30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ختم قرآن کریم با استفاده از سامانه پیامکی

ختم قرآن کریم با استفاده از سامانه پیامکی

68

حالا که کرونا تبدیل به یک روند عادی در زندگی ما شده است. باید فعلاً به زندگی با کرونا ادامه دهیم. یکی از راه‌های بسیار موثر پیشگیری از بیماری و رعایت اصول بهداشتی است. حالا دیگر در مکان‌هایی مانند مساجد، جلسات قرآنی، هیئت‌های مذهبی، مجالس ختم و ... نمی‌توانیم دور هم جمع شویم، قرآن بخوانیم و رازونیاز کنیم. بهترین روش این است که از طریق اینترنت و آنلاین این مراسم را هم انجام دهیم. یکی از روش‌ها، سامانه پیامک ختم قرآن کریم است. در این مطلب با سامانه ختم قرآن کریم بیشتر آشنا می‌شویم.

پنل پیامکی چیست و چگونه کار می‌کند؟

قبل از راه اندازی سامانه ختم قرآن پیامکی شما نیاز به ابزاری به نام پنل پیامکی دارید. پنل پیامکی یک نرم‌افزار آنلاین است که با استفاده از آن شما می‌توانید ارسال و دریافت پیامک‌ها را به صورت انبوه مدیریت کنید. برای دسترسی به پنل پیامکی نیاز به دستگاه، سخت‌افزار و یا نرم‌افزار خاصی ندارید و با هر دستگاهی مانند کامپیوتر، لپتاپ، گوشی موبایل و... که به اینترنت مجهر باشد می‌توانید با نام‌کابری و رمزعبوری که بعد از ثبت‌نام برای شما ارسال می‌گردد وارد پنل اس‎‌ام‌اس خود شوید و از امکانات متعدد آن از جمله سامانه پیامک ختم قرآن استفاده کنید.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه پیامک ختم قرآن

سامانه پیامکی نرم‌افزاری تحت وب است، که برای دریافت، ارسال و مدیریت اس ام اس به‌کار می‌رود. در ادامه ابزار سامانه ختم قرآن را بر اساس سامانه ملی پیامک توضیح می‌دهیم.کاربردهای سامانه پیامکی

سامانه ملی پیامک امکانات مختلفی را برای ارسال پیام به مخاطب، در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تا پیام‌ها به صورت هدفمند ارسال شوند و مخاطب بیشتری جذب کنند. امکاناتی مانند ارسال انبوه پیامک، ارسال پیام از روی نقشه (پیامپ)، اس ام اس با کدپستی، بانک شماره‌های اصناف و مشاغل و ... ، کمک می‌کند تا اس ام اس را به صورت حرفه‌ای ارسال کنند.

ختم قرآن کریم با اس ام اس

شاید فکر کنید برای ختم قرآن باید در مسجد، جلسات قرآنی، مجالس ختم و ... حضور داشته باشید تا بتوانید قرآن را از اول تا آخر بخوانید. ما می‌خواهیم با استفاده از پیامک، ختم قرآن را آموزش دهیم.

سامانه پیامکی ماژولی به نام امکان ختم قرآن را برای کاربران طراحی کرده است، در این ماژول می‌توانید سامانهٔ ختم قرآن را راه‌اندازی کنید، که هر مخاطب با ارسال یک کلید واژه به شماره اختصاصی شما، یکی از آیات قرآن را دریافت کند. به صورت خودکار در هر اس ام اس برای کاربر آیه‌ای ارسال می‌شود تا همهٔ آیات قرآن خوانده شود.

ماژول ختم قرآن چگونه کار می‌کند؟

کافیست وارد پنل کاربری شوید و از قسمت سربرگ، ابزار ویژه را انتخاب کنید. سپس روی امکان ختم قرآن کلیک کنید. صفحه‌ای باز می‌شود که توضیحات کلی نوشته شده است، باید روی گزینه درج ختم قرآن جدید کلیک کنید.

سامانه ختم قرآن کریمعنوانی برای ختم قرآن در نظر بگیرید که در ذهن‌تان بماند. مثلاً ختم قرآن هفته

تنظیمات ماژول

اول ماه رمضان، سپس شماره خط اختصاصی را وارد کرده و کلیدواژه‌ای برای شروع اس ام اس تعیین کنید. مثلاً با ارسال کلید واژه ۱ ختم قرآن شروع می‌شود. یعنی کاربران باید از گوشی موبایل خود عدد ۱ را به شماره اختصاصی پنل ارسال کنند تا خواندن قرآن شروع شود.

یکی از ویژگی‌های ماژول ختم قرآن این است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بازه زمانی خاصی را مشخص کند. مثلاً روز شروع و روز پایان موردنظر را انتخاب کنید، تا زمان برای آن اعمال شود. می‌توانید تنظیماتی برای آیه نیز در نظر بگیرید، اطلاعاتی که برای مخاطب می‌فرستید، می‌تواند بر اساس متن و ترجمه آیه باشد یا بر اساس شماره صفحه ارسال شود. آیه می‌تواند فقط متن عربی باشد یا متن همراه با ترجمه فارسی انتخاب شود. می‌توانید تعداد حروف متن عربی و ترجمه فارسی را هم تعیین کنید که چه تعداد حرف در هر پیامک نوشته شود.

ختم قرآن کریم

ختم قرآن با دفترچه تلفن

دفترچه تلفن امکانی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به صورت نامحدود، گروه ایجاد کرده و آن‌ها را دسته‌بندی کند و در زمانی کمی، تعداد زیادی از شماره تماس‌ها و اطلاعات مخاطبان را در دفترچه تلفن ذخیره کند.

امکان دیگری که سامانه پیامکی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، استفاده از دفترچه تلفن است. در دفترچه تلفن می‌توانید شماره همهٔ افراد را همراه با اطلاعاتی مانند تاریخ تولد، ایمیل و ... را ذخیره کرده و مخاطبان را به گروه‌های مختلف و نامحدود تقسیم کنید.

برای ختم قرآن کریم می‌توانید از دفترچه تلفن نیز استفاده کنید. اگر در دفترچه تلفن یک یا چند گروه مختلف دارید، می‌توانید برای هر گروهی که خواستید برنامه ختم قرآن را تنظیم کنید. همچنین با استفاده از خدمات وب‌سرویس ملی پیامک برای مخاطبان بسته‌های پیامکی تعریف کنید، که با خرید بسته‌ها، هزینه‌ هر اس ام اس از حساب مخاطب کسر شود و برای کارهای خیریه استفاده کنید.

10 واقعیتی که بازاریابی پیامکی را به موفق ترین سیستم تبلیغاتی تبدیل می کندحتما بخوانید: 10 واقعیتی که بازاریابی پیامکی را به موفق ترین سیستم تبلیغاتی تبدیل می کند

ختم قرآن را با سامانه پیامکی انجام دهید

ختم قرآن کریمدر این مطلب، روش ختم قرآن را با سامانه پیامکی توضیح دادیم و گفتیم که اگر پنل پیامکی دارید، به‌راحتی می‌توانید برای کاربران یک سامانه ختم قرآن کریم راه‌اندازی کنید، تا مخاطبان با استفاده از اس ام اس قرآن را از ابتدا تا انتها بخوانند.

اگر هنوز سامانه پیامکی را تهیه نکردید، شرکت ملی پیامک امکان ختم قرآن را همراه با امکانات معتدد و کاربردی دیگر، با تعرفه مناسب ارسال پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید به شماره 02163404 زنگ بزنید و مشاوره تخصصی در مورد بازاریابی پیامکی را به رایگان دریافت کنید.

آیا تا به‌حال با استفاده از اس ام اس قرآن را خواندید؟ اگر تجربه‌ای دارید، در قسمت دیدگاه‌ها برای مخاطبان ملی پیامک بنویسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
51دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • محمد تباری

    23 بهمن 1400، 09:00

    سلام و روز و شبتون به خیر
    من پنل پیامکی شما رو دارم اما این مدل ختم قران داخل پنل من دسترسی نداره چقدر باید هزینه کنم که این ختم قران رو داشته باشم بفرمایید

    • ایمان عمادی

      24 بهمن 1400، 12:00

      درود بر شما جناب تباری عزیز؛
      شما کدوم پنل رو تهیه کردین؟ ای کاش نام پنل اس ام اس مورد استفاده‌تون رو می‌نوشتید، پیشنهاد می‌کنم با شماره 02163404 و بخش پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید تا کارشناسان پشتیبانی پنل، شما رو راهنمایی کنند.
      به طور کلی، مابه‌التفاوت هزینه دو پنل رو بایستی پرداخت بفرمایید که قابلتون رو هم نداره!

  • پروین پور

    20 بهمن 1400، 15:13

    سلام وقتتون بخیر سوالی از خدمتتون داشتم شما روی پنلتون قابلیت ارسال به شماره های بلک لیست رو دارید یا خیر؟
    ما میخواهیم پیام هامون به دست همه ی مشتریانمون برای اطلاع رسانی ارسال بشه ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • ایمان عمادی

      24 بهمن 1400، 11:40

      سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاع‌رسانی به مشتریان خودتون با در نظر گرفتن این موضوع که پیامک‌های شما به لیست سیاه مخابرات هم ارسال بشن، باید از خطوط خدماتی استفاده کنید.
      شرایط استفاده از خطوط خدماتی رو می‌تونین توی صفحه “خطوط خدماتی چیست؟” مطالعه کنید.

  • فاطمه سادات شیرازی

    20 بهمن 1400، 07:15

    سلام و وقت بخیر
    این امکانی که توضیح دادید برای تعداد ارسالی های بالا دچار اختلال نمیشه؟؟
    هیئت بزرگی داریم و این امکان پنل خیلی تو این روزای کرونایی به دردمون میخوره

    • ایمان عمادی

      24 بهمن 1400، 11:46

      سلام وقت شما هم بخیر
      خیر مشکلی پیش نمیاره! اتفاقاً یکی از امکانات جذاب برای هیئت‌ها، ماژول ختم قرآن هستش!

  • سینا نوری

    15 بهمن 1400، 15:06

    آیا میشه برای ختم قرآن به عنوان پیامک ارزش افزوده استفاده کرد یا خیر؟

    • ایمان عمادی

      24 بهمن 1400، 12:39

      سلام دوست عزیز
      خیر در حال حاضر سرویس ارزش افزوده پیامکی یا همون خدمات VAS از طرف ملی پیامک ارائه نمیشه، اما شما می‌تونید طبق توافق شخصی با کارفرمای خودتون، هزینه این پیامک‌هارو از ایشون دریافت کنید.
      “ملی پیامک این مورد رو پیشنهاد نمیده و مسئولیتی رو قبول نمی‌کنه و دریافت هزینه از کارفرما برعهده خود شماست!”

  • محمد نوحی

    08 بهمن 1400، 17:21

    سلام و درود بر شما ممنون بابت مقاله خوبتون
    بابت این ختم قران سوالی داشتم
    یعنی این سرویس روزی یک ایه ارسال میکنه ؟ یا نه اعلام میکنه که برای ختم قران شرکت کنند و تو ثوابش سهیم بشوند؟
    ممنون بابت پاسخگوییتون

    • ایمان عمادی

      24 بهمن 1400، 12:36

      سلام دوست عزیز ممنون از نظر مثبت شما
      این سرویس به این صورت کار می‌کنه: یک یا چند کلیدواژه تنظیم می‌کنید تا کاربر به ازای ارسال اون کلیدواژه، یک آیه قرآنی رو دریافت کنه!
      شما می‌تونید از طریق ارسال پیامک انبوه از مشتریان خودتون درخواست کنید تا جهت شرکت در ختم قرآن کریم، کلیدواژه رو ارسال کنند.
      حتی این امکان وجود داره که محدودیت کاراکتر بذارین یا ترجمه آیات رو هم ارسال کنید.
      پیشنهاد می‌کنم برای دریافت توضیحات و آموزش بیشتر با شماره 02163404 و بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

  • سرای محله یوسف اباد

    07 بهمن 1400، 15:34

    کدام پنلتان این امکان را دارد؟
    میخواستیم از این مورد به جهت کلاس های قران در سرای محله استفاده کنیم ایا این مورد امکان پذیر است؟
    مرسی

    • ایمان عمادی

      24 بهمن 1400، 12:30

      سلام و عرض ادب
      دسترسی به ختم قرآن فقط روی پنل تجاری امکان‌پذیره!
      بله شما می‌تونید از این قابلیت برای کلاس‌های قرآن سرای محله استفاده بفرمایید.
      موفق باشید.

  • داوریان

    01 دی 1400، 15:34

    سلام مثل همیشه مقاله تون خیلی خوب و کامل بود من چندسالی هست برای اطلاع رسانی و تبلیغاتم از پنل شما استفاده میکنم خیلی راضی هستم خیلی جوابدهی خوبی برای تبلیغاتم داشته و تونستم مشتریامو با حفظ کنم.
    ممنون از تیم ملی پیامک

  • سیدغلامرضا پاوه

    24 آذر 1400، 18:03

    سلام وقت بخیر
    خدا اجرتون بده که تو این وضعیت کرونایی شرایطی رو فراهم کردید که بصورت دسته جمعی هم دعا بخوانیم بدون استرس مریضی و خطری برای کسی
    انشالله در سایه ایزد منان سلامت باشین

  • امیری

    24 آذر 1400، 10:53

    سلام وقت بخیر
    راه کسب درآمد هم هست برای این ماژول؟
    یعنی میشه در ازای دریافت هزینه از کاربر پیامک رو براش ارسال کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:28

      دوست عزیز، ارسال پیامک با ارزش افزوده از سمت ملی پیامک انجام نمیشه
      در نتیجه این ماژول برای کسب درآمد استفاده نمیشه

  • احمد نخعی

    24 آذر 1400، 08:42

    سلام
    امکان استفاده این پنل برای مساجد هستش که مقع برگزاری مراسمات ترحیم الخصوص در این ایام کرونا جلدهای قران دست به دست نچرخه؟؟
    با ورود هر شخصی براش ارسال بشه؟؟
    مرسی از پاسخگویتون

  • بازقندی

    22 آذر 1400، 09:57

    سلام
    میخواستم این مورد فقط برای ختم قران وجود داره یا ما می تونیم مثلا برای مخاطب های خودمون اشعاری از یک کتاب رو به همین صورت ارسال کنیم

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 12:18

      دوست عزیز در حال حاضر ماژول ختم قرآن فعاله
      می‌تونین اشعار کتاب رو در قسمت خبرنامه پیامکی برای مخاطبانتون بفرستید

  • قراخانی

    21 آذر 1400، 11:20

    سلام
    شما ارسال پیامک از طریق واتس اپ هم انجام میدهید؟
    ایا برای اینکار نیاز به وب سرویس هست؟
    ما قصد داریم ختم قران را از طریق واتس اپ انجام دهیم.
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      21 آذر 1400، 13:59

      خیر دوست عزیز، ما ارسال پیام از طریق برنامه وانساپ نداریم

  • ارغوان

    19 آذر 1400، 13:10

    سلام وقت بخیر
    من میخوام برای یلدا برای هر کاربر یه بیت از فال حافظ رو ارسال کنم ایا امکانش هستش برایم که اینکار رو انجام بدم؟؟
    و میخوام ترجمه فال هم همراه بیت شعر ارسال بشه
    اگه امکان این کارو وجود داره از چه پنلی میتونم استفاده کنم و چقدر راه اندازی پنل تایم میگیره ؟
    متشکرم از تیم خوب ملی پیامک

    • ایمان عمادی

      24 بهمن 1400، 11:56

      سلام و درود بر شما
      بله این امکان با ابزار “تولید محتوا” امکان‌پذیره!
      فقط پنل تجاری امکان دسترسی به تولید محتوا رو داره! زمان زیادی هم نمیبره تو کمتر از یک ساعت پنل فعال میشه!

  • ابوترابی

    18 آذر 1400، 09:56

    سلام روز بخیر
    برای امکان ختم قرآنی که توضیح دادید میتونیم از بانک شماره های پنل هم استفاده کنیم و برای محله های نزدیک به مسجد هم جهت تشویق به ختم قرآن دسته جمعی به کار گرفته بشه؟؟

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:22

      سلام دوست عزیز،
      بله میتونید.

  • مجتبی جانپور

    17 آذر 1400، 22:58

    سلام ممنونم واقعا عالی بود

  • فاطمه سلطانی

    17 آذر 1400، 22:13

    سلام هزینه پیامک ختم قرآن طبق همون تعرفه پنل تجاری حساب میشه یا مبلغی بهش اضافه میشه؟

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:22

      سلام دوست عزیز،
      بستگی به پنل و اپراتورتون داره.

  • صادقی مهر

    17 آذر 1400، 10:54

    سلام خیلی امکان جذابی بود این امکانتون روی کدام یکی از پنل هاتون فعال هستش تا ما بتونیم خریداری کنیم و همینطور شما روی سامانه تون قابلیت ارسال به شماره های بلک لیست رو دارید یا خیر به شماره های بلک لیست پیام ارسال نمیشه؟

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:45

      سلام دوست عزیز
      این قابلیت روی پنل تجاری فعاله!
      برای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات، مقالۀ ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات رو مطالعه بفرمایید.
      به طور کلی بستگی به متن پیامک شما داره، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات ممنوع هست.

    • مریم سلطانی

      18 آذر 1400، 11:03

      سلام وقت بخیر
      برای استفاده از پیامک ختم قرآن هزینه هر پیامک طبق تعرفه پنل حساب میشه یا مبلغی بهش اضافه میشه؟

      • نیلوفر اکبریان

        04 دی 1400، 10:49

        دوست عزیز همه هزینه‌های پنل مطابق تعرفه‌های مصوب محاسبه میشه

  • یونس جهادی

    17 آذر 1400، 10:16

    سلام العلیکم
    ایا میتوانیم لینک گروه واتس اپ که به منظور رد و بدل اطلاعات دینی ثبت شده است را داخل متن پیامک به منظور تبلیغات و بیشتر شدن اعضای گروه قرار دهیم؟

  • سعید خانی

    17 آذر 1400، 09:30

    سلام وقت بخیر چقدر مقاله ی جالبی ممنون ازتون این موردی که توضیح دادید ایا نیاز به هزینه ی جداگانه داره که روی پنل داشته باشیم چون من پنل پیامکی شما رو دارم و این مورد رو داخلش فکر نمی کنم داشته باشم منون میشم بفرمایید چه جوری بهش دسترسی پیدا کنم

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:46

      سلام دوست عزیز
      این قابلیت ختم قرآن، روی پنل تجاری وجود داره! لطفاً برای ارتقا پنل و دسترسی به این ماژول با بخش پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید.

  • محمد زاده

    16 آذر 1400، 15:28

    ببخشید ما برای مسجد محلمون میخوایم
    میشه هرکی بخواد براش پیامک اینجوری ارسال شه بهمون پول بده؟

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:47

      سلام دوست عزیز
      به طور کلی پیشنهاد نمی‌کنم. اما این مورد رو می‌تونین برای مجالس ترحیم در نظر بگیرید. دریافت هزینه از افراد رو بهتره خودتون تصمیم بگیرید.

  • شهیدی زاده

    14 آذر 1400، 11:19

    سلام خسته نباشید من جلسه ختم قران در منزلم برگزار می کردم قبلا الان ولی متاسفانه ندارم این امکان رو به خاطر کرونا چون دیگه اعضای جلسه ختم قران به خاطر کرونا حاضر نیستن حضوری بیان البته ما توی گروه واتساپ می فرستیم سهم ختم قران رو برای هر کس اما با خوندن مقاله شما حتما از این امکان ملی پیامک استفاده می کنم ممنون ازتون

  • رضایی

    13 آذر 1400، 09:13

    سلام ممنون از مقاله خوبتون
    ما قصد ارسال پیامک تبلیغاتی به مناطق دورو اطرافمون رو داریم میخواستم بدونم برای این مورد کدام پنلتون رو باید تهیه کرد؟
    ممنونم

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:20

      سلام دوست عزیز،
      بسته به میزان ارسال‌هاتون متفاوته ولی پیشنهاد من پنل شرکتی یا تجاریه! از نظر امکانات کامل‌تر هستن و از طرفی تعرفه هر پیامک با این دو پنل ارزون‌تره.

  • زهرا بابایی

    12 آذر 1400، 12:03

    سلام وقتتون بخیر با تشکر از مقاله خوبتون من پنل شما رو دارم . میخواستم بدونم که ایا فایل پی دی اف یا پاورپوینت یا ویدیو اموزشی دارید شما برای این موضوع ؟
    و اینکه برای تمام شماره ها ارسال انجام نمیشه، مشکل از کجاست؟

  • سیدرضا گراوند

    12 آذر 1400، 08:23

    سلام علیکم
    این امکان ختم قرآن در همه پنل ها وجود دارد؟؟
    ما یک گروه متشکل از ۱۰ نفر اعضا هستیم که حتما در آینده با تعداد نفرات بیشتری فعالیت خواهیم کرد
    تعداد ارسال پیامک هامون در طی ماه بیشتر از ۲۰۰ عدد نخواهد شد
    عاقبت بخیر باشین انشالله

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:33

      دوست عزیز ماژول ختم قرآن روی پنل تجاری فعاله

  • یدالله حیدری

    11 آذر 1400، 15:20

    این مورد فکر کنم برای ما خیلی خوب باشه برای اعضاء بسیج مسجد جامع، آیا خود سامانه شما هر روز ارسال پیامک انجام میده ؟

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:22

      سلام دوست عزیز،
      اگر منظورتون از این سوال ساعات کاری و ارسال پیامک‌هاییه که شما از داخل پنلتون میفرستید که بله. ما هر روز حتی روزهای تعطیل هم هستیم و به کارهای شما رسیدگی می‌کنیم.

  • سروش ره بار

    11 آذر 1400، 09:37

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون می خواستم بدونم پنل این امکان رو داره که بتونم پیامک به صورت فال روزانه برای مخاطب های خودم ارسال کنم

    • زهره تاجیک

      27 اسفند 1402، 15:23

      درود بر شما،
      بله یک قابلیت هست به نام پیامک اعتباری که دقیقا برای همین منظور ساخته شده.

  • زهرا السادات مومنی

    08 آذر 1400، 17:20

    سلام العلیکم
    ممنون از مقاله خوب شما
    با توجه بر شرایط کرونا بسیار روش مناسبی برای ختم قران میباشد
    ممنون از ملی پیامک و خدمات خوبتان.

  • سیدمحمد حسینی

    16 شهریور 1400، 12:50

    خیلی عالیه اجرتون با سیدالشهداء

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید