30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
مزیت‌های پنل پیامکی رادیولوژی و سونوگرافی

مزیت‌های پنل پیامکی رادیولوژی و سونوگرافی

18

تقریباً همۀ ما در طول زندگی حداقل یک‌بار از نواحی مختلف بدن عکسبرداری رادیولوژی یا سونوگرافی را داشتیم و حتی برای نوبت شود، ساعت‌ها منتظر ماندیم.

تعداد کم و محدود دستگاه‌ها، زمانبر بودن عکسبرداری، لزوم تمیز کردن دستگاه بعد از هر استفاده و از همه مهم‌تر دقت بالایی که رادیولوژی و سونوگرافی لازم دارد، همیشه باعث شده تا هر کدام از ما ساعت‌ها برای این روش تشخیصی منتظر باشیم. از طرفی نتیجۀ این عکس‌ها برای سلامت بیمار و تشخیص دقیق پزشک لازم است، پس نمی‌توان این عکسبرداری را تند و سرسری انجام داد، برای همین در این مراکز بیشتر اوقات ازدحام مراجعان و بیمار بالاست.

اما برای کاهش ازدحام بیماران و رفت‌و‌آمد مکرر بین مطب و مرکز رادیولوژی به نظر شما می‌شود راه‌حل پیدا کرد؟ باید بگویم بله، پنل پیامکی رادیولوژی برای همین نیاز طراحی شده است تا هم از ازدحام مراجعان کم کند و هم سرعت انتقال اطلاعات و عکس‌ها را بالا ببرد!

پنل پیامکی رادیولوژی

عکسبرداری رادیولوژی چیست؟

قبل از معرفی پنل پیامکی رادیولوژی می‌خواهیم کمی درباره این حوزۀ درمانی صحبت کنیم و بعد به سراغ سامانه اس ام اس و ویژگی‌های مثبتش برویم.

رادیولوژی Radiology یکی از روش‌های درمان بیماری است که با استفاده از پرتو ایکس و مواد رادیواکتیو انواع بیماری‌، توده‌های سرطانی، شکستگی‌های استخوان و موارد دیگر را تشخیص می‌دهد. برای همین به رادیولوژی تصویربرداری تشخیصی هم می‌گویند.

در رادیولوژی برای تشخیص بیماری و شروع درمان از قسمت مشخصی در بدن بیمار با کیفیت بالا عکسبرداری می‌شود. همین عکس‌های ساده که شاید تا به حال خودمان یا اطرافیانمان تجربه‌اش را داریم با پنل اس ام اس به راحتی قابل ارسال برای پزشک متخصص است و نیاز به رفت‌وآمد مکرر بین مطب و کلینیک را ندارد.

پنل پیامکی رادیولوژی

پنل پیامکی در واقع نرم‌افزاری اینترنتی است که با ابزارهای مختلف امکان ارسال پیامک برای بانک شماره‌ را دارد. این اس ام اس‌ها هم با خط عمومی سامانه و هم با خط اختصاصی ارسال می‌‌شود، با این تفاوت که اگر پیامک‌ها از خط اختصاصی ارسال شود، از طرف مشتری امکان دریافت پاسخ را هم دارد.

اما چرا باید یک مرکز رادیولوژی یا سونوگرافی مجهز به پنل باشد و این سامانۀ ارسال اس ام اس به چه نتایج مثبتی می‌رسد؟

نوبت‌دهی آسان و سریع

پنل پیامکی رادیولوژی

یکی از کاربردی‌ترین مزایای پنل پیامکی رادیولوژی را باید نوبت‌دهی دانست که برای جلوگیری از ازدحام و مراجعۀ بیماران پیشنهاد می‌شود. ابزار نوبت‌دهی از کاربردهای سامانه ارسال اس ام اس است و با خط اختصاصی فعال می‌شود.

شما به عنوان صاحب مرکز رادیولوژی می‌توانید شمارۀ‌ سامانه را به بیماران بدهید و از آن‌ها بخواهید تا با ارسال عدد 1 وقت بگیرند. بعد از ارسال عدد، پیامک نوبت با تاریخ و زمان مراجعه برای بیمار ارسال می‌شود و برای نفر بعد به صورت خودکار بیست دقیقه دیرتر وقت می‌دهد.

بر همین اساس اگر وقت‌ها پر شود، ماژول نوبت‌دهی  این ویژگی را دارد تا پیامک پر شدن نوبت را نیز برای بیمار ارسال کند. با این وجود دیگر نیازی به حضور نیروی انسانی برای نوبت‌دهی نیست و تلفن‌های مکرر نیز کمتر می‌شود.

فرستادن عکس‌ها برای پزشک و بیمار

همانطور که می‌دانید رادیولوژی در واقع عکس‌برداری از محلی مشخص در بدن است و این عکس باید به بیمار داده شود تا به دست پزشک برسد. حالا بعه نظر شما سامانۀ ارسال اس ام اس چگونه می‌تواند به این مورد کمک کند؟

درست است! ارسال عکس برای بیمار و پزشک که با پنل پیامکی رادیولوژی انجام می‌شود. برای این کار اول باید عکس بیمار در فضای مجازی بارگذاری شود و سپس لینک آن به صورت پیامک برای بیمار و پزشک همزمان از خط اختصاصی ارسال شود. مثلاً به پیام زیر دقت کنید:

سرکار خانم دکتر دانشور، احتراماً نتیجه و عکس جناب آقای محمدی در لینک زیر قابل مشاهده است

ارسال پیامک انبوه از طریق موبایلحتما بخوانید: ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل

با این روش دیگر نیازی نیست تا بیمار برای گرفتن عکس‌های رادیولوژی معطل شود و یا برای رساندن عکس به پزشک متخصصش چندین بار رفت‌وآمد کند.

مزایای پنل پیامک رادیولوژی

 

اطلاع‌رسانی به بیماران

اطلاع‌رسانی و گوشزد کردن نکات مهم دربارۀ رادیولوژی به بیماران یکی دیگر از مزیت‌های مثبت این پنل است. رادیولوژی برای بیماران سرطانی عوارضی نظیر خستگی، خارش پوستی، التهاب و ... دارد و باید حتماً به اطلاع بیمار برسد. با هزینۀ مناسب پنل پیامکی و بدون مصرف کاغذ برای چاپ بروشور می‌توان این نکات مهم را به بیمار اطلاع داد. مثلاً پیام‌های زیر را در نظر بگیرید، ارسال این پیام‌ها به بیمار نه تنها حس مثبتی را به بیمار می‌دهد بلکه باعث اعتماد او به مجموعۀ درمانی هم می‌شود.

بیمار محترم خشکی پوست، خارش و آگنه از عوارض رادیولوژی است. نگران نباشید و از کرم‌های مرطوب کننده زیر نظر پزشکتان استفاده کنید

بیمار محترم از عوارض رادیولوژی برای درمان سرطان خستگی طولانی‌مدت است. استراحت کنید و آبمیوه طبیعی بنوشید

یادآوری زمان مراجعه

مزایای پنل پیامک رادیولوژی گاهی اوقات رادیولوژی در چندین جلسه مداوم است. مثلاً برای درمان سرطان به چند جلسه پرتودرمانی نیاز است. حالا با پنل اس ام اس رادیولوژی شما می‌توانید زمان مراجعه را به صورت پیامک برای بیمار ارسال کنید و دیگر نیازی به تلفن زدن‌های مکرر نیست، به ویژه اینکه بیمار نیاز به استراحت و آرامش هم دارد و ممکن است صدای تلفن برایش آزاردهنده باشد.

ثبت‌نام پنل پیامکی رادیولوژی

حالا که با کاربردهای مثبت سامانۀ اس ام اس برای رادیولوژی آشنا شدید و می‌خواهید چنین پنلی داشته باشید، باید از شرکت‌های ارائه دهندۀ سامانه‌های اس ام اسی مانند ملی پیامک، پنل دریافت کنید.

بعد از ثبت‌نام پنل و دریافت خطوط اختصاصی یا عمومی مرکز می‌تواند از خط اختصاصی برای نوبت‌دهی به بیماران و ارسال لینک عکس‌ها استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی به بیمار خط عمومی داشته باشد. البته این را هم یادتان باشد که مرکز رادیولوژی به یک خط اختصاصی 50004 هم نیاز دارد.

استفاده از خط 50004 برای ارسال لینک

اما چرا گفتیم مرکز رادیولوژی باید خط اختصاصی 50004 داشته باشد؟ به صورت کلی برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده از مخاطبان و شهروندان ارسال لینک از طریق پیامک ممنوع است و تنها دو خط 50004 و 50009 مجاز هستند تا برای کاربرانشان لینک‌های ضروری را ارسال کنند. پس پنل اس ام اس رادیولوژی برای ارسال عکس از طریق لینک باید حتماً خط اختصاصی از زیرمجموعۀ 50004 داشته باشد، در واقع امکان ارسال لینک مهم‌ترین مزیت مثبت این خطوط است که برای مراکز رادیولوژی و سونوگرافی ضروری است.

نتیجۀ پنل پیامکی رادیولوژی

نتیجه پنل پیامک رادیولوژیرادیولوژی یکی از انواع روش‌های درمانی برای تشخیص بیماری است که باید حتماً با تجویز پزشک انجام شود. عکس‌های رادیولوژی و سونوگرافی همراه با یادآوری‌ برخی نکات مهم به راحتی با پنل پیامکی رادیولوژی برای بیمار و پزشک ارسال می‌شود و دیگر نیازی به رفت‌وآمد مکرر بیماران نیست.

اگر صاحب یک مرکز رادیولوژی یا سونوگرافی هستید، می‌توانید همین حالا با شمارۀ 02163404 تماس بگیرید تا با کارشناسان ملی پیامک صحبت کنید و کمتر از چند دقیقه صاحب پنل پیامکی شوید. همچنین می‌توانید برای سوال‌ و مشاورۀ بیشتر در طول هفته و در تعطیلات با پشتیبان‌های ملی پیامک تماس بگیرید و هر سوالی دربارۀ ماژول‌ها یا پنل دارید را بپرسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید