30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
روش‌های ارسال پیامک کد هدیه برای مشتریان

روش‌های ارسال پیامک کد هدیه برای مشتریان

19

الوپیکی عزیز
هدیه بیمیتو:
صدهزارتومان کد تخفیف خرید بیمه شخص ثالث+پرداخت خسارت آنلاین
کد: tpalopq705804
تا آخرسال
خرید:l.bimito.com/OA8am

در اس ام اس بالا شرکت الو پیک به صورت هدفمند ارسال پیامک کد هدیه را برای رانندگان فرستاده است، پیام برای مخاطبان هدف ارسال شده، پس احتمال خرید خدمات بالاست. کسب‌وکارها کد هدیه را با استفاده از روش‌های متفاوت از جمله شبکه‌های اجتماعی، سایت، اس ام اس، تبلیغ در تلویزیون و ...، به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌کنند. شما کد هدیه محصولات برای مشتریان کسب‌وکارتان را با چه روشی ارسال می‌کنید؟

در این مطلب استفاده از سامانه پیامکی را برای ارسال هدیه به مشتریان به صورت کامل توضیح می‌دهیم و می‌گوییم با چه روش‌های اس ام اس‌های هدفمند را ارسال کنید تا مشتری جذب شود و در فروش محصولات تاثیر مثبت داشته باشد.

با پنل پیامکی کد هدیه برای مشتری بفرستید

پنل پیامکی برنامه‌ای تحت وب است، که برای ارسال، دریافت و مدیریت اس ام اس به کار می‌رود. بازاریابی پیامکی روشی بسیار تاثیرگذار برای تبلیغات و جذب مشتری است، چون تقریباً همهٔ مخاطبان گوشی همراه دارند و طبق آمار، بیشتر از 98 درصد پیام‌های دریافتی را کاربران می‌بینند و این ویژگی بسیار مهمی برای هر نوع تبلیغی است، که پیام توسط افراد زیادی دیده شود.

در پنل پیامکی با استفاده از روش‌های مختلف می‌توانید برای مخاطبان کد هدیه بفرستید و با آنان ارتباط برقرار کنید، که در ادامه به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

ارسال پیامک هدیه برای مشتریان با اس ام اس انبوه

هدیه اتاقک برای شما
۴۵هزارتومان تخفیف رزرو ویلا و اقامتگاه
سراسر ایران
بدون کارمزد
کدتخفیف: otsub99
yun.ir/otg1
حداقل خرید۳۰۰هزارتومان 

یکی از امکاناتی که پنل پیامکی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، ارسال پیامک انبوه است. اس ام اس انبوه، همانطور که از اسمش مشخص است، به معنی ارسال پیام به افراد زیادی است. پیامک بالا را در نظر بگیرید، وب‌سایت اتاقک برای مشتریان هدیه‌ای در نظر گرفته است،‌ که می‌توان برای مخاطبان زیادی ارسال کرد.

در پنل پیامکی متن پیام را بنویسید و سپس در قسمت شماره‌ها، همهٔ‌ شماره‌هایی که از مشتریان دارید را به صورت فایل اکسل، متنی یا از دفترچه تلفن وارد کنید، تا اس ام اس در زمانی کوتاهی برای افراد زیادی ارسال شود. اما اگر شماره مشتریان را ندارید نگران نباشید، چون پنل ملی پیامک شماره مشتریان را هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

ارسال پیامک کد هدیهاز روی نقشه پیام کد هدیه ارسال کنید

سامانه ملی پیامک امکانی به نام ارسال پیامک از روی نقشه (پیامپ) را به مشتریان ارائه می‌دهد، تا بتوانند پیام کد هدیه را برای مخاطبان ارسال کنند.

جای شما در سوپرمارکت دریانی خالیست!
کد تخفیف 20,000 تومانی + ارسال رایگان در منطقه برای دیدار مجدد شما:
کد هدیه: WGH26R81S95
مهلت استفاده: تا پایان فردا
حداقل خرید: 100 هزار تومان
همین حالا خرید کنید:
https://b2n.ir/k57743 

همانطور که در پیام بالا می‌بینید، سوپر مارکت برای مشتریان اطراف مغازه کد هدیه و ارسال رایگان را در نظر گرفته است، پس باید برای مخاطبان نزدیک مغازه اس ام اس بفرستد تا به صورت هدفمند مشتری جذب کند. برای ارسال کافیست در سامانه پیامکی روی امکان ارسال از روی نقشه (پیامپ) کلیک کنید. سامانه به صورت پیش‌فرض روی نقشه شهر تهران قرار گرفته است، می‌توانید نقشه را تغییر داده و یکی از شهرهای بزرگ را انتخاب کنید. مثلاً اگر سوپر مارکت بالا در منطقه مرزداران شهر تهران باشد. باید ابتدا شهر تهران و سپس منطقه مرزداران را پیدا کنید، روی هر منطقه‌ای از مناطق اطراف مغازه که کلیک کنید، شماره‌ها را به تفکیک همراه اول و ایرانسل می‌بینید. شماره موردنظر را تیک بزنید و پیامک را ارسال کنید. اس ام اس در مدت زمان کوتاهی برای بسیاری از افراد فرستاده می‌شود و چون به صورت هدفمند است، احتمال خرید از محصولات بالاست.

در سامانه ملی پیامک نقشه همهٔ شهرهای بزرگ ایران بارگذاری شده است، اما اگر کسب‌وکارتان در شهر کوچکی باشد، چگونه می‌توانید پیام ارسال کنید؟

ارسال پیامک کد هدیه با کد پستی

همانطور که گفته شد، در شهرهای بزرگ امکان ارسال پیام با استفاده از نقشه وجود دارد، ولی برای شهرهای کوچک می‌توانید از امکان کدپستی استفاده کنید، با داشتن ۳ تا ۵ شماره اول کدپستی هر منطقه، به شماره‌ موبایل مخاطبان محله موردنظر به تفکیک همراه اول و ایرانسل دسترسی دارید.

آیا می‌توان فقط به شماره‌های همراه اول، اس ام اس فرستاد؟ارسال پیامک کد هدیه

با کد پستی همراه اول به مخاطبان پیامک بفرستید

هدیه همراه اول به مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص)
۳گیگابایت اینترنت هدیه (ویژه محتوای داخلی)
فرصت فعالسازی بسته تا ۲۱ اسفند
با شماره گیری کد
*100*67#

مانند پیامک بالا، گاهی اوقات نیاز است فقط برای کاربران اپراتوری خاص (همراه اول یا ایرانسل) اطلاع‌رسانی کنید. سامانه ملی پیامک، امکانی به نام ارسال پیام با کدپستی همراه اول را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تا با وارد کردن چند رقم اول کدپستی به همهٔ شماره‌های همراه اول آن منطقه دسترسی پیدا کنند. اگر شماره کدپستی استان‌های مختلف را نداشته باشیم، بازهم می‌شود از امکان ارسال کدپستی استفاده کرد؟

تفاوت بازاریابی پیامکی و ارتباط پیامکیحتما بخوانید: تفاوت بازاریابی پیامکی و ارتباط پیامکی

بله. سامانه ملی پیامک امکان جدیدی به نام بانک کدپستی کل کشور را به سامانه اضافه کرده است، که شماره کدپستی همهٔ استان‌های کشور را به صورت تفکیک شده در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند پیامک را به مناطق مختلف پستی ارسال کنند.

علاوه بر امکان کدپستی همراه اول، برای شماره‌های ایرانسل نیز می‌توانید از امکان ارسال پیام به کدپستی ایرانسل استفاده کنید.

پیامک کد هدیه را به صورت مناسبتی ارسال کنید

یکی از روش‌های بسیار کاربردی برای ارتباط با مشتریان، ارسال کد هدیه مناسبتی است. به مناسبت‌های مختلف مانند تبریک تولد، عید، روز زن، روز مرد، شب یلدا و ... برای مشتریان اس ام اس ارسال کنید، تا مخاطب حس بهتری نسبت به برند و محصولات‌تان داشته باشد.

hesam عزیز
به مناسبت روز پدر، قهرمان همیشگی!
25% تخفیف ویژه سفارش شیرینی از اسنپ فود
فقط تا پنج شنبه 7 اسفند
همین حالا سفارش دهید:
https://snpfd.link/SFather

شرکت اسنپ به مناسبت روز پدر، پیام بالا را به صورت شخصی‌سازی (به نام و نام‌خانوادگی مشتری) ارسال کرده است. اس ام اس حس خوبی را در مشتری ایجاد کرده و باعث می‌شود تا مشتری خرید انجام دهد. در سامانه پیامکی می‌توانید تنظیماتی انجام دهید، تا پیامک‌ها به صورت سالانه یا ماهانه ارسال شوند.

با ارسال پیامک کد هدیه مشتریان را حفظ کنید

ارسال پیامک کد هدیهحفظ مشتریان قدیمی و جذب مخاطبان جدید نیاز به روش‌های دارد، باید دانش کافی را داشته باشید، تا بتوانید با مشتریان ارتباط مثبتی برقرار کنید. در این مطلب، روش‌های مختلف ارسال اس ام اس هدیه برای مشتریان را نوشتیم، که برای رشد کسب‌وکارتان بسیار ارزشمند است.

سامانه ملی پیامک، همهٔ روش‌های ارسال پیام گفته شده در این مطلب را همراه با امکان‌های کاربردی دیگر با تعرفه مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر در زمینه هر یک از روش‌های ارسال پیام یا بازرایابی پیامکی سوال دارید، به شماره 02163404 زنگ بزنید و از کارشناسان ملی پیامک، مشاوره رایگان دریافت کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • حامد شریفیان

    23 بهمن 1401، 08:35

    آیا این این امکان وجود داره که بخوایم لحظه به لحظه ی نتایج مسابقه رو ببینیم؟
    یا باید صبر کنیم زمان تعیین شده برای مسابقه تموم بشه بعدش بتونیم نتایج رو ببینیم؟

  • سیامک صالح ابادی

    08 فروردین 1400، 16:07

    ممنون از سایت خوبتون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید