30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تفاوت دستگاه و پنل ذخیره شماره موبایل مشتریان

تفاوت دستگاه و پنل ذخیره شماره موبایل مشتریان

132

دنیای امروز ما دنیای ارتباطات است و بسیاری از کسب‌و‌کارها برای این‌که بتوانند با مشتریان خود تعامل مناسبی داشته باشند، از راه‌های ارتباطی مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از بهترین راه‌های تعامل با مشتری، پنل پیامکیست که برای تبلیغات و معرفی کسب‌و‌کارها استفاده می‌شود.

اما این روزها علاوه‌بر پنل پیامکی، کاربر برای ذخیره شماره مشتریان و مخاطبانش می‌تواند از دستگاه ذخیره شماره موبایل هم استفاده کند که در کنار مزایا، معایب متعددی هم دارد. حالا ما باهم می‌خواهیم این ویژگی‌های مثبت و منفی را بررسی کنیم تا بهتر برای بازاریابی و تبلیغات کارمان تصمیم بگیریم و البته بهترین شیوه را برای ارتباط و تعامل با مشتریان انتخاب کنیم.

تفاوت دستگاه و پنل ذخیره شماره موبایل مشتریان

کلیاتی درباره پنل پیامکی

پنل ذخیره‌سازی شماره مشتریان یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید برای ذخیره، برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان از آن استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های استفاده از این پنل، ذخیرۀ شماره مشتریان، توانایی برقراری ارتباط و تعاملی دوطرفه است.

مثلاً اگر برای کسب‌وکارتان سامانه ارسال اسم ام اس "ملی پیامک" را بخرید، می‌توانید با استفاده از امکانات پنل، اطلاعات کسب‌و‌کار، وب‌سایت و حتی آدرس شبکه‌های اجتماعی خود را برای مشتریان ارسال نمایید. حتی در صورتی‌ که کسب‌و‌کارتان در زمینۀ ارائۀ خدمات است، می‌توانید از طریق پنل اس ام اس برای ارتباطی نزدیکتر و مدیریت شده با مشتریان، کد ارجاع بخش تعمیرات، کد ارجاع بخش فروش یا حتی کدهای پیگیری سفارش و...را ارسال کنید. در این صورت میزان تماس‌های غیرضروری هم کاهش خواهد داشت و سرعت کار بالا می‌رود. برای روشن شدن موضوع، به مثال زیر توجه کنید:

شرکت A در زمینه تعمیرات و فروش موبایل در حال فعالیت است. شخصی به نام John می‌خواهد موبایل خود را تعمیر کند. این شخص می‌تواند با پیامکی که از شرکت A دارد، برای تعمیر موبایل سامسونگ و دریافت تعرفه تعمیرات عدد 3 را به شماره 10997000 ارسال نماید. با این روش، John دیگر نیاز به حضور در شرکت و یا تماس تلفنی، برای دریافت تعرفه تعمیرات نخواهد داشت.

بنابراین استفاده از پنل پیامکی می‌تواند در کاهش هزینه‌های غیرضروری شرکت و مشتریان موثر باشد. کسب‌و‌کاری را تصور کنید که با استفاده از تبلیغات و ایجاد حس نیاز در مشتری، اقدام به دریافت و جمع‌آ‌وری شماره موبایل مشتریان بالقوه و تکمیل بانک شماره‌هایش کند. این شرکت پس از مدتی می‌تواند با استفاده از بانک شماره‌هایش، بازاریابی پیامکی را شروع کند، در جذب، افزایش و حفظ مشتری موفق باشد و با تعداد زیادی از مخاطبان بازار هدف، ارتباط بگیرد.

دستگاه ذخیره‌سازی شماره موبایل مشتریان چیست؟

دستگاه ذخیره‌سازی شماره موبایل مشتریان در واقع دستگاهی مانند کارت‌خوان‌های فروشگاهی (POS) است که بیشتر در فروشگاه‌های سنتی استفاده می‌شود. این دستگاه دارای مزایا و معایبی است ولی شاکلۀ اصلی آن، اتصال به پنل پیامک فروشگاه است.

مزایا و معایب دستگاه ذخیره‌سازی شماره موبایل

مزایا و معایب دستگاه ذخیره‌سازی شماره موبایلشما اگر این دستگاه را داشته باشید، می‌توانید از مشتری بخواهید تا شماره‌اش را وارد کند. حالا او یکی از اعضای خبرنامه پیامکی است و ما می‌خواهیم مزایا و معایب استفاده از دستگاه را باهم مرور کنیم.

مزایای استفاده از دستگاه ذخیره‌سازی

کار کردن با دستگاه ذخیره شمارۀ موبایل مشتری چندان هم سخت نیست و همین کاربری ساده را می‌توان از مزیت‌های مثبت دستگاه دانست. از طرفی این دستگاه کوچک و جمع‌وجور است و جای زیادی نمی‌گیرد و به راحتی بانکی از شماره‌های باشگاه مشتریان را برای پنل ارسال می‌کند. اما با وجود این ویژگی‌های مثبت، این دستگاه چه معایبی دارد؟

معایب دستگاه ذخیره شماره مشتری

شاید کار کردن یا این دستگاه آسان باشد و یا خیلی روی میز جایی نگیرد، ولی نباید از کنار معایبش به سادگی گذر کرد. حالا ما می‌خواهیم این معایب را یکی‌یکی باهم بررسی کنیم.

هزینۀ بالای دستگاه

دستگاه ذخیرۀ شمارۀ مشتریان در مقایسه با پنل قیمت تقریباً بالایی دارد و شما در تاریخ فعلی بین دو تا سه میلیون برای خرید این دستگاه هزینه کنید. در صورتی که پنل پیامکی با هزینه‌ای به مراتب کمتر در دسترس است و تمام مزایا و ویژگی‌های مثبت دستگاه ذخیره شماره مشتری یعنی ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه بانک شماره‌ها را دارد.

حالا در کنار هزینه‌های بالای خرید دستگاه، اگر این دستگاه بخواهد به پنل وصل شود باید مجدد برایش هزینه دهید. اما در پنل پیامکی همۀ این هزینه‌ها فقط یک‌بار است.

قابل استفاده به صورت حضوری

اگر کسی بخواهد از این دستگاه استفاده کند، حتماً باید شماره را به صورت دستی وارد کند. برای همین باید بگوییم اگر کار شما به صورت حضوری نباشد یا مثلا فروشگاه آنلاین دارید و مشتری را نمی‌بینید، تقریبا این دستگاه اصلاً به درد شما نمی‌خورد.

ارتباط دو طرفه ممکن نیست!

دستگاه ذخیره‌سازی شماره مشتریان قادر به دریافت پاسخ از طرف مشتریان نیست، پس در گزارش‌گیری و تحلیل هم نمی‌تواند به شما کمکی کند. در واقع وقتی ندانید مشتری شما چه نیازی دارد و یا دلش می‌خواهد چه پیام‌هایی دریافت کند، در بازاریابی پیامکی موفق نیستید و شاید پیام‌هایی را برای مشتری ارسال کنید که اصلا تمایلی به دریافت آن نداشته باشد.

مزایا و معایب دستگاه ذخیره‌سازی شماره موبایلاز طرف دیگر وقتی با پنل پیامکی برای مخاطب پیام می‌فرستید او می‌تواند در صورت تمایل از خبرنامه خارج شود ولی دستگاه چنین قابلیتی ندارد. یعنی این دستگاه است که امکان خروج مشتری برایش تعریف نشده است و برای تمام شماره‌هایی که ذخیره کرده، پیامک می‌فرستد. تازه با این روش ممکن است شما بسیاری از مشتری‌ها را خسته کنید و آن‌ها دیگر از شما خرید نکنند، شماره را بلاک کنند و در واقع ریزش مشتری داشته باشید.

به‌طور کلی استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان، علاوه بر تحمیل هزینه خرید و راه‌اندازی بالا، در مقابل پنل پیامکی بازده بسیار کمی دارد. کسانی‌که از فروشگاه‌های آنلاین خرید می‌کنند، با عضویت در خبرنامه‌ها به وسیله پیامک، به راحتی از تخفیفات و فروش‌های ویژه و... مطلع می‌شوند و حتی می‌توانند مراحل ثبت تا دریافت سفارش را به صورت آنلاین پیگیری کنند. برای همین ما می‌خواهیم به شما پیشنهاد استفاده از پنل پیامکی را بدهیم و مفصل درباره‌اش صحبت کنیم.

هر چیزی که لازم است درباره آنتن مرکزی بدانیم!حتما بخوانید: هر چیزی که لازم است درباره آنتن مرکزی بدانیم!

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی نرم‌افزاری آنلاین و تحت وب است که به راحتی با اتصال به اینرنت قابل استفاده است و برای بازاریابی پیامکی و تعامل با مخاطب استفاده می‌شود. در صورتی‌که می‌خواهید با مشتریان خود تعامل و ارتباطی دوسویه داشته باشید، یعنی علاوه‌بر ارسال پیامک، بتوانید از مشتری هم پیامک بگیرید، استفاده از سامانه ارسال اس ام اس انتخاب مناسبیست.

مزایای استفاده از پنل پیامکی

بازاریابی پیامکی به کسب‌وکارتان کمک می‌کند تا اس ام اس را تبدیل به یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات خود کنید. برای همین می‌خواهیم اشاره کوچکی هم به مزایای استفاده از پنل پیامکی به عنوان بهترین جایگزین دستگاه ذخیره‌سازی شماره موبایل مشتریداشته باشیم.

ارائه بانک شماره‌های جامع و به‌روز

مزایا و معایب دستگاه ذخیره‌سازی شماره موبایلپنل پیامکی بانکی از شماره‌های جامع و به‌روز را با تفکیک همراه اول و ایرانسل دارد. در صورتی که بخواهید جشنواره تخفیف شروع کنید و یا راه‌اندازی لاین جدیدی را به تعداد بالایی ارسال کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا علاوه‌بر دفترچه تلفن مشتریان و مخاطبان خود، از این بانک شماره هم استفاده کنید.

ارسال پیامک به صورت هدفمند

پنل پیامکی بر خلاف دستگاه ذخیره شماره مشتری، این امکان را دارد تا بتوانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی برنامه‌ریزی کنید. با ابزار ارسال هدفمند شما دقیقاً برای هر هدف و یا گروهی در جامعه مانند پزشکان، مردان بین 40 تا 50 سال یا فقط ساکنان منطقه 12 پایتخت پیامک ارسال کنید.

امکان دریافت پاسخ مشتری

پنل پیامکی را ارائه خط اختصاصی به کسب‌وکار شما این امکان را می‌دهد تا بر خلاف دستگاه ذخیره‌سازی شماره بتوانید پاسخ مشتری را دریافت کنید. پس اگر بخواهید نظرسنجی انجام دهید یا مسابقه برگزار کنید، دیگر محدودیت ندارید

وب‌سرویس پیامکی

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و وبسایت‌ها برای ارائه خدمات کامل به مشتری نیاز به وب سرویس دارند. دستگاه ذخیره شماره اصلاً چنین امکانی ندارد، به زبان ساده‌تر باید بگویم اگر فروشگاه دارید و یا می‌خواهید هر کاری را مشتری در وبسایت انجام می‌دهد، برایش پیامک شود، به وب‌سرویس پیامکی نیاز دارد که تنها از طریق پنل امکان‌پذیر است.

عدم نیاز به حضور مشتری و ثبت شماره به صورت دستی

تفاوت دستگاه و پنل ذخیره شماره موبایل مشتریاندر آخر هم باید بهترین مزیت استفاده از پنل را در این روزهای کرونایی، عدم نیاز به حضور مشتری دانست. بیشتر ما این روزها موقع استفاده از دستگاه پوز در فروشگاه یا عابربانک از دستکش یکبار مصرف استفاده می‌کنیم یا بعد از تمام شدن کارمان چندین بار دست‌ها را می‌شوییم. حالا در این شرایط اصلا بهداشتی نیست که به دستگاه ذخیره شماره دست بزنیم و یا در محیط شلوغ و متراکم حضور داشته باشیم.

در صورتی که پنل هم نیازی به حضور در محیط ندارد و هم بهداشت روزهای کرونایی به خوبی رعایت می‌شود.

از طرفی با این روش می‌توانیم یه پاپ‌آپ بذاریم تو سایتمان یا یه تخفیفی در استوری اینستاگرام بذاریم و به این بهونه شماره‌ مشتری را بگیریم. یعنی دقیقا کاری که ما با دستگاه پوز نمی‌توانیم انجام دهیم!

نتیجه استفاده از پنل یا دستگاه ذخیره شماره

حالا که با روش‌های مختلفی برای تعامل و ارتباط با مشتریان بالقوه خود آشنا شدید، با مقایسۀ نقاط قوت و ضعف هریک از این روش‌ها، حتماً متوجه شده‌اید که ارسال پیامک تبلیغاتی، یکی از بهترین راه‌های جذب مشتری است.

با استفاده از بانک اطلاعات پنل پیامکی قادر خواهید بود کسب‌و‌کارتان را به تمامی کسانی ‌که هدف فروش‌تان هستند به راحتی معرفی کنید و فروش بیشتری داشته باشید.

به شما توصیه می‌کنیم، اگر می‌خواهید از بانک شماره‌های موجود در پنل پیامکی "ملی پیامک" برای جذب مشتری و توسعه کسب‌و‌کارتان استفاده کنید، ولی نمی‌دانید کدام‌یک از پنل‌های ملی پیامک، متناسب با کسب‌و‌کار شما طراحی شده و نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید، با شماره 63404-021 چتماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان تیم ملی پیامک به صورت کاملاً رایگان بهره‌مند شوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
85دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سیاوش مجبوری

    20 شهریور 1400، 18:06

    من چند سالی هستش که از شما پنل دارم و قصد ندارم پنل خودمو تغییر بدم چطوری میتونم دستگاه رو به سامانه اتصال بدم آیا این کار توسط شما هم انجام میشه چون سامانه ارائه دهنده هزینه بالایی برای پیاده سازی این مورد

    • سمیه جابری

      30 بهمن 1402، 16:11

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع لطفا با شماره پشتیبانی ما تماس بگیرید
      02163404

  • مجید رازیانی

    15 شهریور 1400، 12:10

    سلام امکان استفاده از هر دو بصورت همزمان وجود دارد؟
    اختلالی بنظرتون به وجود نمیاد؟
    من قبلا از این دستگاه ها خریدم و در حال حاضر قصد خرید پنل پیامکی رو داریم.

  • كرمى

    15 شهریور 1400، 07:56

    سلام ممنون از مقاله ي خوبتون من از پنل پيامكى حدود يكساله كه استفاده ميكنم و خيلي راضي هستم و تونستم تبليغات خوبي انجام بدم و بازدهي خوبي هم ببينم.

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 14:32

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      خوشحالیم از اینکه همراه ما بودید

  • دریکوندی

    10 شهریور 1400، 19:48

    سلام خسته نباشید
    این سامانه هایی که این دستگاه ها رو ارائه میدن خط خدماتی هم میدن برای ارسال به شماره های لیست سیاه

    شما آیا خط خدماتی اشتراکی دارید؟

  • نیما زنجانی

    07 شهریور 1400، 18:32

    درود فراوان
    من برای این سامانه پیامکیه هرچی ثبت نام میکنم به مشکل میخورم میشه لطفا بررسی بکنید ببینید مشکل کجاست؟
    شماره من هم 0912XXX7705 هستش
    ممنون

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 14:33

      سلام وقت شما به خیر
      برای رفع مشکل لطفا با شماره 02163404 که پشتیبانی ما هست تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.

  • محمدمومن

    07 شهریور 1400، 16:00

    سلا من قبلا این دستگاه رو خریداری کردم و هزینه ی زیادی پرداخت کردم ولی الان متاسفانه پشتیبانی نمی کندد الان میخوام بدونم میتونم این دستگاه رو به پنل پیامکی شما متصل کنم و یا این که کلا دیگه بلا استفاده خواهد شد

    • زهره تاجیک

      15 اسفند 1402، 12:24

      درود بر شما،
      برای اینکه بخواید متصل کنید ممکنه یک هزینه‌ای ازتون دریافت بشه. برای اینکه اطمینان پیدا کنید، با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • شکیلا عجمی

    07 شهریور 1400، 09:45

    یه سوال الان شما هم پنل ارائه میدید هم دستگاه یعنی ما هر دو این خدمات از شما میگیریم یا اینکه شما پنل در اختیار ما قرار میدید که دیگه نیاز نیست از دستگاه استفاده کنیم؟همه امکانات دستگاه پنل پیامکی هم داره؟
    ممنونئ میشم بیشتر توضیح بفرمایید

  • پروین سلیمانی

    03 شهریور 1400، 18:18

    قبلا من از این دستگاه ها استفاده می کردم و لی خب میدونید خیلی سخت بود که شماره رو از مشتری بخوای که بهت بده فقط برای اینکه ذخیره کنی و لی من وقتی میخوام واسه مشتریم فاکتور بفرستم ازش شماره رو هم می گیرم و به این بهانه شماره اش رو نگه میدارم به صورت اتومات

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 14:46

      درود بر شما
      بله این روش سودمندتره واقعا

  • چراغی

    03 شهریور 1400، 18:15

    میخواستم بگم که من یک نرم افزار خریداری حسابداری خوب خریداری کردم که خود مشتری شمارشو میده و برای فاکتور و اینجور چیزها اس ام اس براش ارسال می شه و این خودش یک روشی هستش برای گرفتن و ذخیره سازی شماره مشتری با این روش من کلی شماره مشتری ذخییره کردم

  • جواد عزیزی

    03 شهریور 1400، 18:11

    خواهش میکنم بگید از کجا می تونم از این دستگاه ها تهیه کنم اینجوری حد اقل می تونم شماره مشتری هامو ذخیره داشته باشم و هر وقت که خواستم بهشون اس ام اس بزنم و تخفیف هام رو به اطلاع شون برسونم اگر بگید کجا از این دستگاه ها می فروشن واقعا خوشحالم میکنید

  • نصرت خدادادی

    02 شهریور 1400، 14:38

    سلام وقت بخیر الان ما این پنل پیامکی رو خریداری کنم می تونم بدون خریداری این دستگاه ارسال به صورت تکی و انبوه ارساال کنم واقعا هزینه ی این دستگاه هم بالا هست و هم به نظرم خیلی جالب نیستن

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 15:18

      سلام دوست عزیز وقت شما به خیر
      اگر پنل پیامکی خریداری کنید، میتونید شماره مشتری های خودتون رو به مرور در ماژول دفترچه تلفن ذخیره کنید و هر وقت خواستید براشون پیامک انبوه بفرستید.
      حتی میتونید مخاطب ها رو در گروه های مختلف دسته بندی کنید.

  • فریدونی

    01 شهریور 1400، 09:58

    سلام وقتتون بخیر باشه خسته نباشید میگم ما این پنلارو بخریم شما خودتون میایین نصبش میکنین؟ برای نصبش هم هزینه جداگانه میگیرین؟ ما برای شهرستان میخوایم شماره شهرستانارو هم دارین؟ چجوریه این پلناتون؟

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 14:48

      سلام وقت شما به خیر
      پنل ها نرم افزار تحت وب هستند و نیازی به نصب حضوری ندارن
      کاملا آنلاین هستن
      بله هم میتونید از بانک شماره های استفاده کنید و هم از روی نقشه و یا کدپستی که بتونید پیامک بفرستید.

  • تهرانی

    30 مرداد 1400، 22:53

    من مقاله شمارو خوندم و برام جالب اومد من کسب و کاری ندارم که بخوام پیامک تبلیغاتی داشته باشم ولی به شخصه خودم جایی شمارمو وارد نمیکنم از این دستگاه ها هم دیدم که شبیه به پوز میمونه ولی خب دوست ندارم پیامک تبلیغاتی هزار جا برام بیاد ولی شده زده برای این که عضو مشتران ما بشید عدد یک رو بفرستید به شماره زیر که هرکی دوست داشت خودش بزنه این کار از نظر اخلاقی هم بهتره

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 15:21

      سلام وقت شما به خیر
      بله اینطوری افرادی میتونن خودشون انتخاب کنن که دوست دارند پیامک های کدوم کسب و کار براشون ارسال بشه

  • اکبر فخرایی

    30 مرداد 1400، 17:59

    سلام روزتون بخیر؛
    من دستگاه ذخیره شماره رو انداختم دور به جاش از سامانه استفاده میکنم میتونم از طریق این پنل ها کمپین های تبلیغاتی برگزار کنم.
    خیلی در دریافت و ارسال پیامک سرعت کار بیشتر شده

    • سمیه جابری

      16 دی 1402، 14:49

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که تجربه خوبی از استفاده پنل داشتید

  • همایون فردین

    29 مرداد 1400، 16:23

    درود بر شما من برای شهر همدان قصد ارسال پیامک دارم میخواستم بدونم که بانک شماره شو دارید شما و ایا برای لیست سیاه هم میشه ارسال کرد؟
    و اینکه ایا پنل تجاری بخریم بر اساس سن هم میتونیم ارسال رو انجام بدیم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:45

      سلام دوست عزیز،
      ملی پیامک آپدیت 1400 بانک شماره‌ها رُ داره و برای همدان وجود داره!
      امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات وجود نداره!
      اگر پنل تجاری رُ تهیه بفرمایید به بانک شمارۀ جنسیت هر شهر می‌تونین ارسال بفرمایید.
      امکان ارسال بر اساس سن در حال حاضر وجود نداره!

  • ساعد احمدی

    11 مرداد 1400، 20:03

    سلام این دستگاها از مد افتاد دیگه
    باید به روز باشیم همیشه و از پیامک تحت وب استفاده کنیم
    و نظر دیگه ایی که دارم اینه که از ویژگی api همه باید استفاده کنند
    یکی از بهترین راه های تعامل با مشتری هستش
    باشگاه مشتریان راه بندازی و پیامک بفرستی خیلی بهتره تا ایمیل
    ممنونه شما هستم

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 10:51

      بله درسته! ممنون از نظر شما

  • سمیرا محبی

    10 مرداد 1400، 09:23

    من میخواستم پنل شمارو خریداری کنم اما خواستم بدونم پنل شما اپیلیکیشن هم داره و یا اینکه ما پنل کاربری در واقع حق اشتراک از سامانه شما خریداری میکنیم و همیشه برای ورود ابتدا باید وارد سایتتون میشیم بعد وارد کاربری خودمون میشیم؟ نام کاربری و رمز عبور به چه صورت دریافت کنیم؟محبت میفرمایید توضیح مختصر بفرمایید به چه ترتیب میباشد؟
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      10 مرداد 1400، 15:07

      سلام. پنل کاملاً آنلاین و تحت وب است که نیاز به اپلیکیشن نداره! بله بلافاصله پس از خرید، نام کاربری و رمز عبور برای شما پیامک میشه و می‌تونین وارد سامانه بشین!

  • آیدین مصطفائی

    26 تیر 1400، 10:33

    salam, in dastgahha be joz dardesar hich chiz dg nadare. khode Hamrah Aval ham payamak dade bood ke :
    ارسال تبلیغات از شماره شخصی تخلف است.
    man ke 3 ta simcartam sookht. kash zoodtar ba MELIPAYAMAK ashna mishodam

  • مریم بی تاج

    23 تیر 1400، 17:54

    ببخشید
    حماقت محضِ خریدن این دستگاه
    من خریدم و خیلی پشیمونم
    بنظرم با اون هزینه میتونستم خیلی بیشتر کارم رو تبلیغ کنم

  • لوازم افرا

    18 تیر 1400، 21:02

    سلام روزتون بخیر؛
    کاری که الان من کردم دستگاه ذخیره شماره رو جمع کردم به جاش از سامانه استفاده میکنم من یک نرم افزار خریداری حسابداری خریداری کردم براش وضعیت سفارش تعیین کردم و میتونم از طریق این نرم افزار کمپین های تبلیغاتی برگزار کنم.
    خود مشتری شمارشو میده توی دوشنبه های طلایی ما هم شرکت میکنه.
    دیگه لازم نیست خودم شماره وارد کنم هر دوشنبه ارسال پیامک انجام بدم الان دیگه خود سامانه کارامو انجام میده.

  • پارس اسپرت

    16 تیر 1400، 20:22

    ما درطول روز 20-30 تا بترکونه مشتری داریم.این دستگاها بهتره برامون یا پنل شما
    خواهش میکنم فارق از اینکه مقاله سایت شما هست پاسخ رو اعلام بفرمایید چون برای من مهمه که برای همه ارسال انجام بشه

    • نیلوفر اکبریان

      22 تیر 1400، 16:12

      دوست عزیز همنطور که خودتون گفتید براتون مهمه که ارسال انجام بشه!
      دستگاه ذخیره شماره مشتری فقط شماره براتون ذخیره میکنه و ارسالی هم نداره
      در ضمن نمیتونه تبلیغات هم داشته باشه، در صورتی که پنل به تبلیغات با ابزارها و ماژول‌های مختلف هم دسترسی داره

      • محمدرضا حیدری

        25 آذر 1401، 18:08

        سلام وقت بخیر
        برای پنل امکان فرستادن پیامک اختصاصی برای هر شماره هست؟؟
        برای مطب؟

        • پشتیبانی

          18 دی 1401، 10:05

          سلام وقت شما هم بخیر
          بله میتونید از ارسال هوشمند استفاده کنید.

  • شیخ الاسلامی

    16 تیر 1400، 13:26

    سلام وقتتون بخیر واقعا این دستگاه ها چرا باید انقدر گرون باشن؟
    غیر از ذخیره شماره آیا کار دیگه ای هم انجام میدن؟
    خب تنها مزیتی که دارن اینه که اگر اشتباه نکنم نیازی به اینترنت نداره تازه اینم مطمئن نیستم

  • الهه صفدری

    16 تیر 1400، 09:34

    سلام وقتتون بخیر من تازه کسب و کارم رو شروع کردم و شمع سازی انجام میدم و یک پیج اینستاگرام دارم که محصولاتم رو داخلش میزارم میخواستم یه کم تبلیغ کنم تا مشتری جذب کنم ممنون میشم راهنماییم کنید کدوم پنل رو خریداری کنم و هم اینکه میتونم پیج اینستاگرامم رو هم در متن بزارم؟

    • مونا هادی

      30 مرداد 1400، 10:46

      سلام عزیزم، پنل شرکتی رُ پیشنهاد می‌کنم براتون! بله میشه لینک هم فرستاد! اینم کد تخفیف فعال‌سازی تقدیم به شما!
      MSK10

  • میلاد بنفشه

    15 تیر 1400، 10:08

    سلام و عرض ادب
    من فقط خواستم بگم ما دستگاه داریم امروزه با توجه به شرایط کرونا کمتر کسی شمارشو به واسطه دستگاه ثبت میکنه استفاده از پنل خیلی بهتره من پنل خریداری کردم همین پنل محبوبتون پنل اقتصادی که قیمت مناسبی هم داره قیمتش 89000 هزار تومان برای کارم خیلی مفید بود و خوب با مشتریان در تماس هستم به وسیله پیامک و باعث شده ارتباطم باهاشون برقرار باشه واز همینجا ازتون ممنونم واقعا پشتیبانی خیلی قوی و خوبی دارید.

  • ارمان آزاد

    15 تیر 1400، 09:17

    سلام هزینه ی این دستگاه ها بسیار بالا هست بین 3 تا 5 میلیون برای خرید این دستگاها باید هزینه کرد و پشتیبانی هم نداره
    میخواستم بدونم من با خرید همین یدونه پنل می تونم تبلیغات کنم تو شهر خودم و نیازی به خرید دستگاه نبیست واقعا؟ چون همون طوری که گفتم هزینه بسیار بالا هست و ارزش نداره از نظر من

  • فاطمیان

    10 فروردین 1400، 10:54

    سلام خسته نباشید ممنون از مقاله خوبتون من یکی از این دستگاه ها خریدم به تازگی شاید اگه قبلا مقاله شما رو می خوندم نمی خریدم این دستگاه رو اما الان دیگه چاره ای نیست لطفا بهم بگید چکار کنم که بتونم این دستگاه رو به پنل پیامکی وصل کنم؟ لطفا منو راهنمایی کنید تا بتونم پنل بخرم سریع تر و این کار ر و انجام بدم و اگر این مورد شدنی هستش کدام پنل مناسب این کار هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 14:29

      دوست عزیز برای دریافت پنل یا در صفحه اصلی سایت ثبت‌نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش صحبت کنید

  • گلی

    26 اسفند 1399، 00:25

    اقا اون دستگاه ها که دیگه منتفی شدن
    عمرشون گذشت
    دورشون تموم شد
    الان فقط این پنل انلاینا جوابگوئه هم برا سایتا میشه استفاده کرد هم برای تبلیغاتا
    درکل چیزخوبی هستش

  • امیرحسین قارونی

    23 اسفند 1399، 08:59

    سلام ببخشید نمیشه همزمان از هر دوتاش استفاده کرد؟
    من هم میخوام برای مغازه از این دستگاه ها شماره ها رو ذخیره کنم و هم از پنل ها برای تبلیغات انبوه منطقه ای
    لطفا بیشتر توضیح میدید.

    • نیلوفر اکبریان

      08 فروردین 1400، 14:43

      دوست عزیز پنل هم امکان ذخیره شماره مشتریان و قسمت مخصوص دفترچه تلفن داره
      با این حال اگر تمایل به استفاده از دستگاه دارید، ملی پیامک خدمات مربوط به دستگاه رُ ارائه نمیده

  • عسگر قلی‌پور

    21 اسفند 1399، 16:27

    سلام؛ من یه دانشجو هستم ودارم درباره روش های تبلیغاتی تحقیق میکنم سوال من این هستش که باید اول آخر اون دستگاه به یه پنل پیامکی وصل بشه یا این که خود اون دستگاه بهش سیمکارت وصل میشه.

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 15:05

      دوست عزیز دستگاه امکان اتصال به پنل رُ نداره

  • غزل بردبار

    20 اسفند 1399، 14:29

    من این دستگاه رو توی چند مغازه دیده بودم که جلوی میزشون میذاشتن و در اخر که کار مشتری انجام میشد شماره شون رو ثبت میکردند و خیلی وقتا هم میدیدم که خیلی از افراد از دادن شماره شون خودداری میکردن و دوست نداشتن شماره شون رو بدن با این توضیحاتی هم که شما دادید مثل اینکه اصلا دستگاه جالبی نیستش.

  • فرزانه

    19 اسفند 1399، 14:47

    ارسال و نصب پنل بر عهده شماست؟ برای پشتیبانی پنل چجور عمل میکنین جسارتا؟ زمانای پشتیبانیتون کی هستش؟ گارانتی هم داره پنلتون؟

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 12:50

      دوست عزیز پنل نصب کردنی نیست. نرم افزار آنلاینه و شما بعد از خرید پنل با نام کاربری و رمز عبورتون می‌تونید وارد بشید و ارسال پیامک داشته باشید
      پشتیبانی تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 10 شب هست. شما می‌تونید برای ارتباط با تیم پشتیبانی هم با 02163404 تماس بگیرید و هم تیکت ارسال کنید
      گارانتی پنل هم ضمانت بازگشت وجه تا 30 روز در صورت نارضایتی شماست

  • حسین

    18 اسفند 1399، 21:48

    یه سوال دارم
    من یکی از دوستانم از این دستگاه ها داشت و داده به من
    من از شما پنل اس ام اس دارم
    میخوام بدونم میتونم دستگاه رو به پنل شما وصل کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 اسفند 1399، 08:36

      خیر دوست عزیز، دستگاه به پنل وصل نمیشه

  • بوتیک رنگین کمان

    18 اسفند 1399، 11:18

    سلام و قتتون بخیر با تشکر فراوان از مقاله خوبتون
    من قصد کرده بودم از این دستگاه ها خریداری کنم اما مقاله شمارو کامل خوندم و بعد فهمیدم هزینه ی زیادی برای ما داره منهای این موضوع الان با شرایط کرونا کمتر کسی تمایل به ثبت شماره با دستگاه داره چطور میتونم برای خرید پنل با شما در تماس باشم؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      18 اسفند 1399، 16:09

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ملی پیامک صحبت کنید

  • سهیل نیکروش

    10 اسفند 1399، 09:26

    سلام و شب و روزتون خوش
    ممنون از مقاله ی کامل شما
    من قصد داشتم اتفاقا از این دستگاه ها خریداری کنم اما خوردم به مقاله ی شما و کامل مطالعه کردم و بعد از اون نظرات دوستان رو خوندم و فهمیدم واقعا جز هزینه ی زیاد و درد شر چیزی برای ما نداره و الان قصد دارم یکی از پنل ها شمارو خریداری کنم سوال بنده این است فرقی میکنه کدوم پنل رو بخرم؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 اسفند 1399، 10:32

      دوست عزیز اگر کسب‌وکارتون معرفی کنید و بگین جه تعداد پیام در ماه میخواین ارسال کنید، می‌تونم بیشتر راهنمایی‌ کنم

  • غلامرضا مهدوی

    29 بهمن 1399، 21:08

    سلام روزتون بخیر. به طور کلی مقاله کامل و جامعی نوشته بودین. فعلا از خرید دستگاه ها ی ذخیره سازی صرف نظر میکنم. داخل مقالتون یه سوال برام پیش اومد، شما ارسال به تفکیک سن هم دارین؟ یه جا نوشتین که :گروهی در جامعه مانند پزشکان، مردان بین 40 تا 50 سال: ، از کجا باید بخرم؟ حضورا باید خدمت برسم؟

    • نیلوفر اکبریان

      30 بهمن 1399، 10:05

      دوست عزیز متاسفانه در حال حاضر فیلتر سن و جنس فعال نیست
      ولی از ابزار ارسال به بانک اصناف و مشاغل می‌تونید استفاده کنید

  • سارا اصلانی

    27 بهمن 1399، 01:07

    من با این دستگاه موافق نیستم. ولی حداقل بهتر از اینه که بیان تو جمع و توی صف ازم بخوان شماره بگیرن

  • شادمهر قلعه

    23 بهمن 1399، 21:13

    سلام؛ من به تازگی با سامانه شما شروع با کار کردم، من یک فروشگاه پروتینه توی شریعتی فروشگاه بزرگی هم هست و مشتری های زیادی هم داریم ولی برای این که باشگاه مشتریان داشته باشیم اول میخواستیم دستگاه بخیرم ولی بعد که با همکاران شما صحبت کریدیم پشیمون شدیم چون ارزیابی کردیم پنل پیامکی صد تا امکان بیشتر هم بهمون میده و با پیشنهاد یکی از پشتیبان های شما به ما گفتن هم میتونیم به مشتری ها بگیم عدد یک رو بفرستن به شماره ما یا این که یک تبلت تهیه کنیم بدیم به مشتریان که خودشون شماره هاشون رو بزنن یا این که خودمون ازشون شماره بگیریم و ذخیره کنیم توی پنل و حالا خیلی راهکار های دیگه که گذاشتن جلوی پای ما در کل من که برای شروع کار از پیشنهاد های شما لذت بردم.

  • برزین

    20 بهمن 1399، 08:57

    من هم پنل دارم و هم دستگاه، دستگاه صرفا برای ذخیره شماره موبایل مشتریانم استفاده میکنم و قبولم دارم هزینه بسیاری داره چون به هنگام خرید دستگاه هزینه زیادی دادم اما پنل هم دارم از پنل بابته تبلیغات پیامکی و سایر امکانات که دستگاه نداره سایر که نه بیشتر امکانات که دستگاه نداره از پنل پیامکی استفاده میکنم.
    ممنون از مقالاتتون

  • دهقانی

    18 بهمن 1399، 09:43

    سلام من از این دستگاه ها خریدم و واقعا پشیمونم
    واقعا خسته کننده است کلی هزینه کردم همه جا هم باید با خودت ببری
    چطور میتونم از پنل های پیامکی شما تهیه کنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • نیلوفر اکبریان

      18 بهمن 1399، 12:24

      با قسمت فروش 02163404 تماس بگیرید تا همکارانم برای دریافت پنل راهنمایی‌تون کنند

  • نوید

    17 بهمن 1399، 01:49

    سلام سوال مهم و اساسی اینه که شما فرمودید برای دور زدن بلک لیست از خط های خدماتی و وب سرویس پیامکی استفاده کنید!!!!!!!!!!!!!!!! میشه بفرمایید یک پیامک تبلیغاتی که مثلا متنش این هست: فروش ویژه زمستانه فروشگاه … تا 50% تخفیف آغاز شد. و تبلیغاتی محسوب میشه رو چطور میشه خلاف قوانین خط های خدماتی و وب سرویس ها که ذاتا نباید مضمون متن تبلیغاتی باشه وگرنه رد میشه فرستاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال اینگونه پیامک ها از این خطوطی که فرمودید باعث مسدود شدن پنل خواهد شد و طبق قانون مجاز نیست و فقط باید از طریق گزینه سیم کارت ارسال های اینچنینی انجام بگیره

    حالا رسیدیم به سوال بنده آیا پنل شما ارسال اینگونه متن ها رو از طریق سیم کارت داره یا خیر؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 بهمن 1399، 08:30

      دوست عزیز ما این حرفو نزدیم و البته این پیشنهادو به کسی نمی‌دیم. برعکس همیشه به کاربرامون تاکید می‌کنیم به حریم خصوصی مشتری احترام بگذارید و اگر نمیخواد پیامتونو بگیره، مزاحمش نشید
      خط خدماتی با تعهد ارسال متن غیر تبلیغاتی در دسترس کاربران ملی پیامک قرار می‌گیره و صرفا برای اطلاع‌رسانی‌های واجب مثل کد تائید، کد پیگیری خرید، رمز عبور و رمز یکبار مصرف و ….. استفاده میشه!!

  • عرفان طباطبایی

    15 بهمن 1399، 09:12

    سلام من پنل پیامکی دارم اما پنل پیامکی من قابلیت ارسال به بلک لیست رو نداره به 70% شماره هام پیامکم ارسال نمیشه و متاسفانه راهی پیدا نکردم تا بتونم به این شماره ها پیامک هام رو ارسال کنم، شنیدم که این دستکاه ها قابلیت ارسال به بلک لیست را دارند به نظرتون درسته؟ و اینکه سامانه شما راهی بای ارسال به بلک لیست دارد؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 بهمن 1399، 09:27

      دوست عزیز برای ارسال به لیست سیاه مخابرات نیازی به دستگاه ندارید. می‌تونید از وب‌سرویس پیامکی و خط خدماتی استفاده کنید

  • وحید

    14 بهمن 1399، 17:24

    کی گفته این دستگاه کاربرد نداره؟!
    اول ببینید دستگاه چه کاربردی داره بعد انتظار داشته باشین
    دستگاه برای گرفتن شماره موبایل مشتریان شماست و نه بیشتر
    بدون دستگاه چطور میخواین شماره های مشتریان خودتون رو بگیرین و ذخیره کنید تا بهشون پیامک بزنید؟!
    دستی هم میشه اینکارو کرد ولی دردسراش با خودتون1
    من که از دستگاه خیلی راضیم

    • نیلوفر اکبریان

      15 بهمن 1399، 08:18

      دوست عزیز اگر حداقل متن رو مطالعه می‌کردید با خبرنامه پیامکی و پنل آشنا می‌شدین که قیمت بسیار بسیار کمتری داره، به‌صورت آنلاین کار می‌کنه و بر خلاف دستگاه شما، پنل می‌تونه مشتریان رو دسته‌بندی کنه و در گروه‌های مختلفی قرار بده که موقع بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک البته اگر استراتژی مناسب داشته باشید!!!!! بسیار تاثیرگذاره و سرعت کارتون رَُ بالا می‌بره

  • نورالدین صادق منش

    11 بهمن 1399، 12:05

    این دستگاه ها هزینه ی خیلی بالایی دارند و اصلا یه چیز کاملا اضافه هست بعد خرید این دستگاه حتما باید یک پنل خرید تا به دستگاه متصل بشه که ارسال پیامک انجام بشه دقیقا همون کاری که خود پنل به راحتی و کمترین هزینه انجام میده علاوه بر اون اگر خراب بشه هزینه ی گزافی برای تعمیرشون داره البته اگر تعمیر بشه اصلا

  • سارا

    03 بهمن 1399، 03:51

    سلام من فروشگاه لباس دارم و مدتی هست که می خوام تبلیغات پیامکی داشته باشم الان چطور می تونم از خدمات سایت شما استفاده کنم . و با همه توضیحاتی که دادید آیا خرید این دستگاه برای فروشگاه من می تونه راهگشا باشه یا نه . چون من شنیدم بهتره که برای بازاریابی پیامکی از این دستگاه ها برای جمع آوری شماره مشتریان استفاده کنم و فقط به همون شماره ها پیامک تخفیف و آفر ویژه و فروش فوق العاده مو ارسال کنم.

    • نیلوفر اکبریان

      06 بهمن 1399، 12:48

      دوست عزیز خرید این دستگاه کمک زیادی به برند شما نمیکنه و بیشتر هزینه روی دوشتون میگذاره، خدمات بیشتر از این دستگاه رو که فقط یکیش دفترجه تلفن مخصوص مشتری‌های قدیمی هست رو می‌تونین در پنل داشته باشید. برای استفاده از پنل می‌تونین کتاب بازاریابی پیامکی رو مطالعه کنید یا از مشاوره همکاران بخش پشتیبانی 02163404 کمک بگیرید.

  • سعید سیفی

    30 دی 1399، 19:28

    من این دستگاه رو توی مغازه روی پیشخون داشتم.
    الان دیگه کارت بانکی رو هم مشتری نمیده ما بکشیم و خودش میکشه وای به این که شماره وارد کنه…
    ازشون هم بپرسیم خانما معذب میشن و نمیگن شماره هاشون رو

  • سهراب

    30 دی 1399، 15:19

    منم از این دستگاه ها داشتم که با سیم کارت کار میکرد. والا با گوشی پیامکارو میفرستادم بهتر بودش ار بس که ادیت میکرد.تا اینکه یکی از دوستان شما رو بهم معرفی کرد و دیدم که راه خیلی منطقی تر و بهتری هستش .

  • فریبا قادر

    30 دی 1399، 12:05

    سلام من از این دستگاه ها داشتم خیلی هنگ میکرد حالا نمیدونم برای من اینطوری بود یا افراد دیگه ای هم که داشتن این مشکل براشون پیش اومده بود.
    ولی پنل رو حتما حتما تست میکنم چون به نسبت تفاوت قیمتی که داره با اون دستگاه واقعا آخرین پنل رو هم بگیرم بازم چیزی از دست ندادم.
    امیدوارم پنل ها قطعی نداشته و هر زمان که بخوام حداقل آنلاین بتونم استفاده کنم.

  • Nader qolami

    20 دی 1399، 01:20

    من از اين دستگاه ها به مدت يك ماه استفاده ميكردم كه دقيقا هزينه ى خيلى بالايي براى خريداري داشت و علاوه بر اين هيچ ارتباطي با مشترىنميتونستم داشته باشم چون در كارم ميخواستم بين كسانى كه نظراتشون رو براى من ارسال ميكنن قرعه كشى كنم و هديه اى بدم كه متاسفانه اين موارد رو پشتيبانى نميكرد، البته حالا دارم از پنل پيامكى استفاده ميكنم.

  • احسان شاه نعمت الهی

    17 دی 1399، 22:09

    با سلام؛ من یه فروشگاه خوشکبار دارم توی آجدانیه که به جای این که از دستگاه استفاده کنم پنل رو روی تبلت فروشگاه فعال کردم و مشتری ها اسم و فامیل و شماره تماس خودشون رو میزنن بعضی اوقات هم از مشتری های دائمی آدرسشون رو میزنم توی پنل موقعی که سفارش میدن آدرسشن رو از همون پنل میبینم نیازی نیست که ازشون سوال کنم این طوری خیلی بهتره برام

  • احسان بیگلری

    16 دی 1399، 17:16

    اصن با توجه به شرایط کرونا استفاده از پنل خیلی بهتره من از پنل شما سالیان سال استفاده میکنم و راضی هم هستم و مخصوصا در حال حاضر با وجود بیماری کرونا به کارم خیلی اومدو حساب با مشتریان در تماس هستم به وسیله پیامک و باعث شده ارتباطم باهاشون حفظ بشه از همینجا ازتون ممنونم.

  • nima javidnezhad

    05 دی 1399، 18:18

    این دستگاه ها به شدت هزینش بالا است بعد اگه خراب بشه باز کلی هزینه داره همین کارو ب راحتی میشه با خرید ی پنل انجام داد دیگه چ کاریه هم دستگاه بخریم هم باز پنل ب دستگاه متصل کنیم

    • نیلوفر اکبریان

      06 دی 1399، 08:57

      بله درست میگید، هزینه استفاده از پنل خیلی پایین‌تره، خرابی هم نداره و اختلالی هم اگر داشته باشه بدون گرفتن هزینه از کاربر با پیگیری درست میشه!

  • سیدمحمدمهدی موسوی

    26 آذر 1399، 22:58

    آخ آخ برای این مورد من یه ویدیو دیدم تو اینستاگرامتون. رفتم دنبال این دستگاه دیدم هزینه هاش خیلی زیاااااااااده. اصلا نمیصرفه واقعا.
    بعدش ازتون پنل گرفتم راضیم. کارمو راه انداخته. فقط بعضی وقتا که مشتریا آنلاین سفارش میدن، پیامک هام دیر میرسه بهشون. چرا؟
    متنم اینه
    سلام مشتری عزیز
    سفارش شما به مبلغ x تومان ثبت شده و محصولتون رو به زودی براتون میفرستیم. فروشگاه اینترنتی استوراپل

    • نیلوفر اکبریان

      29 آذر 1399، 09:12

      دوست عزیز دیر رسیدن پیام یا بخاطر فیلتر شدنه یعنی واژه‌هایی در متن استفاده کردید که فیلتر میشه، برای همین اپراتور برای بررسی دوبار متن پیامتون زمان لازم داره
      دومین دلیل هم اینکه گاهی این تاخیر به دلیل سربار زیاد سمت اپراتور یا مخاطب باشه
      ما پیشنهاد می‌کنیم اگر بازهم این مشکل پیش اومد برای پشتیبانی تیکت ارسال کنین تا مورد پیگیری شود

  • محسن

    11 تیر 1399، 00:35

    سلام
    ما مدیریت یک مجموعه هزار واحد باغ ویلایی را برعهده داریم که برای جمع آوری شارژ
    اعلام برنامه هفتگی آبیاری
    اطلاع رسانیهای کارهای انجام شده یا در دست اقدام
    دعوتنامه شرکت در جلسه یا مجمع عمومی
    و‌ارسال لینک کانال تلگرامی ذیل تمامی پیامکها
    هم اکنون سالهاست از پنلی استفاده میکنیم که محدودیتهایی اعمال میکند از جمله برای ارسال لینک
    پنل کاربری خسته کننده و…
    لطفا شرایط پنل شما و اینکه پدی وجود ندارد خود اعضا شماره را وارد کنند

    • زهرا جوادی

      25 تیر 1399، 11:19

      سلام آقا محسن. ارسال لینک از طریق یک سری از اپراتورها وجود داره. لطفاً با شماره 02163404 تماس بگیرین تا همکارام کامل در این مورد و موارد دیگه راهنماییتون کنن.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید