30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
کمپین تبلیغاتی یلدا + ایده‌های اس ام اس تبلیغاتی شب یلدا

کمپین تبلیغاتی یلدا + ایده‌های اس ام اس تبلیغاتی شب یلدا

5

شب یلدا در سنت ما ایرانیان جایگاه خاص خودش را دارد و یکی از زمان‌هایی است که افراد به دنبال خرید هدیه و آجیل و غیره هستند. حالا کسب‌وکارها می‌توانند از این فرصت استنفاده کنند و یک کمپین تبلیغاتی یلدا برای فروش بیشتر در این شب اجرا کنند.

در این نوشته قرار است با هم راهکارهای تبلیغات و ارسال پیامک یلدایی را بررسی کنیم و ببینیم چگونه می‌توانیم فروش خود را در این شب بیشتر کنیم. پس با ما همراه باشید.

کارمندان در حال بررسی ابزارهای مختلف برای اجرای کمپین تبلیغاتی یلدا

کمپین تبلیغاتی شب یلدا

از قدیم همه بازاری‌ها و کسب‌وکارها می‌دانستند که در شب یلدا و نزدیک عید نوروز بهترین فرصت آن‌ها برای فروش بیشتر و جذب مشتری است. اما از همان قدیم تا الان روش‌های بازاریابی مختلفی وجود داشته و این روش‌ها هم در طول زمان تغییر کرده و بهینه‌تر شده‌اند. ما امروز چیزی به نام کمپین تبلیغاتی داریم و این کمپین تبلیغاتی، همان استراتژی فروش شماست. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع روش‌های تبیلغاتی برای شب یلدا را به شما معرفی کنیم.

راه‌کارهای تبلیغاتی برای فروش بیشتر در شب یلدا

در مسیر فروش بیشتر، کسب‌وکارها چند فرصت طلایی در طول سال دارند. یکی از این زمان‌های طلایی، شب یلداست. حالا قرار است در کنار هم یاد بگیریم چگونه با ابزارهای مختلف تبلیغاتی، فروش خود را در این شب بیشتر کنیم، مشتریان جدید جذب کنیم و مشتریان قدیمی را راضی نگه داریم.

استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی

از همان ابتدا که شبکه‌های اجتماعی به وجود آمدند، افراد از آن برای تفریح و سرگرمی و البته خبر گرفتن از حال دوست و آشنا استفاده کردند. اما کسب‌وکارها خیلی آهسته درون این سرگرمی خزیدند و توانستند با استقبال زیادی از طرف مردم مواجه شوند. برندهای بزرگ، با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به محبوب‌تر شدن خود کمک کردند. کسب‌وکارهای کوچک هم توانستند با قدرت شبکه‌های اجتماعی رشد کنند و بزرگ شوند. بنابراین پتانسیل این شبکه‌های سرگرم‌کننده و اعتیادآور بر هیچ کس پوشیده نیست. شما هم برای فروش بیشتر در شب یلدا حتما به سراغ شبکه‌های اجتماعی بروید.

مسابقه را فراموش نکنید

اگر می‌خواهید کمپین تبلیغاتی یلدا را موفق برگزار کنید و در آن دنبال‌کنندگان خود را بالا ببرید، بهتر است یک مسابقه جانانه برگزار کنید. درست مانند مورد بالا مسابقه‌ای طراحی کنید که افراد بخواهند آن را دست به دست کنند و پست شما همه‌گیر و به اصطلاح وایرال شود.

یکی از موارد موفق برگزاری مسابقه در شب یلدا، کمپین تبلیغاتی شرکت تپسی در توییتر بود. این شرکت یک ویدئو گذاشت و از کاربران خواست از آن اسکرین شات بگیرند و اسکرین شات را منتشر کنند. سپس از میان تمام افرادی که آن اسکرین‌شات را روی توییت اصلی منتشر کرده بودند، قرعه‌کشی انجام شد.

کمپین تبلیغاتی یلدا تپسی

اینستاگرام رو یلدایی کن!

برای اینکه محتوای عکس یا ویدئوی ریلز شما در اینستاگرام بازدید بیشتری بگیرد، چند کار مهم را باید انجام بدهید. اول از همه حال و هوای پروفایل و بیو صفحه را به شب چله و کمپین تبلیغاتی یلدا ربط دهید تا در نتایج جستجو، شانس نمایش پیج شما بالا رود. از هشتگ‌ها و نوشتن کپشن‌های جذاب حتماً استفاده کنید و در هنگام آپلود عکس یا ویدئو، حتماً alt تصویر یعنی نوشته و توضیح متنی درباره آن ریلز را بنویسید. به فکر ایجاد یک هایلایت مرتبط با شب یلدا باشید و در استوری‌های روزانه خود، از مخاطبان بخواهید این هایلایت به‌خصوص شما را حتماً ببینند و با دنبال‌کننده‌هایشان به اشتراک بگذارند. سعی کنید در این موارد خلاقانه عمل کنید و یا مواردی که بالاتر اشاره شد را با هم ترکیب کنید.

ایمیل مارکتینگ

آیا می‌دانستید تعداد ایمیل‌های موجود حال حاضر دنیا، تقریبا سه برابر تعداد حساب‌های شبکه اجتماعی است؟ این یعنی تعداد مشتریان بالقوه بیشتری در ایمیل خود منتظر شما هستند و می‌توانید از این فرصت استفاده کنید تا آنان را از کالاها و خدمات خود باخبر کنید. ایمیل مارکتینیگ یا همان بازاریابی ایمیلی نسبت به شبکه‌های اجتماعی قدرت دست به دست شدن کمتری دارد اما در عوض، بازدهی آن بالاتر است. هنگام استفاده از ایمیل مارکتینگ در کمپین تبلیغاتی یلدا، حتما سعی کنید به مشتریان قدیمی خود ایمیلی ارسال کنید و آنان را به سایت یا اپلیکیشن خود هدایت کنید.

ایمیل مارکتینگ شب یلدا

وبسایت معتبر

بسیاری از ما هر وقت به مشکلی برمی‌خوریم یا می‌خواهیم چیزی بخریم، اول به سراغ گوگل می‌رویم و آن عبارت یا سوال را جستجو می‌کنیم و روی اولین لینک مرتبط، کلیک می‌کنیم. بنابراین حتی اگر شما کالا یا خدماتی بهتر از سایرین داشته باشید، اما در صفحات اول گوگل نباشید، یک جای کار حسابی می‌لنگد.

از طرف دیگر، داشتن یک وب‌سایت به کسب‌وکار شما اعتباری می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی هیچ‌وقت نمی‌توانند با آن رقابت کنند. بنابراین سعی کنید با استفاده از ایده‌هایی که برایتان آورده‌ایم، به وب‌سایت خود حال‌وهوای یلدایی بدهید.

گوگل ادز

حالا فرض کنید سایت شما تازه‌کار است و قرار نیست برای کمپین تبلیغاتی شب یلدا در صفحات نخست گوگل قرار بگیرد. حالا باید چه کار کنید؟

یکی از راه‌های جالب برای وب‌سایت‌ها استفاده از گوگل ادز (google ads) یا گوگل ادوردز (google adwords) است. گوگل ادز درواقع همان سیستم تبلیغاتی گوگل است. در این سیستم کسب‌وکارها با پرداخت مبلغی، جایگاه خود را در صفحه اول گوگل خریداری می‌کنند. یعنی اگر شما یک فروشگاه آنلاین ظروف سفالی دارید، وقتی کسی کاسه تزئینی سفالی را سرچ می‌کند، وب‌سایت شما در جایگاه نخست قرار گیرد. دقت کنید که وب‌سایت شما برای جستجوهای نامرتبط نشان داده نمی‌شود.

پیامک فقط برای تبلیغاتی نیست! با پیامک بازاریابی کنیدحتما بخوانید: پیامک فقط برای تبلیغاتی نیست! با پیامک بازاریابی کنید

تبلیغات گوگل ادز برای سایت

محتوای یلدایی تولید کنید

یکی از کارهایی که می‌توانید سایت خود را در نتایج گوگل جای دهید، نوشتن محتوای خوب با حال و هوای شب یلدا است. مثلا یکی از کارهایی که «کاله» به خوبی آن را انجام داده، تولید محتوای یلدایی که در آن محصولات خود را تبلیغ کرده است.

تولید محتوای یلدایی برای سایت

پاپ آپ

از دیگر کارهایی که برای جلب توجه بازدیدکنندگان سایتتان انجام دهید، گذاشتن یک پاپ آپ است. این پاپ آپ‌ها خیلی سریع مخاطب را متوجه خود می‌کنند و با یک کلیک آن‌ها را به صفحه مورد نظر شما هدایت می‌کنند.

پاپ آپ کمپین تبلیغاتی یلدا

تخفیف روی محصولات مربوط به شب یلدا

سعی کنید تا جای ممکن روی محصولات مرتبط با شب یلدا مانور بدهید. درواقع اگر تخفیف یا پیشنهاد ویژه‌ای برای محصولات مرتبط با شب یلدا ندهید، دیگر آن کمپین، کمپین تبلیغاتی یلدا نخواهد بود. حتما به این دقت کنید که افراد بالاخره محصولاتی که برای شب یلدا ضروری است یا محصولات جذابی هستند را خواهند خرید. اینکه از سایت شما بخرند یا سایت‌های دیگر، بستگی به ارزش افزوده و تخفیفی است که شما به او می‌دهید. حالا این ارزش افزوده لازم نیست فقط تخفیف 70 درصدی باشد. اینکه مشتری از شما حس خوبی بگیرد، یک ارسال رایگان مهمان شما باشد و هر چیز دیگری، می‌تواند مثال خوبی از این ارزش افزوده به مخاطب باشد.

البته هنگام تخفیف گذاشتن می‌توانید از تخفیف‌های تدریجی یا گردشی استفاده کنید. یعنی روی تمام اجناس در تمام ساعات تخفیف نگذارید. مثلا اگر روی برخی محصولات 30 درصد تخفیف گذاشته‌اید، ساعت بعدی آن را به 20 یا 40 درصد برسانید تا ترافیک سایتتان با توجه به شرایط، بالا و پایین برود. همچنین می‌توانید با نزدیک‌تر شدن به شب یلدا، تخفیف‌ها را اضافه کنید.

بازی‌های جذاب یلدایی اجرا کنید

همان‌طور که در قسمت مسابقه شبکه‌های اجتماعی گفتیم، اجرای بازی‌های جذاب هم یکی از استراتژی‌های کمپین تبلیغاتی یلدا در سال‌های اخیر است. یکی از وب‌سایت‌هایی که آن را خیلی خوب به مناسبت‌های مختلف اجرا می‌کند، سایت بانی مد است. این سایت برای کمپین تبلیغاتی یلدا هر سال یک مسابقه جالب اجرا می‌کند. این مسابقه آنقدر سخت نیست که افراد نتوانند از پس آن بربیایند و آنقدر جذاب هست که پیر و جوان بخواهند سهمی در آن داشته باشند. سپس یک سری تخفیف یا اعتبار در سایت به شما اختصاص می‌دهد که می‌توانید در هنگام اجرای این کمپین از آن استفاده کنید.

کمپین تبلیغاتی یلدا بانی مد با برگزاری مسابقه

گردونه شانس شب یلدا

وردپرس انتخاب اول بسیاری از کسب‌وکارها هنگام ایجاد وب‌سایت است. اگر فکر می‌کنید برای اجرای مسابقه‌های جذاب باید حتما یک تیم خیلی بزرگ داشته باشید، سخت در اشتباهید. برای اجرای یک مسابقه هیجان‌انگیز در سایتتان، می‌توانید از یک افزونه گردونه شانس استفاده کنید و افراد را ترغیب به بازی و سپس خرید کنید.

گردونه شانس شب یلدا

رپورتاژ خبری

اگر سایت و سررشته‌ای از سئو داشته باشید با رپورتاژ خبری و تاثیر آن بر رشد و پیشرفت سایتتان هم آشنا هستید. پیشنهاد می‌کنم برای پیدا کردن مشتری‌های جدید و بالا رفتن رتبه سایتتان، حتما از رپورتاژهای خبری استفاده کنید. البته دقت کنید که رپورتاژ چاقوی دو لبه است. یعنی اگر درست و اصولی اجرا شود، می‌تواند سایت شما را بالا بکشد و اگر سرسری تولید شود و لینک‌هایی که به آن می‌دهید ظریف و درست نباشد، گوگل سایتتان را پنالتی می‌کند.

بنر یلدایی در سایت

حتما سعی کنید در سایت خودتان بنر تخفیف یا پیشنهادات ویژه بگذارید. با گذاشن این بنر، اولین چیزی که مخاطب در سایت شما می‌بیند، یک تصویر قشنگ اما نه زیادی توی چشم و البته تخفیف در سایت خودتان است.

بنر یلدایی برای سایت

استفاده از تبلیغات محیطی در کمپین تبلیغاتی یلدا

در طول روز همه ما با تبلیغات محیطی مختلفی روبرو می‌شویم. از در منزل که خارج می‌شویم، تابلوهای بالای مغازه‌ها، تبلیغات روی مترو و اتوبوس، بیلبوردها و بنرهای گوناگون در معرض دید ما هستند. اگر قرار است در کمپین تبلیغاتی یلدا از تبلیغات محیطی استفاده کنید، باید دقت کنید که تا حد امکان این بنرها و بیلبوردها و غیره، جذاب باشند تا در هیاهو و شلوغی شهر گم نشوند و چشم مخاطب را بگیرند.

راهکارهای تبلیغاتی برای فروش بیشتر در بلک فرایدیحتما بخوانید: راهکارهای تبلیغاتی برای فروش بیشتر در بلک فرایدی

البته در نظر داشته باشید که این نوع از تبلیغات اغلب هزینه بالایی دارند و برای کسب‌وکارهای نوپا و کوچک توصیه نمی‌شوند.

بازاریابی پیامکی برای فروش بیشتر در شب یلدا

خب تمام مواردی که بالاتر گفتیم، از درگاه‌ها و کانال‌های تبلیغات در شب یلدا بودند. اما بسیاری از آن‌ها مانند فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و داشتن یک وب‌سایت معتبر، نیازمند گذاشتن وقت و انرژی بسیار زیاد و داشتن استمرار است. اگر شما در شبکه‌های اجتماعی قوی نیستید و اصلا زمان تولید محتوا ندارید چه باید بکنید؟ یا هنوز فرصت نکرده‌اید سایت خود را طراحی کنید یا تولید محتوای سایت را شروع کنید چاره چیست؟

در این مواقع، بهترین کار شروع یک کمپین پیامکی یلدا است.

کمپین پیامکی چیست؟

منظور از کمپین پیامکی، داشتن یک استراتژی بازاریابی است که در آن اس‌ام‌اس‌هایی هدفمند را برای تبلیغ محصولات، ارائه خدمات و یا انتقال اطلاعات ارسال می‌کنید. این نوع از بازاریابی مقرون‌به‌صرفه است و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد با سرعت خوبی به طیف گسترده‌ای از مخاطبان دسترسی پیدا کنند.

با نزدیک شدن به آخر سال، شب یلدا و تعطیلات نوروز، مخاطبان شما در معرض تبلیغات بسیار گوناگونی قرار می‌گیرند. درواقع هر برند و کسب‌وکاری استراتژی بازاریابی خاص خودش را با جدیت بیشتری در این فصل از سال اجرا می‌کند. جالب است بدانید هر فرد به طور متوسط در معرض 6 هزار تا 10 هزار تبلیغ از کانال‌های مختلف قرار می‌گیرد. این تبلیغات ممکن است صدای رادیوی اتومبیل باشد. ممکن است به صورت تبلیغات کلیکی در سایت‌ها مشاهده شود و یا شاید هم تبلیغات کسب‌وکارهای کوچک در بین عکس‌های اینستاگرام دوستان و همکاران. اما در هر صورت، افراد هر روز با شدت فراوانی در معرض تبلیغات هستند. حالا شما باید به عنوان یک برند بتوانید در میان این همه تبلیغات ریز و درشت، خود را برجسته کنید.

میهمان عزیز
🍉 یلدای امسال را با 35,000 تومان اعتبار مهمان مرغ سوخاری سیکا باشید
💳 کد استفاده: 139327592
⏳مهلت استفاده: 1402/10/13
☎️02188981079
📱instagram.com/sikafastfood
لغو11

یکی از کانال‌های تبلیغاتی که به راحتی در معرض افراد قرار می‌گیرد و برای آن لازم نیست هزینه زیادی کرد، اجرای یک کمپین بازاریابی پیامکی است. زیرا افراد از تبلیغات اشباع هستند و دیگر تبلیغات محیطی روی در و دیوار را نمی‌بینند. مثلا ممکن است یک فرد هر روز از جلوی یک بیلبورد رد شود، اما آنقدر حواسش پرت رانندگی باشد که دیگر آن بیلبورد را بخشی از شهر ببیند.

تبلیغات پیامکی، برخلاف تبلیغات محیطی، توسط افراد دیده و خوانده می‌شوند. درواقع، 98 درصد پیامک‌های تبلیغاتی باز می‌شوند و در عرض 3 تا 4 دقیقه خوانده می‌شوند. این ارقام شاید برای بعضی از افراد نامفهوم باشد. پس بگذارید بگویم بر اساس این ارقام، پیامک بهترین و موفق‌ترین راه برای ارتباط با مشتری است.

مهمونی یلدا خانومی شروع شد🍉
100 هزارتومان هدیه با کد yalda🎁
تا 70%تخفیف محصولات محبوب✨
رژ لب ها با 50%تخفیف💄
khnu.me/syl
لغو11

جذب مشتری جدید با کمپین پیامکی یلدا

یکی از مهم‌ترین کارهایی که با استفاده از پیامک تبلیغاتی می‌توان انجام داد، جذب مشتریان جدید است. شب یلدا و مناسبت‌های مانند شب چله هم از بهترین فرصت‌ها برای جذب مشتریان جدید است. زیرا در این زمان همه به فکر خرید و استفاده از تخفیف‌ها هستند. در ادامه راه‌های افزایش فروش در شب یلدا را بررسی خواهیم کرد.

دسته‌بندی مخاطبان

مهم‌ترین اصل در اجرای کمپین پیامکی یلدا و افزایش فروش، این است که بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند. یعنی محصول و خدماتی که تولید می‌کنید، به درد چه گروهی با چه سن و سالی و چه مشخصاتی می‌خورد. حالا این افراد را دسته‌بندی کنید و بر اساس سلیقه و سن و سالشان به آنان پیامک انبوه بفرستید.

متن جذاب بنویسید

هربار صحبت از پیامک می‌شود این نکته هم در ادامه‌اش می‌آید که متن را باید جذاب نوشت. پیامک باید طوری باشد که گیرنده با خواندن دو کلمه اول روی گوشی وسوسه شود آن را باز کند و ببیند بقیه متن چیست. بنابراین تمام هم و غم خود را در ابتدای کار روی این بگذارید که چگونه متن زیبا و جذابی بنویسید که مخاطب‌پسند باشد. به‌طور کلی هنگام نوشتن متن پیامک باید به نکات ریزی توجه کنید:

  • پیامک باید کوتاه و واضح باشد.
  • از به کار بردن کلمات عجیب که فهم آن برای تمام اقشار مشکل است، خودداری کنید.
  • کلمات هیجان‌انگیزی مثل تخفیف و رایگان، نرخ باز شدن پیامک را به میزان چشم‌گیری بالا می‌برد.
  • فراموش نکنید که از ایموجی‌های مربوط به شب یلدا استفاده کنید.

تا 50%تخفيف يلدايي عسل بانو🍉
درطولاني ترين شب سال😍
B2n.ir/ya50
لغو11

ارسال پیامک هدفمند در کمپین تبلیغاتی یلدا

پس از اینکه دو اصل مهم شناخت مخاطب و تدوین یک متن جذاب را طی کردید، باید آن را هدفمند و با برنامه‌ریزی ارسال کنید. مثلا اگر متوجه شدید که مخاطب شما، یعنی کسی که به احتمال زیاد از شما خرید می‌کند، خانم‌های جوان ساکن تهران هستند باید پیامک را دقیقا به دست همان افراد برسانید. شاید در اینجا این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه باید این کار را انجام دهیم؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

استفاده از بانک شماره موبایل

ملی پیامک به عنوان یکی از شرکت‌های قدیمی ارائه دهنده پنل پیامکی، یک بانک شماره مفصل دارد که در آن می‌توانید به تفکیک استان، شهر، جنسیت و شغل به افراد پیامک انبوه تبلیغاتی بفرستید.

این قابلیت ملی پیامک «منطقه، هدفمند» نام دارد و کار را برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده اس ام اس مارکتینگ انجام دهند، راحت کرده است.

یکی از استفاده‌های مفیدی که برای کمپین تبلیغاتی یلدا می‌توان انجام داد، ارسال پیامک به کسب‌وکارهای دیگر است. مثلا فرض کنید شما در تولید جعبه‌ها و پک‌های مناسبتی تخصص دارید. از طرفی در شب یلدا شرکت‌ها می‌خواهند به کارمندان خود پک‌های هدیه شب یلدا دهند و به دنبال کسب‌وکارهای فعال در این زمینه می‌گردند. بنابراین با استفاده از ارسال پیامک به مشاغل و اصناف می‌توانید برای پک‌های هدیه خود بازاریابی کنید.

ارسال پیامک زنده (lbs)

از دیگر راه‌هایی که کسب‌وکارها می‌توانند دقیق به سمت هدف نشانه بروند، ارسال پیامک زنده است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید مشخص کنید پیامک‌های انبوه تبلیغاتی شما به دست چه افرادی با چه جنسیتی برسد، این افراد در چه بازه سنی باشند و در کدام منطقه زندگی کنند. با این قابلیت حتی می‌توانید مشخص کنید سیستم عامل گوشی افرادی که پیامک شما را دریافت می‌کنند، چه باشد. به زبان ساده‌تر اگر می‌خواهید مشتری هدف خود را با ریزترین جزئیات مشخص کنید، باید در کمپین تبلیغاتی یلدا، پیامک زنده ارسال کنید.

ارسال پیامک زنده (Live) از طریق دکل LBS همراه اولحتما بخوانید: ارسال پیامک زنده (Live) از طریق دکل LBS همراه اول

حالا شما می‌توانید مشخص کنید افرادی که از نزدیکی مغازه شما رد می‌شوند، یک پیامک یلدایی دریافت کنند. همان‌طور که بالاتر گفتیم، می‌توانید مشخص کنید این افراد زن باشند یا مرد و غیره.

جشنواره یلدا ۵۰ درصد تخفیف کلینیک پزشکی و دندانپزشکی شمس مشرق تخفیف ویژه خدمات پوست(بوتاکس، مزوتراپی صورت و مو ) با متریال روز دنیا (کوکتل های برند و لاکچری )در محیطی بسیار تمیز با رعایت اصول بهداشتی 02126136591 02126136539
لغو 11

دوست داری شب یلدا از همه خوشگل‌تر باشی؟
ژل، مانیکور و لمینیت ناخن با طراحی رایگان یلدایی
سالن زیبایی مه‌لقا
لغو 11

ارسال پیامک منطقه ای در یلدا

از راه‌های مهم تبلیغات، بازاریابی منطقه‌ای است. شما باید در محدوده و منطقه خود زبانزد و شناخته‌شده شوید و یکی از بهترین راه‌ها برای این هدف، ارسال پیامک منطقه ای است. این نوع از تبلیغات به خصوص در شب یلدا برای افرادی که دوست دارند هم در خیابان‌ها قدم بزنند و هم خرید کنند عالی است. مثلا فرض کنید یک قنادی دارید و کیک‌های مخصوص شب یلدا تولید می‌کنید. در نزدیکی شب یلدا حتما برای افرادی که در محدوده شما هستند پیامک بفرستید و کیک‌های خود را تبلیغ کنید.

کیک‌های یلدایی با هر طرحی که بخوای!
کوکی‌های با طرح یلدا با طرح انار و حافظ
فقط تو قنادی نعمتی
لغو 11

خرمالو، انار و هندونه🍉
امشب اینجا فراوونه!
میوه فروشی کمالی
خ کارون، نبش هاشمی با ارسال سریع و رایگان 🚚
لغو 11

به زمان ارسال توجه کنید

اصل مهم بعدی، زمان ارسال پیامک است. برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق نمی‌توانید در همان شب یلدا پیامک بفرستید و توقع فروش بالایی داشته باشید. زیرا در آن لحظات مردم دیگر هر چه لازم داشته‌اند خریده و به شما نیازی ندارند. بنابراین باید از چند روز قبل از یلدا به فکر تبلیغات بوده باشید. اگر کالای شما چیزی است که باید از قبل سفارش دهند و آماده‌سازی آن زمان‌ می‌برد، حتی لازم است از چند هفته قبل تبلیغات شب یلدا را شروع کنید.

این زمان‌بندی را می‌توانید بر اساس محصولات خودتان برنامه‌ریزی کنید. اما دقت کنید کمپین پیامکی شب یلدا را خیلی زود شروع نکنید که افراد به کل یادشان برود برندی به این نام وجود داشته و آن را خیلی دیر ارسال نکنید که مخاطبان وقت نکنند از شما خرید کنند.

اسم کودکت قشنگه!
لباس یلدایی با اسم کودکت رو با تخفیف سفارش بده و یلدای امسال رو ماندگار کن!
همین حالا به سایت «اسم من» برو:
http://ylad.ir/4WvA7ky
لغو11

شب یلدا امسال رو موندگار کن!
دکور یلدایی جدید در آتلیه نگاه نو
از 23 دی تا 3 آذر
http://ylad.ir/4WvA7ky
لغو11

ساده‌سازی کنید

پیامک شما در عین حال که باید به مخاطب هدف برسد و متن قابل‌فهمی داشته باشد و در زمان درست ارسال شود، باید فرآیند خرید را برای مشتریان ساده کند. یعنی اگر یک پیامک ارسال کنید و قدم بعدی برای خرید را برای مشتری مشخص نکنید، پیامک شما به هیچ دردی نمی‌خورد. درواقع انگار فقط خودی نشان داده‌اید و تمام! هنگام ارسال و تدوین متن پیامک باید به این فکر کنید که یک راه ارتباطی برای مشتری بگذارید تا بتواند به آسانی فرآیند خرید را دنبال کند.

بهترین کار برای رسیدن به این هدف، ارسال لینک در اس ام اس است. اگر سایت و فروشگاه آنلاین دارید، لینک کوتاه شده خود را در انتهای پیامک قرار دهید تا مشتری با یک کلیک بتواند فرآیند خرید را آغاز کند.

اگر قصد دارید لینک خود را در پیامک بگذارید، یکی از بهترین ابزارها برای شما، استفاده از قابلیت «لینک ترکر» است. لینک ترکر به شما اجازه می‌دهد در پیامک خود لینک بفرستید. همچنین لینک‌ها را به صورت خودکار برایتان کوتاه می‌کند. مهم‌تر از همه، لینک ترکر امکان ردیابی لینک‌ها را به شما می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید بفهمید کمپین تبلیغاتی شما تا چه اندازه موفق و اثربخش بوده است.

حداقل ۴۰٪ تخفیف + ۵۰ هزار تومن تخفیف بیشتر فروشگاه اسنپ!
به مناسبت شب یلدا
کد: su48g60xwo5
اعتبار: ۱ دی
برای خرید روی لینک زیر بزن:
https://n.snpp.link/r/Lymoxo
لغو11

حفظ مشتریان قدیمی با استفاده از کمپین تبلیغاتی یلدا

حتما می‌دانید که داشتن مشتریان وفادار و همیشگی از جذب مشتری جدید مهم‌تر است. اگر مشتریان ثابت از شما راضی باشند، خودشان به یک ابزار تبلیغاتی تبدیل خواهند شد و رفته‌رفته شما را به بقیه افراد معرفی خواهند کرد. اما چگونه می‌توان در شب یلدا مشتریان قدیمی را حفظ کرد؟

پنل اس ام اس برای شهرداری + مزایا و کاربردهای ارسال پیامکحتما بخوانید: پنل اس ام اس برای شهرداری + مزایا و کاربردهای ارسال پیامک

کمپین تبلیغاتی یلدا با ارسال تخفیف شخصی‌سازی شده

حتما دیده‌اید که در ابتدای پیامک‌ها مشتری را با نام خودش صدا می‌زنند و مخاطب قرار می‌دهند. این حرکت ساده باعث می‌شود شانس باز شدن پیامک شما تا 30 درصد افزایش پیدا کند و مشتری قدیمی وسوسه شود دوباره از کالا و خدمات شما استفاده کند. سعی کنید در پیامک‌هایی که قرار است به مشتریان قدیمی خود بفرستید، از نام خود آن‌ها استفاده کنید و حتما براساس تاریخچه خریدشان، به آن‌ها تخفیف بدهید. مثلا اگر فردی بیشتر طرفدار لباس‌های زنانه فروشگاه آنلاین شماست، حتما کد تخفیفی برای خریدلباس زنانه به او بدهید.

سپیده عزیز،
40% تخفیف و 6 امتیاز با خرید شومیز و تاپ یلدایی
کالاهای پرتخفیف رو تو لینک زیر ببین
http://ylad.ir/4WvA7ky
لغو11

تخفیف ویژه باشگاه مشتریان

قبلا بارها و بارها گفته‌ایم که باشگاه مشتریان یا همان خبرنامه پیامکی، حکم هواداران دو آتشه شما را دارند. این افراد کسانی هستند که بارها از شما خرید کرده و خیالتان بابت آن‌ها راحت است. در پیامک شب یلدا می‌توانید به آنان یک پیشنهاد ویژه دهید و از آنان درخواست کنید بابت هر مشتری جدید که به شما معرفی می‌کنند از یک تخفیف برخوردار شوند. به این صورت هم مشتریان قدیمی را راضی نگه داشته‌اید و هم می‌توانید مشتریان جدید جذب کنید.


مریم عزیز، با دعوت از دو تا دوستات یک ارسال رایگان و 40% تخفیف روی تمام کالاها مهمان ما شو!
چرم ورنوس 02188769000
لغو11

اگر فروش اقساطی دارید نیز می‌توانید برای مشتریان قدیمی خود یک شرایط اقساطی در نظر بگیرید تا بتوانند خریدهای شب یلدا را با خیال راحت انجام دهند و در چند قسط آن‌ها را بپردازند.


مریم عزیز، شنیدی دیگه جوجه 🐤 رو آخری پاییز نمی‌شمرن؟
برای شب یلدا خرید کن و تا 10 دی تو دو قسط پرداخت کن!💰
تخفیف ویژه باشگاه مشتریان خشکبار برادران صالحی
لغو11

کمپین تبلیغاتی یلدا با مسابقه یلدایی

در قسمت شبکه‌های اجتماعی و سایت به مسابقه یلدایی اشاره کردیم. به طور کلی مسابقه‌ها در کمپین‌های تبلیغاتی سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند و توانسته‌اند افراد را نسبت به برند درگیر کنند. توصیه می‌کنیم حتما یک بازی برای شب یلدا طراحی کنید و از طریق پیامک افراد را دعوت کنید. این نوع از تبلیغات افراد را هیجان‌زده می‌کند و باعث می‌شوند در خاطر آنان ماندگار شوید. پس حتما سعی کنید به مشتریان قدیمی خود یک پیامک دعوت به مسابقه بفرستید. اگر بازی شما جذاب باشد، مشتریان قدیمی افراد دیگر را هم به سمت شما سرازیر می‌کنند.

امیر عزیز،
یلدای روژا با طعم گنج💰
تو سایت بگرد 👀 و گنجتُ پیدا کن!
+ تخفیف‌های ویژه تا 50% 🥳
+ امکان خرید اقساطی با اسنپ پی🛍️
اطلاعات بیشتر و خرید:
rojashop.co/fn7OPA
لغو 11

تخفیف ویژه سازمان‌ها

شب یلدا بهترین فرصت برای تخفیف‌های ویژه سازمانی است. در این مناسبت اغلب ادارات و سازمان‌ها به کارمندان خود یک پک ویژه یلدا هدیه می‌کنند و شما می‌توانید نهایت استفاده را از این فرصت ببرید. به سازمان‌هایی که قبلا با آن‌ها کار کرده‌اید پیامک بفرستید و تخفیف ویژه‌ای برای پک‌های یلدایی درنظر بگیرید.

اگر 50 پک یلدایی بخری 20% تخفیف داری،
اگر 100 پک یلدایی بخری 30% تخفیف داری،
پک‌های ویژه یلدا امسال رو با تخفیف‌های زیاد و عمده بخر.
آجیل و خشکبار حاج عبدالله
لغو 11

پیامک تبریک یلدا

در نهایت یک پیامک تبریک یلدا برای مشتریان قدیمی بفرستید و این شب باستانی را به آنان تبریک بگویید. این پیامک‌های تبریک شاید در نظر شما بی ارزش باشند، اما باعث می‌شوند در خاطر افراد بمانید و به عنوان برندی مشتری‌مدار معروف شوید.

اجرای موفق کمپین تبلیغاتی یلدا

اجرای موفق کمپین تبلیغاتی یلدادر این مقاله ابزارهای متفاوت تبلیغات برای شب یلدا را برشمردیم و سعی کردیم به صورت خیلی خلاصه آن‌ها را بررسی کنیم. درواقع هدف این مقاله دادن سرنخ به شما عزیزان بود تا بتوانید بهترین راه برای اجرای کمپین تبلیغاتی یلدا را برای خود پیدا کنید.

در ادامه توضیح دادیم که بهترین و سریع‌ترین راه برای تبلیغات، اجرای یک کمپین پیامکی شب یلدا است. زیرا این ابزار تبلیغاتی مثل سایت و شبکه‌های اجتماعی به استمرار و تولید محتوای هر روزه نیاز ندارد. از طرفی مثل تبلیغات محیطی و بیلبورد هزینه آنچنانی هم روی دستتان نمی‌گذارد.

بنابراین اگر به دنبال یک روش خوب و پربازده برای تبلیغات می‌گردید، ارسال پیامک تبلیغاتی را در دستور کار قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازاریابی پیامکی و اجرای کمپین تبلیغاتی، می‌توانید از مشاوران ملی پیامک کمک بگیرید. برای صحبت با کارشناسان ما و خرید پنل پیامکی است فقط کافی است با شماره 02163404 تماس بگیرید.

سوالات متداول

اگر بودجه کمی داریم برای کمپین شب یلدا از کدام ابزار بازاریابی استفاده کنیم؟

بازاریابی پیامکی یکی از پربازده‌ترین راه‌ها برای اجرای یک کمپین موفق یلدایی است. اگر بودجه کمی دارید توصیه می‌کنم از این راه ارزان اما کاربردی استفاده کنید.

کدام پنل ملی پیامک برای اجرای کمپین تبلیغاتی یلدا مناسب است؟

اگر دوست دارید از تمام قابلیت‌های پنل استفاده کنید و یک کمپین موفق اجرا کنید، بهترین کار این است که یک پنل شرکتی یا تجاری خریداری کنید. این پنل‌ها قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به پنل پایه و اقتصادی دارند و دست شما را هنگام تبلیغات باز می‌گذارند.

قیمت سامانه پیامکی برای اجرای کمپین تبلیغاتی شب یلدا چقدر است؟

به طور کلی اگر به دنبال تبلیغات ارزان و پربازده می‌گردید، بازاریابی پیامکی یکی از بهترین راه‌ها برای شماست. برای دیدن قیمت پنل اس ام اس به صفحه تعرفه‌ها ملی پیامک مراجعه کنید.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید