30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس مادام العمر چه مزایا و معایبی دارد؟

پنل اس ام اس مادام العمر چه مزایا و معایبی دارد؟

2

بسیاری از افراد در هنگام خرید پنل پیامکی از ما سوال می‌کنند که آیا پنل اس ام اس مادام العمر ارائه می‌کنید؟ پنلی که برای همیشه اعتبار داشته باشد؟ در این نوشته سعی داریم درباره پنل پیامکی مادام العمر و مسائل مربوط به آن صحبت کنیم.

صحبت دو نفر درباره استفاده از پنل اس ام اس مادام العمرپنل اس ام اس مادام العمر چیست؟

پنل اس ام اس مادام العمر، به سامانه پیامکی گفته می‌شود که به شما اطمینان می‌دهد برای ادامه استفاده از سامانه، به صورت سالیانه شما نیاز به پرداخت هزینه و یا عقد هیچ گونه قراردادی ندارید.

ممکن است برخی از ارائه کنندگان پنل پیامکی، به شما این اطمینان را بدهند که این پنل همیشگی است و شما در حال خرید یک پنل اس ام اس مادام العمر هستید. اما به نظر شما شرکتی می‌تواند چنین اطمینانی به مخاطبان خود بدهد که برای همیشه پابرجا باشد؟ تجربه به ما نشان داده که حتی بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیا بعد از مدتی ورشکست شدند. پس چطور یک مجموعه می‌تواند به شما اطمینان بدهد که همیشه برقرار است و بدون هیچ چشم داشتی پنل مادام العمر به شما ارائه می‌دهد؟ بیایید در ابتدا ببینیم یک کسب‌وکار چه هزینه‌هایی دارد؟

استفاده از پنل اس ام اس مادام العمر ممکن است در ظاهر هزینه‌های شما را کاهش دهد، اما به مرور هزینه‌هایی مخفی مانند افزایش تعرفه پیامک انبوه را به دنبال دارد. در ضمن شما برای استفاده از پنل باید مدارک شناسایی خود را ارئه کنید. پس اگر ارائه دهندگان پنل امن و مطمئن نباشند، ممکن است مدارک شما سو استفاده کنند. پس به این نکته توجه کنید که هیچ ارزانی ای بی علت نیست!

هزینه‌های ارائه پنل پیامکی مانع از ارائه پنل پیامکی مادام العمر

بهتر است در ابتدا ببینیم کسانی که پنل اس ام اس ارائه می‌کنند، چه هزینه‌هایی برای این کار دارند. به این ترتیب می‌توان فهمید که آیا به صرفه است تا آن‌ها پنل اس ام اس رایگان و مادام العمر در اختیار شما قرار دهند یا نه.

اجاره ماهیانه شرکت

همه شرکت‌ها برای شروع کار خود، محیط کار و یا ساختمانی را اجاره می‌کنند. عموما اجاره این واحدهای تجاری زیاد است و ماهانه باید از درآمدهای شرکت پولی برای آن کنار گذاشت.

هزینه نیروی کار

ارائه کنندگان پنل‌های پیامکی نیروی کار مختلفی را برای ارائه خدمات بهتر به شما استخدام می‌کنند. مهم‌ترین بخش این کار پشتیبانی است. پشتیبان سعی دارد مشکلات و چالش‌هایی که در مسیر ارسال پیامک برای شما پیش آمده را رفع کند تا به بهترین شکل بازاریابی پیامکی شما شکل بگیرد. تمامی این نیروها نیاز به حقوق دارند و بخشی از هزینه‌های شرکت برای تامین این حقوق صرف خواهد شد.

هزینه آپدیت پنل، توسعه نرم‌افزارها و برنامه‌ها

پنل و نرم‌افزاری که در اختیار شما قرار می‌گیرد، نیاز به به‌روزرسانی دارد. آپدیت شدن پنل برای سرعت و کیفیت کار شما بسیار ضروری است. تمامی این اقدامات نیاز به هزینه‌های بالا دارد و شرکت‌ها باید به‌روزرسانی نرم‌افزارهای خود را در دستور کار قرار دهند.

هزینه سرور

سروری که برنامه‌های شرکت از آن استفاده می‌کنند، نیاز به پشتیبانی و به‌روزرسانی دارد و تمامی آن‌ها هزینه زیادی در بر می‌گیرد.

تولید برنامه‌های آموزشی

نحوه استفاده از امکانات سامانه پیامکی، دقیقا یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران ملی پیامک بوده است. برای این مورد سامانه‌های پیامکی همواره سعی در تولید محتوای آموزشی متنی و ویدئویی دارند. برای مثال کانال آپارات ملی پیامک را دنبال کنید و از آموزش‌های ما لذت ببرید.

با وجود این هزینه‌ها، آیا به نظر شما منطقی است که یک سازمان بدون هیچ مبلغی برای خرید و یا تمدید پنل پیامکی، آن را به رایگان در اختیار شما قرار دهد؟

راهکار شرکت‌ها برای تامین هزینه‌های پنل پیامکی

هزینه‌هایی که بالاتر بررسی کردیم، باید از منبعی تامین شوند. رویکرد شرکت‌های مختلف برای تامین هزینه‌های خود با یکدیگر متفاوت است. بیایید این روش‌ها را با هم بررسی کنیم.

تامین هزینه از طریق افزایش تعرفه پیامک، فروش اطلاعات و...

برخی از کسب‌وکارها ممکن است در ابتدا قول پنل مادام العمر به شما بدهند و از شما هزینه‌ای هم دریافت نکنند. اما قطعا تعرفه ارسال پیامک خود را به مرور افزایش می‌دهند و یا اطلاعات شما را برای فروش خواهند گذاشت. زیرا با توجه به هزینه‌هایی که پیش‌تر اعلام کردیم، باید از یک منبع مالی هزینه‌های خود را تامین کنند. پس مراقب باشید تا در دام این حقه نیفتید. آن‌ها ممکن است هزینه تمدید چندین پنل را به راحتی و بدون اینکه حواستان باشد در طول زمان از شما دریافت کنند.

تامین هزینه‌ها بر اساس فروش و تمدید پنل

یک کسب‌وکار سالم برای تامین درست هزینه‌های خود برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌دهد. این کسب‌وکار باید با مشتری‌های خود شفاف باشد و برای هزینه هر بخش از خدمات خود، هم قیمت معقولی در نظر بگیرد و هم آن را با مخاطبان خود در میان بگذارد. پنل اس ام اس مادام العمر ممکن است به شما این وعده را بدهد که برای همیشه می‌توانید از آن بدون نیاز به تمدید استفاده کنید، اما قطعا هزینه‌های خود را طور دیگری از شما دریافت می‌کند. جوری که به چشم نیاید و شما گمان کنید که واقعا رایگان است. برای این موضوع بار دیگر تیتر قبلی را مطالعه کنید.

ملی پیامک و تمدید سالانه پنل با 40% تخفیف

ملی پیامک همواره سعی داشته پنل‌های پیامکی خود را به‌روز نگه دارد تا شما بتوانید به راحتی و با سرعت مطلوب، پیامک‌های خود را ارسال کنید. در این سامانه 4 پنل پیامکی پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری ارائه می‌شود که مدت زمان استفاده از آن یک سال است. پس از یک سال شما می‌توانید با 40 درصد تخفیف، مجددا پنل خود را شارژ کنید و از آن به راحتی استفاده کنید. هزینه تمدید سالانه پنل صرف آپدیت و نگهداری سرورها، آپدیت سامانه، مباحث پشتیبانی و... می‌شود.

سخن آخر

اگر جایی تبلیغ پنل اس ام اس مادام العمری دیدید، لطفا کمی صبر کنید، درباره سازمان تحقیق کنید و سپس از آن‌ها خرید کنید. زیرا ممکن است در نهایت مجبور شوید چندین برابر هزینه پرداخت کنید. اگر قصد خرید پنل پیامکی امن و معتبر را داشتید، می‌توانید وارد وبسایت ملی پیامک شوید و یا با شماره 02163404  تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

آیا پنل اس ام اس مادام العمر وجود دارد؟

برخی از سازمان‌ها ممکن است پنل اس ام اس مادام العمر را تبلیغ کنند. اما در اصل این یک روش نادرست است و آن‌ها به مرور هزینه پنل و تمدید آن را به روش‌های مختلفی از شما دریافت می‌کنند.

هزینه تمدید پنل پیامکی در ملی پیامک چقدر است؟

شما می‌توانید بعد از خرید پنل اس ام اس از ملی پیامک به مدت یک سال از آن استفاده کنید. پس از یک سال با تخفیف 40% می‌توانید آن را تمدید کنید.

کدام یکی از پنل‌های ملی پیامک را می‌توان بعد از یک سال با تخفیف تمدید کرد؟

هر 4 پنل کاربری و پنل نمایندگی ملی پیامک را می‌توانید بعد از یک سال با 40 درصد تخفیف تمدید کنید و محدودیتی ندارد.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید