30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس هلال احمر چه کاربردهایی دارد؟

پنل اس ام اس هلال احمر چه کاربردهایی دارد؟

24

یادم است سال 97 که در استان گلستان سیل آمد، در فضای مجازی، فیلم و کلیپ‌های متفاوتی پخش شد و تقاضای کمک از هم‌وطنان می‌شد. من هم تصمیم گرفتم تا برای کمک پول نقد واریز کنم، اما شماره حساب و کارت معتبری نداشتم تا پول بریزم. به ذهنم رسید که می‌توانم به حساب هلال احمر پول واریز کنم. در گوگل جستجو کردم تا شماره کارت را پیدا و پول ریختم. حالا فرض کنید، اگر من یا خیلی از کاربران، پیامکی از طرف هلال احمر دریافت می‌کردیم، خیلی راحت‌تر کمک‌های نقدی را به حساب می‌ریختیم. 

در حادثه آتش‌‌سوزی ساختمان پلاسکو دو سال قبل‌تر نیز، اتفاقات مشابه‌ای افتاد و مردم خودشان برای کمک غیرنقدی به محل حادثه می‌رفتند، که در کار متخصصان اختلال ایجاد می‌کرد. تصمیم گرفتم در این مطلب روش‌های کاربردی پنل اس ام اس هلال احمر را بنویسم، تا سازمان‌های هر شهر، استان یا سازمان کل هلال احمر با استفاده از پنل و ارسال پیامک، با مخاطبان ارتباط موثرتری برقرار کنند.

پنل اس ام اس هلال احمر

پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی نرم‌افزاری تحت وب است، که امکان دریافت و ارسال پیامک به مخاطبان را دارد. پنل پیامکی برای همهٔ کسب‌وکارها از جمله هلال احمر بسیار موثر است، مهم‌ترین کاربردها را در ادامه متن توضیح می‌دهیم.

پنل اس ام اس هلال احمرامکان ارسال پیامک انبوه

در سامانه پیامکی امکانی به نام پیامک انبوه وجود دارد، که می‌توانید برای افراد زیادی اس ام اس ارسال کنید. هلال‌احمر در مواقعی مانند مثالی که اول مطلب زدیم (سیل گلستان) نیاز دارد، تا برای تعداد زیادی از افراد جامعه پیامک ارسال کند، مانند مثال زیر:

کمک به هموطنان سیل‌زده
اگر تمایل کمک به هموطنان را دارید از روش‌های زیر اقدام کنید.
شماره حساب 99999 نزد همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر
شماره کارت ملت 6104337999999996
شماره کارت رفاه 5894631850259730
قدردان اعتمادتان هستیم

کافیست وارد سامانه پیامکی شوید، روی گزینه ارسال انبوه کلیک کنید. متن پیام را نوشته و سپس شماره مخاطبان را با فایل اکسل، متنی یا از دفترچه تلفن وارد کنید و سپس گزینه ارسال را بزنید تا پیامک برای افراد زیادی از جامعه ارسال شود.

در سامانه ملی پیامک، می‌توانید هر بار تا 100 هزار پیام ارسال کنید، ولی اگر مخاطبان شما بیشتر باشند، می‌توانید با هماهنگی بخش پیشتیبانی، اس ام اس‌های زیادی را بفرستید. آیا با سامانه پیامکی، می‌توان برای شهرهای مختلف هم پیام فرستاد؟

ارسال پیامک منطقه‌ای و هدفمند

اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه
در روز یکشنبه مورخه 99/11/12
در ساختمان هلال احمر شهرستان روانسر آماده خونگیری از عزیزان اهداء کننده خون است.
لذا از کلیه عزیزانی که حاضر به اهداءخون می باشند دعوت می‌شود؛
در موعود مقرر با در دست داشتن کارت شناسایی ملی به آدرس جمعیت هلال احمر، جنب مسجد حضرت ویس‌القرن مراجعه نمایند.

در پیامک بالا مخاطب هدف، افراد ساکن در شهر روانسر استان کرمانشاه هستند و باید پیامک اطلاع‌رسانی دریافت کنند. شماره تلفن افراد ساکن در شهر روانسر را می‌توان در کجا پیدا کرد؟

سامانه پیامکی امکانی به نام منطقهٔ هدفمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تا برای شهرها و استان‌های مختلف پیامک ارسال کنند. وارد سامانه ملی پیامک شوید، روی گزینه منطقهٔ هدفمند کلیک و متن پیام را بنویسید، سپس در قسمت شماره‌ها، بانک استان‌های کشور را باز کنید. روی استان کرمانشاه و سپس شهر روانسر کلیک کنید، شماره‌ها بر اساس دو دسته اعتباری و دائمی مرتب شده‌اند، هر گروه را که خواستید انتخاب و پیام‌ را ارسال کنید.

پنل اس ام اس هلال احمرارسال با نقشه از پنل اس ام اس هلال احمر

گاهی اوقات نیاز است پیامک را برای مناطق خاصی در داخل شهر ارسال کنید، مانند پیامک زیر:

اسکان اضطراری با طراحی و هماهنگی عملیات استان با قدرت ۵/۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، حوالی روستای جارچلو ارومیه در ساعت ۱۵ سه‌شنبه ۳۰ دی‌ماه برگزار می‌شود.

طبق پیامک بالا در یکی از روستاهای شهر ارومیه مانور زلزله برگزار می‌شود، پس نیاز است برای افراد ساکن در منطقه و مناطق اطراف پیامک اطلاع‌رسانی ارسال شود. حالا چطور می‌توان برای مناطق مختلف اس ام اس ارسال کرد؟

در سامانه پیامکی، به امکان پیامپ (ارسال از روی نقشه) دسترسی دارید، وارد سامانه شوید و روی گزینه پیامپ کلیک کنید. نقشه به صورت پیش‌فرض روی شهر تهران قرار دارد، شهر ارومیه را انتخاب کنید تا نقشه باز شود، سپس روی روستای جارچلو و مناطق اطراف کلیک کنید. شماره‌ها به تفکیک همراه اول و ایرانسل نمایش داده می‌شود، می‌توانید شماره‌ها را انتخاب و پیامک ارسال کنید.

در سامانه ملی پیامک نقشه بیش از 17 شهر بزرگ ایران وجود دارد، برای شهرهای کوچک که نقشه ندارند، از کدپستی استفاده کنید.

پنل اس ام اس هلال احمربرای اصناف و مشاغل مختلف پیام ارسال کنید

برگزاری کارگاه آموزش خبرنگاری در ساری
کارگاه آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی، نحوه عکاسی با موبایل روز سه‌شنبه ۱۱ دی ماه در هلال‌احمر ساری برگزار می‌شود.
جهت ثبت‌نام روی لینک زیر کلیک کنید.
https://b2n.ir/791448

در پیامک بالا، اس ام اس باید به صورت هدفمند برای افراد و مشاغل خاصی ارسال شود، تا کارایی لازم را داشته باشد. وارد سامانه پیامکی شوید و متن پیام را بنویسید، سپس از بین اصناف و مشاغل شهر ساری، شاخه‌های مرتبط مثل آموزش فنی و حرفه‌ای، بازار کار بازاریابی و دیگر اصناف مرتبط را پیدا کرده و پیامک ارسال کنید. چون پیامک به صورت هدفمند ارسال می‌شود، احتمال ثبت‌نام در کارگاه بالا است.

یک‌بار برای همیشه، شروع تجارت از صفر را امتحان کنید!حتما بخوانید: یک‌بار برای همیشه، شروع تجارت از صفر را امتحان کنید!

آیا می‌توان برای افراد مختلف به صورت هم‌زمان پیامک ارسال کرد؟

ارسال پیامک متناظر

ارسال پیامک متناظر یکی از امکان‌های کاربردی است، که هلال احمر می‌تواند برای ارسال چند پیام برای افراد مختلف و به صورت هم‌زمان استفاده کند. مانند پیام های زیر:

جناب آقای بهنام مرادی
شما در آزمون درجه ایثار آذربایجان غربی پذیرفته شده اید.

جناب آقای فرهاد اسلامی
شما در آزمون درجه ایثار خراسان رضوی پذیرفته شده اید.

در پیام‌های بالا نتیجه پذیرفته شدن در آزمون برای افراد مختلف ارسال شده است، امکان ارسال متناظر کار را خیلی راحت‌تر کرده است. کافیست نام شرکت‌کنندگان را به صورت فایل اکسل یا متنی در پنل پیامکی بارگذاری کرده و پیام را ارسال کنید.

آیا استفاده از پنل اس ام اس هلال احمر مفید است؟

در این مطلب در مورد کاربردهای موثر پنل پیامکی هلال احمر نوشتیم و گفتیم استفاده از امکان‌های مختلفی که سامانه در اختیار شما قرار می‌دهد، خیلی راحت می‌توانید اطلاعیه‌ها را برای مخاطبان ارسال و با آنان ارتباط برقرار کنید. گفتیم چطور پیام‌ها را به صورت هدفمند برای مخاطبان ارسال کنید، تا از آموزش‌ها و برنامه‌های شما استقبال شود.

همهٔ امکانات گفته شده در این مطلب به همراه امکانات کاربردی دیگر را می‌توانید از سامانه ملی پیامک تهیه کنید. سوال‌های خود در مورد سامانه پیامکی را از پشتیبانان ملی پیامک به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ بپرسید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • ادمون وارطانیان

    11 اسفند 1399، 13:40

    ممنون از سایت خوبتون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید