30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
با یک اس ام اس داروی موردنظرتان را پیدا کنید!

با یک اس ام اس داروی موردنظرتان را پیدا کنید!

87

بیشتر ما استفاده از پنل پیامک در مشاغل مختلف را صرفاً با دریافت پیامک تبریک تولد یا ارسال کدهای تخفیف  می‌شناسیم. اما تصور کنید گروه شغلی مهمی مانند داروخانه‌ با گرفتن شماره تماس، اطلاعاتتان را وارد باشگاه مشتریان خودش کند، یعنی با استفاده از پنل اس ام اس در داروخانه علاوه‌بر موارد بالا نیازهای دارویی شما را نیز تأمین کند.

مثلاً بعد از آن دیگر نگران تمام شدن داروهای پدر یا مادرتان نیستید، چون داروخانه‌ از همین طریق در جریان تامین داروهای شماست و درست چند روز پایان دوره مصرف، با این متن روی موبایل خود مواجه می‌شوید:

همراه گرامی، زمان دوره‌ای مصرف داروی شما رو به پایان است. می‌توانید با مراجعه به داروخانه ما نسبت به تهیه آن اقدام کنید. با آرزوی سلامتی

این مورد تنها یکی از کاربردهای پنل اس ام اس در داروخانه‌ هاست. البته تمام کسب‌وکارها می‌توانند از پنل پیامکی استفاده کنند، اما صنعت داروسازی و مراکز درمانی با استفاده از پنل پیامکی می‌توانند تغییرات بزرگی در خدمات خود ایجاد کنند که در ادامه باهم بیشتر بررسی می‌کنیم.

پنل پیامکی چیست؟

بیایید قبل از آشنایی با کاربردهای پنل اس ام اس در داروخانه با پنل ارسال پیامک یا همان سامانه آشنا شویم.

پنل پیامکی یک نرم‌ افزار آنلاین است که به کمک آن می‌توانید ارسال پیامک انبوه یا تکی داشته باشید. اگر به ارسال پیامک به‌ عنوان روشی برای تبلیغات و گسترش کسب‌وکار خود نگاه کنید، نمی‌توانید آن را در حجم وسیع مثلاً ارسال هزار اس ام اس با موبایل خود انجام دهید، بلکه به یک پنل ارسال پیامک نیاز دارید که بتوانید با برنامه‌ریزی اقدام به ارسال اس ام اس کنید.

اما این پنل چه مزایا، استفاده‌ها و کاربردهایی دارد؟

کاربرد پنل اس ام اس در داروخانه‌ ها

پنل پیامکی در داروخانه‌ می‌تواند برای افزایش فروش و البته حفظ ارتباط با مراجعه کننده استفاده شود.

در جایگاه مدیر داروخانه کافیست کمی خلاق باشید تا بتوانید از پنل پیامکی برای خدمت به بیماران و البته افزایش میزان فروشتان استفاده کنید. اما چطور؟

به‌ طور کلی استفاده از پنل اس ام اس در داروخانه‌ را می‌توان به دو نوع تقسیم کرد:

  • استفاده از پنل اس ام اس در جذب مشتریان جدید
  • استفاده از پنل اس ام اس در حفظ مشتریان

پنل اس ام اس و جذب مشتریان جدید

جذب مشتریان جدیداگر با پنل اس ام اس در داروخانه دنبال افزایش صعودی فروش خود هستید، نباید از جذب مشتریان جدید غافل شوید. این می‌تواند بهترین انتخاب برای اولین افزایش فروش پس از راه‌اندازی داروخانه باشد.

مثلاً شرایطی را در نظر بگیرید که هنوز کسی داروخانه تازه تأسیس شما را در این منطقه نمی‌شناسد و اطرافتان هم درمانگاه یا بیمارستانی نیست. حالا کافیست با اطلاع‌رسانی جامع و کم‌هزینه حضور خود را به آن‌ها اطلاع دهید.

احتمالاً در ابتدای کار هنوز بودجۀ زیادی برای تبلیغات ندارید. پس توصیه می‌کنم یک پنل پیامکی تهیه کرده و حضورتان در آن منطقه را به اطلاع اهالی برسانید.

داروخانه و حفظ مشتریان قدیمی

پس از راه‌اندازی داروخانه و جذب مشتریان جدید، نیاز دارید تا رابطه خود را با آن‌ها حفظ کنید. اگر بتوانید به‌خوبی اعتماد آنها را جلب کنید، می‌توانید مطمئن شوید که آ‌نها به‌صورت دائمی از خدمات شما استفاده خواهند کرد.

یکی از روش‌های حفظ ارتباط با مشتریان، ارسال پیامک برای مشتریان قدیمی است. می‌توانید از طریق باشگاه مشتریان ارسال پیامک تبریک تولد، سررسید یادآوری خرید داروهای خاص برای برخی بیماری‌ها، اطلاع‌رسانی تامین داروهای کمیاب و ... داشته باشید. اما برای این دو مورد مهم از کدام ابزارهای پنل می‌توانید استفاده کنید؟

گرفتن تیک آبی اینستاگرام با سه قدم ساده (Verified Badge)حتما بخوانید: گرفتن تیک آبی اینستاگرام با سه قدم ساده (Verified Badge)

ابزارهای پنل پیامکی برای داروخانه ها

اما پنل اس ام اس در داروخانه از کدام ابزار پیامکی می‌تواند برای تبلیغاتش استفاده کنید؟

در ادامه می‌خواهیم به این سوال مهم که هدف اصلی مقاله است، بپردازیم!

پیامک انبوه هدفمند برای داروخانه

پنل اس ام اس در داروخانهفرض کنید داروخانه‌ای در تهران می‌خواهد در منطقه‌ای خاص تبلیغات مطمئن و پربازده داشته باشد. برای این نوع تبلیغ، بعد از تهیه پنل می‌تواند وارد ابزاری به نام پیامپ (ارسال از روی نقشه) شود و منطقه مورد نظرش را انتخاب کند. البته این ابزار فعلاً برای 17 کلانشهر ایران فعال است.

بعد از انتخاب منطقه می‌تواند پیام تبلیغاتی‌اش را به تفکیک برای بانک شماره همراه اول یا ایرانسل ارسال کند.

البته برای شهرهای کوچک، ابزار دیگری برای ارسال منطقه‌ای تعریف شده است. برای این شهرستان‌ها می‌توانید از ارسال بر حسب کدپستی استفاده کنید. با این روش کد ستی منطقه‌ای که می‌خواهید را به سامانه داده تا تعداد شماره‌هایی که در آنجا ثبت شده‌ به شما نشان داده شود. حالا نوبت شماست که به هر تعداد از آن‌ها پیامک ارسال کنید.

ابزار ارسال زماندار

ابزار ارسال زمان‌دار می‌تواند برای ارسال پیامک در زمان خاص استفاده می‌شود، یعنی دقیقاً همان چیزی که می‌تواند بیماران زیادی را راضی نگه دارد!

توصیه می‌کنیم برای داروخانه خود یک دسته‌بندی از مراجع کنندگان داشته باشید و نیاز دارویی آن‌ها را همراه با اطلاعاتشان ثبت کنید تا بتوانید در زمان سررسید داروهای خاص، برای آن‌ها پیامک یادآوری بفرستید.

چند پیشنهاد مهم!

البته این که چگونه از پنل اس ام اس در داروخانه خود استفاده کنید، کاملاً بستگی به خلاقیت شما دارد. ما هم در ادامه چند نمونه از این کاربردهای مهم را برایتان آوردیم!

داروهای خاص

اطلاع‌رسانی داروهای خاصحتماً در جریانید که تعداد زیادی از داروها برای بیماران خاص است و بسیاری دیگر در بازار به این راحتی پیدا نمی‌شود. اطلاع‌رسانی تامین این داروها که مشتریان ویژه‌ای دارند و مورداستفاده عموم مردم نیستند را می‌توانید  از طریق پنل پیامکی انجام دهید. البته برای این مورد باید به اول مقاله یعنی دسته‌بندی مراجعه کنندگان در باشگاه مشتریان برگردید تا بدانید هر بیمار شما به کدام دارو نیاز دارد.

به عنوان مثال داروی بیماری‌هایی مانند سرطان، اِم اِس، افسردگی‌های شدید و اختلالات روانی که در همه مراکز دارویی پیدا نمی‌شود را می‌توانید بعد از تامین برای بیمارانتان ارسال کنید.

تبلیغ در مشاغل مرتبط

مشاغل و اصنافی که با نظام دارویی در ارتباط هستند، می‌توانند مخاطب عمدۀ داروخانه شما باشند. به عنوان مثال پزشکان، شرکت‌های پخش دارو، آزمایشگاه‌ها، فروشندگان تجهیزات آزمایشگاهی، صنف خدمات پزشکی، خدمات زیبایی و بهداشت، انجمن علوم آزمایشگاهی، جراحان، پزشکان به تفکیک تخصص می‌تواند مشتریان خاص شما باشند.

برای تبلیغ در این گروه‌های شغلی می‌توانید از پنل اس ام اس در داروخانه استفاده کنید و وارد بانک شماره مشاغل شوید تا پیامتان را به دست افراد موردنظر برسانید.

آموزش مصرف داروها

ارسال پیامک آموزشی برای مصرف انواع دارو کمک خوبی برای ارتباط و تعامل با مراجعه کنندگان است. برای این روش کاربردی، توصیه می‌کنم با گرفتن شماره موبایل بیمار، شیوه مصرف داروها را برایش پیامک کنید.

خلاقیت شما می‌تواند شامل استفاده از ابزار پاسخ‌دهی خودکار هم شود. به طور مثال مشتری با ارسال هر کد مشخص، نحوه مصرف نوع خاصی از دارو را دریافت کند.

اطلاع رسانی به هنگام موجود شدن دارو

پنل اس ام اس در داروخانهداروخانه می‌تواند با دریافت شماره تماس بیمار، در وقت موجود شدن داروی مورد نیاز اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهد.

این روش به‌خصوص برای داروهای ویژه که کمتر در دسترس عموم قرار می‌گیرند مناسب است و از دستیابی دلالان به آن‌ها جلوگیری می‌کند.

کد پستی استان کهگیلویه و بویراحمد ، راهنمای افزایش فروش پیامکی!حتما بخوانید: کد پستی استان کهگیلویه و بویراحمد ، راهنمای افزایش فروش پیامکی!

نظرسنجی

در آخر هم خوب است که در جریان رضایت بیماران خود قرار بگیرید و حتماً از کیفیت خدمات خود مطلع شوید.

برای نظرسنجی می‌توانید از ابزاری به همین نام استفاده کنید و به راحتی از طریق ارسال پیامک هم درباره نظر مراجعه کنندگان بیشتر بدانید و هم کیفیت خدمات و سرویس‌دهی داروخانه را بهبود ببخشید.

جمع‌بندی

داروخانه و مراکز دارویی نیز مانند سایر کسب‌وکارها می‌توانند از ابزار سامانه ملی پیامک استفاده خوبی ببرند. الان هم بسیاری از داروخانه‌ها از پنل اس ام اس استفاده می‌کنند. باتوجه به رقابتی شدن تبلیغات داروخانه‌ها احتمالاً به زودی تمام داروخانه‌ها برای پیشرو شدن از این سامانه‌ها استفاده کنند.

برای تهیه سامانه ملی پیامک با امکانات متعدد برای مدیریت کسب‌وکار خود می‌توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید. همینطور پاسخگوی کامنت های شما خوانندگان عزیز هستیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
49دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مقدم

    18 بهمن 1400، 15:18

    سلام وقتتون بخیر مقاله تون خیلی کامل و خوب بود
    شرایطی دارید روی پنل شما که پیام ما به همه ی شماره هامون ارسل بشه ما میخوایم برای تبریک تولد و مناسبتها از پنل شما استفاده کنیم و ترجیح میدیم این پیامک به دست همه برسه
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  • روزبه

    06 دی 1400، 15:27

    جالب بود ممنون از مقاله های خوبتون.

  • اسمعیلی

    01 دی 1400، 15:50

    سلام وقتتون بخیر ما میتونیم سیستمی داشته باشیم که یه سری کد داریم بزاریم توی سیستم شما هرکس اون کدها رو فرستاد یه پاسخ معین براشون ارسال بشه و شماره هاشون هم برامون ذخیره بشه که بتونیم بعدا باهاشون تماس بگیریم.؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 10:46

      بله دوست عزیز
      قابلیت مدنظرتون برای پنل تعریف شده

  • کفاشیان

    01 دی 1400، 07:26

    سلام دوست عزیز
    از سامانه دیگه ای استفاده میکنیم و بخاطر نام های داروها مرتبا کلمات فیلتر میشه و پیامک ها به اختلال میخوره
    اگر وضعیت کلمات فیلتر شده و زمان رفع فیلتر آن را در ملی پیامک توضیح بدید ممنون میشم

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 10:13

      دوست عزیز متن پیامکتون رو برامون بنویسید تا به لحاظ کلمات فیلتر شده بررسی بشه
      در ضمن با ارائه مجوز مربوطه می‌تونین اس ام اس‌های شغل خودتون رو با کلمات مدنظر ارسال کنید

  • هادی پیری

    30 آذر 1400، 09:26

    سلام و درود
    ما یک سایت داریم که در زمینه ی فروش دارو هست و برای سایت درگاه پرداخت و اینماد هم دریافت کردیم علاوه براون مجوز های مربوط هم داریم می تونیم برای تبیغات از پنل پیامکی شما استفاده کنم راهنمایی بفرماییید

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 16:59

      درود بر شما
      بله میتونید برای ارسال پیامک از پنل اس ام اس استفاده کنید

  • سینا جباری

    29 آذر 1400، 13:21

    سلام خسته نباشین
    میتونیم از این خدمات برای داروخانهه ای انلاین که مجوز گرفتن هم استفاده کنیم یا حتما باید داروخانه فیزیکی باشه؟
    م با پروانه کسب یا کد پزشکی بهمون این پنل رو میدین ؟؟
    خیلی ممنونم از پاسخگوی های کامل و جامعی که دارین

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 17:06

      سلام وقت شما به خیر
      برای بررسی این موضوع باید بگید چه دارویی قرار هست به فروش برسونید.
      توصیه میکنم با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی شما رو راهنمایی کنن.

  • طاهریان

    28 آذر 1400، 17:18

    سلام پنل پیامکی رو با گوشی موبایل هم میتونیم استفاده کنیم؟؟
    چون تو قوانین زده بودید کارت ملی و سلفی میخواین با موبایل راحتتره

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 17:05

      سلام وقت شما به خیر
      بله پنل یک نرم افزار تحت وبه و میتونید با گوشی موبایل هم به راحتی ازش استفاده کنید.

  • محمد ابرازی

    27 آذر 1400، 17:07

    سلام من برای یک سرویس مشابه داروخانه نیاز به سیستم شما دارم
    من کارم لوازم یدکی خودرو هستش و میخوام زمانی که بعضی قطعات موجود شد پیامک بره برای کسانی که نیاز داشنتد این محصول رو
    از طریق سایت هم قراره این کار انجام بشه
    ایا سرویس شما میتونه کمکی به من کنه ؟

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 17:10

      سلام وقت شما به خیر
      بله میتونید از پنل برای این کار استفاده کنید و به روش های مختلف برای مشتری هاتون پیامک ارسال کنید

  • ادریس یارمحمدی

    26 آذر 1400، 16:22

    ارسال زماندار به چه صورت کار میکنه؟ من میخوام هر سه روز یکبار ارسال پیامک اطلاع رسانی به چندین شماره داشته باشم.

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:08

      دوست عزیز ارسال زماندار توسط خودتون روی پنل تنظیم میشه، می‌تونین ارسال روزانه، هفتگی و ماهانه داشته باشید

  • سالاری

    24 آذر 1400، 11:00

    ببخشید ما یه داروخونه داریم و میخوایم به بیمار هایی که موعد دارو هاشون هست که این دارو ها سهمیه ای هست اطلاع رسانی کنیم
    پیامک مون برای همه ارسال میشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:27

      بله دوست عزیز
      ارسال پیامک غیرتبلیغاتی به لیست سیاه مانعی نداره

  • فاطمه خسرویان

    24 آذر 1400، 09:02

    سلام خسته نباشین
    برای دریافت این پنل باید مدارک برای شخصی باشه که جواز کسب داره یا دکتر داروسازی که هست هم میتونه پنل پیامکی رو بگیره؟؟
    و فقط پیامک برای محیطی هست یا به کل تهران امکان ارسال داریم؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1400، 14:42

      دوست عزیز شما امکان ارسال پیامک به تمام شهرهای کشور رو دارید
      به عنوان دکتر داروساز شخص حقیقی هستید / مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی
      اسکن یا تصویر کارت ملی صاحب پنل
      تصویر سلفی احراز هویت اینترنتی
      درصورت عدم دسترسی به کارت ملی، میتوانید از گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا پاسپورت دارای تاریخ انقضا استفاده بفرمائید .
      مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد. (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی‌باشد.)

  • سعید کیاپور

    22 آذر 1400، 10:46

    سلام می خواستم بدون داروخانه ها می توانند با مجوزی که دارند خط خدماتی دریافت کنند ما شماره ثبت داریم ولی شناسه ی ملی و کد اقتصادی نداریم و می خواستم حتما پیامک ها به دست تمام مخاطب ها برسه ؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1400، 12:17

      دوست عزیز برای بررسی شرایطتون با 02163404 تماس بگیرین و با تیم فروش صحبت کنید تا برای ارسال مدارک راهنمایی‌تون کنند

  • بیمارستان نور

    21 آذر 1400، 10:48

    سلام
    ایا وب سرویس پنل پیامکی شما نرم افزار اچ ای اس برای بیمارستان ها را پشتیبانی میکند؟
    کدام پنل را یه صورت حقوقی ارائه میدهید که همان پنل را خریداری کنیم؟
    ممنون

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 17:14

      درود بر شما
      بله میتونید استفاده کنید
      همه شون به صورت حقوقی ارائه میشن ولی چون وب سرویس میخواید باید از پنل اقتصادی به بالا رو تهیه کنید

  • داروخانه جمالی

    21 آذر 1400، 10:01

    سلام داروخانه داریم ولی ثبت نشده هنوز
    برای ثبت و دریافت روزنامه رسمی هم شما میتونین راهنمایی کنین؟
    نیاز به خط خدماتی برای ارسال اطلاع رسانی ها و نکات بهداشتی به کاربران رو داریم

    • نیلوفر اکبریان

      21 آذر 1400، 13:57

      دوست عزیز ما در حوزه ثبت شرکت و دریافت روزنامه رسمی و موارد مشابه فعال نیستیم
      بعد از ثبت شرکت به عنوان شخص حقوقی مدارک زیر رو برای دریافت پنل باید ارائه بدین
      مدارک مورد نیاز برای افراد حقوقی
      اسکن یا تصویر کارت ملی مدیرعامل
      تصویر آخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)

      مدارک مورد نیاز برای سازمان ها و ارگان های دولتی
      نامه معرفی‌ نماینده‌ای که جهت استفاده از پنل مشخص می‌شود.
      مدرک مربوط به سازمان مربوطه

  • رحمت

    20 آذر 1400، 08:59

    سلام وقت بخیر ممنون از مقاله ی خوبتون می خواستم بدونم بانک شماره ی مربوط به برنامه نویس ها رو شما دارید که من بتونم براشون پیامک ارسال کنم ؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1400، 11:37

      خیر دوست عزیز، چنین بانک شماره‌ای در پنل تعریف شده

  • شیوا حسینی

    18 آذر 1400، 10:25

    سلام ممنون از مقاله مفیدتون
    من میخوام برای داروخانه ام از پنل اس ام اس استفاده کنم اگه بخوام لینک سایتم رو هم با پیامک بفرستم میشه؟ برای این ارسال لینک کار خاصی باید انجام بدم؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1400، 10:52

      دوست عزیز ارسال لینک فقط با خطوط 3000 و 50004 انجام میشه و نیازی نیست کار خاصی انجام بدید
      فقط موقع ارسال، خطوطی که با این دو پیش شماره هستند، انتخاب کنید

  • کدورتی

    17 آذر 1400، 09:33

    سلام ممنون از مقاله خوبتون ما قصد ارسال پیامک به مشتریان خودمون رو داریم شماره های مشتریانمون روی یک گوشی هستش میخواستم بدونم چجوری میتونم این مخاطبینم رو وارد پنل شما کنم و تبلیغات ارسال کنم؟

    • ایمان عمادی

      17 آذر 1400، 11:26

      درود بر شما
      برای انتقال شماره موبایل‌ها از گوشی موبایل به دفترچه تلفن پنل، پیشنهاد می‌کنم با بخش پشتیبانی ملی پیامک 02163404 تماس بگیرید تا روش انتقال رو به صورت کامل آموزش بدن!

  • اکبری

    16 آذر 1400، 15:38

    ببخشید شما اپ هم دارید؟ یعنی من نمیدونم این اپِ یا دستگاهه
    میشه راهنمایی کنید؟

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 17:18

      سلام وقت شما به خیر
      ما اپ نداریم
      چون پنل یک نرم افزار تحت وب هست و میتونید ازش استفاده کنید.

  • افشار

    14 آذر 1400، 12:19

    سلام روز بخیر خسته نباشید می خواستم ببینم برای من که تازه می خوام داروخانه ام رو تاسیس کنم این سیستم پیامکی بدرد می خوره یا نه ؟ اگه بشه از یک سرویس آنلاین برای اطلاع رسانی دارو ها استفاده کرد خیلی کار ما راحت می شه

    • نیلوفر اکبریان

      17 آذر 1400، 14:21

      بله دوست عزیز، می‌تونین برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی یا حتی ارسال لینک سایتتون از پنل استفاده کنید

  • کمک دارو

    14 آذر 1400، 10:31

    سلام
    اگر بخواهیم این پروژه(داروخانه انلاین کمک دارو) به کمک وب سرویس ملی پیامک پیاده سازی کنیم نیاز به چه مدارکی میباشد؟
    ممنون میشم مدارک مورد نیاز را به جهت تامین انها از سوی شرکت ارسال بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      20 آذر 1400، 15:12

      سلام دوست عزیز، مدارک مورد نیاز برای افراد حقوقی
      اسکن یا تصویر کارت ملی مدیرعامل
      تصویر آخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)
      برای اطلاعات بیشتر با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی در این مورد صحبت کنید

  • لیلا راحمی

    13 آذر 1400، 09:33

    سلام همزمان از یک پنل برای تبلیغات دو مجموعه میتوان استفاده کرد؟
    از لحاظ قانونی مشکلی ایجاد نمیکند؟قصد خدماتی کردن خط رو داریم و فقط یکی از مجموعه ها رسمی و ثبت شده میباشد
    لطفا در صورت عدم مغایرت، اعلام فرمایید.

  • سیف الهی

    13 آذر 1400، 09:18

    سلام ممنون از مقالهی خوبتون ما هم اتفاقا یک داروخانه داریم و خیلی برام جذاب بود این امکانی که توضیح دادید فقط اینکه با استفاده از این امکان پیام ما به دست همه حتی کسانی که تبلیغاتشون رو هم بسته اند ارسال میشه یا خیر به این دسته از افراد ارسال نمیشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 آذر 1400، 15:57

      اگر از خط تبلیغاتی استفاده کنید، پیامتون به دست لیست سیاه نمیرسه
      دوست عزیز پیامک تبلغاتی به لیست سیاه مخابرات نمیرسه و ارسال تبلیغات به این شماره‌ها بر خلاف قانونه

  • کریم دانایی

    12 آذر 1400، 15:55

    سلام و درود بر شما میخواستم بدونم که ایا برای لیست سیاه هم میشه پیامک رو ارسال کرد؟ ببینید من برای تبلیغ اصلا نیازی ندارمو میخوام برای نرم افزار حسابداریم بگیرم و برای کسایی که فاکتور پرداخت میکنند پیامک تایید فاکتور بره
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • عرفان یاسمی نژاد

    11 آذر 1400، 17:11

    البته میشه این کارم انجام داد که برای داروهای پرمصرف و کمیاب از امکان تحلیلگر استفاده کرد من خودم این مورد رو با سامانه شما پیاده سازی کردم و در صورتی که موجود نباشه دارو با مشتری تماس میگیرم و دارو های مشابه رو بهش پیشنهاد میدیم.

  • خسروی

    11 آذر 1400، 09:51

    سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم سامانه ی شما بانک شماره نیز در اختیار ما می زاره یا خیر و بابت این بانک شماره باید مبلغی رو پرداخت کنیم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 17:29

      سلام وقت شما به خیر
      بعد از خرید پنل، به کمک ماژول منطقه هدفمند میتونید به بانک شماره ها دسترسی داشته باشید.
      برای این کار نیازی به هزینه ای نیست و بانک شماره به صورت رایگان در اختیار دارندگان پنل قرار میگیره.

  • صبا فلاح

    07 آذر 1400، 09:35

    با عرض ادب
    اگر بخواهیم در منطقه مورد نظرمون ارسال پیامک انجام دهیم منظورم در همین منطقه ای هست که داروخانه در آن مستقر است ایا با خرید پنل این امکان برای ما قابل انجام هست؟
    ما در منطقه 8 خیابان جانبازان هستیم
    ممنون از شما.

    • سمیه جابری

      17 دی 1402، 17:51

      درود بر شما
      بله میتونید برای هر منطقه ای دوست داشتید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید
      برای این کار میتونید از ماژول های کد پستی همراه اول، کدپستی ایرانسل و پیامپ استفاده کنید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید