30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات انبوه و هدفمند پیامکی در شهرستان کلاله

تبلیغات انبوه و هدفمند پیامکی در شهرستان کلاله

0

اجرای تبلیغات هدفمند، بازاریابی پیامکی و فروش محصول از طریق ارسال اس ام اس برخلاف آن چه بسیاری از مشاغل تصور می‌کنند، چندان هم مشکل نیست ولی نیاز به برنامه‌ریزی و از همه مهم‌تر ابزار مناسب یعنی پنل ارسال اس ام اس دارد. پنل اس ام اس کلاله پیشنهاد مجموعه ملی پیامک به مشاغل این شهرستان برای اجرای تبلیغات موثر است.

البته بسیاری از کاربران هنوز آشنایی چندانی با بازاریابی و تبلیغات پیامکی ندارند و نیاز است که بیشتر با مزایا و قابلیت‌های این روش آشنا شوند. به همین بهانه در ادامه دربارۀ پنل صحبت کرده و ملی پیامک را به عنوان یکی از بهترین شرکت ارائه‌‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی معرفی خواهیم کرد تا با کد تخفیف سی درصدی زیر از این مجموعه پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید.

موثرترین راه تبلیغات در استان گلستان!

ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطب واقعی‌تان می‌رساند و کسب‌وکارتان را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد.
30% تخفیف
GOLN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟

قبل از اینکه با مزایای پنل اس ام اس کلاله آشنا شویم، می‌خواهیم دربارۀ سامانه پیامکی صحبت کنیم که نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های انبوه است. پنل پیامکی قابلیت ارسال اس ام اس بدون محدودیت در تعداد بالا را دارد و از طریق خطوط اختصاصی نیز می‌تواند پپاسخ مخاطب را نیز دریافت کند. علاوه‌بر این، پنل اس ام اس کلاله بعد هر بار ارسال، فایل گزارش کاملی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا دقیقاً بدانید کدام پیامک‌ها به دست مخاطب رسیده و چه تعداد در لیست سیاه مخابرات هستند.

چرا ملی پیامک را برای تبلیغات انتخاب کنم؟

بانک شماره ملی پیامکداشتن پنل اس ام اس کلاله به تنهایی راهگشای تبلیغات هدفمند و اصولی نیست، بلکه شما کاربران در کنار پنل باید از پشتیبانی آنلاین برای رفع سوالات یا مشکلات ارسالی‌تان برخوردار شوید. ملی پیامک با بیش از ده سال تجربه کاری در زمینه ارسال تبلیغات پیامکی با تیم پشتیبانی در دو شیفت کاری امکان یک بازاریابی هوشمند را برای شما فراهم می‌کند. تیم پشتیبانی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر به صورت تلفنی و ارسال تیکت آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز هستند.
همچنین با داشتن بانک شماره‌های جامع ملی پیامک می‌توانید برای هر منطقه‌ از شهر کلاله پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و مشتریان بیشتری را به کار خود جذب نمایید، بعد از ارسال فایل گزارش به صورت اکسل قابل دانلود در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هزینه مناسب تعرفه‌های پیامکی ملی پیامک نقش مهمی در گسترش تبلیغات شما دارد. علاوه‌بر آن با آموزش‌های کامل و جامع ویدیویی کانال آپارات و یوتیوب ملی‌ پیامک دیگر دغدغه مراحل ارسال پیامک را نداشته باشید در کنار آن می‌توانید با مینی دوره‌ جامع بازاریابی پیامکی و کتابچه آموزش تبلیغات پیامکی به یک متخصص حرفه‌ای برای تبلیغات خود تبدیل شوید.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس کلاله

بانک شماره جامع همراه اول پنل اس ام اس کلاله 17851 شماره اعتباری و 6795 سیمکارت دائمی دارد که برای تبلیغات انبوه یکی از بهترین بانک شماره‌هاست. دومین بانک شماره هم که حسابی به رونق کسب‌وکارتان کمک خواهد کرد، بانک شماره ایرانسل است که قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت هم دارد.

با این حساب با آماده کردن یک متن پیامک جذاب (با کمک آموزش‌های ملی پیامک)، ارائۀ کد تخفیف مناسب، ارسال لینک سایت یا پیج اینستاگرام، ارسال آدرس فروشگاه یا تلفن، فرستادن پیامک در زمان مناسب می‌توانید تعداد زیادی از مخاطبان و شماره‌ها را به مشتریان وفادار کسب‌وکارتان تبدیل کنید.

نگاهی به کلاله

شهرستان کلاله یکی از شهرستان‌های شمالی ایران در استان گلستان است. جمعیت شهرستان کلاله در سال ۱۳۹۵، با ۱۱۷،۳۱۹ نفر بوده‌ است. این شهر مرکز تولید مرکبات شمال است و محصولاتش را به سراسر کشور صادر می‌کند.

برای تبلیغات در این شهر و نواحی اطرافش می‌توانید از پنل اس ام اس کلاله استفاده کنید و از نتیجۀ تبلیغاتتان مطمئن باشید. در صورتی هم که نیاز به مشاوره داشتید، با خیال راحت با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

جمع‌بندی

ارسال پیامک بر اساس کدپستیپنل ملی پیامک قابلیت‌های مختلفی برای ارسال اس‌ ام‌ اس در اختیارتان قرار داده تا تبلیغات دقیق و هدفمندی داشته باشید. برای دریافت و فعالسازی فوری پنل اس ام اس کلاله می‌توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید تا به سراسر استان گلستان و دیگر شهرهای کشور اس ام اس بفرستید.

ملی پیامک از تهیه تا ارسال پیامک و اجرای یک کمپین تبلیغاتی در کنار شماست. کسب‌وکارهای مختلفی در این منطقه توانسته‌اند با کمک پنل و ارسال ام اس تغییرات مثبتی در فروش و درآمد خود ایجاد کنند. امیدواریم شما نیز بتوانید از این خدمات استفاده کافی ببرید و هر زمان نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید با 02163404 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید