30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
صفر تا صد تبلیغات هدفمند در استان فارس

صفر تا صد تبلیغات هدفمند در استان فارس

56

امروز می‌خواهم برای کسب‌وکارهایی که در استان فارس فعال هستند، یک روش تبلیغاتی موثر و هدفمند را معرفی کنم که در مقایسه با دیگر روش‌های جذب مشتری و بازاریابی تعرفه بهتری دارد و ابزارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا از رسیدن پیامتان به دست مخاطب مطمئن باشید! خب حالا این ابزار چیست و چرا مطمئن هستم این روش بازاریابی می‌تواند حسابی به کسب‌وکارتان رونق بدهد؟ در این مقاله می‌خواهم دربارۀ پنل اس ام اس فارس صحبت کنیم و در ادامه مفصل دربارۀ زیروبمش صحبت خواهیم کرد.

تخفیف باورنکردنی ویژه استان فارس!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان فارس روز به روز مشتریان خود را افزایش داده و با ارسال پیامک تبریک تولد، تخفیف و... از آن ها نگهداری کنید.
30% تخفیف
FARS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس فارس ابزار کسب‌وکار شما برای شروع یک تبلیغات هدفمند و موثر است. اما چطور؟

پنل پیامک نرم افزاری آنلاین و تحت‌وب است که به عنوان ابزار مدیریت پیامک‌های ارسالی و دریافت پاسخ‌های مخاطب شناخته می‌شود. این سامانه ابزارهای مختلفی را برای ارسال پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید به صورت خودکار در زمانی مشخص یا حتی از روی نقشه برای هر محله که بخواهید، پیامک تبلیغاتی بفرستید.

خب حالا که با روند کار آشنا شدید، باید شرکتی را انتخاب کنید که این خدمات را ارائه دهد. در میان شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سامانه‌های پیامکی قرار است شرکت ملی پیامک را معرفی کنم. اما سوال دوم، چرا ملی پیامک؟!

چرا ملی پیامک را انتخاب کنید؟!

پنل پیامکی چیست؟برای کاربران پنل اس ام اس فارس باید یک سوال مهم جواب بدهیم. چرا باید ملی پیامک را انتخاب کرد؟!

ملی پیامک تعرفه مناسبی برای جذب مشتری و بازاریابی دارد. در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای تازه‌کار که بودجه هنگفتی ندارند، بهترین روش تبلیغات و جذب مشتری ارسال پیامک انبوه است.

خدمات وب‌سرویس دیگر مزیت شرکت ملی پیامک است که صاحبان فروشگاه‌های آنلاین و کسب‌وکارهای اینترنتی به آن نیاز دارند. وب‌سرویس امکان ارسال پیامک‌هایی مانند پیام وضعیت سفارش، ارسال کالا یا رمز عبور کاربر را به صورت خودکار، از طریق اتصال پنل پیامکی و سایت فراهم کرده است.

آموزش‌های کامل و جامع هم خدمت دیگر ملی پیامک برای کاربرانش است. در اینستاگرام می‌توانید ترفندهای جذب مشتری و بازاریابی را دنبال کنید و آموزش کار کردن با پنل، خدمات وب‌سرویس و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را در ویدئوهای آپارات ملی پیامک دنبال کنید.

در صورتی هم که کاربران نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشند، به صورت تلفنی و ارسال تیکت می‌توانند با تیم پشتیبانی ملی پیامک در ارتباط باشند. تیم پشتیبانی از ساعت 8 صبح تا 9 صب در طول هفته و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر در روزهای تعطیل در کنار کاربرانیست که قصد ارسال پیامک دارند.

بانک شماره‌های ملی پیامک که شامل شماره‌های به روز سراسر شهرستان‌های استان فارس، اصناف و مشاغل و محله‌های مختلف مرکز استان است، برای ارسال اس ام اس انبوه در اختیار کاربران می‌گیرد تا بتوانند شروع به تبلیغات هدفمندی کنند که به نتیجۀ موردنظر یعنی فروش بیشتر می‌رسد.

بانک شماره پنل اس ام اس فارس

بانک شماره پنل اس ام اس فارس شامل شماره‌های دائمی و اعتباری همراه اول می‌شود و اولین لیستیست که برای تبلیغات انبوه باید از آن استفاده کنید. برای ارسال پیامک انبوه به این بانک شماره، باید از ماژول منطقه هدفمند بروید و حتماً در انتهای ارسال هم تیک دریافت فایل گزارش را بزنید تا بتوانید بعد از هر ارسال، برنامه تبلیغاتی‌تان را آنالیز کنید. به این ترتیب می‌توانید ببینید پیامک شما به کدام شماره‌ها رسیده و کدام شماره‌ها در لیست سیاه است و نباید در ارسال‌های بعدی باشد.

بانک شمارۀ همراه اول استان فارس شامل شهرهای زیر می‌شود:

آباده، آباده طشک، اردکان-سپیدان، ارسنجان، استهبان، اشکنان، افزر، اقلید، سده، اهل، اوز، ایج، ایزدخواست، باب‌انار، بالاده، بنارویه، بهمن، بوانات، بیرم، بیضا، جنت‌شهر، جهرم، جویم، حاجی آباد-زرین دشت، خاوران، خرام، خرامه، خرم‌بید، خشت، خنج، خور، داراب، داریان، دبیران، رونیز، زاهد شهر، زرقان، زرین دشت، حاجی‌آباد، سپیدان، اردکان، بیضا، سده، سروستان، سعادت‌شهر، سورمق، سیدان، ششده، شهرپیر، شیراز، صغاد، صفاشهر، صفاشهر، قادرآباد،مرودشت، فتح آباد، فراش‌بند، فسا، فیروزآباد، قادرآباد، قانمیه، قطب آباد، قیروکارزین، گراش، گله دار، لار، لارستان، لامرد، لپونی، مرودشت، مشکان، مصیری، ممسنی-مصیری، مهر، میمند، نوبندگان، نودان، نورآباد، نی ریز،وراوی، کازرون، کامفیروز، کره ای، کنارتخته، کوار

شماره‌های اصناف و مشاغل استان

پنل اس ام اس فارس بانک شمارۀ دیگری برای تبلیغات هدفمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد که همان بانک شماره اصناف و مشاغل استان است. کسب‌وکارها می‌توانند بر اساس برنامۀ تبلیغاتی و بودجه‌ای که دارند، برای برخی مشاغل بیشتر تبلیغات کنند و پیامشان را دقیقاً به دست مشتریان واقعی‌شان برسانند.
مثلاً اگر فروشگاه لوازم ورزشی دارید، علاوه‌بر ارسال انبوه پیامک می‌توانید بخشی از تبلیغاتتان را به برخی گروه‌ها، مثلاً باشگاه‌های ورزشی، ورزشکاران، استخرها و .... اختصاص دهید که بیشتر مشتاق دریافت محصولات و خدماتتان هستند.
بانک اصناف و مشاغل فارس شامل دسته‌بندی زیر است:

مشاغل آموزشی پنل اس ام اس فارس

پروژه‌های دانشگاهی، تدریس خصوصی، آموزش رشته‌های ورزشی، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، آموزش موسیقی، تدریس هنرهای‌ زیبا، آموزش علوم کامپیوتر، آموزش کنکور

چگونه بهترین سامانه پیامک را شناسایی کنیم؟حتما بخوانید: چگونه بهترین سامانه پیامک را شناسایی کنیم؟

خدمات مربوط به ماشین پنل پیامک فارس

پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه اتومبیل و خدمات جانبی، دزدگیر ماشین، اتومبیل دست‌دوم ایرانی و خارجی، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، خودرو فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

اصناف گروه ارتباطات و موبایل پنل پیامکی فارس

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات ارسال اس ام اس، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

مشاورین املاک پنل اس ام اس در فارس

اجاره مسکونی،  املاک صنعتی، املاک باغ و زمین، املاک پیش‌فروش، خدمات ساختمانی، دکوراسیون، فروش آپارتمان، مشارکت در ساخت، املاک مشاور املاک، ارائه مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگی

مشاغل خدماتی پنل پیامکی در فارس

بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، بازارکار شراکت، باشگاه ورزشی، کارگزاری بیمه، تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، خدمات مجلس، آژانس مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات مشاوره

بانک شماره لوازم منزل پنل پیامک در فارس

لوازم اثاثیه منزل، فروش سازهای موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، انواع ظرف و ظروف، فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، لوازم مهندسی، وسایل ورزشی، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن، انواع فروش کتاب

تبلیغات بر اساس تفکیک جنسیت

سومین بانک شماره پنل پیامک فارس ارسال اس ام اس بر اساس جنسیت است که شامل شماره‌های ایرانسل (بر اساس به‌روزرسانی 1400) است.

در صورتی که کسب‌وکارتان منحصر به زنان یا مردان است، مانند کلینیک پوست، مو و زیبایی یا آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، از تبلیغات پیامکی بر اساس جنسیت غافل نشوید و مشتریان بازار هدفتان را پیدا کنید.

بانک شمارۀ شخصی پنل پیامکی فارس!

تمامی شماره‌هایی که از مشتریان قدیمی یا جدید نگه داشتید، می‌توانید در قسمت دفترچه تلفن اختصاصی پنل اس ام اس فارس ذخیره کنید و علاوه‌بر بانک شماره‌های سامانه، بانک شماره اختصاصی خودتان را هم داشته باشید.

این بانک شماره می‌تواند باشگاه مشتریان اختصاصی‌تان باشد تا پیام‌هایی مانند تبریک تولد یا کدهای تخفیف را پیش از مشتریان عادی برای این گروه بفرستید.

نگاهی به استان پهناور فارس

استان فارس با ۱۲۲٬۶۰۸ کیلومتر مربع وسعت یکی از استان‌های وسیع و پهناور جنوب ایران با ۴٬۸۵۱٬۲۷۴ نفر جمعیت است. این استان مرکز پالایشگاه‌های مهم کشور، صنایع پتروشیمی و صنایع اساسی است. پس باید اهمیّت تبلیغات هدفمند جدی در سطح استان فارس را جدی بگیرید.

برای شروع تبلیغات هدفمند که بخش مهمی از آن ارسال پیامک‌ انبوه است، کافیست که دکمۀ شروع کار با سامانه ملی پیامک را بزنید.

 

پنل پیامکی فارس

جمع‌بندی

حالا که با صفر تا صد پنل اس ام اس فارس آشنا شدید، وقت آن رسیده که پنل اختصاصی کسب‌وکار خودتان را داشته باشید. پس برای دریافت پنل اول از همه مدارکتان را به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی آماده کنید و بعد برای دریافت سامانه در سایت اصلی ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران تیم فروش با شما تماس بگیرند. البته در صورتی هم که هنوز نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید در انتهای متن در قسمت نظرات برایمان بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید.

با دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی می‌توانید بازاریابی پیامکی و روند جذب مشتری را شروع کنید، در بازار رقابت برای فروش بیشتر و جذب مشتری پیشگام باشید و به برندی تبدیل شوید که انتخاب اول مشتریان است.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
51دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • محمدخانی

    02 آذر 1400، 18:22

    سلام خوب هستید ؟ من میخوام ارسال پیامک به صورت تفکیک جنسیت انجام بدم برای شهر های شیراز و ارسنجان و سپیدان … آیا شما شماره های تفکیک خانوم و آقا رو دارید یا نه ؟

    • نیلوفر اکبریان

      03 آذر 1400، 15:35

      بله دوست عزیز، برای ارسال پیامک به تفکیک جنسیت در تمام شهرهای استان فارس می‌تونین از بانک شماره ایرانسل استفاده کنید

  • نسیم

    01 آذر 1400، 17:16

    سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بدونم اگر من بخوام برای مغازه ام تبلیغات پیامکی داشته باشم به چه صورت هستش آیا امکانش هست از پنل شما استفاده کنم با اینکه مغازه ام و کسب و کارم کوچیکه یا نه ؟ و اینکه آیا می تونم پیجم رو تبیلغ کنم یا خیر ؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 آذر 1400، 12:31

      بله دوست عزیز، می‌تونید به عنوان شخص حقیقی درخواست بدید و از پنل ملی پیامک برای تبلیغات کارتون استفاده کنید

  • سهیلا صمیعی

    30 آبان 1400، 20:50

    سلام وقت بخیر
    من سالن کار هستم و قصد دارم سالنم رو جابه جا کنم میشه از طریق پیامک براشون آدرس و شماره تماس و لوکیشن ارسال کنم؟
    آیا امکانش وجود داره که تو پیامک لوکیشن هم باشه؟
    از کدوم پنل میتونم استفاده کنم؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      01 آذر 1400، 14:26

      بله دوست عزیز، از خطوط 3000 و 50004 می‌تونین ارسال پیامک لینکدار داشته باشید
      لینک لوکیشن هم می‌تونین بفرستید
      بهتره که پنل تجاری داشته باشید که هم دسترسی کاملی داره به همه قسمت‌ها و هم کمترین تعرفه ارسال پیامکو داره

  • محمد ایزدپناه

    27 آبان 1400، 16:35

    من از شما پنل دارم و قصد دارم به نمایندگی ارتقاء بدم، اگر به مشتری هام پنل بفروشم همین بانک شمارو در اختیار کاربرام قرار میدید و این که پشتیبانی کاربرانم با خودم هستش

    • زهره تاجیک

      24 دی 1402، 12:50

      درود بر شما،
      ببینید تو پنل نمایندگی از قسمت بسته‌ها و تعرفه‌ها می‌تونید مشخص کنید که چه امکاناتی رو در بسته‌هاتون قرار بدید و مشتریان با پرداخت چه مبلغی بتونن اون بسته رو بخرن.
      پشتیبانی کاربران با خودتونه اگر به مشکلی برخوردید که نتونستید حل کنید میتونید تیکت بفرستید.

  • هادی درخشان

    26 آبان 1400، 19:32

    با سلام من برای ارسال انبوه به سراسر ایران قصد تهیه سرویس شما رو دارم میخواستم بدونم که ایا شما بانک شماره دارید؟
    شرایطش چجوریه ؟
    هزینه بانک شماره جداست ؟هزینه ارسال هر پیامک چجوریه؟

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:27

      درود بر شما،
      بله ما یک بانک شماره بسیار خوب و کامل داریم که لازم نیست بابتش هزینه جداگانه پرداخت کنید.
      هزینه ارسال هر پیامک به خیلی چیزها مثل چند بخشی بودن پیامک، نوع اپراتور و … بستگی داره.

  • سپیده اخوان

    26 آبان 1400، 08:40

    سلام خسته نباشین در استان فارس شهر نیریز قصد تبلیغات رو داریم و نقشه این شهر و میخوایم داشته باشیم و استفاده کنیم
    آیا نقشه این شهر موجوده؟ آیا نقشه ها هم آپدیت میشن؟

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:29

      درود بر شما،
      خیر متاسفانه امکان ارسال از روی نقشه برای شهرهای بزرگ ایران فعاله! شهرهای کوچک باید از روش ارسال کدپستی یا دکل مخابراتی ایرانسل یا پیامک زنده استفاده کنند.

  • قربان زاده

    25 آبان 1400، 22:17

    سلام من ميخوام پنلي داشته باشم كه قابليتو داشته باشه كه درصورتى كسي عدد ١ رو برام ارسال كرد لينك پيج اينستاگرامم براشون ارسال بشه ايا اين امكان رو شما رويه پنل هاتون داريد؟

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:30

      درود بر شما،
      بله دوست عزیز، شما میتونید از ماژول کدخوان استفاده کنید.

  • رمضان زارع

    24 آبان 1400، 15:05

    ممنون از بانک شماره های خوبتون واقعا عالی و پربازده بودند فقط یک سوال ایا شما بانک شماره هم میفروشید؟
    یعنی اگر بخوایم به این بانک شماره به طور مستقیم دسترسی داشته باشیم شما در اختیارمون قرار میدید؟مجدد از ارسال پیامک بسیار خوبتون ممنونیم.

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 16:01

      خیر دوست عزیز، فروش بانک شماره در حوزۀ کاری ملی پیامک نیست

  • فریبا نصرتی

    24 آبان 1400، 11:16

    سلام ممنون از مقاله هاتون من میخواستم بدونم بعد از خریداری پنل آموزشی هست که در اختیار ما قرار بگیره ایا اموزش به صورت حضوری هم دارید و ایا این مورد هزینه دارد و هزینه ها به چه صورت است لازم هست اموزش به مجموعه ی ما داده بشه
    ممنون

  • یاسین قبرسی

    19 آبان 1400، 19:15

    سلام من میخوام برای کار خودم که تاسیساتی هستش تبلیغات انجام بدم میخواستم بدونم شرایط ارسال پیامک چجوریه؟شما متن اماده برای کار ما دارید؟همکاراتون چه ساعاتی تبلیغات رو انجام میدن؟ایا برای شهر ما (کازرون) هم اینکار و انجام میدین؟شماره هاشو دارید ینی؟هزینه هاتون به چه شکل هستش؟

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:33

      درود بر شما،
      ما متن آماده داریم اما بهتره خودتون با توجه به مشتری هدفتون یک متن بنویسید. چون شما بهتر از هر کسی مشتری هدفتون رو میشناسید.
      همکاران ما کمکتون میکنن اما براتون کار ارسال پیامک رو انجام نمیدن و خودتونب اید یاد بگیرد با پنل کار کنید. یک عالمه آموزش هم تو کانال آپارات و هم در وبلاگ هست که حتما برید سراغشون.
      در کل سوالاتتون خیلی کلیه، بنابراین اول دوره جامع اس ام اس مارکتینگ رو بخونید، یه مقدار شفاف تر شد سوالات جزئی تر داشتید، در خدمت هستیم.

  • علیرضا فراست

    18 آبان 1400، 09:24

    با سلام و عرض ادب مقالات کامل و جامع بود فقط سوالی که وجود داره قسمت احراز هویت در سامانه شما به چه شکل است؟
    در سامانه قبلی میبایست فیلمی از تمام زوایای صورت گرفته میشد و ارسال میشد که خیلی سخت و زشت بود.

    • نیلوفر اکبریان

      18 آبان 1400، 14:06

      دوست عزیز به عنوان شخص حقیقی باید عکس سلفی با کارت ملی یا شناسنامه داشته باشید
      لینک مدارک رو که براتون گذاشتم، مطالعه کنید لطفاً

      • فرید احمدی

        19 آبان 1400، 16:37

        ما قصد داریم پنل به اسم شرکت بشه ولی توی سامانه جایی رو نمیبینیم که کد اقتصادی یا اسم شرکت رو وارد کنیم برای این مورد باید کار خاصی انجام بدیم.

  • شرفی

    17 آبان 1400، 09:58

    سلام ممنون از مقاله جذابتون من از شما پنل پیامکی دارم اما برای وب سرویس ازش استفاده میکنم الان بخوام به این بانک شماره ها دسترسی داشته باشم و تبلیغات انجام بدم در همین پنل وجود داره یا خیر باید کاری انجام بدم تا فعال بشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 12:37

      دوست عزیز بانک شماره‌ها روی همه پنل‌ها در دسترس کاربران قرار داره اما اگر می‌خواین پنلتون رو ارتقا بدین، با 02163404 تماس بگیرین و با تیم فروش صحبت کنید

  • یزدانی

    17 آبان 1400، 09:47

    سلام لطفا مدارک مورد نیاز برای خرید پنل را بفرمایید و بفرمایید امکانش هست چون ما شرکت هستیم قبل از خرید و پرداخت به صورت انلاین پیش فاکتور داشته باشیم و اونو در اختیار بخش حسابداری قرار دهیم پرداخت شود بابت این مورد راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 13:39

      دوست عزیز برای دریافت پیش فاکتور با 02163404 تماس بگیریدو در مورد مدارک :
      مدارک مورد نیاز برای افراد حقوقی
      اسکن یا تصویر کارت ملی مدیرعامل
      تصویر آخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)

      مدارک مورد نیاز برای سازمان ها و ارگان های دولتی
      نامه معرفی‌ نماینده‌ای که جهت استفاده از پنل مشخص می‌شود.
      مدرک مربوط به سازمان مربوطه

  • پیمان مولایی

    17 آبان 1400، 08:52

    روزبخیر برای فعال سازی پنل حتما باید کارت ملی داشته باشم؟میتونم از سایر کارت های شناسایی مثل گواهینامه یا شناسنامه ارسال کنیم؟ بنده کارت ملیم گم کردن و هنوز المثنی هم برام ارسال نشده.
    تشکر

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 15:56

      بله دوست عزیز، هدف از این عکس احراز هویته و میتونین از شناسنامه و گواهینامه هم استفاده کنید

  • حسن پورصادقی

    12 آبان 1400، 17:47

    سلام وقتتون بخیر بنده یک اپلیکیشنی طراحی کردم برای پزشکان که توش ثبت نام میکنن و تخصص خودشون رو ثبت میکنن و طبق همون تخصص بیمار ها ازشون وقت میگیرن. برای شروع کار میخوام به برخی از تخصص ها ارسال پیامک انجام بدم آیا شما بانک شماره پزشکان رو دارید؟

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:34

      درود بر شما،
      بله ما بانک شماره پزشکان و دندانپزشکان رو داخل پنل داریم.

  • زمان وزیری

    11 آبان 1400، 16:05

    سلام برای ارسال پیامک های لحظه ای در استان فارس چه پیشنهادی دارید؟
    دفتر مرکزی در شهر ممسنی هستش و تورهای تبلیغاتی در کل این استان میخوایم داشته باشیم
    همچنین در خصوص بهترین زمان ارسال هم توضیح دهید
    سپاس

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:35

      درود بر شما،
      ارسال پیامک زنده برای این کار طراحی شده.
      بهترین زمان اسرال بستگی به نوع کسب‌وکارتون داره. اما در کل ساعت 5 تا 7 عصر برای کسب‌وکارهایی که حالت تفریحی دارن توصیه میشه.

  • روابط عمومی حافظیه

    11 آبان 1400، 12:49

    دوست عزیز اگر ما بخواهیم به هنگام ورود به حافظیه مزار حافظ عزیز یک ارسال پیامک برای مراقبت در نگهداری حافظیه ارسال صورت بگیره که رعایت بهداشت و نظافت در این مکان صورت گیرد و یابرای دریافت پیشنهاد و انتقاد به چه ترتیبی باید عمل کنیم؟

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:36

      درود بر شما،
      افتخار ماست که یک نقشی در حفاظت از حافظیه عزیزمون داشته باشیم.
      شما میتونید از ارسال پیامک زنده استفاده کنید.

  • سلطانی

    11 آبان 1400، 12:23

    سلام وقتتون بخیر من دیروز میخواستم روی پنل شما ثبت نام کنن اما نام و نام خانوادگی از ما میخواست برای ثبت نام ما یک شرکت هستیم و خب میخواهیم به صورت حقوقی ثبت ناممون انجام بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • نیلوفر اکبریان

      11 آبان 1400، 15:42

      بله دوست عزیز هم می‌تونین با 02163404 تماس بگیرین و با تیم فروش صحبت کنید تا راهنمایی‌تون کنند
      به عنوان شخص حقوقی باید مدارکی ارائه بدین که در قسمت مدارک و از لینکی که براتون گذاشتم، می‌تونید مطالعه کنید

  • حجت سبحانی

    11 آبان 1400، 10:07

    سلام وقت بخیر
    من می خوام حدودا یک میلیون پیامک تبلیغاتی ارسال کنم شماره ها رو خودم دارم داخل فایل اکسل هست می خواستم بدونم محدودیت در تعداد ارسال وجود دارد میشه همزمان برای این تعداد پیامک ارسال کرد

    • زهره تاجیک

      23 اسفند 1402، 11:52

      درود بر شما،
      مشکلی نیست، اما بهتره به صورت تدریجی پیامک‌ها رو بفرستید.

  • جلیلی

    10 آبان 1400، 20:29

    سلام ایا این پیامپ رو برای شهر شیراز ندارید؟
    شیراز هم از شهر های بزرگ هستش کاش قابلیتش رو داشته باشید چون خیلی مشتاق بودم تهیه بکنم سرویس شما رو
    ممنون میشم به سوال من پاسخ بدید

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:39

      درود بر شما.
      بله قابلیت پیامپ در شیراز قابل استفاده است.

  • علوي

    07 آبان 1400، 13:56

    سلام وقتتون بخير
    من قصد خريد پنلتون را دارم ميخواستم ببينم روي پنل هاي شما خط اختصاصي به صورت رايگان داده ميشه يا علاوه بر خريد پنل ما بايد خط هم خريداري كنيم؟

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:40

      درود بر شما،
      شما پنل پایه تا شرکتی رو که خریداری کنید یک خط اختصاصی رایگان و با خرید پنل تجاری و نمایندگی دو تا خط اختصاصی بهتون هدیه میشه.

  • طاها یاسری

    05 آبان 1400، 19:31

    سلام ایا برای هتل ها بسته خاصی دارید؟
    برای تبلیغات هتل کدوم بسته باید تهیه بشه؟
    و اینکه من میخوام قبل از تعطیلات برای شهر های تهران و کرج تبلیغاتم رو انجام بدم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:41

      درود بر شما،
      برای هتل بسته خاصی نیست اما من فکر می کنم برای انجام پیامک تبلیغاتی موثر برای هتل باید یک پنل شرکتی خریداری کنید که بتونید از قابلیت‌های مختلف استفاده کنید.

  • حمیده حسینی

    05 آبان 1400، 18:12

    سلام روزتون بخیر من فروشگاه زنجیره ایی توی کل استان فارس دارم و میخوام به کارمندان دولتی ارسال پیامک داشته باشم آیا همچین بانک شماره ایی وجود داره؟

  • سیدرضا کبیر

    05 آبان 1400، 09:03

    سلام و خسته نباشید ممنون از مقاله های خوبتون
    خیلی جامع و کامل بود
    راجب خطوط جدید سامانتل هم اگر مقاله ای تهیه شده لینکشو در اختیار بنده قرار بدید تا راجب این خط بیشتر مطالعه کنم ممنون

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:42

      درود بر شما،
      بفرمایید مطلب اپراتور 9999 خدمات شما.

  • بهار شیرازی

    04 آبان 1400، 17:47

    من برای محصولات سنتی شهر شیراز یک صفحه اینستاگرام دام و محصولات خودم را به فروش میرسونم ایا برای فروش بیشتر میتونم لینک اینستاگرام خودمو در متن پیامک قراردهم؟

    • زهره تاجیک

      23 دی 1402، 15:42

      درود بر شما دوست عزیز،
      بله با همین خطی که روی پنل بهتون هدیه میشه میتونید لینک ارسال کنید.

  • عباس ابراهیمی

    04 آبان 1400، 17:47

    سلام برای فروش سیمکارت در شهر شیراز در استان فارس، مجوز نیاز دارد یا خیر؟
    همچنین شرایط ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه مخابرات را توضیح دهید.
    سپاس

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید