30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
با این روش می توانید بهتر از دیگران در مرودشت تبلیغ کنید

با این روش می توانید بهتر از دیگران در مرودشت تبلیغ کنید

1

اگر کسب‌وکاری در شهر مرودشت دارید و روش‌های تبلیغاتی زیادی را امتحان کرده‌اید اما به دنبال روشی متفاوت هستید با حتی تابه‌حال تبلیغات گسترده‌ای نداشته‌اید اما راهی برای انجام آن می‌خواهید نگران نباشید. ما به شما پنل اس ام اس مرودشت را پیشنهاد می‌کنیم. پنل اس ام اس فقط یک ابزار تبلیغاتی ساده نیست، این ابزار امکان داشتن تبلیغات متنوع را برای شما فراهم می‌کند. هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و دسترسی کاملی برایتان فراهم کرده تا تبلیغات هدفمندی را برای مخاطب ارسال کنید. کد سی درصدی تخفیف زیر هم برای شروع کار است، با ما همراه باشید!

تخفیف باورنکردنی ویژه استان فارس!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان فارس روز به روز مشتریان خود را افزایش داده و با ارسال پیامک تبریک تولد، تخفیف و... از آن ها نگهداری کنید.
30% تخفیف
FARS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه پیامکی چیست؟

سامانه پیامک یک نرم‌افزار اینترنتی است که اصلی‌ترین توانایی آن، امکان ارسال پیامک به‌صورت نامحدود آن هم بدون استفاده از تلفن همراه و سیم‌کارت است. اس ام اس فرستادن با تعداد بالا برای مشاغلی که می‌خواهند ارتباط دائمی با مشتریان داشته باشند، یکی از ابزارهای ضروری محسوب می‌شود. فرستادن پیام تبلیغاتی با استفاده از پنل اس ام اس مرودشت برای مشاغل این شهر می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی را در فروش ایجاد کند.

پنل اس ام اس مرودشت قابلیت‌های دیگری هم برای اجرای تبلیغات هدفمند دارد. بانک شماره‌های جامع، ارسال پیامک بر اساس کدپستی، ارسال منطقه‌ای پیام کوتاه، انواع ارسال زمان‌دار و هوشمند، امکان وبسرویس یا اتصال به وبسایت و اپلیکیشن و موارد دیگر از جمله این خدمات است. در ویدئو زیر به طور کامل این امکانات را به شما معرفی کردیم.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

سؤالی که شاید در ذهن خیلی از مشتریان نقش بندد، این است که چرا پنل اس ام اس مرودشت را از ملی پیامک تهیه کنیم؟ در پاسخ باید نگاهی به سوابق و خدمات ملی پیامک داشته باشیم:

  • ملی پیامک بیش از ده سال است که به ارائه خدمات سامانه پیامکی در تمام استان‌های کشور مشغول است.
  • در طول این ده سال توانسته است اعتماد تعداد بسیار زیادی از مشتریان را جلب کند. به‌طوری‌که این مشتریان سال‌ها از خدمات ما استفاده می‌کنند.
  • خدمات ملی پیامک مناسب تمامی کسب‌وکارهاست و با هر بودجه‌ای می‌توانید تبلیغات پیامکی را شروع کنید.
  • بانک شماره‌های به روز و جامع همراه اول و ایرانسل ملی پیامک به شما در ارسال انبوه کمک می کند.
  • ملی پیامک همواره آموزش های جدیدی برای استفاده از سامانه و یادگرفتن تبلیغات به شما ارائه می کند.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس مرودشت

پنل اس ام اس مرودشت

دسترسی به شماره‌های اهالی شهر می‌تواند خیلی برای شما مفید باشید. پنل اس ام اس مرودشت با 71608 شماره اعتباری و 31487 شماره دائمی همراه اول شروع خوبی برای ارسال انبوه است تا نیمی از مخاطبان را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

البته بانک شماره دیگری هم به تفکیک مشاغل سطح استان در اختیارتان قرار می‌گیرد تا برای هر گروه شغلی که مدنظرتان است، پیامک هدفمند بفرستید. به عنوان مثال در این بانک شماره می‌توانید لیستی از تعمیرکنندگان ماشین، املاکی‌ها یا حتی مهندسین و پزشکان را به تفکیک استان داشته باشید.

یکی دیگر از بانک شماره‌های مؤثر برای کسب‌وکارهای مرودشت، بانک شماره تفکیک جنسیت بر اساس دیتابیس ایرانسل است. تصور نمایید مشاغلی که مشتریان خاص از مردان یا زنان دارند مانند باشگاه‌های ورزشی، استخر و ... می‌توانند از این قابلیت در پنل اس ام اس مرودشت استفاده کنند. سامانه پیامک مرودشت شامل 77579 شماره آقا و 31676 شماره خانم از اپراتور ایرانسل است.

نگاهی به مرودشت

مردم روزانه در تلویزیون، رادیو، سطح شهر، اینترنت و... در معرض تبلیغات متعددی قرار می‌گیرند و پیام‌های مختلفی برایشان ارسال می‌شود. در نتیجه باید این انتظار را داشته باشیم که جلب توجه مخاطب کار چندان آسانی هم نیست. پنل اس ام اس مرودشت به‌صورت مستقیم مخاطب را هدف قرار می‌دهد و خیلی راحت‌تر او را به خرید ترغیب می‌کند.

مرودشت در استان فارس و در شمال شیراز قرار دارد. جمعیت آن بنا بر آخرین سرشماری  148858 نفر بوده و ۴۶۴۹ کیلومترمربع مساحت دارد. کسب‌وکاری که بتواند ارتباط بهتری با افراد برقرار کند، گوی سبقت را از بقیه رقبا می‌گیرد. با این‌ حال اولین رکن برای داشتن تبلیغات مناسب، دسترسی به تعداد افراد کافی برای اثرگذاری بر آن‌هاست که این کار را سامانه پیامکی مرودشت برای شما انجام داده است.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس مرودشت

برای شروع تبلیغات خود بهتر است در پنل اس ام اس مرودشت به دنبال ویژگی و مزایایی باشید که در سایر روش‌های تبلیغاتی وجود ندارد. به‌ عبارت‌ دیگر، با کمی بررسی متوجه می‌شویم که چرا بزرگ‌ترین برندها با بیشترین بودجه‌های تبلیغاتی هم از بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند. این روش به شما امکان برقراری یک ارتباط دوطرفه با مشتریان را می‌دهد که در کنار هزینه پایین، بازدهی بالا و راحتی استفاده در داشتن کسب‌وکار بزرگ‌تر به هر کسب‌وکاری کمک می‌کند.

ملی پیامک برای شروع در کنار شماست. کافیست هر زمانی از روز از طریق شماره تماس 02163404 با کارشناسان ملی پیامک در ارتباط باشید. علاوه بر دریافت پنل پیامکی، یک دوره آموزشی اس ام اس مارکتینگ هم از ما هدیه بگیرید. با مشاهده این آموزش می‌توانید تبلیغات خود را به‌خوبی مدیریت نمایید. تیم پشتیبانی ملی پیامک در تمام طول هفته و روزهای تعطیل به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت برای مشاوره کنارتان خواهد بود تا برای داشتن یک تبلیغات موفق اقدام کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید