30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات منطقه‌ای هدفمند با کد پستی خراسان جنوبی

تبلیغات منطقه‌ای هدفمند با کد پستی خراسان جنوبی

0

اگر کسب‌وکاری در هر کدام از شهرهای جنوب استان خراسان دارید، تا به حال به این فکر کردید که از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید؟ با وجود ابزارهای مناسب تبلیغاتی از جمله کد پستی استان خراسان جنوبی به راحتی می‌توانید بر اساس محل زندگی مشتری‌هایتان تبلیغات داشته باشید. اما چطور؟

تا اینجا کد تخفیف زیر را برای ثبت‌نام پنل از شرکت ملی پیامک داشته باشید تا باهم سامانه ارسال اس ام اس و ارسال بر اساس کدپستی را بررسی کنیم.

کسب‌وکارت رو متحول کن!

بازاریابی پیامکی ساده‌ترین و موثرترین راه تبلیغات هدفمند در سطح استان، شهر، محله است. با پیامک هم مشتریان جدید جذب کنید و هم مشتریان قدیمی را از پیشنهادات خود باخبر کنید.
30% تخفیف
KHJN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟

بانک شماره پنل اس ام اس ملی پیامکسامانه ارسال پیامک نرم افزار آنلاین ارسال و مدیریت پیامک‌های انبوه است. بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌های جذب مشتری با قیمت و تعرفه مناسب است. پنل قابلیت‌های مختلفی از جمله ارسال اس ام اس لینکدار و ارسال پیامک بر اساس محله‌های مختلف و ... را دارد. در نتیجه اگر می‌خواهید یک برنامه تبلیغاتی هدفمند بر اساس محل زندگی مشتری‌هایتان داشته باشید، ارسال بر اساس کد پستی خراسان جنوبی به مسیر بازاریابی شما کمک خواهد کرد.

شرکت ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات اس ام اسی و ارسال تبلیغات پیامکی است. پیشنهاد من برای شروع مسیر استفاده از خدمات و آموزش‌های تیم ملی پیامک است. پس بیایید با هم ارسال پیامک بر اساس ماژول کد پستی خراسان جنوبی را یاد بگیریم.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی خراسان جنوبی

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی خراسان جنوبی دو روش ارسال پیام دارید. اولین روش ارسال بر اساس کد پستی همراه اول است و دومین روش ویژۀ شماره‌های ایرانسل است. به این ترتیب می‌توانید توجه طیف وسیعی از مشتریان را به سمت کالا، خدمات و البته برندتان جلب کنید.

جذب مشتری بر اساس کدپستی همراه اول

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی خراسان جنوبی که شامل شماره‌های اعتباری و دائمی همراه اول است باید در قسمت ارسال روی گزینه کدپستی همراه اول کلیک کنید. حتماً از قبل مناطقی را که می‌خواهید برایشان پیامک بفرستید، مشخص کنید. در مرحله بعد از طریق سامانه پستی ایران رنج کد پستی این مناطق یعنی 5 رقم اول کد هر محله را پیدا کنید.

حالا در صفحۀ جدید مانند تصویر زیر متن پیامک را بنویسید و نوع ارسال را بین تصادفی و ترتیبی انتخاب کنید. عنوان ارسال را برای تقسیم‌بندی منظم پیام‌ها بنویسید، البته این عنوان برای مخاطب ارسال نخواهد شد و فقط برای کاربر است. بعد از درج کدپستی مناطق موردنظرتان به مرحلۀ بعدی بروید و همۀ فاکتورهای ورودی را چک کنید تا با انتخاب گزینۀ تائید پیامتان فوراً ارسال شود.

کد پستی همراه اول

جذب مشتری بر اساس کدپستی ایرانسل

برای ارسال به شماره‌های ایرانسل بر اساس کد پستی خراسان جنوبی باید دقیقاً مراحل بالا را طی کنید، اما این بار به جای گزینه همراه اول روی ماژول کد پستی ایرانسل کلیک کنید.

برای نوشتن متن پیامک توصیه می‌شود که حتماً از کلمان و جملات ساده و روان استفاده کنید. آدرس فروشگاه، شماره تلفن، لینک سایت یا هر راه ارتباطی دیگر را در اختیار مخاطب گذاشته و در انتهای مخاطب او را به یک عمل دعوت کنید (cal to action) داشته یا به  اصطلاح به خرید کالا یا خدماتتان ترغیبش کنید. برای آموزش‌های بیشتر هم می‌توانید از مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی استفاده کنید یا از ویدئوهای اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک کمک بگیرید. البته تیم پشتیبانی و مارکتینگ ملی پیامک هم در نوشتن متن پیامک به شما مشاوره می‌دهد. کافیست که با شماره 02163404 تماس بگیرید و کسب‌وکارتان را به ما بگویید تا مفصل راهنمایی‌تان کنیم.

کد پستی ایرانسل

جدول کد پستی خراسان جنوبی

حالا که برای شروع ارسال پیامک بر اساس کد پستی خراسان جنوبی آماده هستید، باید حتماً از جدول برای دسته‌بندی کدهای مناطق مختلف زیر استفاده کنید. در ادامه  کدپستی شهرستان‌های استان را برایتان آماده کردیم:

بیرجند از 9711 تا 9719
نهبندان از 97511 تا 97519
فردوس از 97711 تا 97719
قائن از 97611 تا 97619
سربیشه  از 97415 تا 97419
مود از 97315 تا 97319
خوسف 97351
توتسک 97551
دهک 91571
میغان 97581
سده 97631
اسلامیه 97731
بشرویه از 97815 تا 97819
کریت 97941
گزو 97991
نیگنان 98771
رقه 98741
القار 97391
چهکند 97361
چرمه 97781

چرا اس ام اس منطقه‌ای بفرستیم؟

خب حالا یک سوال مهم، چرا باید از ارسال بر اساس کد پستی خراسان جنوبی استفاده کنیم و بر حسب محل زندگی مشتری برایش اس ام اس تبلیغاتی بفرستیم؟

ارسال منطقه‌ای شرایط تبلیغات هدفمند را برای کسب‌وکارها فراهم کرده تا بر اساس محل زندگی مشتریان، تبلیغات پیامکی اجرا کنند. برای مناطق خاصی پیامک تبلیغاتی بفرستند و به مناطق دیگر کد تخفیف اختصاص دهند. حتی برای ایجاد شرایطی جهت ارسال رایگان یا ارسال فوری می‌توانید با مناطق خاصی شروع کنید و به مرور کسب‌وکارتان را گسترش دهید.

بسیاری از کسب‌وکارها هم در ابتدای راه بودجۀ چندانی برای تبلیغات انبوه ندارند. به همین دلیل این دسته از کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند خیلی محدود کارشان را شروع کنند و به مرور تبلیغات هدفمند، وسیع و گسترده داشته باشند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکبعد از آشنایی با نحوۀ ارسال پیامک به کمک کد پستی خراسان جنوبی باید پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید و شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس محل زندگی مشتری‌هایتان کنید. برای دریافت پنل اختصاصی می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم فروش راهنمایی‌تان کنند. پنل شما نهایتاً طی 4 ساعت فعال خواهد شد و بلافاصله می‌توانید تبلیغات پیامکی خودتان را شروع کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید