30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits | ورود با شماره موبایل در وردپرس

دانلود رایگان افزونه دیجیتس Digits | ورود با شماره موبایل در وردپرس

184

افزونه دیجیتس یا دیجیت، از محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس برای ارسال کدفعالسازی و ورود با شماره موبایل است. در این مقاله قصد داریم به بررسی امکانات این افزونه بپردازیم و راهنمای نصب افزونه digits را به صورت کامل شرح دهیم.

  • لطفا شماره موبایل خود را وارد و سپس آن را تایید کنید تا لینک دانلود رایگان افزونه دیجیتس برای شما نمایش داده شود.

افزونه ثبت نام و ورود با شماره موبایل یا پلاگین Digits برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده و امکان ساده سازی ثبت نام را با تغییر روند ثبت نام و ورود تنها با یک شماره موبایل را در اختیار شما قرار می دهد، دیگر نیازی به پست الکترونیک، بخاطر سپردن رمزهای عبور متنوع و درگیر شدن با صفحه‌های مختلف برای ثبت نام و ورود به سایت را نخواهید داشت و تنها با دارا بودن یک شماره تلفن همراه می توانید کد احراز هویت را با استفاده از پیامک دریافت کنید و ثبت نام و ورود خود را به وب‌سایت انجام دهید.

امکانات افزونه Digits

افزونه دیجتس امکاناتی به شرح زیر در اختیار شما قرار خواهد داد:

    • ورود با شماره موبایل بدون رمز عبور
    • امکان تنظیم مجدد رمز عبور با ارسال کد تأیید پیامکی
    • پشتیبانی از ووکامرس
    • امکان ثبت نام با رمز عبور و یا پیامک رمز عبور یک بار مصرف
    • هماهنگ شده با کاربران عضو شده قدیمی
    • امکان ریدایرکت آدرس‌های ثبت نام، ورود و خروج
    • امکان غیرفعال سازی ایمیل برای ثبت نام
    • امکان استفاده از طرح‌های مختلف برای ورود به سایت
  • امکان غیر اجباری کردن فیلد ایمیل و تنها وارد کردن شماره موبایل
  • سازگاری با افزونه دکان
  • پشتیبانی از ارسال پیامک بر اساس پترن

برای دریافت رایگان افزونه دیجیتس کافیست پس از ثبت نام و تهیه پنل پیامکی، از پشتیبانی(تیکت) اقدام کنید. 

وبسایت یونایتد اور

سامانه ملی پیامک، تنها پنل اس ام اس ایرانی که در سایت رسمی دیجیتس معرفی شده است.

دانلود رایگان افزونه دیجیتس

برای دانلود رایگان افزونه دیجیتس، از فرم ابتدای این مقاله استفاده کنید و یا می‌توانید به صفحه «افزونه های پیامکی» مراجعه کرده و وارد صفحه آموزش دیجیتس شوید. سپس روی دکمه «دانلود مستقیم» کلیک کنید.

دانلود رایگان افزونه دیجیتس

وب‌سایتت رو به پیامک مجهز کن!

با ارسال پیامک در هنگام ثبت‌نام مشتری را احراز هویت کنید و خیال مشتری را پس از خرید با یک پیامک راحت کنید!
10% تخفیف!
API10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پس از نصب افزونه بر روی وردپرس خود، وارد مرحله ثبت اطلاعات در digits شوید و ابتدا با کلیک بر روی آیکون و نام افزونه در منوی وردپرس وارد تنظیمات افزونه digits شوید. مطابق با شکل 1 این افزونه دارای تب‌های سامانه پیامکی، تنظیمات عمومی، تنظیمات فرم‌ها و پوسته می‌باشد که در ویدئو بالا به تمامی این موارد توضیح داده شده است.

نحوه نصب افزونه دیجیتس بر روی وردپرس

برای اینکه بتوانید پلاگین دیجیتس را بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود نصب کنید، کافی است از دکمه «دانلود» در همین مقاله، فایل zip پلاگین دیجیتس را دانلود کنید. حال می‌بایست وارد پنل ادمین وردپرس خودتان شده و از منوی وردپرس، روی دکمه «افزونه‌ها» و سپس روی گزینه «افزودن» کلیک کنید. در این قسمت، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه «بارگذاری افزونه»، فایل zip افزونه دیجیت را انتخاب کرده و در انتها با کلیک کردن روی دکمه «نصب»، مراحل نصب افزونه انجام خواهد شد. پس از اینکه فایل zip توسط وردپرس از حالت فشرده خارج شد و نصب افزونه انجام شد، به شما یک گزینه به نام «فعال کردن افزونه» نمایش خواهد داد. کافی است روی این دکمه کلیک نمائید. مشاهده خواهید کرد که در منوی وردپرس شما، گزینه Digits اضافه شده است.

افزونه شما در CMS وردپرس با موفقیت نصب شده است. حال به سراغ تنظیمات اتصال افزونه تایید شماره موبایل دیجیتس به سامانه پیام کوتاه ملی پیامک می‌پردازیم.

مراحل اتصال افزونه Digits به سامانه ملی پیامک

پس از نصب افزونه بر روی وردپرس خود، وارد مرحله ثبت اطلاعات در digits شوید و ابتدا با کلیک بر روی آیکون و نام افزونه در منوی وردپرس وارد تنظیمات افزونه شوید. مطابق با شکل زیر این افزونه دارای تب‌های احراز هویت، عمومی، فرم‌ها، اضافات می‌باشد که به ترتیب تمامی این موارد توضیح داده خواهد شد.

افزونه ثبت نام با شماره موبایل وردپرسحتما بخوانید: افزونه ثبت نام با شماره موبایل وردپرس

منوی افزونه دیجیتس نسخه 8.2.1.1

شکل 1 - منوی افزونه دیجیتس نسخه 8.2.1.1

منوی احراز هویت و تب درگاه پیامکی

همان‌طور که در شکل 1 مشاهده می‌شود. در تب درگاه پیامکی اطلاعات مربوط به پنل اس ام اس خود را وارد نمایید. بیایید به ترتیب هر کدام را بررسی کنیم.

درگاه پیامکی

در این بخش، درگاه سامانه پیامکی خود را گزینه Melipayamak انتخاب کنید.

نام کاربری

نام کاربری پنل پیامکی شما که پس از خرید پنل اس ام اس در ملی پیامک، به شماره موبایلی که هنگام ثبت‌نام وارد کرده‌اید، برایتان پیامک شده است.

رمز عبور

رمز عبور پنل پیامکی شما که پس از خرید پنل اس ام اس در ملی پیامک، به شماره موبایلی که هنگام ثبت‌نام وارد کرده‌اید، برایتان پیامک شده است.

نکته) شما می‌توانید برای امنیت بالای رمز عبور و وبسرویس خود، به‌جای رمز عبور از مقدار APIKey استفاده کنید. برای مشاهده ویدئوی آموزشی ارسال پیامک از طریق APIKey اینجا را کلیک کنید.

از (شماره ارسال کننده سامانه پیامک)

سرشماره اختصاصی ارسال کننده پیامک در پنل اس ام اس شما می‌باشد که از بخش «تنظیمات» و سپس قسمت «شماره‌ها» قابل مشاهده است.

ارسال توسط وب سرویس خدماتی(اختیاری)

از فیلد کشویی، شما می‌توانید دو حالت بله و خیر را انتخاب کنید.
(پیشنهاد ما به شما، استفاده از حالت «بله» است. برای اطلاع از نحوه تنظیمات «بله» به ادامه مطلب مراجعه کنید.)

در صورتی که بر روی گزینه «خیر» قرار داده باشد، پیامک حاوی رمز یکبار مصرف با خط اختصاصی شما به کاربران وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی‌تان ارسال خواهد شد. پس مقدار فیلد بعدی یعنی «کد متن وب سرویس خدماتی ملی پیامک (اختیاری)» را خالی رها کنید و محتوای متنی پیامک خود را در فیلد «نمونه متن» بنویسید. توجه کنید که در این حالت باید از متغیرهای موجود در متن پیامک خود استفاده کنید. مثلاً:

کد تایید شماره موبایل شما برای ورود به سایت {NAME}، برابر است با:
{OTP}
{DOMAIN}

کد متن وب سرویس خدماتی ملی پیامک (اختیاری)

این فیلد، زمانی کار خواهد کرد که فیلد «ارسال توسط وب سرویس خدماتی(اختیاری)» روی حالت «بله» تنظیم شده باشد. بنابراین اگر می‌خواهید پیامک OTP شما با خط خدماتی اشتراکی سامانه و بر اساس پترن ارسال گردد، پیشنهاد می‌کنم مستقیماً به سراغ آموزش فعالسازی وب سرویس خدماتی بروید.

فیلد نمونه متن در افزونه دیجیتس

در حالت پیش‌فرض و بدون استفاده از وبسرویس خدماتی، متن پیامک دلخواه خود را با استفاده از سه شورت کد {NAME}، {DOMAIN} و {OTP} (که به ترتیب نام سایت، دامنه سایت و کد تأیید) می‌باشد، تکمیل نمایید.

اما در هنگام استفاده از وب سرویس خدماتی مطابق با الگوی ارائه شده در پایین تکست باکس مربوط به نمونه، این بخش را تکمیل کنید.

پس از تکمیل موارد فوق، باید اتصال افزونه از طریق وبسرویس با پنل کاربری پیامکی شما ایجاد گردد و قابلیت ارسال پیامک ایجاد شود.

زمان ارسال مجدد OTP (کد تایید)

شما می‌توانید تعیین کنید که کاربران شما پس از یک، 2 و یا 3 بار درخواست برای ارسال مجدد پیامک OTP، چه مدت زمانی را بر حسب ثانیه منتظر بمانند.

تست تنظیمات درگاه پیامک در پلاگین digits

پس از اینکه تنظیمات خود را به‌خوبی انجام دادید، کافی است از این قسمت یکبار فرایند ارسال OTP را آزمایش کنید و از صحت اتصال سامانه پیامکی به پلاگین احراز هویت شماره موبایل دیجیت، اطمینان حاصل کنید.

لیست خطاهای وبسرویس ملی پیامکحتما بخوانید: لیست خطاهای وبسرویس ملی پیامک

فعالسازی وب سرویس خدماتی

از آنجایی که ارسال پیامک کد تأیید ورود و ثبت‌نام برای سایت‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد، پیشنهاد می‌کنیم تا از وبسرویس خدماتی استفاده نمایید.

چرا؟ چون بخشی از شماره موبایل‌های مشتریان و کاربران سایت ممکن است در لیست سیاه مخابرات باشد و دریافت پیامک برای آن‌ها از طریق خط اختصاصی غیرقابل انجام باشد.

بنابراین پیشنهاد می‌گردد راهنمای استفاده از خط خدماتی-اشتراکی (و یا همان وبسرویس خدماتی) را مطالعه فرمایید، تا با شرایط دریافت این سرویس و نحوه درج قالب متون وبسرویس خدماتی آشنایی کامل پیدا کنید.

نکته) توجه داشته باشید که درج متن یا پترن برای افزونه Digits، شامل یک متغیر می‌باشد. در ادامه یک نمونه و مثال را برای‌تان آورده‌ایم.

نمونه پترن و الگو برای وبسرویس در افزونه دیجیتس

با ذکر یک مثال، درج متن برای افزونه Digits را با هم بررسی می‌کنیم.

ابتدا متن مورد نظر را به‌صورت زیر در سامانه ملی پیامک و از بخش "ابزار ویژه" و سپس قسمت "وبسرویس خدماتی"، درج نمائید:

کاربر گرامی
کد تأیید شما {0} می‌باشد.
melipayamak.com

پس از درج متن فوق در پنل کاربری شما در سامانه ملی پیامک، یک کد عددی به شما اختصاص می‌یابد که در پنل پیامکی من، این کد برابر با مقدار 102182 می‌باشد.

نمونه پترن افزونه دیجیتس UnitedOver

شکل 2 - نمونه پترن برای افزونه Digits در سامانه ملی پیامک

به‌صورت کلی هنگامی که قصد ارسال از طریق وبسرویس خدماتی در افزونه Digits را داشته باشیم، نمونه متن به‌صورت قالب زیر درج خواهد شد:

{OTP}

 منظور از مقدار {OTP} همان متغیر {0} در پترن 102182 می‌باشد. در نهایت فیلدها را باید در افزونه Digits مشابه شکل زیر تعریف کنید:

تنظیمات دیجیتس برای ارسال از وبسرویس خدماتی

شکل 3 - تنظیمات دیجیتس برای ارسال از وبسرویس خدماتی

پس از انجام ذخیره‌سازی ارسال پیامک از طریق وبسرویس خدماتی-اشتراکی انجام خواهد شد.

تنظیم درگاه پیامکی سفارشی برای پلاگین دیجیتس

ممکن است شما در حال استفاده از یک نسخه دیگر از افزونه دیجیتس باشید که درگاه پیامکی ملی پیامک در لیست درگاه های آن وجود نداشته باشد و یا درگاه پیامکی شما به هر نحوی دچار مشکل شده باشد و با خطا های نامشخصی مانند «خطا» و یا «[object object]» مواجه شوید، در این صورت میتوانید از درگاه پیامکی «سفارشی» استفاده بفرمایید تا این مشکل برای شما برطرف شود.

افزونه پیامک وردپرس + ووکامرسحتما بخوانید: افزونه پیامک وردپرس + ووکامرس

تصویر بخش سفارشی افزونه دیجیتس

تصویر بخش سفارشی افزونه دیجیتس

تنظیم آدرس URL درگاه پیامکی در پلاگین دیجیتس

برای ارسال از طریق خط اختصاصی خود میتوانید از url زیر موجود در مستندات وبسرویس در بخش «وبسرویس ارسالی» -> «ارسال پیامک (یک/چند مخاطب)» یا همان مستندات مربوط به متد "SendSimpleSMS2"  استفاده بفرمایید:

https://api.payamak-panel.com/post/Send.asmx/SendSimpleSMS2

همچنین برای ارسال از طریق خطوط خدماتی اشتراکی نیز می‌توانید از url زیر موجود در مستندات وبسرویس در بخش «وبسرویس ارسالی» -> «ارسال از خط خدماتی اشتراکی (متد دوم)» یا همان مستندات مربوط به متد "SendByBaseNumber2"  استفاده بفرمایید:

https://api.payamak-panel.com/post/Send.asmx/SendByBaseNumber2

تنظیم HTTP Header در پلاگین دیجیتس

در افزونه دیجیتس با توجه به url تنظیم شده در قسمت «URL درگاه پیامکی» تنظیم هدر می‌تواند متفاوت باشد، برای تنظیم Header در هنگام ارسال از طریق خط اختصاصی خود می‌بایست به صورت عبارت زیر را وارد نمائید:

username,password,from,to,text

در هنگام ارسال از طریق خطوط خدماتی اشتراکی نیز می‌بایست به صورت زیر Header خود را تنظیم نمائید:

username,password,text,to,bodyId

انتخاب نوع (متد) HTTP در پلاگین digits

متد http در هر دو url می‌بایست بر روی GET تنظیم شود.

پارامترهای درگاه پیامکی

برای ارسال از طریق خط اختصاصی خود نیاز دارید پارامترهای درگاه پیامکی را به صورت زیر تنظیم بفرمائید:

username:09120000000,password:XXXXX,from:50004XXXXXX,to:{to},text:{message}

اما در صورت تمایل به استفاده از خطوط خدماتی اشتراکی، پارامترهای درگاه پیامکی را مطابق زیر وارد کنید:

username:09120000000,password:XXXXX,text:{message},to:{to},bodyId:{sender_id}

که می‌بایست مطابق زیر مقداردهی شود:

  • username: نام کاربری شما در سایت ملی پیامک است.
  • password: رمز عبور شما در سایت ملی پیامک است. (پیشنهاد می‌شود به جای استفاده از رمز عبور در افزونه های ارسال پیامک، جهت حفظ امنیت و اطمینان از صحیح بودن رمز عبور از APIkey پنل استفاده بفرمائید.
  • from: خط اختصاصی ثبت شده به نام شما که در منوی «تنظیمات» و سپس ماژول «شماره ها» قابل مشاهده است.

تنظیم شناسه فرستنده

در این بخش می‌بایست کد متنی که قبلا در ماژول «وبسرویس خدماتی» تنظیم کرده‌اید را وارد کنید.

تنظیم نمونه متن در درگاه سفارشی

در این بخش می‌بایست متن ارسالی کد تایید خود (در صورتی که قصد استفاده از خط اختصاصی خود دارید) و یا متغییر های ارسالی(در صورتی که قصد ارسال از طریق خطوط خدماتی اشتراکی را دارید) را درج بفرمایید.

متغیر کد تایید برای افزونه دیجیتس {OTP} می‌باشد که می‌بایست در این بخش تنظیم شود.

تست تنظیمات درگاه پیامک سفارشی در پلاگین digits

در نهایت نیز میتوانید تنظیمات خود را تست کنید تا از درست تنظیمات صورت گرفته اطمینان حاصل پیدا کنید.

تب تنظیمات عمومی افزونه دیجیت

در این بخش 6 دسته‌بندی برای تنظیمات وجود دارد. به ترتیب شامل پایه، تغییر مسیر، ووکامرس، ترجمه‌ها، متفرقه و reCAPTCHA است که هر یک را به اختصار توضیح می‌دهیم.

معرفی افزونه پیامک کراسنو برای وردپرس و ووکامرسحتما بخوانید: معرفی افزونه پیامک کراسنو برای وردپرس و ووکامرس

تنظیم بخش پایه برای پلاگین دیجیتس

در این بخش تنظیمات کلی مربوط به پلاگین دیجیتس در سایت شما انجام خواهد شد. کافی است تنظیمات مربوط به نحوه دریافت شماره موبایل و ارسال کد تأیید را مشخص نمائید.

تنظیمات پایه

شکل 4 - تنظیمات پایه

  • ارسال کد یکبار مصرف بلافاصله در: در زمان ورود، کد یکبار مصرف پس از کلیک بر روی دکمه «ادامه» در فرم ورود در تمام مسیرهای انتخاب شده، در این فیلد، به طور خودکار ارسال می‌شود. یادتان باشد که گزینه «پیامک» را علامت‌دار کنید.
  • تعداد ارقام کد تأیید: کد تأیید ارسالی توسط افزونه دیجیتس بین 4 تا 8 رقم قابل تغییر خواهد بود.
  • کد کشور پیشفرض برای افزونه دیجیتس: در صورتی که این مورد را انتخاب نکنید، در فرم ثبت نام نیاز خواهد بود تا کاربر کد کشور پیشفرض (ایران) را خودش انتخاب کند.
  • لیست پیش شماره کشور های مجاز: ورود به سیستم و یا ثبت‌نام با شماره موبایل، با این کد کشور مجاز خواهد بود. برای اجازه ورود به سیستم یا ثبت‌نام برای همه کدهای کشور، این فیلد را خالی بگذارید.
  • پیش شماره کشور نامعتبر: در صورتی که نمی‌خواهید از کشورهای دیگر، بتوانند در سایت شما ثبت‌‎نام کنند و یا وارد شوند، کد آن کشور را در این قسمت وارد کنید.
  • Phone numbers Denylist: ممکن است بخواهید یک یا برخی از شماره موبایل‌ها را مسدود کنید تا نتوانند با آن شماره موبایل در سایت شما ثبت‌نام کنند یا وارد شوند. در این صورت شماره موبایل مورد نظر خود را وارد کنید.
  • مخفی کردن کد کشور: در صورتی که تمایل دارید کد پیش‌شماره کشور در صفحه عضویت و ورود دیجیتس مشخص نشود و نمایش داده نشود، این مورد را فعال کنید.

تغییر مسیر در افزونه دیجیتس

در این بخش نیز شما می‌توانید تغییر آدرس‌های دلخواه خود را برای راهنمایی بهتر کاربران در سایت خود انجام دهید.

تغییر آدرس در دیجیتس

شکل 5 - تغییر آدرس

تنظیمات ووکامرس افزونه تایید شماره موبایل

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، در صورت تمایل می‌توانید موارد مرتبط با ووکامرس را نیز تنظیم کنید.

تنظیمات ووکامرس

شکل 6 - تنظیمات ووکامرس

  • تغییر صفحه حساب کاربری دیفالت ووکامرس به صفحه ورودی Digits: با غیرفعال کردن این گزینه، فرم پیشفرض قالب سایت شما برای کاربر نمایش داده خواهد شد و نه فرم مخصوص افزونه دیجیتس.
  • ایجاد دکمه سفارشی: این گزینه به مدیر سایت امکان اضافه کردن کاربر از طریق داشبورد وردپرس از بخش افزودن کاربر جدید در نوار پیشخوان را خواهد داد.
  • فیلد اجباری افزونه دیجیتس برای اطلاعات صورت حساب: این گزینه بر روی فیلد موبایل قرار گیرد، تا در صورت تمایل به ثبت نام و یا ورود مشتریان از صفحه صورت حساب نیز قابلیت ارسال کد تأیید وجود داشته باشد.
  • Autofill WooCommerce billing fields with user info: با روشن کردن این مورد، می‌توانید قابلیت جایگذاری اتوماتیک اطلاعات کاربر در صفحه صورتحساب ووکامرس را فعال کنید. یعنی اطلاعات حساب کاربر از طریق افزونه دیجیتس در صفحه صورتحساب ووکامرس قرار خواهد گرفت.
  • Enable guest checkout verification: چنانچه قصد داشته باشید کاربران مهمان نیز، شماره موبایل خود را با دریافت کد یکبار مصرف، احراز هویت کنند، باید این مورد را فعال کنید.
  • Enable billing phone verification: اگر بخواهید در صورتحساب کاربر، صحت شماره موبایل ایشان را راستی‌آزمایی کنید، این گزینه را فعال کنید. شما قادر هستید این مورد را فقط برای زمانی که کاربر، روند «پرداخت درب محل» را انتخاب کرده باشد، فعال کنید و یا برای تمامی روش‌های پرداخت خود، فعال کنید.

تب تنظیمات فرم‌ها

مهم‌ترین فیلدی که باید آن را بررسی کنید، فرمت شماره موبایل است در تب عمومی این بخش است. به طوریکه باید روی حالت بین‌المللی باشد. در غیر اینصورت، افزونه digits قادر به تشخیص شماره موبایل نبوده و پیامک را ارسال نخواهد کرد.

تنظیمات فرم‌ها

شکل 7 - تنظیمات فرم‌ها

در این 4 بخش که شامل ظاهر فرم دیجیتس شما است، می‌توانید فیلدهای دلخواه خود برای صفحات ورود و عضویت در افزونه دیجیتس را مشخص نموده و حتی می‌توانید برای اضافه کردن فیلدهای دلخواه خود نیز از بخش افزودن فیلد جدید اقدام کنید.

تغییر ظاهری فرم دیجیتس

شکل 8 - تغییر ظاهری فرم دیجیتس

تب تنظیمات همه افزودنی ها

از آنجایی که افزونه دیجیتسی که توسط سامانه ملی پیامک ارائه می‌گردد، نسخه پولی نیست، بنابراین برخی از امکانات ویژه و خاص این پلاگین نیز قابل دسترس نخواهد بود. شما می‌توانید برای دسترسی به این بخش و استفاده از افزودنی‌های پلاگین digits، ابتدا نسخه اصلی آن را از سایت codecanyon، وب‌سایت unitedover یا وب‌سایت‌های معتبر تهیه نمائید. سپس افزودنی‌های دیجیت مانند One Click Login/Signup یا User Account Approval یا... را تهیه و همانند سایر افزونه‌های وردپرسی، آن را روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود نصب نمائید.

امکانات تب داشبورد پلاگین دیجیتس چیست؟

وقتی که در منوی وردپرس خود، روی عبارت «Digits» کلیک کنید، مستقیماً وارد صفحه «داشبورد» این پلاگین خواهید شد. در تب داشبورد دیجیتس قادر خواهید بود به امکانات زیر دسترسی داشته باشید. امکاناتی که به شما اجازه مشاهده کلی آمار و مدیریت پیامک‌های ارسال شده را می‌دهند. این امکانات عبارت‌اند از:

  • مشاهده مجوع تعداد لاگین‌های انجام شده
  • تغییرات و مستندات
  • کد خرید(لایسنس)
  • شورتکدهای افزونه دیجیتس(لیست کوتاه)
  • زمان ذخیره تنظیمات
  • تعداد کاربرانی که با فرم ورود یا ثبت‌نام پلاگین دیجیتس، کد تایید شماره موبایل را درخواست کرده‌اند.
  • تعداد کدهای یکبار مصرف ایجاد شده توسط پلاگین digits
  • ویرایشگر قالب
  • مشاهده لاگ فعالیت افزونه (دیدن گزارش وقایع)

کد لایسنس

اگر از نسخه پولی و اصلی افزونه دیجیت استفاده کنید، لازم است کد لایسنس افزونه خود را در این بخش وارد نمائید. به این نکته توجه کنید که کد لایسنس افزونه دیجیتس توسط وب‌سایت unitedover یا سایت codecanyon قابل ارائه خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، به فایل راهنمای آن مراجعه نمائید.

شورتکدهای افزونه دیجیتس

با کلیک روی این گزینه، به لیست شورتکدهای پلاگین تایید شماره موبایل دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید در هر جایی از وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی خود، از این شورتکدها استفاده کنید. شورتکدها ابزارهایی هستند که با کپی کردن هر یک از آنها و قرار دادن آنها در یک برگه یا نوشته‌ای خاص، فرم مورد نظر افزونه دیجیتس در آن بخش با کلیک بر روی نوشته مربوطه نمایش داده خواهد شد. همچنین این شورتکدها از بخش فهرست‌های داشبورد وردپرس (پنل مدیریتی) نیز قابل دسترسی بوده و می‌توانید از آنها در منوهای سایت خود استفاده نمایید.

ارسال پیامک کد لایسنس با افزونه اسپات پلیر در وردپرسحتما بخوانید: ارسال پیامک کد لایسنس با افزونه اسپات پلیر در وردپرس

ویرایشگر قالب

اگر تا به حال از نسخه‌های قدیمی‌تر این افزونه استفاده کرده باشید، پس حتماً می‌دانید که «ویرایشگر قالب»، یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این افزونه (ورژن 8 به بالا) است. در صورتی که نیاز به راهنمائی بیشتر داشته باشید، می‌توانید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی که در انتهای مطلب برایتان آورده‌ایم، با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید.

مشاهده لاگ فعالیت افزونه (دیدن گزارش وقایع)

همانند سایر افزونه‌های وردپرسی مانند افزونه پیامک ووکامرس که به شما امکان بررسی لاگ و آرشیو پیامک‌های ارسالی را می‌دهد، ورژن جدید افزونه دیجیتس نیز به این قابلیت مجهز شده است. به خاطر بسپارید که شما همواره می‌توانید گزارش پیامک‌های ارسال شده را از طریق پنل اس ام اس نیز دریافت و دانلود کنید.

لاگ فعالیت افزونه دیجیتس

شکل 9 - لاگ فعالیت افزونه دیجیتس

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم کلیه امکانات افزونه دیجیتس را بررسی کرده و راهنمای کامل نصب و اتصال به پنل اس ام اس ملی پیامک را به شما آموزش دهیم. درگاه پیامکی سامانه ملی پیامک به‌طور رسمی در سایت codecanyon و unitedover معرفی شده است، پس با خرید افزونه از فروشگاه‌های معتبر مذکور، می‌توانید سامانه ارسال پیام کوتاه ملی پیامک را به پلاگین دیجیتس خود متصل نمائید.

جهت دریافت رایگان افزونه دیجیتس کافیست پس از خرید پنل پیامکی به پشتیبانی تیکت ارسال کنید.
در صورتیکه به مشاوره و راهنمائی بیشتر نیاز دارید با شماره 02163404 تماس حاصل فرمائید.


سوالات متداول

 

افزونه دیجیس رو از کجا دانلود کنم؟

شما میتوانید افزونه دیجیتس را در همین صفحه یا با درج تیکت و درخواست از پشتیبانی ، دریافت بفرمایید.

برای ارسال پیامک احراز هویت باید از چه پنل پیامکی استفاده کنم؟

برای استفاده از وب سرویس خدماتی می پیامک می‌توانید از تمام پنل‌ها به جز پنل پایه بهره‌مند شوید. درواقع می‌توانید پنل اقتصادی یا بالاتر را خریداری کنید تا به وب سرویس خدماتی دسترسی داشته و بتوانید ارسال پیامک از طریق الگو را اجرا کنید.

آیا برای ارسال کد otp نیاز است سایت اینماد داشته باشد؟

برای ارسال پیامک رمز یک بار مصرف با استفاده از ارسال پیامک با پترن نیازی به داشتن اینماد نیست. اما اگر بخواهید خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنید (بسته به خط و اپراتور مربوطه) شاید داشتن اینماد الزامی باشد.

تفاوت نسخه رایگان افزونه دیجیتس ،با دیگر نسخه های دیجیتس چیست؟

در نسخه رایگان ملی پیامک، برخی از امکانات ویژه و خاص این پلاگین قابل دسترس نیست و نیاز از افزونه را از سایت codecanyon، وب‌سایت unitedover یا وب‌سایت‌های معتبر تهیه نمائید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
89دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • علی قنبری

    16 دی 1402، 18:55

    لطفا نسخه آخرو قرار بدید

  • ali Bibak

    30 آذر 1402، 00:09

    سلام وقت بخیر ببخشید من الان با یک حساب کاربری که ساختم یک پنل خریداری کردم اما برای اینکه اونو فعال کنم باید ی حساب جدید ثبت کنم وقتی حساب کاربری جدید ثبت نام کنم میتونم پنل خریداری شده رو بازگردانم

    • حمید اکبری

      30 آذر 1402، 10:41

      درود بر شما
      متاسفانه متوجه منظورتون نمیشم که بخاوم راهنماییتون بکنم ،لطفا با شماره تماس 021-63404 بخش فروش و پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید تا راهنمایی لازم منتقل شود.

  • امیرحسین الماسی

    13 آبان 1402، 15:46

    سلام وقت بخیر من افزونه دیجتس ملی پیامک رو دانلود کردم و میخواستم افزونه ورود و ثبت نام مشترک دیجیتس رو نصب کنم منتهی نمیدونم این افزونه رو از کجا تهیه کنم که سازگاری داشته باشه با افزونه فعلی

    • حمید اکبری

      14 آبان 1402، 14:13

      درود بر شما
      افزونه دیتیجس ملی پیامک با توجه به اینکه رایگان هست ، برخی امکانات افزونه دیجیتس خریداری شده را ندارد، یکی از این امکانات عدم امکان نصب add-on های افزونه دیجیتس می‌‎باشد.
      برای استفاده از add-on های افزونه دیجیتس نیاز دارید افزونه را از سایت های فروشگاه افزونه مانند ژاکت خریداری بفرمایید.

  • بی ام اس کالا

    27 مرداد 1402، 20:54

    سلام ارادت. بنده پنل ملی پیامک دارم و افزونه دیجیتز خود ملی پیامک نصب کردم ولی صفحه ورودم نمیخوام صفحه ورود دیجیتز باشه میخوام همون صفحه ورود پیش فرض قالب باشه. فیلم هم دیدم متوجه نشدم.چجوری میتونم صفحه ورود پیش فرض رو مال خود قالب بزارم؟

    • ایمان عمادی

      28 مرداد 1402، 16:35

      درود بر شما
      احتراما افزونه دیجیتس روند ثبت نام کاربران را تحت تاثیر گذاشته و برای استفاده از افزونه نیاز است این اتفاق بیوفتد، آیا قالب شما امکان ارسال پیامک و کد تایید را برای شما فراهم میکند؟

  • علیرضا عیوضی

    20 اردیبهشت 1402، 15:21

    با سلام و احترام
    آیا بین دو نسخه پولی و رایگان تفاوت وجود دارد یا خیر؟
    دوم اینکه نسخه رایگان رو باید از کجا دانلود کنیم!

    • حسام کریمی

      01 خرداد 1402، 11:37

      درود بر شما وقتتون بخیر
      معمولاً نسخه‌های پولی دارای پشتیبانی و آپدیت افزونه هستند. یعنی اگر نسخه جدیدتری از افزونه دیجیتس منتشر بشه، توسعه‌دهنده اون افزونه یا ارائه‌دهنده اون پلاگین، برای آپدیت و بروزرسانی پلاگین اقدام میکنه.
      در ضمن زمانی که افزونه پولی رو تهیه می‌فرمائید عمدتاً دارای لایسنس اختصاصی هست و از ادان‌ها (افزونه‌های جانبی و اختصاصی همان پلاگین) هم پشتیبانی می‌کنه، در حالیکه نسخه‌های رایگان، صرفاً امکانات اصلی اون پلاگین رو ساپورت می‌کنند.
      شما برای دانلود نسخه رایگان افزونه دیجیتس ملی پیامک روی همین عبارت کلیک کنید و یا برای دریافت پلاگین دیجیتس ملی پیامک، به پشتیبانی تیکت ارسال کنید.

  • وردپرس

    16 دی 1401، 20:24

    بسیار عالی و کارآمد بود

  • محمد

    09 دی 1400، 14:01

    این پلاگینو خیلی از سامانه ها دارن رایگان میدن به مشتری هاشون شما چرا این امکانو نمیزارید1؟

    • سینا جعفری

      18 دی 1400، 16:14

      با سلام،
      می‌تونید با ارسال تیکت به واحد پشتیبانی نسخه آپدیت شده رو بدون نیاز به خریداری دریافت کنید.

    • ایمان عمادی

      19 دی 1400، 10:37

      درود بر شما
      این پلاگین در سامانه ملی پیامک رایگان می باشد. جهت دریافت آن از قسمت پشتیبانی تیکت درخواستی مبنی بر این موضوع ارسال بفرمایید

  • شیرازی

    06 دی 1400، 15:41

    سلام روز بخیر خیلی ممنون از شما که این افزونه رو با دکان هماهنگ کردین ، تشکر می کنم بسیار زیاد از واحد فنی و پشتیبانی ملی پیامک من دارم استفاده می کنم از این افزونه و بسیار هم راضی هستم و به همه پیشنهاد می کنم

  • خدائی

    01 دی 1400، 10:31

    سلام وقتتون بخیر من قصد استفاده از همین افزونه دیجیتس رو برای سایتم برای ارسال کدتایید دارم ما باید کدام یکی از پنل های شما رو تهیه کنم که این امکان رو داشته باشم؟ یا همه ی پنل هاتون این امکان رو دارن؟

    • سینا جعفری

      18 دی 1400، 16:22

      احتراما در میان پنل‌های ارائه شده در سامانه ملی پیامک به غیر از پنل پایه، باقی پنل‌های ارائه شده در سامانه ملی پیامک قابلیت استفاده از وبسرویس را دارا می‌باشند.
      شما می‌توانید با مشاهده صفحه تعرفه‌های سامانه ملی پیامک برای خرید پنل مدنظر خود اقدام فرمایید.

    • ایمان عمادی

      19 دی 1400، 10:43

      سلام وقت شما هم بخیر
      پنل پایه ملی پیامک قابلیت ارسال پیامک از وب سرویس را ندارد.لطفا جهت ارسال پیامک برای افزونه دیجیتس ،پنل اقتصادی و یا شرکتی و یا تجاری استفاده تهیه بفرمایید

  • آریا نجفی

    30 آذر 1400، 15:08

    من افزونمو از ژاکت خریداری کردم آیا آموزش ویدئویی برای اتصال به سامانه دارید؟

    • سینا جعفری

      18 دی 1400، 16:23

      احتراما ویدیو آموزشی افزونه دیجیتس که توسط سامانه ژاکت ارائه شده است، در همین صفحه قرار گرفته است.

    • ایمان عمادی

      19 دی 1400، 10:45

      سلام وقتتون بخیر
      بله میتوانید با مراجعه به کانال آپارات ملی پیامک این ویدئو را مشاهده بفرمایید

  • یافتیان

    29 آذر 1400، 15:23

    سلام افزونه دیجیتس رو دانلود کردم و در پنل شما هم متنی بصورت الگو درج کردم و از وب سرویس خدماتی شما استفاده میکنم
    منتها خطای منفی 7 دریافت میکنم لطف میکنید این مورد رو پیگیری کنید

    • سینا جعفری

      18 دی 1400، 16:26

      با سلام، خطای دریافتی 7 به معنای وجود کلمات فیلتر شده در متن پیامک شما می‌باشد.
      برای رفع خطا می‌توانید با ارسال تیکت به واحد پشتیبانی مشکل پیش آمده را رفع نمایید.

    • ایمان عمادی

      19 دی 1400، 10:45

      درود بر شما
      این خطا به دلیل فیلتر کلمات می باشد
      لطفا جهت رفع آن با کارشناسان پشتیبانی ارتباط برقرار بفرمایید

  • رضا زعفرانی

    29 آذر 1400، 12:13

    سلام خسته نباشین
    این افزونه عالیه خیلی به سرعت بخشیدن کارها کمک میکنه و باعث راحتی هرچه تمام تر شده خیلی وقت بود دنبال همچین افزونه ای میگشتم
    مرسی از ملی پیامک که انقدر راحتی کاربرانش براش ارزش مهمه و ارزش قائل میشه

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 13:59

      با سلام، ممنون از شما دوست عزیز

  • مهدی افشار والا

    28 آذر 1400، 17:35

    سلام روزبخیر؛ افزونه دیجیتسی که شما طراحی کردید با افزونه هایی که تو سایت هایی مانند راست چین و ژاکت هستش چه تفاوتی داره؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:01

      با سلام.
      افزونه ارائه شده در سامانه ملی پیامک فاقد ادان‌های ارائه شده توسط سامانه‌هایی همچون ژاکت و راستچین بوده.
      همچنین این افزونه به صورت اختصاصی توسط واحد فنی تیم ملی پیامک ویرایش شده و بحث لایسنس در آن تغییر یافته است.

  • اقازاده

    28 آذر 1400، 10:53

    سلام وقت بخیر
    پس از خریداری پنل خودتون افزونه دیجیتس ارائه میدهید یا اینکه هزینه جداگانه از پنل باید پرداخت کرد؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:04

      سلام دوست عزیز
      استفاده از افزونه دیجیتس فاقد هرگونه هزینه اضافی بوده و تنها برای تهیه پنل و ارسال پیامکها مستلزم پرداخت مبلغ مالی می‌باشد.
      پس از مشاهده تعرفه‌ها می‌توانید برای تهیه پنل کاربری اقدام فرمایید.
      پس از تهیه پنل می‌توانید از طریق تیکت برای دریافت افزونه دیجیتس ملی پیامک به واحد پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید.

  • حيدرزاده

    26 آذر 1400، 22:35

    سلام ممنون از مقاله خوبتون
    سوالي داشتم كه ما از شما بخوايم خود افزونه رو تهيه كنيم ايا هزينه اي دارد يا خير جز امكانات پنلتون هست و روي پنل هر افزونه اي كه بخوايم رو مييديد به ما؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:06

      با سلام.
      تهیه هزینه شامل هزینه نخواهد بود و تنها هزینه پنل را پرداخت خواهید کرد.
      تمامی پلاگین‌هایی که فاقد هزینه باشند، بصورت رایگان تقدیم خواهند شد

  • علیرضا طاهرخانی

    26 آذر 1400، 13:07

    بنده افزونه راست چین خریداری کردم همه مشخصات هم درست وارد کردم ولی اتصال انجام نمیشه مشکل از کجا هستش، مشکل کجا هستش من تمام فیلدهاروبررسی کردم.

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:07

      باسلام دوست عزیز
      لطفا برای بررسی سریع‌ و دقیق این مشکل لطفا با ارسال تیکت به واحد پشتیبانی، از آن واحد پیگیری فرمایید

  • زراع پور

    25 آذر 1400، 10:42

    سلام و درود قصد داریم پنل پیامکی شما رو برای اتصال به وب سرویس خریداری کنیم و به سایت خود متصل کنیم فقط می خواستم بدونم ایا برای اسنفاده از خطوط خدماتی اشتراکی نیاز هست هزینه ی جداگانه پرداخت کنیم

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:12

      با سلام دوست گرامی.
      برای استفاده از سرویس ارسال پیامک از طریق پترن یا الگو (ارسال پیامک به لیست سیاه با استفاده از خطوط خدماتی اشتراکی) نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه‌ای نمی‌باشد.
      شما تنها هزینه مربوط به ارسال پیامک را پرداخت می‌کنید.

  • کمالی

    23 آذر 1400، 20:45

    سلام وقتتون بخیر
    میشه توضیح بدید افزونه ای که شما میدید چه فرقی داره با افزونه ژاکت؟
    یعنی چرا ما باید بریم از ژاکت بخریم وقتی شما رایگان میدید؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:13

      با سلام دوست گرامی
      افزونه دیجیتس ارائه شده توسط سامانه ژاکت نیاز به پرداخت هزینه داشته و در کنار آن اددان‌های مختلفی نیز ارائه می‌گردد.

  • سعید سعیدی

    23 آذر 1400، 20:25

    سلام روز بخیر
    این افزونه فوق العادس,کار باهاش راحته و خیلی کار راه انداز بوده برام تو این مدتی که ازش استفاده کردم
    واقعا از ملی پیامک ممنونم بابت این امکانات عالی و خوبی که برای کاربران میذاره

    • ایمان عمادی

      19 دی 1400، 10:46

      ممنون از شما

  • فرید قربانزاده

    22 آذر 1400، 19:23

    سلام من برای افزونه دیجیتس میخوام از سرویس شما استفاده کنم و برام سوال هستش که ایا برای همه شماره های که ثبت نام میکنند ارسال انجام میشه؟
    من سرعت ارسال و اینکه برا همه انجام بشه مهم هستش ایا سرویس شما این قابلیت رو داره؟

    • ایمان عمادی

      23 آذر 1400، 11:49

      سلام دوست عزیز اگر پیامک بر اساس پترن ارسال کنید، به همه ارسال خواهد شد.
      سرعت ارسال هم زیر 20 ثانیه است.

  • ف.عمرانی

    22 آذر 1400، 12:14

    سلام در این افزونه امکان ذخیره خودکار شماره موبایل همراه با نام و نام خانوادگی هم وجود دارد تا برای اطلاع رسانی های آینده استفاده کنیم؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:14

      سلام و وقت بخیر
      بله. با استفاده از تنظیمات ارائه شده در افزونه دیجیتس، می‌توانید فیلدهای مد نظر خود را به بخش ثبت‌نام افزونه اضافه نمایید.

  • ارشد

    20 آذر 1400، 10:51

    سلام وقت بخیر این لینکی که برای دانلود افزونه قرار دادید اخرین نسخه ی اپدیت شده ی افزونه ی دیجیتس هست ؟ ممنون میشم این مورد را بفرمایید
    و یک سوال این با خرید پنل به ما رایگان داده می شود دیگه ؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:17

      سلام.
      افزونه دیجیتس ارائه شده در حال حاضر یک نسخه پایین تر ازآخرین ارائه شده در سطح جهانی است، بزودی آخرین نسخه افزونه دیجیتس برای ارائه به کاربران گرامی آماده خواهد شد.
      افزونه دیجیتس بدون دریافت هزینه، در اختیار کاربران سامانه ملی پیامک قرار می‌گیرد.

  • افشین لباف

    20 آذر 1400، 10:35

    خسته نباشید
    از کدام پنلتان میتونم بایت وب سرویس و افزونه دیجیتس استفاده کنم؟
    برای استفاده از وب سرویس چه مدارکی نیاز هست؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:18

      با سلام.
      برای استفاده از وبسرویس در سامانه ملی پیامک نیاز پنل اقتصادی یا پنل‌های بالاتر را انتخاب فرمایید.
      برای استفاده از وبسرویس مدرک خاصی مورد نیاز نمیباشد

  • ساروی

    20 آذر 1400، 10:32

    سلام روزتون بخیر باشه خسته نباشید ممنون به خاطر مقاله خوبتون بنده یک سایتی رو به تازگی ایجاد کردم که قراره نویت بده به مریض هایی که میان توی سایتم ثبت نام می کنن میخواستم بدونم می تونم ا تی پی از پنل شما فعال کنم برای این مورد یا خیر ؟ و اگر میشه کدوم پنل رو خرید باید بکنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:21

      سلام و وقت بخیر
      برای استفاده از افزونه دیجیتس بر روی سایت وردپرسی و همچنین استفاده از وبسرویس سامانه ملی پیامک، نیاز به تهیه پنل اقتصادی یا بالاتر دارید.

  • زهرا توکلی

    16 آذر 1400، 21:54

    سلام من برای سایتم میخوام از پنل شما استفاده کنم . برای من سرعت ارسال ، کیفیت ارسال خیلی مهم هستش و دوست دارم که ارسال زیر 15 ثانیه انجام بشه
    ایا سرویس شما این قابلیت رو داره؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:24

      با سلام.
      بله. این امکان میسر است.
      شما می‌توانید ابتدا پنل مورد نظر خود را از بخش تعرفه‌ها انتخاب نمایید و سپس برای استفاده از وبسرویس و دریافت مستندات و راهنمایی‌های افزونه‌ها به واحد پشتیبانی سامانه ملی پیامک تیکت ارسال فرمایید.

  • رحمت پور

    14 آذر 1400، 11:15

    سلام من پنل پیامکی از شما دارم می خوام بدونم از کجا متوجه بشم این پنل رو می تونم روی افزونه دیجیتس نصب کنم راهنمایی بفرمایید ایا این دسترسی رو داره یا نه
    ؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:25

      با سلام دوست گرامی.
      در صورتیکه پنل پیامکی شما در سامانه ملی پیامک در پنل پایه نباشد، شما می‌توانید از این افزونه در سایت وردپرسی خود استفاه فرمایید.

  • آل علی

    14 آذر 1400، 10:32

    درود بر شما
    افزونه دیجیتس رو نصب کردیم بعد اومدیم پنل پیامکی تهیه کردیم
    باید افزونه رو هم از خودتون میگرفتیم؟فرقی میکنه؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:26

      سلام دوست گرامی.
      بصورت معمول هیچ تفاوتی در محل تهیه افزونه وجود ندارد تا زمانی که افزونه‌ی مورد استفاده شما از وبسرویس سامانه ملی پیامک پشتیبانی کند

  • ملک زاده

    13 آذر 1400، 09:35

    سلام وقتتون بخیر من پنلی از شما دارم که میخوام از افزونه دیجیتس استفاده کنم فقط اینکه وقتی تو بخش وب سرویس خدماتی میرم میزنه شما دسترسی به این بخش را ندارید برای رفع این مشکل باید چه کاری انجام بدم؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:28

      سلام دوست عزیز.
      این مشکل به دلیل عدم پشتیبانی از پنل تهیه شده از وبسرویس می‌باشد.
      می‌توانید با ارسال تیکت به واحد پشتیبانی یا تماس با شماره 02163404 و عنوان کردم موضوع، برای حل مشکل خود اقدام فرمایید

  • فرید عباسی

    13 آذر 1400، 09:35

    سلام روزبخیر
    من میتونم همزمان در سایتم هم ورود با ایمیل داشته باشم و هم ورود با شماره موبایل ؟
    چون اکثر مشتری های قدیمیم با همان ایمیل وارد میشن اما خوب با توجه به بهینه و به روز رسانی سایتم میخواهم ورود با موبایل هم به سایتم اضافه کنم ایا این امکان مقدوره؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:32

      سلام دوست عزیز.
      احتراما این مورد هیچ اختلالی در سایت شما ایجاد نخواهد کرد.
      افزونه دیجیتس در آخرین نسخه خود قابلیت پشتیبانی از ایمیل را نیز دارا می‌باشد.
      اما باید در نظر داشته باشید که فیلد ایمیل در سایت شما بصورت اختیاری تنظیم شود

  • حسین عزیززاده

    11 آذر 1400، 12:28

    اگه فقط بخوام برای کد های تایید از وب سرویس استفاده کنم ایا همین افرونه دیجیتس کفایت میکنه و این افزونرو به صورت رایگان در اختیار بنده قرار میدهید یا اینکه باید خریداری کنم؟
    مرسی

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:33

      با سلام.
      این افزونه بدون دریافت هر نوع هزینه ای در سامانه ملی پیامک ارائه می‌گردد، و برای استفاده از کد OTP برای ورود و عضویت، افزونه دیجیتس کفایت می‌کند

  • سعید صباغ

    11 آذر 1400، 11:29

    فقط یک مشکلی که افزونه دیجیتس شما داره اینه که نمیشه روش addon نصب کرد اگر این مورد هم بهش اضافه کنید خیلی خوب میشه.
    ممنوم از شما

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:34

      با سلام و وقت بخیر.
      در حال حاضر این مورد در افزونه دیجیتس سامانه ملی پیامک امکان پذیر ایست

  • ثنا احمدی

    07 آذر 1400، 21:08

    سلام وقت بخیر من افزونه دیجیتس پلاس رو تهیه کردم ایا این افزونه هم قابلیت اتصال رو داره؟ و ارسال با چه خطی انجام میشه ایا خطی به ما اختصاص میدید؟
    سرعت ارسال برای من امر خیلی مهمی هستش
    و اینکه برای تبلیغات چه کمکی میتونید به ما کنید؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:38

      با سلام دوست عزیز.
      اگر در افزونه دیجیتس مورد استفاده در سایت شما در بخش درگاه پیامکی گزینه ملی پیامک وجود داشته باشد، استفاده از وبسرویس این سامانه در افزونه دیجیتس شما میسر می‌باشد.
      ارسال پیامک معمولا از خطوط 50004 اختصاصی که در هنگام ثبت نام بصورت هدیه تقدیم میگردد، انجام می‌شود.

  • جواهر نشان

    07 آذر 1400، 14:31

    سلام وقت بخیر ممنون از مقاله ی خوبتون نیازی هست ما افزونه رو خریداری کنیم یا به صورت رایگان به به داده خواهد شد ؟

    • سینا جعفری

      27 دی 1400، 14:39

      سلام دوست عزیز.
      پس از تهیه پنل کاربری پیامکی به واحد پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید تا آخرین نسخه افزونه را برای شما ارسال کنند

  • مهرابی

    07 آذر 1400، 10:22

    سلام امیدوارم عالی باشین و روز به روز موفق تر
    من افزونه رو نصب کردم و عالی بود
    خدارشکر تو تایید متون هم خیلی معطل نشدم و سریعا فعالسازی انجام شد

    • سینا جعفری

      18 اسفند 1400، 10:13

      سلام، وقت شما بخیر دوست عزیز
      خوشحالیم از اینکه به شما خدمت رسانی میکنیم

  • فلاح

    07 آذر 1400، 09:29

    سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم این خط خدماتی اشتراکی که فرمودید توی توضیحاتتون آیا شماره اش قابل انتخابه یا خیر به صورت رندوم یه شماره برامون انتخاب میشه؟
    ممنون از پاسخگوییتون

  • حمیدرضا مرادی

    02 آذر 1400، 18:19

    باسلام
    میخوام بدونم این افزونه ای که شما میدید مثل همون digits ای که از ژاکت میگیریم هست یا فرق میکنه؟
    چون فک کنم اون پولیه ولی مال شما نه

    • سینا جعفری

      18 اسفند 1400، 10:20

      با سلام و عرض ادب
      افزونه ارسال کد تایید و عضویت پیامکی دیجیتس ارائه شده در سامانه ملی پیامک متن باز بوده و در صورت تمایل و داشتن دانش فنی می‌توانید افزونه را ویرایش نمایید.
      همچنین افزونه دیجیتس از نظر وجود کدهای مخرب نیز بررسی شده است و مشکلی در آن وجود ندارد

  • علی باقری زاده

    02 آذر 1400، 18:15

    سلام شما اخرین نسخه دیجیتس رو دارید؟ من برای شما رو نصب کردم ولی ورپرس خطا به روزرسانی میده
    شرایط به چه صورت هستش؟
    و حتما باید پنل تهیه کنم از شما نمیشه فقط به من یک برای ارسال پیامک بدید؟

    • سینا جعفری

      18 اسفند 1400، 10:25

      با سلام دوست عزیز.
      در حال حاضر نسخه 7.8 افزونه دیجیتس در سامانه ملی پیامک ارائه می‌گردد.
      همچنین برای استفاده از پلاگین‌های سامانه ملی پیامک نیاز به تهیه پنل دارید تا علاوه بر راه اندازی دیجیتس، بتوانید از پلاگین‌های متعدد و گوناگونی که در سامانه ملی پیامک ارائه می‌شود نیز استفاده نمایید.

  • بردیا

    29 آبان 1400، 06:10

    درود بر شما
    افزونه دیجیتس رایگان و غیر رایگان چه فرقی دارند
    من همه مطالب رو مطالعه کردم ولی خیلی دقیق متوجه اختلافشون نشدم؟
    سپاس از زحماتتون

    • ایمان عمادی

      29 آبان 1400، 11:11

      سلام و عرض ادب
      به طور کلی افزونه‌های رایگان دیجیتس، دارای برنامه جانی یا همون ادان رو نداره! اما افزونه‌های غیر رایگان دیجیتس هیچ ادانی رو ندارن!
      برای اطلاعات بیشتر میتونین با بخش فنی 02163404 تماس بگیرین!

  • محسن تبار

    18 آبان 1400، 10:33

    سلام خسته نباشید.
    میگماا من یه سوال از بخش فنی دارم؛ آیا افزونه دیجیتس رو میتونم توی فرم دریافت اطلاعات سایتم که با گرویتی فرم ساختم، استفاده کنم؟ برای اینکه منظورمو کامل برسونم، توضیح بیشتری میدم که سریعتر به جواب برسم؛ اینکه یه فرمی رو با گرویتی فرم پیاده سازی کردم ولی میخوام مشتری قبل از اینکه تکمیل اطلاعات و گزینه “بفرست” رو کلیک کنه، قبلش موبایلش احراز هویت بشه و یه کد تایید براش ارسال بشه؛ اگر درست بود، بتونه گزینه “بفرست” رو بزنه!
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید که خیلی روی این موضوع گیر کردم.

    • ایمان عمادی

      29 آبان 1400، 11:15

      سلام شما هم خسته نباشید.
      خیر دوست عزیز، افزونه دیجیتس رو نمیشه توی گرویتی فرم استفاده کرد.
      برای ارسال پیامک کد تایید در افزونه گرویتی فرم، باید از افزونه پیامک گرویتی فرم ملی پیامک استفاده بفرمایید.
      در ضمن از اینجا میتونین ویدئوی آموزشی رو مشاهده بفرمایین: ویدئوی آموزشی افزونه پیامک گرویتی فرم

    • ایمان عمادی

      19 دی 1400، 10:50

      سلام بر شما
      توجه کنید که افزونه گرویتی فرم دارای اددان مخصوصی جهت ارسال پیامک می باشد و این افزونه قابلیت احراز هویت کاربران شما را دارد.
      و پیشنهاد میگردد آموزش های مربوط به این افزونه را از آزمایشگاه افزونه مشاهده کنید

  • محمود فخیمی

    18 آبان 1400، 10:15

    سلام خدا قوت
    یه سوال داشتم که شما افزونه رایگان ارائه می‌کنید، کدوم پنل رو باید استفاده کنیم؟ آیا دیجیتس با بقیه پلاگین‌ها سازگاری داره؟ اگه نصب کنم بهم نمیریزه بخش ووکامرسمو؟
    ممنون از شما بابت کد تخفیفی که قرار دادین

    • ایمان عمادی

      18 آبان 1400، 10:25

      سلام ممنون از شما
      با توجه به دسترسی‌های پنل، حداقل پنل اقتصادی نیازه! شما می‌تونید پنل‌ها رو از صفحه “تعرفه‌ها” با هم مقایسه کنید.
      بله دوست عزیز، سازگاری داره! خیر تداخلی با بخش ووکامرس ایجاد نمیکنه!

  • رضا علوی پور تبریزی

    18 آبان 1400، 09:59

    اقا من دیجیتس رو نصب کردم. خیلی اوکی بود. دستتون درد نکنه

  • mohammadmahdi

    18 آبان 1400، 09:58

    سلام اگه توی نصب افزونه به مشکل بخوریم می تونیم از شما کمک بگیریم؟

    • ایمان عمادی

      18 آبان 1400، 10:21

      سلام دوست عزیز، بله حتماً؛ چرا که نه!
      بخش فنی ملی پیامک با شماره 02163404 و داخلی 3 پاسخگوی شما عزیزان هستند.
      اگر هم افزونۀ دیگه‌ای برای وردپرس و ووکامرس نیاز دارین، پیشنهاد می‌کنم مقالۀ بهترین افزونه‌های پیامکی وردپرس و ووکامرس رو بررسی بفرمایید.

  • مهیار نصیری

    17 آبان 1400، 21:18

    برای ثبت‌نام خبرنامه باید از چه پلاگینی استفاده کنم؟

    • ایمان عمادی

      18 آبان 1400، 10:18

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      برای خبرنامه پیامکی، می‌تونید از افزونه پیامک ووکامرس استفاده بفرمایید.

  • نیلوفر بنایی

    17 آبان 1400، 18:16

    چقدر خوبه که با دکان هم هماهنگه این افزونه، تقریبا کار راه بندازه و اینجوری که من متوجه شدم الان همه فروشگاهای آنلاین دارن ازین افزونه استفاده میکنن

    • ایمان عمادی

      19 دی 1400، 10:52

      سلام
      بله این افزونه برای احراز هویت در خیلی از فروشگاه های اینترنتی استفاده میشه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید