را نداشته باشد، نتیجه چیست؟ بیخیال استفاده از برنامه‌ها می‌شوید و به‌جایش تلفن را برداشته و به او زنگ می‌زنید.

برای همین اپ TEXTFREE شرایطی را فراهم کرده است تا کاربر بتواند حتی با کسانی که از این برنامه استفاده نمی‌کنند، به‌صورت رایگان تماس برقرار کند. ارسال پیام رایگان، ارسال پیام گروهی، امکان تنظیم کردن لیست مخاطبین دلخواه یا همان FAVORITE، مسدود کردن شماره‌های مزاحم و ساخت گروه همگی از ویژگی‌های پیام‌رسان TEXTFREE است.

اپلیکیشن سوما مسنجر SOMA Messengerنرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون - اپلیکیشن سوما مسنجر SOMA Messenger

در میان نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون این اپ SOMA بود که به عنوان سریع‌ترین پیام‌رسان انتخاب شد. برای برقراری تماس با دوستانتان در کشورهای مختلف، تماس تصویری رایگان، ایجاد گروه با تعداد اعضای بالا و حفظ اطلاعات شخصی‌تان در صقحه چت برنامه SOMA انتخاب خوبیست و می‌تواند بعد از SINGNAL جایگزین مناسبی برای WHATSAPP باشد.

نتیجۀ استفاده از نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون

تا اینجا با مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهای پیامک اندروید و آیفون آشنا شدیم. بیشتر این اپ‌ها محیط کاربری آسانی را طراحی کردند و ویژگی‌های مهمی چون بلاک کردن شماره ناشناس و ارسال پیام گروهی را دارند.

شما هم اگر تجربۀ استفاده از هرکدام این برنامه‌ها را دارند، در انتهای همین متن برایمان بنویسید و اگر نقطع قوت یا باگی را در این برنامه‌ها مشاهده کردید، با کاربران ملی پیامک در میان بگذارید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
4دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • رها

    29 دی 1399، 11:01

    مقاله جامع و کاربردی بود

  • شبنم

    29 دی 1399، 11:01

    من آیفون دارم و خیلی دنبال این برنامه ها می گشتم

    • محمد

      29 مهر 1401، 16:52

      سلام برنامه ملی پیامک برای ایفون در سایت سیبجو

      https://sibjo.ir/app/melipayamak/

      • حسام کریمی

        06 اردیبهشت 1402، 11:10

        سلام دوست عزیز
        سپاسگزاریم از شما.

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید