30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
بازاریابی اصولی و مطمئن در پلدختر | پنل اس ام اس پلدختر

بازاریابی اصولی و مطمئن در پلدختر | پنل اس ام اس پلدختر

1

اگر فعالیت اقتصادی و تجاری در شهرستان پلدختر دارید و برای اجرای یک برنامه تبلیغاتی کامل و اصولی آماده شدید، وقتش رسیده که با پنل اس ام اس پلدختر بیشتر آشنا شوید. شاید تابه‌حال فکر نکردید که به راحتی و فقط با ارسال اس ام اس می‌توانید مشتریانی که واقعا به کالا و خدماتتان نیاز دارند، پیدا کرده و به خرید ترغیبشان کنید. به همین خاطر در این مقاله می‌خواهیم دربارۀ بازاریابی پیامکی صبحبت کنیم و کد تخفیف زیر را به کاربرانی هدیه دهیم که می‌خواهند در پلدختر و دیگر شهرهای استان لرستان تبلیغات کنند.

امروز، روز فروش چند برابری است!

تبلیغات پیامکی یک روش مطمئن، زودبازده و قدرتمند برای تبلیغات در سطح شهرهای استان لرستان است.
30% تخفیف
LRTN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس پلدختر چیست؟

سامانه پیامک نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های انبوه تبلیغاتی است. به زبان ساده، از طریق پنل می‌توانید برای ارسال انبوه به بانک شماره‌ها دسترسی داشته باشید. تبلیغات پیامکی‌تان را مدیریت کنید. پیامک اطلاع‌رسانی بفرستید و حتی پنل را به سایت یا اپلیکیشن وصل کنید. یکی از مهم‌ترین ابزارهای پنل قابلیت ارسال پیامک بر حسب محل زندگی افراد است. یعنی به راحتی از روی منطقه و محله مورد نظرتان تبلیغات هدفمندی داشته باشید که هزینه بالایی هم نداشته باشد.

برای ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای از آنتن‌دهی دکل bts ایرانسل هم می‌توانید استفاده کنید که محدودیت‌هایی دارد. مثلاً حداقل ارسال 50 هزار پیامک باشد. حتما از سه روز قبل درخواست دهید و فرم مربوطه را کامل کنید. این ارسال مخصوص شماره‌های ایرانسل است و شامل سیمکارت‌های همراه اول نمی‌شود.

چرا باید ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

پیش از شروع جستجو درباره بهترین شرکت ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس پلدختر اگر ویدئو بالا را هم تماشا کردید همین حالا صبر کنید و در این قسمت با خدمات و مزایای پنل‌های شرکت ملی پیامک آشنا شوید.

  • ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک
  • قابلیت ارسال پیامک به مناطق کل کشور
  • قابلیت ارسال پیامک به خارج از کشور
  • قابلیت ارسال پیامک صوتی با صدا، زبان و لحجۀ موردنظر شما
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی‌ها و قیمت‌های مختلف
  • قابلیت ارسال اس ام اس حاوی لینک از طریق خطوط 3000 و 50004
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • ارائۀ فایل قابل دانلود گزارش در فرمت اکسل برای تحلیل پیام‌های ارسالی

بانک شماره پنل اس ام اس برای پلدختر

اولین بانک شماره پنل اس ام اس پلدختر در قسمت منطقه هدفمند، بانک شماره کشوری، استان لرستان، شهرستان پلدختر در دسترس کاربران قرار دارد.
این بانک شماره مختص سیمکارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول است،در این بانک شماره به 13073 تعداد شماره اعتباری و 6323 شماره دائمی تبلیغات پیامکی ارسال نمایید و در همین قسمت به بانک شماره ایرانسل هم دسترسی دارید که به تازگی به‌روزرسانی شده و قابلیت ارسال پیامک بر حسب جنسیت را برایتان فراهم کرده است.
اگر کسب‌وکاری مانند سالن زییابی یا فروشگاه لباس دارید، که خدمات و محصولات مختص بانوان یا آقایان دارد، با کمک بانک شماره ایرانسل پنل اس ام اس پلدختر می‌توانید فقط برای مشتریانتان تبلیغات پیامکی ارسال کنید.

نگاهی به پلدختر

پُلدُختَر شهری است در جنوب استان لرستان و بر سر راه قدیم تهران - جنوب قرار داشت اما اکنون جادهٔ تهران - جنوب از شهر خرم‌آباد به واسطهٔ آزادراه خرم زال، به جنوب متصل شده‌است. این شهر مرکز شهرستان پلدختر است. شهرت این شهر به خاطر وجود پل‌های باستانی و اهمیت ارتباطی آن است. شهر پلدختر در ۱۰۰ کیلومتری جنوب باختری خرم‌آباد واقع شده‌است.

شهر پلدختر در دامنهٔ کوه مَله، از رشته کوه زاگرس واقع شده‌است. شهر پلدختر از نظر جغرافیایی در ۴۷ درجه و ۴۲ دقیقه درازای خاوری و ۳۳ درجه و ۹ دقیقه پهنای شمالی و دارای ارتفاعی بین ۶۵۰ متر تا ۷۱۰ متر از سطح دریا قرار دارد.

پلدختر در تابستان دارای آب و هوایی گرم و در زمستان معتدل و نسبتاً سرد می‌باشد؛ ولی هر چند سال یک بار پلدختر شاهد بارش برف آن هم به صورت جزئی و کلی می‌باشد. پلدختر از شهرهای پر باران لرستان می‌باشد.

جمع‌بندی

بعد از آشنایی با کلیات پنل اس ام اس پلدختر و تمام مزایایی که برای تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتری در اختیارتان قرار خواهد داد، وقتش رسیده که وارد دنیای تبلیغات پیامکی شوید. اگر هنوز در این مورد سوالی دارید، می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت اصلی ملی پیامک ثبت‌نام کنید. همچنین جهت تبلیغات انبوه در سطح استان لرستان می‌توانید ویدیو تبلیغات در استان لرستان را در کانال آپارات ملی پیامک مطالعه کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید