30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
6 نکته طلایی در فروش محصولات از طریق ارسال پیامک

6 نکته طلایی در فروش محصولات از طریق ارسال پیامک

56

اگر کسب‌وکار خودتان را دارید، بهتر است با فروش محصولات از طریق ارسال پیامک هم آشنا بشوید. شاید تعجب کردید و هنوز نمی‌دانید ماجرا چیست. بیایید با یک مثال ساده شروع کنیم.

آخر ماه است. بسیاری از مشتریان باید برای خانه یا شرکت خرید کنند. شاید خیلی‌ها اصلاً حواسشان به خرید آنلاین هم نباشد. دقیقاً همینجاست که فروشگاه‌هایی آنلاینی مثل اسنپ مارکت، دیجی کالا، ترب و ...  از فرصت برای جذب مشتری بیشتر استفاده می‌کنند. مثلاً پیام زیر را ببینید:

۳۵ هزار تومان تخفیف محصولات آرایشی و بهداشتی با اسنپ!

ارسال کمتر از ۲ ساعت از معتبرترین فروشگاه‌ها کد تخفیف: shop35-5r

اعتبار:فقط ۳ روز، حداقل خرید: ۱۲۰ هزارتومان

احتمالاً مشتری برای استفاده از تخفیف سراغ سایت می‌رود. چه بسا شروع به خرید کند و بعد از چند ساعت سفارش‌هایش را جلوی درب منزل تحویل بگیرد.

فروش محصولات از طریق ارسال پیامکبا همین مثال ساده حتماً متوجه شدید که با پیامک هم می‌شود به فروش خوبی رسید. ولی این اس ام اس‌ها از آن پیام‌ها نیست که بی‌برنامه ارسال شود. اگر صاحب کسب‌و‌کاری هستید و می‌خواهید با بازاریابی پیامکی به فروش و درآمد خوبی برسید، باید اصولش را هم بلد باشید. استراتژی و برنامه مشخص داشته باشید. برای هر ماه هدف بگذارید و شروع به ارسال پیامک کنید. ما هم در این مقاله 6 نکته طلایی فروش محصولات از طریق بازاریابی پیامکی را برایتان آوردیم.

پنل پیامکی چیست؟

پیش از صحبت درباره جزئیات فروش محصولات از طریق ارسال پیامک باید با مفهوم پنل پیامکی آشنا شوید.

پنل پیامکی نرم افزار آنلاینیست که برای ارسال و مدیریت پیامک استفاده می‌شود. اگر بخواهید با موبایل یا حتی دستگاه GSM پیامک بفرستید، سیم‌کارت لازم دارید. تازه با این روش به شماره‌های جدید هم دسترسی ندارید، پس نمی توانید مشتری جدید جذب کنید و خیلی نباید به فروش از طریق پیامک امید داشته باشید.

 اما قضیه پنل کاملاً متفاوت است. سامانه پیامکی نرم افزاریست که از طریق اینترنت، پیامک ارسال می‌کند. به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل دسترسی دارد و این شماره‌ها را به تفکیک شغل، استان، منطقه و محله زندگی به کاربر نشان می‌دهد. در نتیجه همه این امکانات از پنل یک طلای واقعی ساخته که برای بازاریابی، جذب مشتری و افزایش درآمد استفاده می‌شود. حالا شاید بپرسید چطور؟

در ادامه می‌خواهم 6 نکته طلایی را که برای فروش محصولات از طریق ارسال پیامک باید رعایت کنید، اشاره کنیم.

خبرنامه پیامکی داشته باشید!

پیشنهاد می‌کنم اول کار سراغ مشتریان قدیمی بروید و بعد جذب مخاطب جدید را شروع کنید. برای همین لازم است تا اول از همه دربارۀ خبرنامه پیامکی که در واقع بخش کوچکی از باشگاه مشتریان است، بدانید. این خبرنامه برای ارسال پیامک‌هایی مثل کد تخفیف، پیام تبریک تولد، اس ام اس شروع جشنواره فروش یا رونمایی محصولات جدید استفاده می‌شود. مثلاً پیام زیر را ببینید:

نیلوفر عزیز هنوز به یادت هستیم و فراموشت نکردیم !

۲۰٪تخفیف سفارش آنلاین غذا از هزاران رستوران، کد تخفیف: RHN3698

فقط تا فردا، همین حالا سفارش بده: www.reyhoon.com

خبرنامه پیامکی برای صاحب کسب‌وکارصاحب سایت از قبل شماره مشتریانش را در سامانه ذخیره کرده و حالا این پیام تخفیف را با نام کوچک مشتری فرستاده است. در بازاریابی پیامکی توصیه می‌شود تا در بازه‌های زمانی مشخص، برای مشتریان قدیمی کد تخفیف با اطلاعیه شروع جشنواره را بفرستید تا دوباره برای خرید از شما وسوسه شوند.

یادتان باشد که درصد بالایی از این پیام‌ها به چک کردن وبسایت یا پیج اینستاگرام شما منجر می‌شود و تعداد بالایی هم به فروش دارد. پس با تکیه به همان جمله معروف نیمی از مشتریان امروزی، همان مشتریان قدیمی هستند یا همان customer retention همیشه هوای مشتریان قدیمی را داشته باشید. مناسبت‌های خاص را به آن‌ها تبریک بگویید. برای رونمایی محصولات جدید از آن‌ها دعوت کنید، آفرها و پیشنهادات ویژه بدهید و منتظر خرید مجددشان باشید.

حضور در شبکه‌های اجتماعی

پیام زیر را که نمونه فروش محصولات از طریق ارسال پیامک است را ببینید.

راهنمای تمام و کمال استفاده از گوگل مپحتما بخوانید: راهنمای تمام و کمال استفاده از گوگل مپ

آغاز فروش فوق العاده فروشگاه دکتر ست

هودی،سویشرت وپلیور ۲۳۹۰۰۰ تومان

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/doctor_set

در بازاریابی پیامکی همیشه روی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و فروش آنلاین از طریق سایت تاکید می‌شود. شما باید از محصولات جدید، کالاهای حراج و ست‌های مختلف عکس و فیلم جذاب تهیه کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. فروش آنلاین داشته باشید و به هر نیاز مشتری پاسخ دهید. حالا شاید بپرسید که نقش پیامک این وسط چیست؟ بگذارید تا بگویم!

استفاده از شبکه‌های اجتماعیشبکه‌های اجتماعی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های خرید و فروش ایران است. بسیاری از شهروندان به‌خصوص جوانان هر چیزی را که بخواهند در این شبکه‌ها جستجو می‌کنند. برندهای بزرگ از طریق سوشال مدیا فروش خوبی دارند و خلاصه این شبکه‌ها ویترین لوکس خرید برای هر روزی در سال است.

حالا شما اگر در این شبکه‌ها فعال باشید به تعداد زیادی از خریداران دسترسی دارید. دسته دوم را هم می‌توانید با پیامک درگیر فروشگاهتان کنید. فقط کافیست که از خط 3000 یا 50004 خط داشته باشید تا بتوانید لینک فروشگاه یا سایتتان را مثل نمونه بالا برای مشتری ارسال کنید. پیام کوتاه و جذاب اگر با لینک و قیمت همراه باشد، حتماً نتیجه خوبی در فروش دارد. به زبان ساده کمتر کسی که از چنین پیام جذابی بی‌توجه رد می‌شود.

اطلاع‌رسانی‌های مهم!

سومین راز طلایی فروش محصولات از طریق ارسال پیامک اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع است. پنل اس ام اس ابزاری به نام ارسال انبوه به شما می‌دهد تا برای بانک شماره‌های مختلف بتوانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

با پیامک انبوه تبلیغات شما به دست کاربرانی می‌رسد که شاید خیلی از آن‌ها اصلاً مشتری شما نباشند اما می‌توانند به خریدار دائم تبدیل شوند. این همان فرصت طلاییست. شاید بپرسید چطور؟

آخرین حراج با تنوع بینظیر Nike و Adidas

پوشاك70%

كتاني تا60%

0218851550

این پیام نام ندارد، یعنی شخصی‌سازی شده نیست. به صورت انبوه و برای تعداد بالایی از شهروندان ارسال شده اما حاوی یک خبر مهم یعنی آخرین حراج است. پس اگر کسب‌وکاری دارید و دنبال فروش محصولات از طریق ارسال پیامک هستید، حتماً اس ام اس انبوه را امتحان کنید.

برای ارسال انبوه متن کوتاه و جذابی بنویسید. روی عبارت‌هایی مثل آخرین حراج، حراج بزرگ فصل، بهترین قیمت، بیشترین تخفیف و ... تاکید کنید. در آخر محصولتان را بنویسید. برای خرید مدت زمان تعین کنید. آدرس سایت، آدرس فروشگاه یا شماره را بگذارید تا مخاطب با شما تماس بگیرد.

پیام انبوه اگر در زمان مناسب ارسال شود، تاثیر فوق‌العاده‌ای در فروش دارد. مثلاً اسفند ماه برای خرید شب عید، قبل از مناسبت‌هایی مثل روز مادر یا پدر، شروع سال تحصیلی و ... زمان مناسبی برای ارسال پیامک انبوه و معرفی محصولات به تعداد زیادی از مخاطبان است.

قرعه‌کشی و نظرسنجی

از وقتی رقابت در بازار شروع شد، قرعه‌کشی هم به‌عنوان اهرمی برای جذب مشتری بیشتر شناخته شد. هنوز این روش جذب مشتری ادامه دارد و اتفاقاً نتایجش خوب است. حالا شاید بپرسید که فروش محصولات از طریق ارسال پیامک چه ارتباطی با قرعه‌کشی دارد؟ پیام زیر را ببینید:

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) چیست؟حتما بخوانید: دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) چیست؟

تخفیف درافق کوروش

فقط فردا

هرشب1جایزه 50 میلیونی به ازای هر100تومان خرید

okcs.ir/6

برگزاری قرعه‌کشی و نظرسنجیاین پیامک با اطلاع‌رسانی درباره قرعه‌کشی به صورت انبوه ارسال می‌شود. قرعه‌کشی و جایزه‌های گران‌قیمت همیشه تاثیر خوبی در جذب مشتری دارد. پس اگر دنبال فروش محصولات از طریق ارسال پیامک هستید، باید قرعه‌کشی هم داشته باشید. جایزه را در متن پیامک برای مشتری بفرستید. برای خرید و استفاده از این امکان هم حتماً زمان مشخص تعیین کنید.

البته بد نیست که بعدِ خرید هم از مشتری درباره کیفیت محصولات یا نحوه ارائه نظرسنجی کنید. این مورد تاثیر خوبی در مشتری‌مداری دارد، پس بهتر است به ازای خرید مشتری و شرکت در نظرسنجی حتماً برایش امتیازی در نظر بگیرید و آن را برایش پیامک کنید.

تخفیف‌های دوره‌ای

آخرین نکته طلایی در فروش محصولات از طریق ارسال پیامک ارسال کد تخفیف برای جذب مشتری جدید است.

۶۰ هزار تومان تخفیف، هدیه اُکالا برای دو خرید بعدی شما از افق کوروش

کد تخفیف ۳۰ هزارتومانی: cFxckM، اعتبار: ۷ روز

حداقل خرید: ۱۰۰ هزارتومان

okala.ir/132

فرقی نمی‌کند کسب‌وکارتان چیست، فروش آنلاین دارید یا در سطح شهر فعال هستید. همیشه و به هر بهانه البته با رعایت فاصله زمانی مناسب باید برای مشتری کد تخفیف بفرستید. مطمئن باشید که تخفیف مثل حراج فصلی امتحانش را پس داده و می‌تواند مشتری جدید بیاورد.

 پیشنهاد می‌کنم بعد از خرید مشتری حتماً برایش پیام تشکر بفرستید یا مثل مورد بالا برای خریدهای بعدی تخفیف بگذارید. مطمئن باشید که نتیجه خوبی در افزایش مشتری‌ها و فروشتان خواهد داشت.

جمع‌بندی

جمع‌بندی فروش محصول با ارسال پیامکتا اینجا 6 اصل طلایی و مهم فروش محصولات از طریق ارسال پیامک را برایتان توضیح دادیم. برای استفاده از این راهکارها و دریافت فوری پنل می‌توانید در صفحه اصلی ملی پیامک ثبت‌نام کنید. اگر هم نیاز به آموزش دربارۀ کار با پنل داشتید، حتماً از ویدئوهای آپارات ملی پیامک استفاده کنید.

اگر هم سوالی داشتید با همکاران پشتیبانی و شماره 02163404 تماس بگیرید.در انتهای متن هم می‌توانید پیشنهادتان را برای جذب مشتری از طریق پیامک بنویسید و با مخاطبان ما و وبلاگ ملی پیامک در میان بگذارید. منتظر شنیدن ایده‌هایتان هستیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
31دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سعید عاشورزاده

    01 مهر 1400، 10:51

    سلام روزتون بخیر؛ من میخوام برای روز های تولد مشتریانم ارسال پیامک تبریک و تخفیف داشته باشم و میخوام حتما به دست مشتریان برسه باید از چه خطی استفاده کنم؟

    • ایمان عمادی

      08 آبان 1400، 11:03

      سلام روز شما هم بخیر
      من پیشنهاد میکنم شرایط خط خدماتی 9999 رو مطالعه بفرمایید. همچنین میتونین برای این مورد، از ارسال پیام صوتی هم استفاده بفرمایید.

  • قمرنژاد

    30 شهریور 1400، 16:06

    سلام و خسته نباشید خدمت تیم ملی پیامک
    منم میخوام همینجوری پیامک ارسال کنم و لینک بذارم توش
    میزنه متن شما حاوی لینک میباشد

    • ایمان عمادی

      08 آبان 1400، 11:05

      سلام ممنون از دلگرمیتون!
      در حال حاضر با خطوط 50004 و 3000 میشه ارسال لینک رو انجام داد! برای ارسال لینک در اس ام اس از سایر خطوط، باید تحت یک سری شرایطی، این کار رو انجام بدین! مقاله‌ش رو براتون قرار دادم.

  • علی سرابی

    25 شهریور 1400، 16:42

    درود فراوان عرض شود خدمت شما من یه هولدینگی دارم که فروش وی پی ان و ussd و کارای اینچنینی انجام میدم میخواستم بدونم اگر نماینده فروش شما بشم چجوری میشه شرایط؟ درامد به چه شکلی هست؟

    • ایمان عمادی

      08 آبان 1400، 11:10

      سلام دوست عزیز، فروش VPN ممنوعه و سرویس USSD در حال حاضر ارائه نمیشه! اگر برای موارد دیگه‌ای نیاز به پنل نمایندگی داشته باشید می‌تونین مقاله کامل نمایندگی ملی پیامک رو هم مطالعه بفرمایید.

  • هدایتی

    24 شهریور 1400، 09:44

    سلام وقتتون بخیر من یک مغازه لوازم ارایشی دارم که در کنار مغازه پیج اینستاگرام هم دارم میخواستم بدونم چه پنلی از شما تهیه کنم که امکان تبلیغات رو داشته باشم و در کنارش بتونم توی متنم ادرس پیجم رو هم بزارم و ارسال کنم
    ممنون بابت راهنماییتون

    • ایمان عمادی

      08 آبان 1400، 11:14

      سلام وقتتون بخیر
      برای شغل شما، پنل اقتصادی برای شروع تبلیغات، مناسبه! پیشنهاد می‌کنم برای مشاوره تخصصی‌تر با بخش فروش ملی پیامک به شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • اعلایی زاده

    21 شهریور 1400، 15:18

    من میتونم لینک خرید محصولاتمون که تخفیف خوردن به کاربران سایتمون که فعال هستند ارسال کنم؟
    ادرس پیج اینستامو چطور؟
    ممنون میشم بابته ارسال لینک راهنمایی بفرمایید؟
    سپاس

  • میلاد حیاتی

    21 شهریور 1400، 08:40

    سلام وقت بخیر من می خوام در سطح شهر رشت میخوام یک شری پیامک به صورت انبوه و تبلیغاتی در حوزه ی مشاوره امور خانوادگی و زناشویی ارسال کنم می خواستم بدونم این مورد در حال حاضر امکان پذیر هست یا خیر ؟
    ممنون از راهنمایی شما

    • ایمان عمادی

      16 آبان 1400، 10:03

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای تبلیغات در رشت پیشنهادهای متنوعی داریم:
      1- ارسال پیامک به لیست شماره موبایل‌های خودتون
      2- ارسال پیامک به بانک‌های شماره موبایل منطقه‌ای و محله‌ای استان گیلان و شهر رشت
      3- ارسال پیامک از روی نقشه به شهر رشت
      4- ارسال پیامک از طریق کدپستی‌های شهر رشت و استان گیلان
      5- ارسال پیامک هدفمند به بانک‌های شماره موبایل اصناف و مشاغل استان گیلان

      پیشنهادم به شما اینه که حتماً مقالۀ مربوط به پنل اس ام اس رشت رو مطالعه بفرمایید.

  • رویا رباطی

    09 شهریور 1400، 17:37

    سلام در نمونه متن های پیامکی در مقاله، لینک هم درج کردید
    یکی از دوستان میگفت امکان ارسال لینک در پیامک یا وجود نداره یا باید سفته بدیم
    در سامانه شما به چه شکل هستش؟

    • ایمان عمادی

      16 آبان 1400، 09:58

      سلام وقتتون بخیر
      به طور کلی هم میشه لینک ارسال کرد، هم نمیشه لینک ارسال کرد!
      در حال حاضر ملی پیامک برای همه مشتری‌ها، یک خط اختصاصی با پیش شماره 50004 به صورت هدیه فعال می‌کنه که این خط فعلاً محدودیتی برای ارسال لینک نداره و با خیالی آسوده می‌تونین لینک مورد نظرتون رو داخل پیامک بنویسید و ارسال بفرمایید. یه مقاله کامل راجع به اهمیت ارسال لینک در اس ام اس داریم که پیشنهاد می‌کنم حتماً ازش استفاده کنید.

  • سنگی

    06 شهریور 1400، 10:13

    سلام روزتون بخیر؛ من راهکاری های زیادی رفتم برای بازاریابی پیامکی و هزینه های زیادی داشتم از نظر من تنها راهکار این که فروش خوبی داشته باشید از طریق پیامک ارسال تخفیف هستش چون خودم هر موقع تخفیف ارسال میکنم فروش خوبی دارم نمیدونم چرا؟

    • ایمان عمادی

      16 آبان 1400، 09:56

      سلام روز شما هم بخیر
      تخفیف همواره برای مشتری جذابیت داره و بار روانی خوبی رو ایجاد می‌کنه!

  • صمدی فیروزاباد

    06 شهریور 1400، 10:08

    سلام روز بخیر
    این قرعه کشی که توضیح دادین در پنل های پایه و اقتصادی فعاله؟
    چون فقط برای قرعه کشی مسابقه میخوایم استفاده کنیم و ارسالی زیادی نداریم
    ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید

    • ایمان عمادی

      16 آبان 1400، 09:55

      سلام وقتتون بخیر
      دسترسی قرعه‌کشی روی پنل شرکتی و تجاری فعاله! منتهی پیشنهاد می‌کنم با توجه به تعداد ارسال کمی که دارین، قبل از خرید سامانه، با واحد فروش ملی پیامک به شماره 02163404 تماس بگیرید و این موضوع رو مطرح بفرمایید.

  • mohamad

    05 شهریور 1400، 22:41

    سلام
    شما ارسال به شماره های خارج از کشور هم دارید برای کشور امریکا در نظر دارم و می خواستم بدونم هزینه ی هر پیامک لاتین روی این کشور چقدر محسوب میشه و ایا حتما به دستشون میرسه گزارشی میشه دریافت کرد یا خیر

    • ایمان عمادی

      16 آبان 1400، 09:54

      سلام دوست عزیز
      با توجه به اینکه در حال حاضر روابط بین کشور عزیزمون و آمریکا مساعد نیست، امکان ارسال پیامک به کشور آمریکا هم وجود نداره!

  • آزادي

    05 شهریور 1400، 22:33

    سلام ممنون از توضيحاتتون من طبق تجربه ام به نظرم بهترين نوع براى تبليغ ميتونه ارسال پيامك تخفيف باشه من تونستم خيلي جواب بگيرم

  • زیبا جاهدی

    31 مرداد 1400، 21:17

    سلام وقت بخیر من قصد دارم ارسال پیامک به شهر اراک انجام بدم میخواستم بدونم برای خانم های داخل شهر هم می تونم پیامک ارسال کنم

  • شمشیری

    31 مرداد 1400، 09:39

    سلام
    من برای سایتم از وب سرویس شما استفاده میکنم و پنلم اقتصادی هست می خوام حالا تبلیغات خودم رو شروع کنم می خوام بدونم با ااین پنل هم می تونم انجام بدم یا به نظر شما بهتره یک پنل دیگه بخرم یا مثلا پنلم روارتقا بدم

    • ایمان عمادی

      16 آبان 1400، 09:52

      سلام دوست عزیز
      با پنل اقتصادی هم میشه ارسال پیامک تبلیغاتی رو انجام داد. اما اگر نیاز به بانک شماره‌های کامل پنل پیامکی رو دارین، پیشنهاد می‌کنم پنلتون رو به پنل شرکتی یا تجاری ارتقا بدین! با این کار دسترسی ارسال پیامک به بانک‌های شماره موبایل سامانه براتون باز میشه!

  • اقدسی

    30 مرداد 1400، 20:09

    همه ی این مواردی که فرمودین به طور کل بر روی کدوم یک از پنلهاتون فعال هست؟
    پنل تجاری؟ و یا پنل نمایندگی؟

    • ایمان عمادی

      16 آبان 1400، 09:50

      دوست عزیز روزتون بخیر
      با هر دو پنل تجاری و نمایندگی ملی پیامک دسترسی کامل به لیست امکانات معرفی شده تو این مقاله رو دارین!

  • دانیال خسروی

    25 مرداد 1400، 20:48

    سلام روز بخیر
    برای سایت های وردپرس هم میشه از این پنل استفاده کرد؟

  • زینب بالازاده

    23 مرداد 1400، 21:22

    سلام من پنل دارم میخواستم ارسال سایتم رو فعال بکنم که برای لیست سیاه هم بره پیامکم چه کاری باید انجام بدم؟
    سایتم وردپرسی هستش و بوکلی و دیجیتس رو لازم داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید دوستان

    • مونا هادی

      24 مرداد 1400، 09:33

      سلام دوست عزیز
      امکان ارسال پیامک اطلاع‌رسانی مثل کد تایید و پیامک رزرو نوبت با افزونه‌هایی که نام بردید، امکان‌پذیره! شما باید از ابزار { وبسرویس خدماتی } استفاده بفرمایید.
      پیشنهاد می‌کنم با بخش فنی در ارتباط باشید تا اطلاعات افزونه‌ها و راهنمایی‌های فنی رُ ارائه کنند. 02163404

  • اصغر قمی

    10 مرداد 1400، 14:42

    با سلام و خسته نباشین خدمت تیم قوی ملی پیامک
    من خیلی وقته از پنل های شما استفاده میکنم ولی هیچوقت مقالات رو نخونده بودم
    به تازگی شروع کردم و انصافا که حرف ندارید
    دمتون گرم

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید