30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
شروع تبلیغات انبوه در قرچک به کمک بازاریابی پیامکی

شروع تبلیغات انبوه در قرچک به کمک بازاریابی پیامکی

0

تبلیغات اصولی باعث می‌شود خیلی راحت‌تر از آنچه فکر می‌کنید کسب‌وکارتان روزبه‌روز و مشتریان جدیدتری داشته باشد، اما هر تبلیغاتی به شما این امکان را نمی‌دهد تا بتوانید از مزیت‌های آن به این راحتی استفاده کنید پنل اس‌ ام اس قرچک امکان اجرای یک تبلیغات اصولی و مقرون‌به‌صرفه را به شما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان مشتریان جدیدی را جذب کنید.

بیایید برای یک شروع موفق در ادامه این مقاله به بررسی این امکان پرداخته تا بتوانید از طریق بازاریابی پیامکی با کمترین هزینه در مناطقی که مورد نظر شماست و بازار هدف‌تان در آن‌ها قرار دارد، تبلیغات گسترده و انبوهی داشته باشید. اگر هم پنل ندارید، برای ثبت‌نام از کد تخفیف سی درصدی زیر استفاده کنید :

یار شهروندان تهرانی در تبلیغات

با ارسال پیشنهاد ویژه به محله و منطقه خود، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با ارسال پیامک پیشنهاد به مشتریان فعلی و جدید خود، تبریک تولد، یادآوری و... آن ها را حفظ کنید.
30% تخفیف
THRN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

قطعاً هر روش تبلیغاتی به یک بستر اجرایی نیاز دارد. پنل پیامکی هم در واقع یک نرم‌ افزار آنلاین و تحت وب است که با دسترسی به اینترنت به سادگی قابلیت ارسال تبلیغات پیامکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می‌توانند وارد پنل شده و با استفاده از ماژول‌های مختلف تبلیغات انبوه و منطقه‌ای خود را ارسال کنید. نکته‌ جالب در این روش تبلیغاتی دریافت فایل گزارش با فرمت اکسل است تا بتوانید از نتیجه‌ی تبلیغات خود آگاهی یابید و به راحتی بازخورد مشتریان را تحلیل کنید.

پنل اس ام اس قرچک از طریق وب‌سرویس پیامکی، افزونه‌ها و کنسول ملی پیامک قابلیت اتصال به سایت و اپلیکیشن  را دارد تا کاربران بتوانند برای لیست سیاه مخابرات پیامک‌های غیرتبلیغاتی مانند کد ورود، پیامک خوشامدگویی یا تشکر بعد از خرید، کد مرسوله، کد فراموشی رمز عبور و… را ارسال کنند.

چرا ملی پیامک بهترین خدمات پیامکی را دارد؟

در میان شرکت‌های مختلفی که خدمات تبلیغات پیامکی را ارائه می‌دهند، شرکت ملی پیامک با ده سال سابقه کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ یکی از برندهای خوشنام است. احتمالاً می‌پرسید که این شرکت چه قابلیت‌هایی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؟ در ادامه با این معیارهای مهم بیشتر آشنا خواهیم شد !

داشتن تعرفه‌ مناسب پیامک‌های ارسالی برای تبلیغات انبوه یکی از مزایای ملی پیامک برای کسب‌وکارهایی است که قصد دارند با تبلیغات گسترده فعالیت بیشتری را در بین رقبا داشته باشند. از جمله دیگر مزایای ملی پیامک وجود بزرگترین بانک شماره‌ همراه اول و ایرانسل کشوری است تا اگر به تازگی کار خودتان را شروع کرده‌اید، با تبلیغات گسترده مشتریان جدیدی را به محصول و خدمات خود جذب کنید.

آموزش‌های صفر تا صد ویدیویی در اینستاگرام، یوتیوب و کانال آپارات ملی‌پیامک یکی از بهترین راه‌های آموزش پنل و ماژول‌های کاربردیست. شما با این آموزش‌ها می‌توانید مدیریت حساب کاربری و تبلیغات خود را به عهده بگیرید و نیازی به نیروی متخصص نداشته باشید. در صورتی هم که به مشاوره نیاز داشتید یا سوالی برایتان پیش آمد، پشتیبانی ملی پیامک به صورت تلفنی و ارسال تیکت به تمام سوال‌های شپا پاسخ می‌دهد. ما همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام تعطیل و غیر کاری از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر در حال پاسخگویی و راهنمایی کاربرانمان هستیم.

بانک شماره‌های به‌روز پنل اس ام اس قرچک

پنل اس ام اس ملی پیامکبرای تبلیغات توسط پنل اس ام اس قرچک یکی از بهترین راه‌ها دسترسی به بانک شماره‌های جامع است. در قسمت منطقه هدفمند پنل شما به 8842 شماره خط اعتباری و 9576 شماره دائمی دسترسی دارید.

البته اگر کسب‌وکار شما محصول یا خدمات اختصاصی خانم‌ها یا آقایان را تولید و عرضه می‌کند، بهترین روش تبلیغاتی برای جذب مشتری هدفمند ارسال پیامک به تفکیک جنسیت است. این قابلیت را بانک شماره ایرانسل در اختیارتان قرار داده که شامل 83166 شماره ایرانسل آقایان و 35977 شماره ایرانسل خانم می‌شود.

نگاهی به قرچک

قَرچَک در جنوب شرق استان تهران و در فاصله ۲۰ کیلومتری پایتخت واقع شده‌است. این منطقه که در سال 1355 به شهر تبدیل شد، دلیل اصلی شکل‌گیری‌اش، کوره‌های آجرپزی است. البته قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

طبق آخرین سرشماری این شهر ۱۹۱۵۸۸ نفر جمعیت دارد ولی بر خلاف تصور عموم در اقتصادش چندان هم وابسته به پایتخت نیست. اگر یکی از فعالان اقتصادی این شهر هستیدف با تبلیغات پیامکی پنل اس ام اس قرچک به راحتی می‌توانید تعداد مشتریان وفادارتان را بیشتر و بیشتر کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسهمانطور که تا این قسمت از مقاله گفتیم، هدفمندی تبلیغات اولویت اول ملی پیامک است که از طریق پنل اس ام اس قرچک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

برای شروع تبلیغات پیامکی همین حالا در سایت ثبت‌نام کرده یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴  تماس بگیرید تا پس از مشاوره همکاران بخش پشتیبانی مدارک و اطلاعات احراز هویت شما را دریافت کرده و پنلتان را فعال کنند. هر سوالی هم که داشتید، در انتهای متن بنویسید تا فوراً به آن پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید