30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
سامانه پیام کوتاه چیست؟

سامانه پیام کوتاه چیست؟

8

به پیام زیر دقت کنید:

بانی مد
تا٨٠%حراج تک سایز
خرید: https://bani.link/tsize

تا حالا به این فکر کردید که ارسال این مدل پیام هزینه زیادی ندارد و به دلیل خلاقیت و پیشنهاد جذابش، به احتمال زیاد به فروش بالایی هم خواهد رسید؟! اگر کسب‌وکار شما هم می‌خواهد تبلیغاتش را حرفه‌ای شروع کند یا وقتش رسیده که جان تازه‌ای به این تبلیغات بدهید، بد نیست که با سامانه پیام کوتاه آشنا شوید. به همین بهانه امروز می‌خواهیم با پنل ارسال اس ام اس بیشتر آشنا شویم و دربارۀ مزایای این روش بازاریابی بیشتر بدانیم.

سامانه پیام کوتاه چیست؟

سامانه‌ پیام کوتاه نرم‌افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک انبوه استفاده می‌شود. به زبان ساده، پنل پیامکی به شما اجازه مدیریت ساده و آسان سامانه پیام کوتاهپیام‌ها را می‌دهد. قیمت و تعرفه مناسبی دارد و ارسالش زمان زیادی از شما نمی‌گیرد.

حالا که با سامانه آشنا شدید، پیش از شروع صحبت دربارۀ مزایای آن خوب است بدانید که این ویژگی‌های مثبت و کاربردی بر اساس پنل و محیط کاربری سامانه ملی پیامک توضیح داده می‌شوند. کسب‌وکار شما هم اگر برای تبلیغات پیامکی‌اش از این سرویس کمک بگیرد، به تمام مزایایی که در ادامه خواهیم گفت، دسترسی خواهد داشت.

مزایای استفاده از سامانه پیامکی

قیمت و تعرفه مناسب، تاثیرگذاری مناسب روی مشتری و تعامل با مخاطب تنها بخشی از مزایای سامانه پیام کوتاه ملی پیامک است. اینجا می‌خواهیم با مزایای کاربردی دیگری آشنا شویم که شاید کمتر درباره‌اش شنیده باشید.

ارسال انبوه پیامک

اولین کاربرد سامانه پیام کوتاه ارسال انبوه پیامک است. به زبان ساده، به جای پخش تراکت، تهیه تیزر تبلیغاتی و حتی فکر کردن دربارۀ مبالغ سنگین اجاره بیلبورد خیلی ساده و راحت می‌توانید از ارسال انبوه استفاده کنید. به نمونه زیر توجه کنید:

«ما تعصب داداشیامون رو میکشیم، داداشیامونم تعصب ما رو میکشن»
"شنای پروانه" را قانونی در فیلیمو ببین👇🏻 https://filimo.com/r/s 

مثال بالا که به صورت انبوه برای مخاطب ارسال شده، تبلیغ تماشای فیلم شنای پروانه در پلتفرم فیلیمو است. در واقع این پیام خبری جدید دربارۀ فیلیمو را خیلی راحت برای شما اس ام اس کرده، توجه شما به عنوان مخاطب فیلم را به طرف فیلیمو جلب کرده است و از همه مهم‌تر ارسال آن هزینۀ زیادی برای برند فیلیمو ندارد.

دسترسی به بانک شماره‌های متنوع

سامانه پیام کوتاهشما با توجه به کسب‌وکار خود به بانک شماره‌های متفاوتی نیاز دارید. مثلاً اگر تعمیرگاه لوازم خانگی دارید یا فقط در حوزه تولید و توزیع پوشاک فعال باشید، قطعاً مخاطبان و مشتریان خاص و ویژه کسب‌وکار شما باهم فرق دارند. پس اگر می‌خواهید تبلیغات بهتر و نتیجه‌بخش‌تری داشته باشید، بهتر است از این بانک شماره استفاده کنید و فقط برای گروه مشخصی پیامک بفرستید.

 این بانک شماره‌ها در هدفمند کردن تبلیغات تاثیر بسیار مهمی دارد. سامانه ملی پیامک این بانک شماره را در قسمت ابزار منطقه هدفمند و بانک اصناف و مشاغل در اختیارتان قرار می‌دهد تا برای هر گروه شغلی یا منطقه‌ که می‌خواهید، شروع به تبلیغات کنید.

 بازاریابی راحت می‌شود!

در سامانه امکانات متعددی تعریف شده که بازاریابی را برای شما راحت می‌کند. بگذارید به زبان ساده بگویم، ارسال پیامک تشکر به مشتری بعد از خرید، پیام خوشامدگویی بعد از عضویت در باشگاه مشتریان، ارسال پیام تبریک تولد و ارسال کدهای تخفیف به مناسبت روزهای خاصی در سال بخشی از برنامه بازاریابی کسب‌وکار شماست.

فرقی نمی‌کند چه برنامه و استراتژی را در افزایش فروش دنبال می‌کنید، در هر صورت پنل ملی پیامک تمام ابزارهای لازم برای ارسال پیام‌های بالا و حتی نظرسنجی از مشتری و برگزاری قرعه‌کشی را برای کاربرانش فراهم کرده تا خیالتان از همه طرف راحت باشد.

فایل گزارش پیام‌های ارسالی

ارائه فایل گزارش ارسال پیامیکی از مشکلات اساسی بازاریابی سنتی و حتی تعدادی از فرم‌های بازاریابی این است که شما هیچ ابزاری ندارید که با استفاده از آن بفهمید، دقیقاً چه تعداد از مشتریان پیام تبلیغاتی شما را دریافت کردند. اما یکی از ویژگی‌های مثبت و مهم در سامانه پیامکی این است که با یک کلیک ساده می‌توانید فایل گزارش را دریافت کنید و متوجه شوید چه تعداد از مشتریان پیامک تبلیغاتی شما را گرفتند و چه تعداد در لیست سیاه هستند.

البته یادتان باشد که بعد از هر بار ارسال پیامک شما فقط بین 24 تا 48 ساعت فرصت دانلود فایل گزارش از روی پنل را دارید.

محیط کاربری آسان

محیط کاربری سامانه پیام کوتاهدر آخر هم خوب است بدانید که علاوه‌بر موارد بالا، سامانه پیام کوتاه ملی پیامک محیط کاربری بسیار راحتی به زبان فارسی دارد. از هر ابزاری که بخواهید استفاده کنید، توضیحات کافی در اختیارتان قرار می‌گیرد. حتی اگر دانش زبان انگلیسی نداشته باشید یا خیلی درباره انواع نرم افزار چیزی ندانید، باز هم جای نگرانی نیست. محیط کاربری ملی پیامک بسیار آسان است و کار کردن با آن چندان دشوار نیست.

در ضمن فایل‌های آموزشی آپارات ملی پیامک هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و شما در صورت نیاز می‌توانید از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی هم استفاده کنید.

باورهای غلط در رابطه با بازاریابی پیامکیحتما بخوانید: باورهای غلط در رابطه با بازاریابی پیامکی

دریافت فوری سامانه ملی پیامک

جمع‌بندی و نتیجه استفاده از سامانه پیامکیحالا که کمی دربارۀ مزایای سامانه پیام کوتاه می‌دانید، توصیه می‌کنم تا حتما دربارۀ بازاریابی پیامکی مطالعه کنید. با نحوه نوشتن متن جذاب بیشتر آشنا شوید و به راحتی از همین طریق با مخاطبانتان وارد تعامل شوید.

برای شروع می‌توانید از کتابچه بازاریابی پیامکی ملی پیامک استفاده کنید یا با 02163404 تماس بگیرید و با مشاوران ملی پیامک صحبت کنید. بدون شک در کنار راه‌اندازی سایت و حضور در شبکه‌های اجتماعی، اس ام اس مارکتینگ هم نتیجه بهتری برای کسب‌وکارتان در پی خواهد داشت.

در انتها هم از شما می‌خواهیم اگر تجربه‌ای از بازاریابی پیامکی دارید یا تابه‌حال پیام تاثیرگذاری از برندهای مختلف دریافت کردید، با ما و مخاطبان ملی پیامک در میان بگذارید تا آن را باهم بررسی کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • یوسف علی پور

    26 آبان 1399، 22:23

    باسلام واحترام برای بنده پیامکی ازیک سامانه امده بایدمراجه کنم اما نه ادرس انرادونه تلفن لطفا راهنمایی بفرمائید.باتشکرشماره سامانه 981000940000

    • نیلوفر اکبریان

      21 فروردین 1400، 11:49

      دوست عزیز خطوط 1000 از خطوط قدیمیه و بیشتر برای ارگان‌ها و سازمان‌های دولتیه
      حتما متن پیامتون آدرس داره، مجدد چک کنید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید