30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
نحوه استعلام اینترنت همراه اول + کد دستوری مانده شارژ دائمی و اعتباری

نحوه استعلام اینترنت همراه اول + کد دستوری مانده شارژ دائمی و اعتباری

11497

بررسی منظم و دوره‌ای باقیمانده اینترنت همراه اول‌تان، هم از به وجود آمدن قبض‌های سنگین و شوکه‌کننده جلوگیری می‌کند و هم باعث مدیریت بهینه‌تر مصرف اینترنت شما می‌شود. دانستن روش‌های سریع و راحت استعلام شارژ اینترنت همراه اول، به‌ويژه زمانیکه در حال استفاده از شبکه‌های اجتماعی یا تماشای ویدئو هستید، اهمیت بیشتری می‌یابد.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

باقیمانده اینترنت همراه اولبرای آگاهی از چگونگی خرید بسته اینترنت همراه و نحوه استعلام باقیمانده آن، با این آموزش همراه ما باشید.

روش‌های استعلام اینترنت همراه اول

در ادامه می‌خواهیم روش‌های استعلام اینترنت همراه اول را معرفی کنیم که علاوه‌بر کاربران سیمکارت اعتباری برای سیمکارت‌های دائمی هم قابل استفاده است.

1. راه اول، استعلام با کد‌های دستوری USSD 

راحت‌ترین راه استعلام، شماره‌گیری کد باقیمانده اینترنت همراه اول #320*10* و #1*100* است. اگر از مشترکین اعتباری اپراتور همراه اول هستید، می‌­توانید علاوه‌بر کدهای دستوری بالا با شماره‌گیری کد‌های #11*140* و #121*10* و هم‌چنین تلفن گویای 444 از باقی‌مانده اینترنت اپراتور همراه اول خودتان باخبر شوید.

2. انتخاب دوم، مراجعه به سایت همراه اول

مسیر دوم استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول مراجعه به سایت همراه اول است. برای این کار باید حتما در سایت عضو شوید. اگر هنوز عضو نشدید، سریعاً یک حساب کاربری بسازید و اگر قبلاً عضو سایت اپراتور همراه اول شدید شماره تلفن و رمز عبورتان را وارد کنید تا وارد پنل شخصی شوید. حالا در بالای صفحه می‌توانید مطابق تصویر زیر باقیمانده اینترنت را ببینید.باقیمانده اینترنت همراه اول

3. روش سوم، مشاهده باقیمانده اینترنت همراه اول در اپلیکیشن همراه من

اگر هنوز از اپلیکیشن همراه من استفاده نمی‌کنید، نسخه اصلی را از وبسایت اپراتور همراه اول دانلود کنید. بعد از نصب در برنامه ثبت‌نام کنید تا بتوانید علاوه‌بر استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول و اطلاع از بسته اینترنت همراه اول از دیگر امکانات هم استفاده کنید.

خرید بسته اینترنت همراه، پرداخت قبض، خرید بسته مدار فیروزه‌ای و ... همگی با استفاده از اپ همراه من انجام می‌شود.

4. روش آخر، استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول با ارسال پیامک

باقیمانده اینترنت با پیامکآخرین و ساده‌ترین روش برای اطلاع از باقیمانده اینترنت اپراتور همراه اول ارسال عدد صفر در قالب پیامک به شماره 8080 است. بعد از ارسال این پیامک بین دو تا سه دقیقه، از طرف اپراتور پیامکی که حاوی اطلاعات بسته شما باشد، برایتان ارسال خواهد شد.

سخن آخر

بسته اینترنتبه طور خلاصه در این مقاله سعی کردیم کد استعلام اینترنت همراه اول را شرح دهیم. درصورتی‌که هنوز بسته‌های اینترنتی را فعال نکردید، پیشنهاد می­‌کنم برای انتخاب بستۀ مناسب و فعالسازی آن نگاهی به مطلب راهنمای بسته‌های اینترنت همراه اول بیندازید. همچنین جهت مشاهده و فعالسازی بسته اینترنت نیز می‌توانید کد دستوری #2*100* را شماره‌گیری فرمایید.اگر هم که سیم‌کارت ایرانسل دارید، میتوانید برای اطلاع و خرید بسته‌های مختلف اینترنتی، مقالۀ بسته‌های اینترنت ایرانسل را بخوانید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
5دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • علیرضا

    01 تیر 1401، 14:46

    یکی پاسخگو باشه 1- چرا با وجود اینترنت شتاب در پرداخت از اینترنت خط استفاده میشه.2- چرا به مشکلات در همراه اول رسیدگی نمیشه و با وجود اینکه همه اپراتور ها 9990 حق و به من میدن ولی چند روز بعد پیام میاد که الکی رسیدگی کردن (نزدیک ده تا تیکت تشکیل دادم)3- چرا به غیر از اپراتور جز شماره تماس مسئول بالاتر رو نمیدن تا تماس بگیریم و از طریق مکالمه بررسی کنن مشکل منو نه اینکه رفع مسئولیتی بعد چند روز یه پیام بدن رسیدگی کردیم. 4- چرا حق دیگران رو ضایع میکنه همراه اول

  • رهگذر

    12 خرداد 1401، 14:59

    ارسال عدد صفر در قالب پیامک به شماره 8080

  • پری

    02 تیر 1400، 22:11

    یکی بگه به جزپیامک وبرنامه یعنی هیچ روشی نیست برای اعلام مانده اینترنت😒

    • ماه

      17 تیر 1400، 17:25

      تلفن گویای ۴۴۴ هم هست دیگه.راه حل دیگه ای هم ک میتونی امتحان کنی با توکل به خدا میزان نت باقی مانده رو پیش بینی کن و حدس بزن

    • Alibey

      27 خرداد 1401، 00:15

      سلام همون کد رو نزنید براتون پیامک میاد برای باقیمانده نت

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید