30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
اپراتور 9999 چیست؟ + شرایط دریافت خط 9999

اپراتور 9999 چیست؟ + شرایط دریافت خط 9999

6

خطوط پیامکی چند سالی است که به شوالیه با اسب سفید کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند و توانسته‌اند نه تنها فروش آن‌ها را بیشتر کنند، بلکه مشتریان وفادار و قدیمی را برایشان نگه دارند. یکی از این خطوط پیامکی خط 9999 سامانتل است که توانسته شرایط بازاریابی پیامکی را برای کسب‌وکارها آسان کند. برای آشنایی با اپراتور سامانتل و نحوه دریافت خط 9999 با ما همراه باشید.

پیشنهاد می‌کنم قبل از شروع خواندن این مطلب، برای آشنایی با خطوط سامانتل و اپراتور 9999 ویدئوی «اپراتور خط 9999 چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ خطوط سامانتل چیست؟» را از کانال آپارات ملی پیامک تماشا کنید.

چرا باید از خط اپراتور 9999 استفاده کرد؟

حتما پیامک‌های تبلیغاتی زیادی به دستتان رسیده و می‌دانید که سرشماره‌ها، مختلف هستند. آن‌ها اغلب با 1000، 2000، 5000، 021، 9000 و 9999 شروع می‌شوند. قبل از اینکه به اپراتور 9999 بپردازیم بیایید ببینیم خطوط پیامکی به چند دسته تقسیم می‌شوند و کاربرد هر کدام چیست؟

  • خطوط تبلیغاتی: تمام سرشماره‌های پیامکی از ابتدا تبلیغاتی هستند با این تفاوت که خط 9999 و 9000 از ابتدا خدماتی هستند که در ادامه بیشتر به این مورد می‌پردازیم. از این خطوط برای پیام‌های تبلیغاتی، تخفیف، قرعه کشی، تبریک و هر آن‌چه تابه حال در پیام‌های دریافتی خود دیده‌اید، استفاده می‌شود. اما یک مشکل بزرگ دارند و آن «لیست سیاه مخابرات» است. لیست سیاه مخابرات در واقع افرادی هستند که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را روی سیم‌کارت خود مسدود کرده‌اند.
  • خطوط خدماتی: خطوط خدماتی، خط‌هایی هستند که صرفا برای اطلاع‌رسانی از آن‌ها استفاده می‌شود. مهم‌ترین نکته خطوط خدماتی این است که خیلی ریز و زیرپوستی می‌توانند از لیست سیاه مخابرات عبور کنند و راه ارتباطی شما با مشتریانتان باشند. البته یادتان باشد که از این خطوط نمی‌توانید تبلیغ کنید و باید خالصانه فقط به مشتریان اطلاع‌رسانی کنید و بگذارید آن‌ها با میل خودشان شما را دنبال کنند. صاحبان مشاغل با ارائه مدارک و طی فرآیندی می‌توانند خط تبلیغاتی خود را به خط خدماتی تبدیل کنند.

چند نفر در حال صحبت درباره خدماتی کردن خط 9999

ارسال پیامک‌های نیمه تبلیغاتی و ضروری با خط خدماتی

پیامک نیمه تبلیغاتی چیست؟ پیامک نیمه تبلیغاتی، اس‌ام‌اس‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را به لیست مشتری‌های خود و بانک شماره‌های خود اپراتور 9999 بفرستید. این پیامک‌ها متن کاملا تبلیغاتی دارند؛ درحالی که می‌توان آن‌ها را از خط خدماتی ارسال کرد.

از طرفی شما در هر صنف و حرفه‌ای که فعالیت می‌کنید، نیاز به ارسال پیامک و برقراری ارتباط موثر با مشتریان را دارید. این پیامک‌ها باید به دست همه مشتریان حتی کسانی که جزو بلک لیست مخابرات هستند هم ارسال شود. با استفاده از یک خط خدماتی 9999 می‌توانید این پیامک‌های ضروری را به‌سادگی به مشتریان ارسال کنید.

بانک شماره موبایل آپدیت سال 1402 اپراتور 9999

از ویژگی‌های منحصر به فردی که یک اپراتور پیامکی می‌تواند داشته باشد، ارائه بانک شماره موبایل به‌روز و آپدیت است که اپراتور 9999 این دغدغه را درک کرده و امکان استفاده از بانک شماره موبایل جدیدی را در اختیار مشترکین خود قرار داده است. اگر می‌خواهید به بانک شماره موبایل‌های منطقه‌ای، محله‌ای و کدپستی این اپراتور برای ارسال به لیست سیاه مخابرات دسترسی داشته باشید، بهترین انتخاب برای شما خرید خط 9999 است.

خط خدماتی بدون نیاز به سفته

تمام اپراتورهای پیامکی برای خدماتی کردن خطوط به سفته نیاز دارند. اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث می‌شود اپراتور 9999 به یکی از بهترین سرشماره‌های پیامکی تبدیل شود، امکان دریافت خط خدماتی بدون نیاز به سفته است. تمام اپراتورهای دیگر برای خدماتی کردن خطوط به سفته نیاز دارند.

فعال‌سازی خط خدماتی 9999 در یک ماه

شاید شما هم شنیده باشید که تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی فرآیندی زمان‌بر، طولانی و خسته‌کننده است. به طور مثال، فرآیند خدماتی کردن خطوط 1000، 2000 و غیره دو تا شش ماه زمان می‌برد. اما اپراتور 9999 این مشکل را هم برای کاربران حل کرده و در سه الی چهار هفته کاری خط خدماتی شما فعال و آماده استفاده می‌شود.

ثبت خط خدماتی برای افراد حقیقی

ثبت خط خدماتی برای افراد حقیقییکی دیگر از امتیازهای منحصر‌به‌فرد خط 9999، ارائه خطوط خدماتی نه فقط به اشخاص حقوقی؛ بلکه به اشخاص حقیقی هم است. اپراتورهای دیگر خدماتی کردن خط را فقط به شرکت‌های ثبت شده و سازمان‌ها اختصاص داده‌اند و کسب‌وکارهای کوچک را از این نعمت محروم کرده‌اند. درحالی‌که اپراتور 9999 به افراد حقوقی هم خط خدماتی ارائه می‌کند.

برای دریافت خطوط خدماتی اپراتور سامانتل به مجوز اینماد برای وب سایت یا جواز کسب نیاز دارید. پس اگر یک کسب‌وکار آنلاین یا کوچک هستید و دوست دارید با یک پنل پیامکی به مشتریان خود پیامک اطلاع‌رسانی بفرستید، می‌توانید با استفاده از خطوط خدماتی این اپراتور کار خود را شروع کنید.

ثبت خط خدماتی اختصاصی با مالکیت دائمی

اگر قبلا از سامانه پیامکی استفاده کرده باشید، می‌دانید که چیزی به نام خط خدماتی اشتراکی وجود دارد. اما خطوط اشتراکی مناسب برندسازی نیستند. یعنی اگر با خطوط پیامکی اشتراکی پیامک ارسال کنید، ممکن است مشتریان با شماره‌های مختلفی پیامک شما را دریافت کنند و یا از همان شمارهای که شما به آنان اس‌ام‌اس فرستاده‌اید، برندهای دیگر هم به آنان پیامک ارسال کنند.

بنابراین بهتر است از ابتدا یک خط اختصاصی برای خود داشته باشید. خط 9999 با شرایط ویژه و آسانی که برای دریافت خط خدماتی به وجود آورده، بهترین اپراتور موجود برای کسب‌وکارها و برندسازی آنان است.

تبریک تولد با خط خدماتی 9999

ارسال پیامک تبریک تولد یکی از آن راه‌هایی است که می‌تواند مشتریان را به شما وفادار نگه دارد. اما اگر برخی از مشتریان پیامک تبلیغاتی را روی سیم‌کارت‌های خود مسدود کرده باشند چه؟ با استفاده از خط خدماتی 9999 می‌توانید به این مشتریان هم پیام تیریک تولد یا پیامک‌های دیگری برای مناسبت‌های مختلف بفرستید.

امکان ارسال پیامک تبریک تولد با خط 9999 وجود دارد.ویژگی‌های خطوط 9999

اگر به دنبال آشنایی بیشتر با سرشماره 9999 سامانتل هستید، پیشنهاد می‌کنیم به لیست کوتاه زیر نگاهی بیاندازید و کمی بیشتر با ویژگی‌های این اپراتور آشنا شوید:

  • خدماتی بودن از لحظه فعالسازی خط
  • ارسال پیامک به بلک لیست از زمان ثبت خط
  • ارسال لینک در اس ام اس بدون ارائه مدارک
  • بدون نیاز به تمدید سالیانه
  • امکان دریافت پیامک
  • سرعت و کیفیت بالای ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال پیامک تبلیغاتی و تبریک تولد به مشتریان قدیمی
  •  امکان دریافت خط خدماتی برای افراد حقیقی (با داشتن اینماد یا جواز کسب)
  • دریافت خط خدماتی برای افراد حقوقی و سازمان‌های دولتی
  • استفاده از وبسرویس، API و افزونه‌های پیامکی
  • بازگشت هزینه پیامک‌های نرسیده

شرایط دریافت خط خدماتی از اپراتور 9999

حالا که یک آشنایی مختصری با اپراتور 9999 پیدا کردیم باید وارد فاز جدی‌تری شویم و بتوانیم با هم این وصلت را سر بدهیم. اما چگونه؟

برای خرید خط 9999 و ارسال پیامک با آن، لازم است اول از شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل اس ام اس مثل ملی پیامک یک پنل بخرید. حتی اگر موفق شوید یک خط پیامکی بخرید باز هم بدون سامانه پیامکی نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

خرید خط 9999 از پنل کاربری

پس از اینکه پنل پیامکی را خریداری کردید، وارد پنل کاربری خود شوید و از منوی تنظیمات، گزینه «سفارش خط» را انتخاب کنید. سپس از این قسمت می‌توانید روی «سفارش شماره» کلیک کنید. حالا یک صفحه pop-up برایتان باز می‌شود که از اینجا می‌توانید شماره 9999 را سفارش دهید. پس از حدود 24 الی 48 ساعت، خط شما ثبت می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

سفارش خط 9999 از سامانه ملی پیامک

خرید خط 9999 از صفحه خطوط اختصاصی

با ورود به صفحه خطوط اختصاصی ملی پیامک هم می‌توانید خط 9999 را خریداری کنید. در این صفحه به قسمت «خطوط اختصاصی اپراتور 9999 (سامانتل)» بیایید و روی «خرید خط 9999» کلید کنید. از اینجا وارد صفحه جدیدی می‌شوید، در این صفحه با وارد کردن شماره موبایل و کلیک روی دکمه پرداخت، می‌توانید خط مورد نظر را تهیه کنید.

خرید خط سامانتل از صفحه خطوط اختصاصی

مدارک مورد نیاز اشخاص حقیقی خطوط 9999

  • تصویر مدرک کسب و کار یا اینماد به نام متقاضی
  • پشت و روی کارت ملی و شناسنامه
  • تکمیل فرم درخواست خدماتی به همراه امضا و اثر انگشت متقاضی
  • تصویر گواهی امضا متقاضی
  • تکمیل تعهدنامه با امضا و اثر انگشت متقاضی

اگر کارت ملی شما قدیمی است، می‌توانید رسید درخواست کارت ملی را ارسال کنید. برای دیدن نمونه فرم‌ها به صفحه خطوط خدماتی مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی خطوط 9999

  • تکمیل فرم درخواست خدماتی به همراه مهر و امضا صاحب امضا
  • تکمیل تعهدنامه در سربرگ شرکت با مهر و امضا صاحب امضا
  • گواهی امضا متقاضی
  • تصویر روزنامه رسمی
  • تصویر آگهی تاسیس
  • پشت و روی کارت ملی و شناسنامه متقاضی
  • تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر صفحه توضیحات

معایب خط 9999

درست مانند هر چیز دیگری در این جهان، اپراتور 9999 سامانتل هم کم و کاستی‌هایی دارد. یکی از معایب این اپراتور هزینه بالای ارسال پیامک است. به این صورت که هر پیامک با این سرشماره 2.8 پیامک حساب می‌شود. نکته منفی دیگری که درباره خطوط 9999 وجود دارد، غیرسفارشی و طولانی بودن شماره‌های آن است. یعنی شما نمی‌توانید یک خط رند و سفارشی از این اپراتور بخرید و این خطوط فقط ده رقمی هستند.

برای مسیر لذت‌بخش بازاریابی پیامکی آماده‌اید؟

بازاریابی پیامکی با خط 9999حالا که با هم اطلاعاتی درباره اپراتور جدید 9999 یاد گرفتیم، لازم است مسیر هیجان‌انگیز بازاریابی پیامکی خود را شروع کنید و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با مطالب دیگر، دست شما را در این مسیر بگیریم و نگذاریم تنهایی در این دنیا پا بگذارید.

اگر به اطلاعات بیشتر احتیاج دارید یا سوالاتی در ذهنتان می‌چرخد، کافی است با شماره‌گیری 02163404، با همکاران ما در بخش پشتیبانی صحبت کنید. اگر هم مطلب دیگری بلدید که ما در این مقاله از قلم انداخته‌ایم، برایمان کامنت بگذارید تا با هم صحبت کنیم و بیشتر از هم یاد بگیریم.

سوالات متداول

قیمت یک خط 9999 از اپراتور سامانتل چقدر است؟

در حال حاضر (سال 1402) قیمت یک خط ده رقمی 9999 معادل 500 هزار تومان است. اما برای مشاهده قیمت‌ خطوط بهتر است به صفحه خطوط اختصاصی مراجعه کنید.

برای استفاده از خط 9999 کدام پنل را باید خرید؟

فرقی نمی‌کند شما کدام پنل را خریداری می‌کنید. به هر حال می‌توانید از خط 9999 از اپراتور سامانتل استفاده کنید. اما پیشنهاد می‌کنیم برای شروع کار یک پنل اقتصادی بخرید. برای دیدن قیمت پنل‌ها به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید.

آیا می‌توان با خط 9999 سامانتل پیامک انبوه تبلیغاتی فرستاد؟

بله! شما با استفاده از خطوط سامانتل می‌توانید پیامک انبوه تبلیغاتی هم ارسال کنید.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • محمد فارسی

    12 بهمن 1402، 08:40

    سلام میشه دقیقا بفرمایید خرید خط خدماتی 9999 از زمان ارسال مدارک چقدر زمان میبره؟ 2 روز یا 1 ماه؟

    • سمیه جابری

      12 بهمن 1402، 12:01

      سلام وقت شما به خیر
      حدود 1 تا 2 ماه طول میکشه فرایندش

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید