30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس برای کارخانه چه کاربردهای دارد؟

پنل اس ام اس برای کارخانه چه کاربردهای دارد؟

14

دیروز رفته بودم محل کار دوستم، که مدیر منابع انسانی یکی از کارخانه‌هاست. برای او پیامی آمد که برای شرکت در جلسه اضطراری مدیران ساعت ۱۰ در سالن جلسات حضور داشته باشید،‌ جالب بود که از امکانات پنل اس ام اس برای کارخانه به خوبی استفاده می‌کنند. از دوستم پرسیدم که آیا همهٔ اطلاع‌رسانی‌ها با پیامک برای کارمندان ارسال می‌شود؟ جواب داد: آره. از طرف اداره مالی هم اس ام اس یادآوری اقساط برای ما ارسال می‌شود.

تصمیم گرفتم مطلبی بنویسم، تا کارخانه‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و همهٔ کسب‌وکارهای که سامانه پیامکی را تهیه کرده یا می‌خواهند خریداری کنند، با امکانات پنل آشنا شوند و از امکاناتی که برای کسب‌وکارشان مفید است استفاده کنند، در ادامه مطلب همهٔ کاربردهای مهم و اساسی پنل را به طور کامل توضیح می‌دهم.

پنل پیامکی برای کارخانه ها چیست؟

سامانه پیامکی نرم‌افزاری تحت وب است که برای ارسال، دریافت و مدیریت اس ام اس‌ها استفاده می‌شود. پنل پیامکی برای کارخانه‌ها کاربردهای زیادی دارد، که در مقالهٔ روش‌های بازاریابی برای کارخانه‌ها، برای جذب مشتری همهٔ امکانات بازاریابی پیامکی را توضیح دادیم. در این مطلب کاربردهای پنل پیامکی را برای همکاران و محیط کارخانه می‌نویسیم.

کارخانه شما به پنل پیامکی نیاز داره!

با پنل پیامکی اطلاع‌رسانی‌های کارخانه را به راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن ارسال کنید، جلسات را با مدیران هماهنگ کنید و برای کارکنان پیامک تبریک تولد ارسال کنید.
30% تخفیف!
FCTR
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

کاربردهای پنل اس ام اس برای کارخانه ها چیست؟

کاربردهای پنل پیامک برای کارخانه بسیار متفاوت است، از جمله اینکه می‌توانید تبلیغات گسترده‌ای برای فروش و بازاریابی محصول خود انجام دهید و یا اینکه شماره همهٔ کارمندانی که در کارخانه کار می‌کنند را همراه با اطلاعات شخصی ذخیره کنید و در موعد مقرر و مناسبت‌های خاص مثل تبریک تولد یا تسلیت، پیامک‌های یادآوری و حتی  اطلاع‌رسانی‌های کارخانه را با پیامک بفرستید. البته پنل پیامکی کاربردهای زیاد دیگری هم دارد، که در ادامه امکانات را به صورت مفصل توضیح می‌دهیم.

زمان برگزاری جلسه ها را به مدیران اطلاع دهید

یکی از کارهایی که در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ به صورت مرتب انجام می‌شود، جلسه‌های مدیریتی ماهانه یا هفتگی‌ست، که می‌توانید با پنل اس ام اس برای کارخانه اطلاع‌رسانی کنید. خاطره‌ای در مورد جلسهٔ ماهانه مدیران در محل کار قبلی دارم که با سامانه پیامکی و ارسال اس ام اس حل شد، در ادامه برای‌تان تعریف می‌کنم.

در اداره‌ای که قبلاً کار می‌کردم اطلاع‌رسانی جلسات ماهانه را در تابلو اعلانات طبقه‌های مختلف ساختمان، در کانال تلگرام و در گروه واتس‌اَپ اداره اطلاع‌رسانی می‌کردیم، ولی باز هم برخی از مدیران متوجه اطلاع‌رسانی نمی‌شدند و در جلسه شرکت نمی‌کردند. وقتی علت را می‌پرسیدیم، می‌گفتند من اصلاً پیام را ندیدم و متاسفانه تابلو اعلانات را هم نگاه نکردم.

تصمیم گرفتیم با سامانه پیامکی برای همهٔ اعضای شرکت‌کننده در جلسه، پیامک بفرستیم. بعد از ارسال اس ام اس، همهٔ افراد اطلاع‌رسانی را می‌دیدند و در جلسه شرکت می‌کردند.

با سلام و احترام
به اطلاع مدیران محترم می رساند؛ آخرین جلسه ماهانه مدیران پژوهشکده در سال جاری، روز یکشنبه مورخ 12 اسفندماه ساعت 7/30 در سالن جلسات ساختمان گاندی برگزار می گردد.

بیش از ۹۵ درصد افراد پیام‌ها را می‌بینند، به همین دلیل مدیران پیام بالا را می‌دیدند و در جلسه شرکت می‌کردند، به این صورت مشکل جلسهٔ‌ ماهانه ما هم حل شد. کارخانه‌ها نیز می‌توانند برای اطلاع‌رسانی جلسات از پیامک استفاده کنند. آیا می‌توان برای هر شخص پیامک متفاوت ولی با متن شبیه فرستاد؟

با امکان ارسال متناظر پیام بفرستید

یکی از امکاناتی که پنل اس ام اس برای کارخانه ها در اختیار شما قرار می‌دهد، ارسال یک پیام برای مخاطبان مختلف است. با امکان ارسال متناظر می‌توانید برای کارمندان مختلف پیامک بفرستید. شاید اداره امور اداری هر کارخانه بهتر بتواند از ماژول متناظر استفاده کند، مثلاً تعداد مرخصی‌های هر فرد را برایش ارسال کند. مثل پیام‌های زیر:

سرکار خانم محمدی، شما تا آخر سال جاری تعداد ۷ روز مرخصی دارید.

جناب آقای اکبری، شما تا آخر سال جاری تعداد ۵ روز مرخصی دارید.

سرکار خانم زرین‌فام، مبلغ 13.800.000 تومان از بدهی وام شما باقی مانده است.

جناب آقای فاطمی، 2 ماه تا موعد فرارسیدن وام 20 میلیونی شما مانده است.

با استفاده از ابزار ارسال متناظر، می‌توانید برای هر مخاطب، یک متن بفرستید، کافیست در فایل اکسل شماره موبایل و نمونه متن را وارد کنید، پیام برای هر تعداد کاربر که بخواهید در زمان مشخص ارسال می‌شود.

امکان یادآوری امور پنل پیامکی برای کارخانه‌

برخی از مواقع نیاز است تا کارهایی را به همکاران یادآوری کنید. مثلاً در شرکت‌های بزرگ، اداره امور مالی به کارمندان وام به عنوان کمک هزینه می‌دهند. افراد خیلی از مواقع و مخصوصاً ماه‌های اول بعد از برداشت وام، پرداخت به‌موقع اقساط را فراموش می‌کنند. برای یادآوری اقساط،‌ اداره امور مالی می‌تواند برای کارمندان پیامک یادآوری ارسال کند.

پنل نمایندگی سامانه پیامکی، شغل پردرآمدی که دنبالش بودیدحتما بخوانید: پنل نمایندگی سامانه پیامکی، شغل پردرآمدی که دنبالش بودید

سامانه پیامکی، امکانی به نام ارسال پیامک یادآوری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به صورت هفتگی، ماهانه یا سالانه پیامک ارسال کنند.

سرکار خانم سلطانی، به اطلاع می‌رساند موعد سررسید یازدهمین قسط وام شما روز 1399/03/05 است، و از حقوق اردیبهشت‌ماه شما کسر می‌شود.

پنل اس ام اسبرای همکاران پیامک مناسبتی بفرستید

یکی از امکاناتی که پنل پیامکی برای کارخانه‌ دارد، پیام مناسبتی است. ارسال پیامک مناسبتی کاربر را خوشحال می‌کند و حس خوبی به او می‌دهد. می‌توانید برای کارمندان پیام تبریک تولد بفرستید. با استفاده از ابزار پیامک مناسبتی، می‌‌توانید پیامک شخصی‌سازی شده (پیام با اسم و فامیل کاربر) برای کارمندان ارسال کنید. مناسبت‌های مانند تبریک تولد، تبریک سال نو، تبریک روز زن و مرد، تبریک روز کارمند و ... را می‌توان با اس ام اس فرستاد، پیامک را به‌دلخواه تنظیم کنید، تا به صورت سالانه یا ماهانه برای کاربران ارسال شود.

اطلاعیه برگزاری جشن‌های کارخانه با پیامک

اصولاً کارخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ، در طی سال جشن‌های مانند: جشن نوروز، شب یلدا، روز مادر، روز پدر و ... برگزار می‌کنند. برای اطلاع‌رسانی و دعوت همکاران به جشن‌، می‌توانید از سامانه پیامکی استفاده کنید، متن اس ام اس را بنویسید و از قسمت دفترچه تلفن شماره همهٔ کاربران را انتخاب کنید. اس ام اس در لحظه برای همهٔ کارمندان ارسال می‌شود. شماره، تاریخ تولد، ایمیل و ... همکاران را در دفترچه تلفن ذخیره کنید، همچنین کارمندان را به گروه‌های مختلف تقسیم کرده، تا در صورت نیاز بتوانید به گروه خاصی پیام بفرستید. مثلاً گروه مدیران، کارمندان پژوهشی، همکاران اداری مالی و ... به تعداد نامحدود می‌توان گروه ایجاد کرد.

خریداری بهترین پنل اس ام اس برای کارخانه ها

تا این قسمت از مطلب، با امکانات مختلف پنل پیامکی برای کارخانه‌ها آشنا شدید، حالا نوبت به تهیه پنل است. بعد از ثبت‌نام و خرید، پنل پیامکی برای شما فعال می‌شود، که به همهٔ امکانات دسترسی دارید و می‌توانید پیامک ارسال کنید. کارشناسان ملی پیامک، همهٔ امکانات پنل را برای کاربر آموزش می‌دهند، فایل راهنما و ویدیوهای رایگان هم در اختیار مخاطبان قرار دارد تا خیلی راحت با قسمت‌های مختلف کار کند.

به نظر شما یک سامانه پیامکی ایده‌آل باید چه ویژگی‌های داشته باشد؟

در سامانه ملی پیامک، پنل پیامکی مناسب با کسب‌وکارتان را با تعرفه متناسب انتخاب کنید. علاوه بر قیمت مناسب، پشتیبانی و امکان گزارش‌گیری هم از ویژگی‌های پنل پیامکی خوب است.

پشتیبانی حرفه‌ای پنل اس ام اس برای کارخانه

زمانی که محصول جدیدی خریداری می‌کنید، نیاز دارید برای استفاده از محصول ویژگی‌ها، مزایا و معایب آن را به طور کامل بشناسید. هرچند که در سامانه ملی پیامک، همهٔ امکانات پنل به کاربران آموزش داده می‌شود، ولی گاهی اوقات شاید مخاطبان نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشند. در سامانهٔ ملی پیامک هر روز و حتی در روزهای تعطیل نیز می‌توانید به پشتیبانی زنگ بزنید و سوالات خود را بپرسید. فیلم‌های آموزشی ملی پیامک را در صفحهٔ آپارات ببینید، همچنین سایت ملی پیامک کتاب رایگان آموزش بازاریابی پیامکی را برای کاربران تهیه کرده که می‌توانید دانلود و استفاده کنید.

تهیه گزارش از پیام‌های ارسالی

وقتی پیامک‌ها را برای کاربران ارسال می‌کنید، نیاز دارید تا بدانید برای چه کسانی اس ام اس ارسال شده و چه کسانی پیام را دریافت نکردند. در سامانه ملی پیامک بعد از ارسال پیام، امکان گزارش‌گیری به صورت فایل اکسل را دارید، که تعداد پیام‌ها، پیامک‌های رسیده به گوشی، پیام‌های نرسیده به گوشی و ... به صورت جزئی و کامل نوشته شده است.

پنل پیامک برای کارخانه ها و شرکت ها ابزاری کاربردی

پنل کارخانهدر این مطلب امکان‌های مختلف پنل اس ام اس برای کارخانه ها و ویژگی‌های یک پنل خوب را نوشتیم، می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف پنل، برای کارمندان و همکاران پیامک ارسال و با آنان ارتباط برقرار کنید.

امکانات و ابزارهای کاربردی بالا، به همراه امکانات دیگر را می‌توانید از سامانه ملی پیامک خریداری کنید. اگر نیاز به مشاوره یا اطلاعات بیشتر برای سامانه پیامکی دارید، به شماره 02163404 زنگ بزنید. کارشناسان ملی پیامک همه روزه پاسخگویی سوالات مخاطبان هستند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید