30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
سامانه پیامکی سیستان و بلوچستان + 30% تخفیف

سامانه پیامکی سیستان و بلوچستان + 30% تخفیف

59

شروع تبلیغات هدفمند و موثر در استانی که بازار رقابت پر جنب‌وجوشی دارد، به برنامه‌ای دقیق و مشخص نیاز دارد. خب حالا پیشنهاد ما برای بازاریابی و جذب مشتری چیست؟ با کدام ابزار تبلیغاتی یا حضور در کدام شبکۀ اجتماعی می‌توان تبلیغاتی را شروع کرد که واقعا به نتیجۀ مثبت یعنی فروش بالا برسد؟ توصیه ما به کسب‌وکارها پنل اس ام اس سیستان و بلوچستان و شروع اس ام اس مارکتینگ است. اما چطور؟

فقط یک قدم تا فروش چند برابری!

به سادگی به بانک شماره موبایل شهرها، اصناف و جنسیت استان سیستان و بلوچستان دسترسی داشته باشید و با ارسال پیشنهادات جذاب و افزایش مشتری، فروش خود را چند برابر کنید.
30% تخفیف
SIST
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

برای شروع تبلیغات هدفمندی که در مقدمه اشاره کردیم، نیاز به ابزار آنلاینی به نام پنل ارسال پیامک دارید.

از طریق این نرم افزار آنلاین و تحت وب می‌توانید ارسال انبوه پیامک هدفمند داشته باشید و البته پاسخ مخاطب را در صورت داشتن خط اختصاصی دریافت کنید. به زبان ساده برای مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانید از پنل پیامکی استفاده کنید. حالا برای دریافت این خدمات و شروع تبلیغات پیامکی باید سراغ کدام شرکت بروید؟ من شرکت ملی پیامک را معرفی می‌کنم و در پاراگراف بعدی دلایل این انتخاب را توضیح خواهم داد.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنید؟

بانک شماره‌ی جامع پنل اس‌ ام اس ورامینبرای دریافت پنل اس ام اس سیستان و بلوچستان همانطور که گفتم بهتر است که سامانه ارسال اس ام اس ملی پیامک را انتخاب کنید. اما دلایل انتخابم چیست و چرا ملی پیامک؟
اولین موردی که ملی پیامک را به یکی از بهترین سامانه‌های ارسال پیامک تبدیل کرده، تیم پشتیبانی از کاربران است. کاربران ملی پیامک در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشند یا در زمان ارسال پیامک‌هایشان با موردی مواجه شوند، می‌توانند در تمام روزهای هفته، روزهای تعطیل و آخر هفته به صورت تلفنی و سیستم تیکتینگ با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.
البته تمامی آموزش‌های لازم دربارۀ اس ام اس مارکتینگ، فروش و جذب مشتری، خدمات وب‌سرویس و ... در اینستاگرام و آپارات ملی پیامک در اختیار کاربران قرار داده شده است. کتابچه بازاریابی پیامکی و مینی دوره رایگان هم به صورت تخصصی بازاریابی پیامکی را به کاربران به صورت کاملاً رایگان آموزش داده است.

< style="text-align: justify;">تعرفه ملی پیامک مقرون‌به‌صرفه و مناسب برای تمام کسب‌وکارهای کوچک به خصوص بیزینس‌های نوپاست. ملی پیامک بر اساس نیاز کاربر و تعداد پیامک‌های ارسالی 4 نوع پنل پیامکی طراحی کرده تا هر کاربری بتواند با خیال راحت تبلیغاتش را ادامه دهد.
بانک شمارۀ جامع و به‌روز دیگر مزیت ملی پیامک برای کاربران به خصوص شرکت‌های تازه‌تاسیس است که برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به کاربران مختلف توصیه می‌شود.

بانک شماره پنل اس ام اس سیستان و بلوچستان

پنل ارسال اس ام اس سیستان و بلوچستان بانک شماره جامع سیمکارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول را برای تبلیغات در اختیار کاربران ملی پیامک قرار داده و بهترین شروع برای تبلیغات انبوه است.

اگر اصول بازاریابی پیامکی را به خوبی رعایت کنید، پیامک جذابی بنویسید و بتوانید توجه مشتری را به خوبی جلب کنید، می‌توانید تعداد زیادی از این مخاطبان انبوه را به مشتریان دائمی‌تان تبدیل کنید. 98% از پیامک‌های ارسالی خوانده می‌شود پس این فرصت را دست‌کم نگیرید و به ارسال پیامک به چشم سکوی پرتاب نگاه کنید.

بانک شماره پنل استان سیستان و بلوچستان شامل شهرهای زیر می‌شود:

 ادیمی، اسپکه، یرانشهر، بزمان، بمپور، بنت، بنجار، پیشین، جالق، چابهار، خاش، دلگان، دوست‌محمد، راسک، زابل، زابلی، زاهدان، زهک، سراوان، سرباز، سوران، سیرکان، فنوج، قصرقند، گلمورتی، محمد آباد، میرجاوه،  نصرت آباد، نگور، نوک آب، نیک شهر، هیدوچ، کنارک

ارسال پیامک به اصناف و مشاغل

دومین مزیت پنل اس ام اس سیستان و بلوچستان امکان ارسال پیامک هدفمند به اصناف و مشاغل سراسر استان است. کاربر از طریق این بانک شماره می‌تواند علاوه‌بر تبلیغات انبوه برای مشاغلی که بیشتر با کسب‌وکارش مرتبط هستند، پیامک بفرستد.

مثلاً اگر بوتیک یا مزون دارید، از بانک اصناف و مشاغل زیر می‌توانید در میان گروه‌هایی که بیشتر با شما در ارتباطتند یا به اصطلاح مشتریانتان هستند، تبلیغات کنید و پیامتان را برای کسانی بفرستید که قطعاً به خدمات یا محصولات شما نیاز دارند و احتمال خریدشان بیشتر است.

بانک شماره پنل پیامک استان شامل دسته‌بندی‌های زیر می‌شود:

مشاغل حوزه آموزش پنل پیامک در سیستان و بلوچستان

 آموزش پروژه‌های دانشگاهی، آموزش تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزش، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، آموزش موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، آموزش کامپیوتر، آموزش کنکور

اصناف حوزه ماشین و اتومبیل

پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه، خدمات جانبی، دزدگیر، اتومبیل دست‌دوم ایرانی، اتومبیل دست‌دوم خارجی، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، اتومبیل فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

مشاغل ارتباطات و موبایل

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباط تلفن تصویری، ارتباط خدمات اس ام اس، ارتباط خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، ارتباط سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، ارتباط لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

مشاورین املاک پنل اس ام اس سیستان و بلوچستان

املاک اجاره مسکونی،  املاک صنعتی، املاک باغ و زمین، املاک پیش‌فروش، املاک خدمات ساختمانی، املاک دکوراسیون، املاک فروش آپارتمان، املاک مشارکت در ساخت، املاک مشاور املاک، املاک مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگ

حتما بخوانید: کاربردهای پیامک برای یک فروشگاه آنلاین

مشاغل خدماتی پنل پیامکی در سیستان و بلوچستان

بازار کار آماده به کار، بازار کار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذار، شراکت، بازار کار نمایندگی، کاریابی،  بازارکار آماده به کار ، بازارکار استخدام، بازارکار شراکت، بازارکار نمایندگی، خدمات باشگاه ورزشی، خدمات بیمه، خدمات تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، خدمات تعمیر لوازم، خدمات توزیع کالا، خدمات چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، خدمات مجلس، خدمات مسافرتی، خدمات منزل، خدمات زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره

بانک شماره لوازم منزل

لوازم اثاثیه منزل، ادوات موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم تجهیزات پزشکی، لوازم تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظروف، لوازم فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، بچه‌گانه، لوازم گوناگون،  مهندسی، لوازم ورزشی، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن، کتاب

ارسال پیامک بر اساس جنسیت

مزیت دیگر پنل اس ام اس در سیستان و بلوچستان امکان ارسال پیامک به تفکیک جنسیت برای بانک شماره ایرانسل است. این بانک شماره که در سال 1400 هم به‌روز رسانی شده، برای کسب‌وکارهایی که کالا و خدماتشان منحصر به زنان یا مردان است، پیشنهاد می‌شود.

مثلاً اگر باشگاه ورزشی، استخر، خدمات ماساژ و اسپا یا کلینیک زیبایی دارید، از این بانک شماره می‌توانید برای تبلیغات هدفمند به مخاطبانی که مشتریان شما هستند، استفاده کنید.

دفترچه تلفن اختصاصی!

کاربرانی که شماره‌های تعدادی از مشتریانشان را از قبل دارند یا در نمایشگاه‌ها و کمپین‌ها شرکت کردند، می‌توانند در قسمت دفترچه تلفن پنل پیامکی سیستان و بلوچستان این شماره‌ها را ذخیره کنید.

اگر آموزش‌های بازاریابی پیامکی را دنبال کردید، حتماً می‌دانید که نیمی از مشتریان فعلی‌تان کسانی هستند که قبلاً هم از شما خرید کردند. پس از دفترچه تلفن پنل و شمارۀ مشتریانی که قبلاً از شما خرید کردند، غافل نشوید و حتماً پیامک‌های تبلیغاتی جذاب و کدهای تخفیفتان را برایشان بفرستید تا دوباره به خرید ترغیب شوند.

نگاهی به استانی پهناور و تجاری

استان سیستان و بلوچستان با ۱۸۰٬۷۲۶ کیلومتر مربع وسعت و ۲٬۷۷۵٬۰۱۴ نفر جمعیّت یکی از استان‌های پهناور ایران است و به دلیل موقعیت مرزی بازار بسیار پرجنب‌وجوشی دارد. با وجود این بازار پر رونقی که از سراسر ایران مشتری دارد، نباید از تبلیغات هدفمند غافل شوید و برای جذب مشتری بیشتر یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید تا بتوانید پیشگام بازار شوید و گوی سبقت را از رقبا بگیرید.

برای شروع تبلیغات برنامه‌ریزی شده بر اساس بودجه و البته خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید، اول باید برای دریافت پنل پیامکی درخواست بدهید و بعد برای شروع کار مدارکتان را به عنوان شخص حقیقی یا حقیقی آماده کنید.

پنل اس ام اس سیستان و بلوچستان

جمع‌بندی

خب حالا که به خوبی دربارۀ این مزایای کاربردی می‌دانید، وقتش رسیده که تبلیغات پیامکی را شروع کنید. برای دریافت پنل اس ام اس سیستان و بلوچستان می‌توانید در سایت اصلی ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

در صورتی هم که نیاز به مشاوره بیشتر داشتید با 02163404 تماس بگیرید یا در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا به سوالاتتان فورا پاسخ دهیم. با شروع ارسال پیامک انبوه و راه‌اندازی باشگاه مشتریان می‌توانید از نتیجۀ کار که همان فروش بیشتر و بیشتر است، مطمئن باشید و در این بازار پر رقابت پیشگام باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
55دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • ریحانه آل جزایر

    06 دی 1400، 08:38

    سلام خسته نباشین واقعا ملی پیامک یکی از بهترین سامانه های پیامکی هستش که باهاش کار کردم و از هیچوقت از معرفیش به دوستانم پشیمون نیستم
    امیدوارم روز به روز موفق تر باشین

  • صحابی

    02 آذر 1400، 18:14

    سلام وقت بخیر . مبنده یه داروخانه می خوام در شهر زابل تاسیس کنم میخواستم بدونم میشه از سامانه شما استفاده کنیم و اینکه آیا برای همه شماره های شهر زابل ارسال میشه یا نه شماره هایی که بلاک کرده باشن نمی گیرن . واینکه آیا ارسال پیامک نیاز به مجوز داره ؟

    • نیلوفر اکبریان

      03 آذر 1400، 15:38

      دوست عزیز پیامکتون اگر تبلیغاتی باشه به لیست سیاه مخابرات نمیرسه و بر خلاف قانونه
      با پنل پیامکی می‌تونین دریافت پیامک داشته باشید اما بعضی از کلمات فیلتر هستند و ارسال نمیشه
      برای بررسی این مورد بعد دریافت پنل می‌تونین از تیم پشتیبانی کمک بگیرین تا لیست کلمات فیلترشده رو در اختیارتون قرار بدن

  • شه بخش

    01 آذر 1400، 17:09

    سلام وقتتون بخیر من میخ وام از ملی پیامک برای شهر خودم توی زاهدان یک نمایندگی بگیرم و پنل پیامکی بفروشم چطور می تونم از کمک شما استفاده کنم ؟ لطفا منو را هنمایی کنید . سپاسگذار

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 12:32

      دوست عزیز برای درخواست نمایندگی ملی پیامک لینکی که براتون گذاشتم، مطالعه کنید
      تمام قوانین، شرایط و هزینه‌ها براتون توضیح داده شده

  • زهره محمدی

    30 آبان 1400، 20:47

    سلام به تیم ملی پیامک
    من کارهای سوزن دوزی انجام میدم و پیج اینستاگرام دارم
    میخواستم براش تبلیغات انجام بدم
    میخواستم بدونم امکان این هست برای تبلغات لینک پیج رو قرار بدم؟
    و اینجوری یک پیامک حساب میشه یا دوتا؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      01 آذر 1400، 14:29

      دوست عزیز اگر از 70 کاراکتر بیشتر باشه، دو تا پیامک حساب میشه به همین خاطر بهتره از کوتاه‌کننده‌های لینک استفاده کنید تا فضای زیادی از پیامتون نگیره
      از خطوط 3000 و 50004 میتونین ارسال لینک داشته باشید

  • مهدی کارگر

    26 آبان 1400، 17:55

    بنده در زمینه سیستم های تلفن تحت شبکه فعالیت میکنم و قصد دارم ارسال پیامک تبلیغاتی به شرکت ها داشته باشم سایت هم داریم برای معرفی کنیم آیا شما بانک شماره کارخانه جات و شرکت هارو دارید توی سامانتون؟

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 14:25

      درود بر شما،
      بله بانک شماره شرکت‌ها و کارخانجات تو پنل شرکتی هست می‌تونید استفاده کنید.

  • فراهانى

    25 آبان 1400، 22:15

    سلام من يك اتليه عكاسي جديدا باز كردم و از طريق دوستانم با تبليغات پيامكى اشنا شدم ايا واقعا اين تبليغات ميتونن بازدهى خوبي براى كسب و كار من داشته باشه؟

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:38

      سلام دوست عزیز؛
      بله شما حتما از تبلیغات منطقه ای استفاده کنید که مشتریان جدیدی جذب کنید که در محل کسب خودتون هستن.
      پیشنهاد میکنم تبلیغات پیامکی رو با سایر ابزارها مثل شبکه اجتماعی تلفیق کنید.

  • زهرا یاسری

    24 آبان 1400، 21:32

    سلام ما برای کارای گردشگری میخواستیم تبلیغات پیامکی انجام بدیم میخواستم بدونم که هزینه ها به چه صورت هستش؟ ایا هنوز هم تبلیغات پیامکی بازدهی مناسب داره؟ برای همه شماره های تهران و کرج و اصفهان و به طور کلی شهر های بزرگ قصد تبلیغات داریم میشه راهنمایی کنید

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:50

      سلام خانم یاسری؛
      هزینه‌ها رو پیشنهاد می‌دم خودتون به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید و ببینید.
      تبلیغات پیامکی هنوز هم بازدهی خوبی داره به نسبت هزینه‌ای که میدید اما ما به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم پیامک رو با ابزارهای دیگه مثل شبکه‌های اجتماعی تلفیق کنید.
      برای تبلیغات تو شهرهای بزرگ دستتون خیلی بازه. میتونید از پیامپ استفاده کنید مثلا.

  • سروناز محمدزاده

    24 آبان 1400، 15:02

    سلام ما یک اموزشگاه موسیقی تاسیس کردیم میخواستیم برای افتتحایه یک سری کد تخفیف ثبت نام برای دوره های اموزشیمون در سطح شهر زاهدان ارسال کنیم ایا میتونیم برای این کار از پنل ملی پیامک استفاده کنیم؟

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:34

      سلام دوست عزیز؛
      بله شما میتونید از پنل ملی پیامک استفاده کنید.
      میتونید پیامک انبوه بر اساس منطقه جغرافیایی بفرستید.

  • رضا متولی

    24 آبان 1400، 11:13

    سلام وقت بخیر من میخوام از پنل برای استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی استفاده کنم که با ارسال یک کلمه به شماری شرکت این پیامک به صورت خود کار براشون ارسال بشه ایا این مورد امکان پذیر هست و هزینه های اون به چه صورت است ؟

  • عتیقه زاده

    19 آبان 1400، 18:34

    ببخشید BTS فقط برای تهران دارید؟
    ما ساکن سیستان بلوچستان هستیم و مغازه داریم
    میتونیم استفاده کنیم؟

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:33

      سلام دوست عزیز،
      بله این امکان در سراسر کشور قابل اجراست.

  • محمد بحرانی

    19 آبان 1400، 18:15

    سلام من میخوام تبلیغات انلوه در سطح شهر های تهران کرج اصفهان شیراز مشهد و گرگان انجام بدم میخواستم بدونم شرایطش به چه صورته؟
    ایا برای همه شماره های موجود تبلیغات رو انجام میدید؟

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:36

      سلام دوست عزیز؛
      اینکه چه تعداد پیامک ارسال بشه بسته به خودتونه. شما هر تعداد پیامک بخواید میتونید تو نوبت های مختلف و از ماژول‌های متفاوت ارسال کنید.

  • آل کثیر

    18 آبان 1400، 09:11

    سلام وقتتون بخیر برای ارسال پیامک های نظرسنجی و پیامک های سررسید برای تعمیرگاه امکان ارسال پیامک به بلک لیست رو دارید؟
    آیا این متون از نظر اپراتورها تبلیغاتی است؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 آبان 1400، 14:06

      دوست عزیز پیامک غیر تبلیغاتی رو می‌تونید از طریق خط خدماتی برای کاربر ارسال کنید

      • پدرام رضایی

        19 آبان 1400، 16:33

        اگر خط 9999 رو خریداری کنم و خدماتی کنم آیا میتونم باهاش بابت گارانتی محصولات اسفاده کنم آیا سرعت ارسالی خوبی داره؟

        • زهره تاجیک

          28 بهمن 1402، 14:26

          درود بر شما،
          بله سرعت ارسال خوبی دارن این خطوط. همچنین شرایط خدماتی سازیشون هم نسبتا راحته.

  • الیاسی

    17 آبان 1400، 09:56

    سلام وقتتون بخیر ما یک مرکز لیزر داریم که قصد تبلیغات داریم براش از بعضی دوستانم شنیدم که برای تبلیغات این مورد نیاز به یه سری مجوز هست میشه بفرمایید دقیقا چه مجوزی باید ارسال کنیم تا ما تهیه کنیم؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 12:38

      دوست عزیز اگر مجوز فعالیت دارید، با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران توضیحات کاملی بهتون ارائه بدهند
      کلماتی مثل مرکز لیزر و موارد مشابه فیلتر هستند و باید حتماً مجوز کار داشته باشید

  • جواد خرم

    17 آبان 1400، 09:44

    سلام ودرود
    با خرید پنل از کدام بخش می تونیم گزارش ارسالی پیامک ها رو مشاهده کنیم گزارشی در این مورد در اختیار ما قرار می گیرد و ایا ارسال هم برای ایرانسل و هم اپراتور همراه اول امکان پذیر هست ؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 13:43

      دوست عزیز فایل گزارش روی تمام پنل‌ها برای شما در دسترسه، ارسال برای همراه و ایرانسل همزمان ممکن نیست ولی به صورت جداگانه به بانک شماره هردو دسترسی دارید

  • سعید شاه کمالی

    17 آبان 1400، 08:49

    سلام
    من به تازگی یک فروشگاه هایپر در شهر زاهدان در منطقه بلوار بسیج این شهر افتتاح کردم هنوز افتتحایه برای مردم صورت نگرفته برای اطلاع رسانی در روز افتتحایه به مردم میتونم از پنل پیامکی استفاده کنم؟
    قصد دارم فقط ساکنین محله مورد نظرمو هدف قرار بدم حالا یک محله بالا پایین هم موردی ندارد.

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 15:40

      بله دوست عزیز، پنل ملی پیامک قابلیت ارسال انبوه به شماره‌های همراه اول و ایرانسل رو در اختیارتون قرار میده و جای نگرانی نیست. بر اساس کدپستی هم می‌تونید ارسال منطقه‌ای داشته باشید.

  • مهدی صفوی

    12 آبان 1400، 11:02

    سلام
    من توی زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته فعالیت میکنم و قصد دارم به اصناف شهر خودم ارسال پیامک داشته باشم، برای این که بتونم به تمام بانک شماره شما دسترسی داشته باشم باید کدوم پنل شمارو تهیه کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 آبان 1400، 11:27

      دوست عزیز پیشنهاد من استفاده از پنل تجاری هست که کامل‌ترین پنله و تعرفه کمتری در ارسال پیام داره

  • عارف زاده

    11 آبان 1400، 16:02

    سلام وقت بخیر
    تعمیرگاه ماشین داریم و برای تبلیغات از پنل های شما استفاده میکنیم ولی میخوایم در متن هامون تغییراتی ایجاد کنیم نتیجه بهتری بگیریم
    اگر راهنمایی در خصوص متن یا صنف ما دارید لطفا لینک راهنما را ارسال نمایید.
    تشکر

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 14:17

      درود بر شما،
      ما یک مطلب داریم که بهتون آموزش میده چطور بهتر متن بنویسید. برای نوشتن متن پیامک تاثیرگذار به این مطلب مراجعه کنید.
      در نهایت اگر نتیجه نگرفتید، با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • رهام ارباب

    11 آبان 1400، 12:54

    سلام
    ما سالیان سال هست از وب سرویس ملی پیامک استفاده میکنیم الان قصد داریم برای تبلیغات از سرویس پیامکی شما استفاده کنیم ایا از همین پنل فعالیمون میتونیم استفاده کنیم و یا اینکه باید پنل دیگه خریداری کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 آبان 1400، 15:15

      دوست عزیز غیر از پنل پایه، باقی پنل‌ها به خدمات وب‌سرویس دسترسی دارن

  • عطائی

    11 آبان 1400، 12:17

    سلام وقتتون بخیر ما قصد ارسال تبلیغات زیادی حدودا 500هزارپیامک رو داریم که به صورت انبوه انجام بدیم فقط وقت تهیه پنل و ارسال از سمت خودمون رو نداریم ایا با پرداخت هزینه شما ارسال پیامک ها را برای ما انجام میدهید؟

    • نیلوفر اکبریان

      11 آبان 1400، 15:43

      دوست عزیز با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید تا در این مورد راهنمایی‌تون کنند

  • حسین مهری زاده

    11 آبان 1400، 10:10

    سلام وقت بخیر برای تعداد ارسال بالا به صورت انبوه حدودا 100تا 200 هزار تا پیامک پیشنهاد شما تهیه ی کدام پنل پیامکی هست می خوام قیمت مناسبی داشته باشه برام و تعرفه ی پنل کم باشه

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:39

      سلام دوست عزیز؛
      100 تا 200 پیامک تو چه بازه زمانی‌ای؟ به طور کلی هر چی پنل قوی تری بخرید در درازمدت براتون بهتره. چون هم تعرفه هر پیامک براتون ارزون‌تر میشه و هم امکانات کامل رو در اختیار دارید.

  • غلامعلی اشرفی

    10 آبان 1400، 20:28

    سوال من اینه که ایا این پیامک ها بازدهی خوبی داره؟
    با وجود تبلیغات اینستا هنوزم بازدهی داره یا خیر؟
    و اینکه ارسال تبلیغ رو خودتون انجام میدین؟هزینه ها به چه صورته و از این کد تخفیف چجوری میتونم استفاده کنم؟

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:46

      سلام دوست عزیز،
      حتی با وجود تبلیغات اینستاگرام هم هنوز بازدهی تبلیغات پیامکی عالیه. هزینه‌هاش هم نسبت به تبلیغات اینستاگرام کمتره.
      ارسال تبلیغ رو هم خودتون میتونید انجام بدید و هم از کارشناسان ما کمک بگیرید. من پیشنهاد می‌کنم به صفحه تعرفه ها و صفحه پیامک انبوه مراجعه کنید خودتون مقایسه و مطالعه کنید.

  • فتاحي

    07 آبان 1400، 13:54

    سلام ممنون از مقاله خوبتون
    من ميخوام ارسال در محدوده ي خودمان انجام بدم اما نميدونم از اين بانك هاي كدپستي استفاده كنم يا از ارسال از طريق دكل مخابراتي كدوم بهتر پاسخگويي داره

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 09:23

      درود بر شما،
      ارسال از دکل چون خیلی زود به زود آپدیت میشه بازدهی بیشتری داره. درواقع درصد خطاش خیلی خیلی پایینه و می‌تونید مطمئن باشید پیامک قطعا به دست افرادی میرسه که تو اون محدوده هستند.

  • علی مالکی

    05 آبان 1400، 19:29

    سلام ایا لوازم ته لنجی رو میتونیم تبلیغ کنیم با پیامک؟
    مثلا لوازم برقی اشپزخانه را؟
    مثلا برای تهران ، اصفهان شیراز میتونیم تبلیغات رو انجام بدیم؟

    • زهره تاجیک

      28 بهمن 1402، 14:16

      سلام وقت بخیر،
      بله می‌تونید مشکلی نداره.

  • حامد بهرامی

    05 آبان 1400، 18:07

    سلام روزتون بخیر؛ من یک فروشگاه دارم و به تازگی دارم شعبه های مختلفی میزنم میخوام برای مناطق مختلف ارسال پیامک داشته باشم من چطوری میتونم قبل خرید بانک شماره شمارو ببینم؟

    • زهره تاجیک

      29 بهمن 1402، 09:24

      سلام دوست عزیز،
      از پنل دموی ما می‌تونید استفاده کنید. فقط کافیه جای نام کاربری و رمز عبور کلمه mdemo رو بنویسید.

  • ماهان راستگو

    05 آبان 1400، 09:01

    سلام و درود بی پایان
    ایا خطوط اختصاصی که در اختیار ما به صورت رایگان قرار می گیرد قابلیت انتخاب شدن را دارند یا خیر
    و ایا این خطوط قابلیت خدماتی کردن را دارند

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:47

      سلام دوست گرامی؛
      اگر پنل تجاری رو خریداری بکنید علاوه بر خط 50004 یک خط 3000 هم تقدیم حضورتون میشه که میتونید 6 رقم آخرش رو خودتون انتخاب کنید.
      این خطوط رو میتونید با ارائه مدارک خدماتی کنید.

  • زینب موذنی

    04 آبان 1400، 17:46

    من اگر بخوام به همراه جنسیت افراد سن افراد هم فیلتر کنم ایا این امکان مقدور میباشد؟
    و این امکان برای کدام شهرها قابل انجام میباشد؟

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:42

      سلام دوست عزیز.
      باید از ماژول پیامک زنده استفاده کنید. با قابلیت lbs هم میتونید جنسیت افراد و هم بازه سنی رو هدف قرار بدید.

  • میلاد چراغی

    04 آبان 1400، 17:45

    نقشه سیستان بلوچستان در پنل های شما هستش یا خیر؟
    منطقه کوچکی از این استان رو میخوایم هدف قرار بدیم و همچنین آقایان این محدوده رو

    • زهره تاجیک

      05 دی 1402، 15:42

      سلام دوست عزیز،
      ببینید متاسفانه سیستان و بلوچستان از ماژول پیامپ در دسترس نیست ولی میتونید از سایر روش‌ها مثل کدپستی، دکل ایرانسل و ارسال پیامک زنده استفاده کنید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید