30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
کاربرد پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت

کاربرد پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت

26

همۀ ما برای خدماتی مثل تعویض کارت ملی، تعویض یا خرید سیم‌کارت جدید ایرانسل و همراه اول به دفاتر پیشخوان دولت رفته‌ایم. خیلی وقت‌ها آدرس این دفاتر را باید گوگل کنیم، خیلی وقت‌ها هم باید ساعات طولانی برای انجام کارمان منتظر بمانیم. از طرف دیگر بسیاری از مردم هنوز با همه خدمات پیشخوان دولت آشنا نیستند.

با وجود چنین مشکلاتی قطعاً شما هم کمبودهایی را در مورد اطلاع‌رسانی دفاتر پیشخوان متوجه شدید. این دفاتر برای اطلاع‌رسانی به شهروندان، اضافه شدن خدمات جدید، فرستادن آدرس دفتر و برخی کارهای اداری نیاز به روشی مناسب و مقرون‌به‌صرفه دارند. برای همین ما می‌خواهیم دربارۀ پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت صحبت کنیم و به مزایایی اشاره کنیم که تقریباً هر دفتری به آن نیاز دارد.

پنل پیامکی چیست؟

حالا شاید همین اول بپرسید که پنل پیامکی چیست و چرا دفاتر پیشخوان به آن نیاز دارند؟ پنل پیامکی نرم افزاری آنلاین است که امکان ارسال پیام انبوه، منطقه‌ای و .. را دارد. این پنل پیام‌های ارسالی و دریافتی را مدیریت می‌کند، سرعت بیشتری در اطلاع‌رسانی به شهروندان دارد و مزایای دیگری هم دارد که در ادامه باهم درباره‌اش بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مزایای پنل اس اس ام دفاتر پیشخوان دولت

حالا که می‌دانید پنل چیست، در ادامه با مهم‌ترین مزایا و کاربردهای پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت آشنا می‌شوید که اولین آن ارسال پیام از روی نقشه است.

ارسال پیامک از روی نقشهارسال پیامک از روی نقشه

اولین چیزی که دفتر پیشخوان تازه تاسیس لازم دارد، ارسال آدرس به مناطق افراد است تا برای پیدا کردن دفاتر پیشخوان شهروندان نیازی به جستجو در گوکل نداشته باشند. پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت امکان ارسال از روی نقشه را برای شهرهای بزرگی مثل تهران، اصفهان، مشهد و ... آماده کرده که به آن پیامپ هم می‌گویند.

در این روش فقط کافیست در پنل روی ارسال کلیک کنید و وارد پیامپ شوید. بعد در صفحه جدید باید شهرتان را انتخاب کنید و روی نقشه محله موردنظر را پیدا کنید. بهتر است متن جذابی بنویسید و به شهروندان مناطق اطراف شروع کارتان را اطلاع دهید. بهتر است که در انتهای متن حتماً آدرس و تلفن هم بگذارید.

حالا شاید بپرسید که برای شهرهای کوچک‌تری که در ابزار پیامپ هنوز فعال نیستند، باید چگونه به مناطق اطراف اطلاع‌رسانی کرد؟

پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولتارسال منطقه‌ای بر اساس کد پستی

ارسال منطقه‌ای بر اساس کد پستیمتاسفانه ابزار پیامپ یا ارسال از روی نقشه، هنوز برای همۀ شهرها فعال نیست. پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت برای شهرهای کوچک‌تر امکان ارسال پیامک به محله بر اساس کدپستی را فعال کرده است.

برای ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی، باید حتماً ۳ تا ۵ رقم کدپستی محله مورد نظرتان را بدانید و برای همان مناطق پیام بفرستید. اگر هم به این کدپستی‌ها دسترسی ندارید، باید از سامانه ملی پیامک استفاده کنید. در قسمت ارسال کدپستی محلۀ موردنظر را انتخاب کنید، تعداد پیامکی که می‌خواهید بفرستید را مشخص کنید و بعد پیامک را برای ارسال تائید کنید.

در این روش هم مثل ارسال از روی نقشه، حتماً متن جذابی بنویسید و آدرس کامل را با شماره تلفن دفتر در انتهای متن بگذارید تا شهروندان در صورت نیاز بتوانند با شما تماس بگیرند.

ارسال پیامک به بلک لیست

حالا شاید بپرسید که چارۀ ارسال پیامک به شماره‌های لیست سیاه چیست؟ لیست سیاه مخابرات یا بلک لیست شماره‌های هستند که دریافت اس ام اس تبلیغاتی را مسدود کردند ولی پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت به دلیل نوع فعالیتیش به این لیست سیاه نیاز دارد.

برای این کار پیشنهاد می‌کنم وارد صفحه اصلی سایت ملی پیامک شوید تا بتوانید بعد از دریافت پنل از خط خدماتی استفاده کنید. البته برای استفاده از این خط باید حتما مدارک لازم را برای احراز هویت ارائه دهید و تعهدی را مبنی بر عدم استفاده تبلیغاتی از این خط به سامانه تحویل دهید.

ارسال به وسیله دکل‌های ایرانسل (BTS)

پنل اس ام اس دفاتر پیشخوان دولت

در آخر هم پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع‌رسانی به شهروندانی که از مشترکان ایرانسل هستند، از ابزار ارسال دکل‌های BTS استفاده کنید تا فقط بتوانید برای ساکنان منطقه که سیم‌کارت ایرانسل دارند، پیامک بفرستید.

البته برای ارسال از دکل BTS باید حتماً فرم مربوطه را پر کنید، 72 ساعت قبل درخواست دهید و تا ساعت 8 شب پیامتان را برای مخاطبان بفرستید.

بهترین انتخاب برای پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت

حالا اگر دفتر پیشخوان دارید و می‌خواهید از مزایایی که گفتیم استفاده کنید، شاید بپرسید بهترین فاکتورها برای انتخاب پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت چیست؟

پنل پیامکی باید محیط کاربری آسانی به زبان فارسی داشته باشد تا هر کاربری با هر سطح آموزش و آشنایی با کامپیوتر بتواند از این سیستم استفاده کند. از طرف دیگر چون مخاطب دفاتر پیشخوان دولت عموم مردم هستند، بانک جامع شماره‌های به‌روز برای اگاهی رسانی بیشتر تقریباً برای هر دفتری لازم است.

مزیت‌های پنل پیامکی رادیولوژی و سونوگرافیحتما بخوانید: مزیت‌های پنل پیامکی رادیولوژی و سونوگرافی

در ادامه به چند فاکتور مهم دیگر اشاره می‌کنیم:

تعرفه مناسب

یکی از معیارها و ملاک‌های مهم در انتخاب سامانه اس ام اس برای دفاتر پیشخوان تعرفه مناسب برای ارسال پیامک‌های انبوه است. حالا که می‌خواهید وارد حوزه اطلاع‌رسانی شوید و موارد مختلف را به کاربران اطلاع دهید تا بتوانند برای پیگیری کارهایشان به دفتر شما مراجعه کنند باید حتماً ارسال انبوه داشته باشید.

حالا شاید بپرسید که ارسال انبوه هزینه بیشتری روی دستتان می‌گذارد، برای همین است می‌گویم یک پنل خوب باید تعرفه معقولی داشته باشد تا کاربر به‌راحتی بتواند از ارسال انبوه استفاده کند.

گزارش‌گیری و دریافت پاسخ مشتری

گزارش‌گیری و دریافت پاسخ مشتری

هر کسب‌وکاری به تحلیل بازار و رفتار مشتری و البته گزارش دقیق آن نیاز دارد. دفاتر پیشخوان دولت هم باید روی اطلاع‌رسانی برنامه‌ریزی کنند و برای این مورد مهم به گزارش پیام‌های ارسالی‌شان نیاز دارند تا بدانند چند نفر دقیقا پیام را دریافت کردند و چند نفر در لیست سیاه بودند.

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی از هرچیز دیگری برای پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت مهم‌تر است. تیم پشتیبانی در صورتاختلال پنل، مشکل را پیگیری می‌کند، در صورت نیاز شما را دربارۀ کار با پنل راهنمایی می‌کنند و آموزش‌های لازم را نیز ارائه می‌دهند.

برای همین منظور تیم پشتیبانی ملی پیامک ویدئوهای آموزشی آپارات و کتاب بازاریابی پیامکی را برای کاربران آماده کرده است. تیم پشتیبانی ملی پیامک همه‌روزه حتی روزهای تعطیل تا ساعت 22 برای پاسخگویی کاربران حضور دارد تا موارد مختلف را برایتان پیگیری کنند.

انتخاب درست پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت و شروع کار!

انتخاب درست پنل پیامکتا اینجا دربارۀ پنل پیامک دفاتر پیشخوان دولت و ابزارهایی که برای تعامل با مشتری نیاز است، صحبت کردیم. اگر دفترتان به‌تازگی راه‌اندازی شده است، مهم‌ترین چیزی که لازم دارید اطلاع‌رسانی به شهروندان است که پنل پیامکی آن را با بهترین مزایا در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر به فکر راه‌اندازی سامانه پیامکی دفترتان هستید، ملی پیامک با ده سال سابقه در حوزه پنل‌های اس ام اسی، تیم پشتیبانی مجرب، ابزارهای مختلف ارسال پیام و تعرفه مناسب دقیقاً همان چیزیست که لازم دارید. برای دریافت فوری پنل در صفحه اصلی سایت ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. اگر هم در این مورد هنوز سوالی دارید، در انتهای متن برایمان بنویسید تا دقیق‌تر راهنمایی‌تان کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید