30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
لیست بهترین شرکت های ثبت شرکت

لیست بهترین شرکت های ثبت شرکت

15

نام و برند هر شرکتی هویت و اعتبار آن شرکت است. مطمئناً اگر بخواهید که اشخاص دیگری از این نام برای تولید یا ارائه محصولاتشان استفاده نکنند؛ باید هر چه سریع‌تر شرکت خودتان را از لحاظ قانونی ثبت کنید.

مراحل ثبت شرکت سهامی خاص پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. در این راه بهتر است از افراد کارآزموده کمک بگیرید تا هم وقت خودتان را تلف نکرده باشید و هم کارهایتان مطابق روال و به‌سرعت انجام شود.

در این مطلب از ملی‌پیامک 7 تا از بهترین شرکت‌های ثبت برند و شرکت را خدمتتان معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

شرکت فکر برتر

ثبت شرکتموسسه حقوقی ثبت شرکت فکر برتر در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، نقل و انتقال سهام شرکت‌ها و .... فعالیت می‌کند.

این شرکت فعالیت خودش را از سال 1392 با هدف مشاور تخصصی حقوقی آغاز کرده است. این موسسه از زمان تاسیس با بهره‌گیری از استانداردها و متدهای جدید تولید نرم‌افزار و با پشتوانه تیم فنی‌اش که شامل حقوق‌دانان و متخصصینی با‌تجربه می‌شود، توانسته است پرونده‌های بیشماری را به سرانجام برساند که رضایت 97% درصدی مشتریان را به همراه داشته است. تا الان بنا به گفته خود این شرکت، 30000 پرونده موفق را با بهره‌گیری از دانش روز و نرم‌افزارهای هوشمند جامع خودشان به ثبت رسانده‌اند.

شرکت کارا

ثبت کارا توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری خدماتی کاملاً تخصصی را ارائه می‌دهد. این مجموعه ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای، در زمینه‌های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورت‌جلسات شرکت‌ها، ثبت علائم و نام‌های تجاری مشاوره می‌دهد.

این شرکت با ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس‌ها با حداکثر کیفیت و سرعت می‌تواند پاسخگوی اعتماد شما باشد.

شرکت ایلیا

این شرکت از سال 1382 به‌طور رسمی فعالیت خودش را در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات شرکت، ثبت اختراع و ... شروع کرده است.

ایلیا با دارا بودن دپارتمان‌های مجزا و با وجود مشاوران برتر ثبتی و حقوقی حاضر است تا تجربه 18 ساله خودش را در اختیار شما بگذارد تا در کمترین زمان ممکن شرکت‌تان را ثبت کنید. لازم است تا بگویم ثبت ایلیا با مشاوره رایگان می‌تواند کمک بزرگی برای تصمیم‌گیری و پیدا کردن کوتاه‌ترین راه ممکن، برای شما باشد.

شرکت ملاصدرا

ثبت ملاصدرا 34 سال است که بـا جمع‌آوری با تجربه‌ترین کارشناس‌ها در زمینه‌های مختلف راهکارهایی برای تمام مشاغل از ثبت شرکت تـا ثبت برند و برند شدن آن و همچنین مشاوره و اجرا در زمینه‌های ثبتی، حقوقی، تبلیغاتی، برندینگ، مارکتینگ و … بـرای پیش‌برد هرچه بیشتـر اهداف شرکت‌ها ارائه می‌دهد.

این شرکت تجربه ثبت در همه مناطق ایران را داشته است. از فعالیت‌های گسترده آن در شهرهای مختلف می‌توانیم به انجام کلیه امور ثبت شرکت در استان قم ، انجام انواع خدمات ثبت شرکت در بندر عباس ، انجام خدمات ثبت برند و ثبت شرکت در  استان یزد و...اشاره کنیم.

شرکت میزان

ثبت شرکت و ثبت برند میزان زیر مجموعه موسسه کاج، یک استارتاپ خدمات اداری می‌باشد که ارائه‌ای متفاوت را از خدمات اداری برای شما دارد. خدمات این شرکت در حوزه‌های تاسیس شرکت و موسسه، انجام ثبت تغییرات آن‌ها، ثبت برند و علائم تجاری، مشاوره و انجام اخذ کارت بازرگانی، کد اقتصادی و جواز تاسیس و ثبت در سایر کشورها خلاصه می‌شود.

میزان قبل از ثبت شرکت به شما می‌گوید که چه شرکتی با چه موضوعی نیاز دارید، چه میزان سرمایه لازم است در نظر بگیرید و...

بعد از ثبت شرکت‌تان هم در حوزه مالیات به شما کمک می‌کند. می‌توانید در برند‌سازی و بازاریابی هم از متخصصان این شرکت مشاوره بگیرید.

شرکت فردا

ثبت آسان شرکتثبت فردا نه تنها در هنگام تاسیس شرکت یا نام‌گذاری آن به شما کمک می‌کند؛ بلکه در زمینه‌های مالیاتی و بیمه‌ای هم به‌طور خصوصی مشاوره می‌دهد. با بهره‌گیری از خدمات بی‌نظیر «شرکت فردا» می‌توانید به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید، از تخصص برترین افراد در این حوزه استفاده کنید و به کسب‌وکارتان وجهه قانونی بدهید.

از دیگر خدمات این شرکت می‌توانیم به اخذ کارت بازرگانی، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، ثبت تغییرات شرکت و ... اشاره کنیم. حتی اگر در نظر داشته باشید تا در بازارهای بین‌المللی هم خودی نشان بدهید، ثبت فردا به شما کمک می‌کند تا یک شعبه از شرکت‌تان را در کشورهای خارجی تاسیس کنید.

شرکت نیک

از آنجایی که ثبت نیک سابقه‌ای 20 ساله در زمینه ثبت شرکت دارد؛ مطمئناً می‌تواند گزینه خوبی برای هدایت شما جهت قانونی کردن کسب‌وکارتان باشد. با مراجعه به یکی از 22 شعبه‌ای که این شرکت در تهران دارد می‌توانید از خدمات متنوع آن استفاده کنید. جالب است بدانید که این شرکت ویژگی‌های جذاب و متمایزکننده‌ای را نسبت به رقبایش دارد؛ مثلاً کارشناسانش را مستقیماً به محل کار شما یا منزل‌تان می‌فرستد تا در این شلوغی و ترافیک زمان‌تان هدر نرود و یا اینکه یک مدیر مخصوص رسیدگی به شکایات در نظر گرفته تا خدایی نکرده شکایتی روی زمین نماند.
خلاصه‌ اینکه در بین گزینه‌هایتان حتماً شرکت نیک را هم برای بررسی بیشتر یادداشت کنید.

حرف آخر

حتماً خودتان می‌دانید که برای ثبت شرکت می‌توانید به سایت سامانه ثبت شرکت‌ها مراجعه کنید و کلیه مراحل را برای قانونی کردن کسب‌وکارتان طی کنید. اما در این راه موانعی مثل سختی انتخاب نام شرکت بر اساس قوانین و ... وجود دارد که بهتر است با یک کارشناس خبره مشورت کنید. در این مطلب لیست شرکت‌هایی را معرفی کردیم که می‌توانند راه میان‌بر را برای رسمی کردن شرکت شما نشان دهند. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
2دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • احسان

    28 فروردین 1400، 17:56

    فکر برتر اصلا پاسخگونیست. با ادعای ثبت ده روزه شرکت اقدام کردم بعد از دو ماه و نیم هنوز شرکتم ثبت نشده. هیچ جوره هم قابل پیگیری نیست و تا حالا نسخه قرارداد به من ندادند. یه مراجعه به سایتش بکنید متوجه میشید که هیچ راهی برای پیگری و شکایت هم نیست.

  • رسول

    15 اسفند 1399، 12:28

    فكر برتر يكي از بدترين شركت هاست. اصلا مخاطب رو در جريان كار قرار نميذاره و خودشون هم اصلا تو كار توجيه نيستند. الكي فقط پول مي گيرند.اولش هم پشت تلفن يه مبلغ ميگن موقع عقد قرارداد زياد مي كنند.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید