پنل اس ام اس و روش‌های تبلیغاتی ویژه آهن فروشان

پنل اس ام اس و روش‌های تبلیغاتی ویژه آهن فروشان

35

شاید وقتی صحبت از آهن فروشی می‌شود، بازاری بزرگ با افرادی خاص به ذهن برسند، که نیازی به تبلیغات و پنل اس ام اس آهن فروشی ندارند. بر خلاف تصور، آهن فروشی هم مانند هر شغل دیگری نیاز به جذب مخاطب جدید، حفظ مشتریان قدیمی، ارتباط با کاربران، بازاریابی پیامکی و ... دارد. کافیست در گوگل سایت مرکز آهن را جستجو و روش‌های تبلیغاتی و ارتباط با مشتریان را در سایت ببینید.

ما در این مطلب روش‌های تبلیغاتی و پنل اس ام اس ویژه آهن فروشان را توضیح می‌دهیم، تا در فضای رقابتی تبلیغات شما هم از رقیبان جا نمانید و فروش خوبی را داشته باشید.

روش‌های تبلیغاتی برای آهن فروشی

برای تبلیغات صنایع فولاد هم مانند سایر مشاغل راه‌های گوناگونی برای تبلیغات آنلاین و آفلاین وجود دارد، ما مهم‌ترین روش‌ها را می‌نویسیم تا بتوانید با استفاده از روش‌های کاربردی، کسب‌وکارتان را رونق بدهید و فروش بیشتری داشته باشید.

طراحی سایت برای آهن فروشیپنل اس ام اس آهن فروشی

یکی از راه‌های اساسی برای فروش آنلاین در هر کسب‌وکاری، سایت است. اگر سایت داشته باشید، می‌توانید محصولات‌ (ورق‌، تیرآهن، لوله، پروفیل، میلگرد و ... ) را معرفی و اطلاعات فنی و کاربردی هر محصول را بنویسید. اطلاعات مربوط به شرکت یا مغازه را (شماره تلفن و آدرس) در سایت قرار دهید. مطالب تخصصی مرتبط با کار و محصولات را برای مخاطبان بنویسید، تا بیشتر با کسب‌وکارتان آشنا شوند و با اطلاعات کامل خرید کنند.

تبلیغات در گوگل‌ادز

هر شخصی بخواهد از صنایع فولاد خرید کند، از قیمت ورق و ضایعات گرفته تا آدرس و شماره تلفن آهن فروشی، حتماً در گوگل سرچ می‌کند، پس گوگل مکانی هدفمند برای تبلیغات است.

گوگل‌ادز یکی از امکانات گوگل است، که با پرداخت پول برای سایت شما تبلیغات می‌کند. یعنی مثلاً وقتی عبارت قیمت آهن را در گوگل جستجو می‌کنیم، تعدادی از سایت‌ها در نتایج اول گوگل نمایش داده می‌شوند. حال اگر سایت مرکز آهن به گوگل پول بدهد، زمانی که کاربر عبارت قیمت آهن را جستجو کند، اولین صفحه‌ای که نمایش داده می‌شود، سایت مرکز آهن است. طبق تحقیقات انجام شده، مخاطبان روی پنج سایت اول گوگل کلیک می‌کنند، پس احتمال جذب مشتری و فروش بیشتر می‌شود.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی مختلف راهی بسیار مفید برای معرفی محصول هستند. هر محصول یا خدماتی که داشته باشید، می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام، آپارات، یوتیوب، پین‌ترست و ... استفاده کنید، البته در ایران اینستاگرام محبوب‌تر است و بیشتر مردم ساعات زیادی از شبانه‌روز را از اپلیکشن اینستاگرام استفاده می‌کنند.

تبلیغ آهن فروشی در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگراماینستاگرام یکی از اپلیکشن‌های رایگانی است، که در آن می‌توانید با معرفی درست محصول و خدمات، مشتریان بیشتری جذب کنید. مثلاً صفحه آهن آنلاین در اینستاگرام بسیار فعال است. آدرس سایت و شماره تلفن را برای کاربران نوشته، محصولات مختلف شرکت را معرفی، برای مشتریان ویدیوهای آموزشی، ویدیوهای تحلیلی تخصصی بازار فولاد، مقاله و پادکست تولید می‌کند. لینک سایت و شبکه‌های اجتماعی دیگر را در استوری صفحه می‌گذارد. قیمت روز صنایع فولادی (میلگرد، تیرآهن، ضایعات، پروفیل، لوله داربستی و ... ) را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. آهن آنلاین مخاطبان خود را شناخته و نیازهای آنان را به خوبی برطرف می‌کند.

صفحه آهن آنلاین با برگزاری مسابقه‌های مختلف برای کاربران، آن‌ها را تشویق به تبلیغ و بهتر دیده شدن صفحه خودش می‌کند. آهن آنلاین همچنین می‌تواند صفحه‌های هدف خود را که دنبال کننده بیشتری دارند، پیدا کرده و با پرداخت پول به آن‌ها، محصولاتش را تبلیغ کند.

پنل اس ام اس آهن فروشی

تا این قسمت در مورد روش‌های مختلف تبلیغاتی برای آهن فروشان صحبت کردیم، حالا استفاده از بازاریابی و تبلیغات پیامکی را برای جذب مشتری بیشتر، توضیح می‌دهیم.

فروش آهن ۱۲ دسته دوم (در حد نو، ضد زنگ خورده)
۰۹۳۶۲۴۸۵۳۲۴

استفاده از سامانه پیامکی برای آهن فروشان مزایای زیادی دارد و با استفاده از ماژول‌های مختلف می‌توانید تبلیغات گسترده و هدفمند انجام دهید.

با امکان بانک مشاغل و اصناف پیامک هدفمند بفرستید

پیامک بالا را در نظر بگیرید، فروش آهن ۱۲ برای هر مخاطبی مناسب نیست و باید به صورت هدفمند فرستاده شود. با استفاده از سامانه پیامکی، پیدا کردن مشتریان هدف سخت نیست. مثلاً پیامی مانند پیام بالا را در قسمت اس ام اس سامانه پیامکی، بنویسید، سپس از قسمت اصناف و مشاغل گروه آهن آلات،  تراشکاری، پرس کارارن و هر گروهی که مخاطب هدف است، را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب شماره‌ها پیامک برای مخاطبان زیادی ارسال می‌شود، از آنجایی که اس ام اس هدفمند ارسال شده، مشتریان جدیدی جذب می‌شوند. در ضمن، بانک مشاغل و اصناف سامانه ملی پیامک، مرتب به‌روزرسانی شده و شماره‌ها به تفکیک برای هر استان، مرتب می‌شوند.

 اطلاع رسانی بر اساس نقشه نیم فاصله اطلاع‌رسانی

یکی دیگر از امکانات پنل اس ام اس برای آهن فروشی این است، که می‌توانید بر اساس نقشه مناطق مختلف پیام ارسال کنید. مثلاً شرکتی هستید، که در منطقه میرداماد دفتر فروش افتتاح کردید. می‌توانید برای مخاطبان مناطق مختلف تهران پیام بفرستید و افتتاح دفتر فروش را اطلاع‌رسانی کنید. کافیست در پنل کاربری ملی پیامک، روی گزینه پیامپ کلیک کنید، نقشه شهر تهران به صورت پیش‌فرض فعال است، روی منطقه مورد نظر کلیک کرده، شماره‌ها به تفکیک همراه اول و ایرانسل نمایش داده می‌شود. برای هر اپراتوری که خواستید، پیامک ارسال کنید.

در سامانه ملی پیامک نقشه همهٔ شهرهای بزرگ ایران آپلود شده است. برای شهرهای کوچک که نقشه ندارند می‌توانید از ارسال پیام با کدپستی استفاده کنید.پنل اس ام اس آهن فروشی

محصولات را با ماژول ارسال انبوه به مشتریان معرفی کنید

با سامانه پیامکی می‌توانید اس ام اس را به صورت انبوه و برای کاربران زیادی ارسال کنید. کافیست در سامانه پیامکی وارد ماژول ارسال انبوه شوید و متن اس ام اس را نوشته، سپس همهٔ شماره‌هایی را که دارید، (فایل اکسل یا فایل متنی) وارد سامانه کرده و اس ام اس ارسال کنید.

با یک کلیک مشتری‌هایتان را در لاهیجان پیدا کنید !حتما بخوانید: با یک کلیک مشتری‌هایتان را در لاهیجان پیدا کنید !

مثلاً در قسمت اینستاگرام گفتیم که صفحه آهن آنلاین برای کاربران مسابقه برگزار می‌کند، آهن آنلاین می‌تواند پیامکی نوشته و همراه با لینک صفحه اینستاگرام برای مشتریان زیادی ارسال کند، تا هم فالوور بیشتر جذب کرده و هم فروش بیشتری داشته باشد.

ذخیره شماره مشتریان در دفترچه تلفن

فروشگاه آهن آلات گل آور

 انواع ورق های گالوانیزه،روغنی،سیاه،آجدار،اسیدشورورنگی

انواع طرح شیروانی کرکره،ذوزنقه،شادولاین وطرح سفال به رنگ وابعاد دلخواه موجود شد.

نمونه کارها را در لینک زیر ببینید.

https://b2n.ir/250845

ویژگی دیگری که پنل اس ام اس آهن فروشی دارد، امکان دفترچه تلفن است. قطعاً مشتریان آهن فروشان خاص و ثابت هستند، پس بهترین کار ذخیره کردن شماره است.

پنل پیامکی، امکان دفترچه تلفن را در اختیارتان قرار می‌دهد، تا شماره‌ها را ذخیره و دسته‌بندی کنید. مثلاً مخاطب اس ام اس بالا افراد خاصی هستند، که انواع ورق‌ها را خریداری می‌کنند. فروشگاه گل آور در قسمت ارسال پیام، متن را نوشته و از دفترچه تلفن گروه مخاطب هدف را انتخاب و برای‌شان پیامک ارسال کرده است. در نمونه پیامک بالا خیلی هوشمندانه لینک سایت هم نوشته شده، تا مشتری وارد سایت شود، نمونه کارها را ببیند و ترغیب به خرید شود. برای ارسال لینک در پیامک باید از خط 3000 یا 50004 استفاده کنید.

با مشتری ارتباط برقرار کنید

یکی از راه‌های ارتباط با مشتری تبریک اعیاد و تسلیت مناسبت‌های خاص است. با استفاده از شماره مشتریان که در دفترچه تلفن ذخیره کردید، می‌توانید خیلی راحت روز و ساعت را برای سامانه تنظیم کنید، تا برای مخاطب پیام تبریک یا تسلیت ارسال شود. فرستادن پیامک مناسبتی باعث ایجاد ارتباط موثر بین شما و مخاطبان می‌شود.

نکتهٔ آخر در مورد پنل اس ام اس آهن فروشی

در این مطلب راه‌های مختلف برای تبلیغات آهن فروشی در فضای آنلاین را گفتیم. استفاده مفید از سامانه پیامکی آهن فروشی را با استفاده از ماژول‌های مختلف نوشتیم، تا بهتر بتوانید مخاطب جدید جذب، مشتریان قبلی را حفظ و با ارسال هدفمند اس ام اس، فروش بیشتری داشته باشید.

همهٔ موارد گفته شده در مورد سامانه پیامکی را می‌توانید، از سامانه ملی پیامک با تعرفه مناسب خریداری کنید و با پشتیبانی حرفه‌ای نگران استفاده از سامانه نباشید، زیرا پشتیبانی ملی پیامک، همه روزه حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی سولات شماست.

اگر نیاز به مشاوره در زمینه سامانه پیامکی دارید، به مشاوران ملی پیامک با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سهیل سنگتراش

    15 بهمن 1399، 17:05

    ممنون از سایت خوبتون مثل همیشه مطالب عالی🙏

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید