30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
کدپستی استان مرکزی را اینجا ببینید!

کدپستی استان مرکزی را اینجا ببینید!

8

کسب‌وکارهای زیادی در اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی هستند که روش‌های مختلف تبلیغاتی را امتحان کرده و هنوز نتیجه مناسبی را نگرفته‌اند. وقتی که درباره تبلیغات با آن‌ها صحبت می‌کنیم به‌صورت دل‌سردانه‌ای می‌گویند خیلی تبلیغ کردم اما نتیجه‌ای نگرفتم، ولی احتمالاً این دسته از صاحبان مشاغل هنوز با ارسال پیامک هدفمند بر اساس کدپستی استان مرکزی آشنا نشده اند!

به همین خاطر در ادامه به توضیح روش‌های استفاده کدپستی استان مرکزی برای داشتن یک تبلیغات موفق می‌پردازیم. خوب است بدانید که پنل اس ام اس یک ابزار تبلیغات جدید با قابلیت‌های مختلف است که به کاربران امکان تبلیغات موفق پیامکی را می‌دهد.

پنل ارسال پیامک چیست؟

بانک شماره پنل ملی پیامکپنل ارسال پیامک یا سامانه اس ام اس ابزاری مشابه نرم‌ افزار اینترنتی است که به شما امکان ارسال و دریافت پیامک در حجم بالا را می‌دهد. این ابزار بدون نیاز به سیم‌کارت عمل می‌کند، یعنی یک شماره اختصاصی به‌صورت مجازی روی پنل شما قرارداده می‌شود که می‌توانید با آن شماره، ارسال و دریافت پیامک داشته باشید. البته شماره‌های عمومی دیگری هم در اختیار مشتریان ملی پیامک قرار می‌گیرد تا از آن‌ها فقط برای ارسال پیامک استفاده کنند.

سامانه ملی پیامک خدمات دیگری هم مثل استفاده از بانک شماره‌های مختلف، امکان تقسیم‌بندی مخاطبان، خدمات ارسال پیامک مانند ارسال اس ام اس زمان‌دار، خدمات اتصال به وب‌سایت و اپلیکیشن و بسیاری قابلیت‌های دیگر را به شما ارائه می‌کند. برای اطلاع کامل از قابلیت‌های پنل پیامکی حتماً ما را در فضای مجازی دنبال کنید.

ارسال پیامک با استفاده از کدپستی استان مرکزی

همان‌طور که گفتیم یکی از قابلیت‌هایی که پنل اس ام اس در اختیار شما قرار می‌دهد، ارسال پیامک با کمک کدپستی استان مرکزی است. در این روش ارسال کاربران می‌توانند به تفکیک محل زندگی مخاطب برای آن‌ها اس ام اس بفرستند. یعنی شما بعد از ورود به محیط کاربری پنل می‌توانید مخاطب خود را بر اساس محل زندگی انتخاب کرده و پیامک‌های مانند کد تخفیف، شروع جشنواره فصلی، ارسال رایگان محصول و ... را برایش ارسال کنید.

کدپستی همراه اول

برای ارسال منطقه‌ای می‌توانید از دو ماژول همراه اول و ایرانسل استفاده کنید. بیایید اول از همه سراغ شماره‌های همراه اولی برویم که منتظر پیامک ما هستند.

بعد از ورود به محیط کاربری پنل روی گزینه ارسال در نوار سبز رنگ کلیک کرده و گزینه کدپستی همراه اول را انتخاب کنید. در صفحه جدید می‌توانید متن پیامک و عنوان ارسال را بنویسید و نوع ارسال را بین تصادفی یا ترتیبی انتخاب کنید. رنج کدپستی مناطق موردنظرتان را وارد کرده و به مرحله بعدی بروید.

در مرحلۀ بعد، تمامی فاکتورهای ورودی را چک کرده و در صورت تایید گزینه ارسال را انتخاب کنید تا پیامک شما به دست مشتریان برسد.

کد پستی همراه اول

کدپستی ایرانسل

برای ارسال با استفاده از کدپستی استان مرکزی می‌توانید اپراتور ایرانسل را هم انتخاب کنید. این گزینه انتخاب شما را دقیق‌تر و ریزبینانه‌تر می‌کند.

این بخش در صفحه اصلی سامانه پیامکی، از بخش کدپستی ایرانسل قابل دسترسی است. پس از ورود، متن و عنوان پیامک به همراه کدپستی منطقه‌ای که مورد نظر شماست را وارد نمایید. هرچه رنج کدپستی دارای ارقام کمتر مثلاً 5 رقمی باشد محدوده گسترده‌تر با شمارهای بیشتری را در بر می‌گیرد. هرچه تعداد ارقام کدپستی بیشتر شود، انتخاب دقیق‌تر شده و شماره‌های کمتری را شامل می‌شود.

تا هر بار ارسال می‌توانید ده کدپستی را انتخاب کنید، به این معنا که پیامک شما برای ده محله یا ده منطقه ارسال شود. در ضمن یادتان باشد که نوع ارسال را باید حتماً تصادفی یا ترتیبی انتخاب کنید.

کد پستی ایرانسل

جدول کدپستی استان مرکزی

در این جدول می‌توانید کدپستی استان مرکزی را با دقت ببینید و هر شهر، بخش و منطقه‌ای را که می‌خواهید در آن تبلیغات داشته باشید را انتخاب نمایید.

مناطق استان کد پستی
اراک 38131 --- 38571
آشتيان 39611 --- 39691
تفرش 39511 --- 39591
خمين 38811 --- 38991
خنداب 38413 --- 38491
دليجان 37911 --- 37991
زرنديه 37711 --- 39441
ساوه 39131 --- 39491
شازند 38611 --- 39991
كميجان 38511 --- 38591
محلات 37811 --- 37891

پیامپ شهر اراک

اگر در شهر اراک هستید، می‌توانید علاوه‌بر ارسال پیامک بر اساس کدپستی استان مرکزی، مخاطب‌های خود را با کمک نقشه شهر نیز انتخاب کنید. قابلیت پیامپ یا ارسال از روی نقشه به شما کمک می‌کند تا بتوانید ارسال پیامک به هر نقطه از شهر، خیابان به خیابان یا حتی محله به محله داشته باشید.

با انتخاب هر محل تعداد شماره‌های همراه اول و ایرانسل هر محله نمایش داده می‌شود و کاربر نیز می‌تواند تعداد موردنظرش را برای دریافت پیام در قسمت گیرنده وارد کند. حالا نوبت ثبت در لیست و ارسال پیامک است.

جواب هایی برای برخی از سوالات پیامکی شماحتما بخوانید: جواب هایی برای برخی از سوالات پیامکی شما

کدپستی استان مرکزی

جمع‌بندی

کدپستی استان مرکزی می‌تواند شما را در تبلیغاتتان به‌صورت ویژه‌ای کمک کند، چرا که این روش بسیار هدفمند است. در روش‌های دیگر، امکان انتخاب مخاطب با این میزان از دقت وجود ندارد، اما حالا شرایطی فراهم شده که دقیقاً مشتریان خود را انتخاب کنید.

کدپستی استان مرکزیملی پیامک در تمام مدت تبلیغات در کنار شماست. لازم نیست نگران چگونگی استفاده از سامانه و حتی نوشتن متون تبلیغاتی‌تان باشید. هر زمان که نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید با ما از طریق شبکه‌های اجتماعی و شماره تماس 02163404 در ارتباط باشید. کارشناسان ما از اول تا آخر مسیر شما را راهنمایی کرده و به تمام سوالاتتان پاسخ خواهند داد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • حمزه جاتونین

    09 دی 1402، 11:30

    کد پستی محل سکونت لطفا

    • زهره تاجیک

      09 دی 1402، 14:12

      سلام بر شما،
      من حقیقت متوجه کامنتتون نشدم. اگه منظورتون اینه که چجوری کدپستی محل سکونت رو پیدا کنید، ما یه مقاله آموزشی داریم به نام پیدا کردن کدپستی. توصیه می‌کنم مطالعه بفرمایید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید