30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در مریوان ؟! مشتری‌هایتان را با اس ام اس پیدا کنید

تبلیغات در مریوان ؟! مشتری‌هایتان را با اس ام اس پیدا کنید

1

اگر کسب‌وکاری در شهرستان مریوان دارید، این مقاله مخصوص شما نوشته شده تا بهترین راه و مسیر بازاریابی و جذب مشتری را پیدا کنید. خب حالا ماجرا چیست؟! برای تبلیغات هدفمند می‌توانید سراغ راه‌اندازی سایت بروید یا حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید تا توجه مخاطبان بیشتر و بیشتری را جلب کنید اما راه سومی هم دارید. پنل اس ام اس مریوان سومین ابزار تبلیغاتی شماست که با تعرفه مقرون‌به‌صرفه‌ای شما را به مشتریانتان می‌رساند. اما چطور؟!

هدیه ملی‌پیامک برای شروع تبلیغات طوفانی!

تنها کافیست با یک کلیک منطقه هدف خود را انتخاب کنید و پاسخ تبلیغات انبوه و پربازده خود را ببینید .
30% تخفیف
KORD
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس مریوان نرم افزار آنلاین و تحت وب برای ارسال و دریافت پیامک انبوه است و عموماً برای مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی استفاده می‌شود. پنل با دسترسی و ابزارهای ارسال پیام متنوع هم مسیر تبلیغات پیامکی را هموار کرده و هم امکان تعامل مستقیم و بدون واسطه با مخاطب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پنل‌های اس ام اسی توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود و اینجاست که به یک سوال مهم کاربران می‌رسیم! برای بازاریابی پیامکی سراغ خدمات کدام شرکت برویم؟

ملی پیامک، بهترین انتخاب برای شروع تبلیغات پیامکی

پیشنهاد من برای دریافت فوری پنل اس ام اس مریوان شرکت ملی پیامک است، اما چرا؟ بیایید خیلی خلاصه نگاهی به مهم‌ترین مزایایی بیندازیم که شرکت ملی پیامک در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد:

  • ارائه بانک شماره جامع همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف مریوان
  • ارائه بهترین تعرفه ارسال پیامک و 4 نوع پنل با دسترسی‌های متفاوت برای بودجه‌های مختلف
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌ها برای کسب‌وکارهای آنلاین و اتصال پنل پیامکی به سایت
  • آموزش کامل اس ام اس مارکتینگ و نحوه ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی جذاب و موثر از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • پشتیبانی همه روزه از کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت ( 8 صبح تا 10 شب در طول هفته، 9 صبح تا 5 عصر جمعه و آخر هفته‌ها)

بانک شماره جامع پنل اس ام اس مریوان

ارسال پیامک با اینترنتیکی از مهم‌ترین بانک شماره‌های پنل اس ام اس مریوان برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، بانک شماره همراه اول با 37973 سیمکارت اعتباری و  17103 شماره دائمی است. از این بانک شماره می‌توانید برای تبلیغات انبوه استفاده کنید، برندسازی داشته باشید و نامتان را به گوش مخاطب برسانید تا برای خریدهای بعدی راغب باشد. همچنین می‌توانید اعتماد مشتری را راحت‌تر جلب کنید.

شاید برای تعدادی از مخاطبان، پیامک اول منجر به خرید نشود اما به مرور و با تداوم برنامه تبلیغات پیامکی، برندسازی انجام شده و نام شما به عنوان ارائه‌دهندۀ کالا یا خدماتی خاص در ذهن مخاطب می‌ماند. تعداد زیادی از مخاطبان امروز به مشتریان وفادار شما تبدیل می‌شوند، فقط با این شرط که بتوانید آن‌ها را با یک متن جذاب یا کدتخفیف هوس انگیز به خرید وسوسه کنید.

تبلیغات پیامکی بر اساس محل زندگی

دومین بانک شماره پنل اس ام اس مریوان مبتنی بر محل زندگی شهروندان است، یعنی کاربر می‌تواند بر اساس محل سکونت افراد تبلیغاتش را برای آن‌ها ارسال کند. البته برای ارسال پیامک منطقه‌ای در شهر مریوان دو ابزار ارسال پیامک دارید که به آن اشاره خواهیم کرد:

ارسال اس ام اس از روی کدپستی

اولین ابزار ارسال پیامک بر اساس محل زندگی از روی 5 رقم اول کدپستی انجام می‌شود، یعنی شما می‌توانید محله‌ یا حتی خیابان موردنظرتان را برای تبلیغات انتخاب کنید و بعد رنج کدپستی این مناطق (یعنی همان 5 رقم اول) را را پیدا کنید تا از طریق پنل برایشان پیامک تبلیغاتی بفرستید. اما اگر پیدا کردن کدپستی برایتان سخت است، باید سراغ دکل‌های آنتن‌دهی ایرانسل بروید!

ارسال اس ام اس بر اساس دکل ایرانسل

پنل اس ام اس کردستاندومین ابزار ارسال پیامک بر اساس محل زندگی، دکل ایرانسل است که به آن BTS می‌گویند. با این ابزار کاربران می‌توانند از روی آنتن‌دهی دکل ایرانسل در محله‌های مختلف برای آن‌ها پیامک تبلیغاتی بفرستند. به این ترتیب بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌های هر دکل حداقل 50 هزار پیامک می‌توان تبلیغات پیامکی موثر داشت.

مریوان، شهر زیبا و دیدنی کردستان!

مریوان یکی از زیباترین شهرهای کردستان با ۱۳۶،۶۵۴ نفر جمعیت است. بازار پرجنب‌وجوش مرزی مریوان شرایط خوبی را برای تجارت در این منطقه فراهم کرده است و از سوی دیگر، اورامانات و مریوان از توریستی‌ترین و دیدنی‌ترین نواحی کردستان هستند. با این حساب اگر می‌خواهید تبلیغاتی را شروع کنید که خیلی سریع به نتیجه برساند و هزینۀ معقولی داشته باشد، از ارسال پیامک تبلیغاتی نباید ساده بگذرید.

برای شروع کار هم جای نگرانی نیست چون ملی پیامک به طور کامل نحوۀ ارسال پیامک، وب‌سرویس پیامکی، ترفندهای فروش و خدمات مشابه را در ویدئوهای اینستاگرام و کانال آپارات ملی پیامک برای کاربرانش آماده کرده است.

جمع‌بندی

چرا ملی پیامک بهترین سامانه‌ی پیامکی است؟حالا که آماده هستید باید مدارکتان را به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی آماده کنید و برای ملی پیامک بفرستید. بعد از تائید هویت، سفارش خط و پرداخت هزینه مناسب ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور پنل اس ام اس مریوان برای شما فرستاده می‌شود و از همان لحظه می‌توانید تبلیغات پیامکی کسب‌وکار خودتان را داشته باشید. در ضمن هر موقع که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا برای تیم پشتیبانی تیکت بفرستید. همچنین در انتهای متن و قسمت نظرات هم اگر سوالتان را بنویسید، فوراً به آن پاسخ خواهیم داد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید