30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات زودبازده با یک کلیک در ارومیه

تبلیغات زودبازده با یک کلیک در ارومیه

1

ارومیه یکی از قدیمی‌ترین و زیبا‌ترین شهر‌های ایران است که جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و البته بازارهای مرزی متعددی دارد، علاوه‌بر این نام این شهر بدون شک با دریاچه‌ی معروفش پیوند خورده است. ارومیه شهری مرزیست و بازارهای پررونقی دارد، پس کسب‌وکار شما برای یک شروع قوی باید از پنل اس‌ ام اس ارومیه کمک بگیرید تا اگر قصد دارید در این بازار و بین رقبا بدرخشید، ابزار ویژه‌ای برای تبلیغات داشته باشید.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟

حالا که تصمیم گرفته‌اید کسب و کارتان را با کمک پنل اس ام اس ارومیه توسعه دهید، بهتر است اول از همه با پنل پیامکی آشنا شوید.

 

سامانه پیامکی در واقع نرم‌ افزار آنلاینی است که پس از خرید و ثبت‌نام، تنها با اتصال اینترنت در هر جایی که هستید، قابلیت دسترسی به شما می‌دهد. پس دیگر لازم نیست برای تبلیغات حضوری و با هزینه‌های گزاف اقدام کنید. شما می‌توانید با یک کلیک تبلیغات خود را به سراسر ایران ارسال نمایید. اما این قابلیت‌ها را از کدام شرکت باید تهیه کرد؟

ملی پیامک، ابزار تبلیغات هدفمند

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟در بین سامانه‌های ارسال پیامک نام‌های بیشماری دیده می‌شود، اما پیشنهاد من به شما استفاده از سامانه‌ایست که در عین داشتن پشتیبانی همه‌روزه از بانک شماره‌های بیشماری هم برخوردار باشد.

با داشتن پشتیبانی آنلاین و تیکتی ملی پیامک در دو شیفت صبح و عصر دیگر هیچ نگرانی بابت مشکلات و سوالات برای مشتریان باقی نمی‌ماند، از طرف دیگر با دارا بودن بزرگ‌ترین بانک شماره کشوری در دسته‌بندی‌های مختلف نیاز هر کسب‌وکاری برای اجرای تبلیغات برطرف خواهد شد.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس ارومیه

شما با استفاده از بانک شماره‌های به‌روز همراه اول پنل اس ام اس ارومیه می‌توانید تبلیغاتی مطابق نیاز مشتریان برایشان ارسال کنید.

بانک شماره پنل ارومیه با 468022 سیمکارت اعتباری و 163833 شمارۀ دائمی برای ارسال پیامک انبوه توصیه می‌شود. از طرف دیگر پنل قابلیت ارسال بر حسب جنسیت هم دارد که در سال 1400 به‌روزرسانی شده و مختص شماره‌های ایرانسل است. 

سومین بانک شماره هم که برای ارسال پیامک انبوه به آن نیاز دارید، بانک اصناف و مشاغل ارومیه استا تا بر حسب نیازتان برای کسب‌وکارهای مرتبط با حوزۀ خودتان تبلیغات هدفمندی اجرا کنید.

ارسال پیامک هدفمند از روی نقشه

گوگل ابزاریست که امروزه مرجع همه کاربران شده است، مثلاً زمانی که دنبال آدرسی هستیم از ابزار نقشه گوگل استفاده می‌کنیم. حالا تصور کنید بتوانید محل ارسال تبلیغات خودتان را از روی نقشه‌ی گوگل انتخاب کنید! این ویژگی فوق‌العاده‌ایست که با ابزار پیامپ پنل اس ام اس ارومیه در ملی پیامک وجود دارد،فقط باید پس از ورود به پنل از نوار سبز رنگ بالا گزینه‌ی پیامپ را انتخاب کنید، پس از انتخاب هر منطقه از روی نقشه تعداد شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن منطقه را انتخاب کنید و با یک کلیک تبلیغات هدفمند را به همان منطقه ارسال کنید.

البته با ارسال پیامک منطقه‌ای می‌توانید به کد پستی کشوری هم پیامک ارسال کنید. برای این مورد پس از ورود به ناحیه کاربری و در قسمت منطقه هدفمند گزینۀ کدپستی شهر ارومیه را انتخاب کنید. تنها با داشتن ۵ رقم از کدپستی منطقه موردنظرتان را انتخاب کرده و تبلیغات منطقه‌ای ارسال کنید.

این تکنیک برای مشاغلی که تمایل دارند تبلیغات خود را به اهالی محله‌ خود یا مناطق مشخصی از شهر بفرستند، کاربردیست.

پیامپ اروپا

نگاهی به ارومیه

ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی است. در شمال غربی نقشه ایران شهرستان مرزی به نام ارومیه قرار دارد که با سلماس از شمال، نقده از جنوب، دریاچه ارومیه از شرق و ترکیه از غرب همسایه است. بر اساس آخرین سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر ارومیه ۷۳۶.۲۲۴ نفر بود و بر این اساس ارومیه دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقه شمال‌غرب ایران محسوب می‌شود.

پنل اس ام اس ارومیه دقیقا همان ابزاریست که با وجود نقش حیاتی این ناحیه،در جذب مشتری به کمک شما می‌آید تا هم برندسازی خود را گسترش دهید و هم به درآمد چند برابری برسید.

5 دلیل برای شروع استفاده از بازاریابی پیامکیحتما بخوانید: 5 دلیل برای شروع استفاده از بازاریابی پیامکی

جمع‌بندی

همانگونه که تا اینجا در کنار هم بررسی کردیم تبلیغات اصولی و پنل اس ام اس ارومیه باعث جذب مخاطبان، برندسازی و در نتیجه افزایش فروش شما خواهد شد، اما باید در مورد انتخاب تبلیغات درست و شرکت ارائه‌دهندۀ سامانه به خوبی تصمیم‌گیری کنید. تبلیغات پیامکی در کنار هزینه‌ مقرون به صرفه، بازده سریع‌تری به نسبت دیگر روش‌های تبلیغاتی دارد و ملی پیامک آموزش‌های لازم را هم از طریق ویدئوهای یوتیوب و آپارات ملی پیامک برای کاربران آماده کرده است.

پنل اس ام اس ارومیه

برای دریافت پنل پیامکی می‌توانید همین حالا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید یا با ورود به سایت ملی پیامک به صورت آنلاین ثبت‌نام کنید تا همکاران تیم فروش با شما تماس بگیرند. از زمان ثبت نام تا فعالسازی کلیه خطوط تنها سه ساعت زمان صرف می‌شود. پس از تکمیل اطلاعات با داشتن نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه و سپس ناحیه کاربری می‌شوید و از ویژگی‌های پنل برای تبلیغات استفاده می‌کنید. در این مسیر پشتیبانی آنلاین و تلفنی ملی پیامک در تمام روزهای هفته، جمعه و روزهای تعطیل در کنار شماست.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید