30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
بهترین استراتژی پیامکی برای یک کسب و کار چیست؟

بهترین استراتژی پیامکی برای یک کسب و کار چیست؟

116

ببینم نکند با خودتان فکر کرده‌اید که برای بازاریابی پیامکی قرار است یک متن تکراری تبلیغاتی بنویسید و بعد آن را برای تمام ساکنین کرۀ زمین ارسال کنید؟ نکند خدایی نکرده هیچ ایده‌ای در مورد استراتژی بازاریابی پیامکی ندارید؟

این‌بار اشکالی ندارد. فقط قول بدهید که این مقاله را تا انتها با دقت بخوانید و از نو برای بازاریابی پیامکی خود برنامه‌ریزی کنید. اما قبل از هرچیز باید شما را با دو روش متفاوت بازاریابی پیامکی آشنا کنم.

بازاریابی به روش انبوه

در یک سامانه پیامکی بانک شماره‌هایی متفاوت با دسته‌بندی‌های مختلف وجود دارد. مثلا بانک شماره‌های اصفهان، تهران و شهرهای مختلف، یا آرایشگران، پزشکان و مشاغل مختلف، همینطور زنان، مردان و بسیاری دسته‌بندی‌های دیگر. در این روش شما متناسب با چیزی که می‌خواهید تبلیغ کنید یک بانک شماره را انتخاب می‌کنید و پیامک خود را برای تمام شماره‌های این بانک ارسال می‌کنید.

برای مثال شما یک شرکت واردکنندۀ رنگ مو هستید، در این صورت شما می‌توانید پیامک تبلیغاتی خود را برای بانک شمارۀ زنان ارسال کنید. یک مثال خوب دیگر از ارسال انبوه استفاده از امکان پیامپ یا ارسال از روی نقشه است. مثلا تصور کنید شما یک شعبۀ جدید از فروشگاهتان را راه‌اندازی کرده‌اید. برای افتتاحیه فروشگاه می‌توانید ساکنان منطقۀ جدیدتان را با یک پیامک از افتتاح شعبۀ جدیدتان آگاه کنید.

ارسال پیامک انبوه

اشکال این روش چیست؟

مشکلی که در این روش وجود دارد این است که تبلیغات شما نمی‌تواند کاملا هدفمند باشد چراکه ممکن است بسیاری از افراد بانک شمارۀ شما به تبلیغ شما علاقه‌مند نباشند. این باعث می‌شود که پیامک‌های تبلیغاتی شما برای آنها مزاحمت ایجاد کند و خب مسلما این به برند شما ضربه خواهد زد.

راه حل این مسئله چیست؟

اینقدر عجول نباشید، کمی دندان سر جگر بگذارید تا به یک جواب مناسب و البته درخور (!) کسب و کار محترم شما برسیم.

بازاریابی به روش اشتراکی

در این روش، شما ابتدا یک خبرنامۀ پیامکی ایجاد می‌کنید. سپس از مشتریان خود می‌خواهید که در صورت تمایل به عضویت در خبرنامۀ پیامکی شما یک کلمه کلیدی مثلا "عضویت" را ارسال کنید. به این ترتیب شما یک بانک از مشتریان خود ایجاد می‌کنید و به مرور این بانک را گسترش می‌دهید. البته در این روش ریزه‌کاری‌های زیادی وجود دارد که من تمام موارد را به تفصیل در مقالۀ چگونه با بازاریابی پیامکی مشتریان را درگیر کنیم، توضیح داده‌ام. کافی است سری به این مقاله بزنید.

فایدۀ بزرگ این روش این است که کاملا هدفمند است، چراکه تمام اعضای اشتراک پیامکی شما با میل و خواست خود به خبرنامۀ شما پیوسته‌اند و از پیامک‌های شما استقبال می‌کنند.

برای مثال من در خبرنامۀ آموزشگاه کنکورم عضو هستم. این پیامک همین امروز به دست من رسید و من هم آنرا برای دو تا از دوستان کنکوری‌ام فوروارد کردم. پیامک زیر این یکی از پیامک‌هایی است که من از آموزشگاهی که در آن کلاس کنکور می‌رفتم و خودم این پیام را برای دو تا از دوستان کردم.

بازاریابی پیامکی اشتراکی

اشکال این روش چیست؟

این روش یکی از کارآمدترین روش‌های بازاریابی پیامکی است، اما مشکلی که وجود دارد این است که شاید روند افزایش اعضای بانک شما کند باشد و شما به افزایش سریع مشتریانتان در یک بازۀ کوتاه نیاز داشته باشید، در این حالت این روش چندان مناسب نیست.

و حالا این شما و این بهترین استراتژی بازاریابی پیامکی

عالی‌ترین راهکار پیامکی برای یک کسب و کار، ترکیب کردن دو روش تبلیغات انبوه و اشتراکی است. می‌پرسید منظور ما چیست؟ برای اینکه دقیقاً این موضوع را بفهمید، بگذارید ببینیم که شما چگونه می‌توانید این‌کار را انجام دهید.

شما قصد دارید یک خبرنامه پیامکی داشته باشید تا همیشه با مشتریان وفادار خود در ارتباط باشید. اما وقتی که هنوز کسی عضو خبرنامه شما نیست (یا شاید حتی مشتری چندانی ندارید)، این کار چندان راحت نیست. بنابراین بد نیست که یک بار (و فقط یک بار، چون نمی‌خواهید مزاحم مخاطبان شوید) به یک بانک شماره پیامک بفرستید و از او برای اشتراک در خبرنامه خود دعوت کنید؛ اما دقت داشته باشبد که حتما یک پیشنهاد هیجان‌انگیز همراه آن ارسال کنید تا مخاطبان ترغیب شوند که در خبرنامۀ شما عضو شوند.

برای مثال، شما می‌توانید به مخاطبان خود بگویید که با ارسال عدد 1 به شما می‌توانند یک تخفیف 20% دریافت کنند و به علاوه، در خبرنامه شما عضو شوند و پیشنهادهای بعدی شما را هم دریافت کنند.

اما استراتژی طولانی‌مدت شما باید بر روی خبرنامه پیامکی تمرکز داشته باشد. یعنی جمع‌آوری یک لیست از مشتریان وفاداری که محصولات و خدمات شما را دوست دارند و می‌خواهند در مورد پیشنهادها و رویدادهای مرتبط با شما بدانند. به این ترتیب، مطمئن هستید که با هزینه کمتر، بهترین بازدهی را از تبلیغات خود می‌گیرید و مهم‌تر از آن مزاحم کسی هم نمی‌شوید.

حال بیایید کمی در زمان به جلو حرکت کنیم. 6 ماه با این روند طی می‌شود. اکنون شما یک لیست 5 هزار تایی از شماره مشتریان خود جمع‌آوری کرده‌اید و هر چند وقت یک بار پیامکی برای آنها ارسال می‌کنید که هم فروش شما را افزایش می‌دهد، هم رابطه شما را با آنها حفظ می‌کند. اما عید نزدیک است و قصد دارید یک تبلیغ اساسی برای کسب و کار خود بکنید.

وقتی که یک رویداد خاص مثل عید نزدیک باشد، هیچ اشکالی ندارد که یک بار دیگر به تبلیغات انبوه روی بیاورید و تمام مخاطبان خود را هدف قرار دهید. هر چه نباشد، همه افراد در چنین زمانی به دنبال محصولات و خدمات عالی با قیمت خوب هستند و شما هم پیشنهادهای خوبی برای آنها دارید.

بله! همانطور که می‌بینید یک ترکیب مناسب از دو استراتژی پیامکی مختلف است که بیشترین بازدهی را برای شما و کمترین مزاحمت را برای مخاطب خواهد داشت. این یعنی یک بازاریابی که با فکر چیده شده است و همواره مخاطب مد نظر قرار داده می‌شود. مخاطبی که نباید به هر قیمتی او را هدف تبلیغات بی‌فایده خود قرار داد.

وصیت آخر

سعی کنید از پیامک‌های پی در پی، مزاحم، بی‌هدف و بی وقفه دوری کنید. با اینکار نه تنها بخش مهمی از بودجۀ خود را هدر می‌دهید؛ بلکه میزان نارضایتی آدم‌ها از پیامک‌های تبلیغاتی را هم افزایش می‌دهید. در مقابل پیامک‌های مزاحم مشتریان شما دست به سینه خیره به موبایل نمی‌شینند، بلکه پیامک‌های تبلیغاتی خود را می‌بندند. این هم به ضرر شماست، هم کسب و کارهای دیگر و هم به ضرر ما. نکنید آقا نکنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
88دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مجتبی بهنام فرد

    19 شهریور 1400، 16:39

    طبق تحقیقات بنده بهترین روش برای جذب مشتری ارسال پیامک کد تخفیف هستش این روس رو من به تمام دوستام پیشنهاد دادم و بازخورد خوبی داشتن تمام کار های ما هم به صورت اینترنتی هستش

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 12:09

      درود بر شما،
      بله دقیقا کد تخفیف و کوپن تخفیف خیلی استراتژی خوبیه. البته در نظر داشته باشید که تخفیف همیشگی ممکنه دیگه نتیجه نداشته باشه چون مشتری عادت میکنه به خرید با قیمت پایین‌تر و ممکنه دیگه قدر تخفیفات شما رو ندونه.

  • اعظم شاه حسینی

    13 شهریور 1400، 11:55

    درود بر شما
    چطور میتونم قبل از خرید پنل تمامی بانک شماره های شما رو ببینم و یا اگر امکان تست شماره دارید لطفا شرایط استفاده رو اعلام بفرمایید.
    ممنون

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 12:07

      درود بر شما،
      ما یک پنل دمو داریم که شما قبل از خرید میتونید بیاید داخلش امکانات پنل رو مشاهده کنید. کافیه به جای رمز عبور و حساب کاربری بنویسید: mdemo
      اما شماره‌های بانک شماره رو نمیتونید مشاهده کنید. فقط بعد از ارسال پیامکه که یک گزارش بهتون داده میشه و میتونید شماره موبایل‌ها رو داخلش ببینید.

  • رمضان زاده

    10 شهریور 1400، 19:20

    سلام وقت بخیر
    من اگه بخوام پیامک ارسال کنم ولی پنل نخرم باید چیکار کنم؟

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 11:46

      درود بر شما،
      در یک صورت میتونید بدون خرید پنل پیامک بفرستید که از ارسال انبوه ما استفاده کنید. ارسال انبوهی که ما خودمون انجام میدیم هم بالای 100 هزار پیامکه!

  • لطفی

    10 شهریور 1400، 09:42

    سلام وقتتون بخیر من لیست مشتریانم رو داخل موبایلمدارم میخواستم ببینم میتونم لیست مخاطبینم رو به پنل وصل کنم تا بهشون پیامک ارسال کنم؟ برای ان مورد باید گدارم پنل پیامکی شما رو خریداری کنم؟

  • مرادخانی

    08 شهریور 1400، 12:38

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون
    میخوام تو شهر کرمان پیامک ارسال کنم ولی نمیخوام برای کل شهر پیامک ارسال کنم می خوتم فقط برای خانوم ها پیامک ارسال کنم در صورت که این مورد قابل اجرا هست بفرمایید که پنل رو تهیه کنیم

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 11:51

      درود بر شما،
      بله دوست عزیز میتونید هم از بانک شماره برای خانم‌ها ارسال پیامک داشته باشید و هم از قابلیت پیامک زنده استفاده کنید.

  • شبنم معظم

    04 شهریور 1400، 09:36

    درود
    از پنل پیامکی صرفا بابته تبلیغات و استفاده از بانک شماره ها میشه استفاده کرد؟
    یعنی اگر ما خودمون شماره وارد کنیم و ارسال پیامک چه به صورت تکی و یا انبوه انجام دهیم ارسال صورت نمگیرد؟

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 11:52

      درود بر شما،
      نه فقط برای بانک شماره نیست. میتونید از ماژول‌های مختلف استفاده کنید. نظرسنجی، آزمون، ارسال پیامک زماندار، پیامک تکی و غیره.
      امکانات زیاده شما خیلی کارها میتونید بکنید با یک پنل!

  • علی خامنه

    02 شهریور 1400، 21:05

    سلام من برای سایتم قصد تهیه پنل رو دارم
    برام مهمه که ارسال به لیست سیاه انجام بشه خواستم بدونم شما این مورد رو دارید؟سایتم اینماد هم داره فروشگاهی هست و زبان برنامه نویسیش php هستش
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 11:53

      سلام دوست عزیز،
      بله ما امکان وبسرویس رو داریم که میتونید سایت رو به پنل وصل کنید وب ه افراد لیست سیاه هم پیامک بفرستید. فقط باید یک پنل اقتصادی یا بالاتر خریداری کنید.

  • هادی

    02 شهریور 1400، 13:57

    درورد بر شما اگر میشه بفرمائید ارگر بخوایم به اهالی شهرمون پیام بزنیم به طوری که به همه ارسال بشه چطوری باید اینک ار رو بکینم میشه پنل نخریم و فقط ارسال انبوه بکنیم؟

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 12:06

      درود بر شما،
      میتونید پنل نخرید و فقط پیامک انبوه ارسال کنید. البته این ارسال انبوه که ما خودمون براتون انجام میدیم زیر 100 هزار تا نداره.

  • قلیچی

    02 شهریور 1400، 13:53

    سلام خسته نباشید من فروش لوازم خانگی در شهر بانه دارم می خواستم بدونم آیا می تونم پیامک انبوه برای سر تا سر کشور بزنم و جواب هم بگیرم؟ من پیج اینستاگرام هم دارم توی پیجم محصولاتم رو تبلیغ کردم چطوری میتونم پیج رو تبلیغ انبوه بکنم ؟

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 11:54

      درود بر شما،
      بله میتونید خیلی گسترده وب ه صورت دوره‌ای پیامک انبوه بفرستید.
      لینک پیج رو هم میتونید تو پیامک ارسال کنید. فقط اینکه اپراتورهای 1000 و 2000 و خط ثابت ارسال لینکشون همراه با مدارک صورت میگیره. پیشنهاد می‌کنم از خط اختصاصی که ما خودمون بهتون هدیه می‌کنیم موقع خرید پنل استفاده کنید.

  • سارا

    01 شهریور 1400، 11:25

    ممنون از مطالبی که زحمت کشیدید نوشتید خیلی خوب بود اگر منم بخوام تجربه ام رو درمورد ارسال پیامک بگم باید بگم که کاملا بستگی به شغل و کاری که میکنید داره مثلا اگر پزشک زیبایی هستین توی منطقه ارسال کردن جواب میده حتی برای مناطق اطراف اگر تخفیف بذارید ما دکتر کلینیکمون با همین روش بیمارهاشو دو برابر کرد

  • طارمی

    01 شهریور 1400، 11:22

    ممنون از مقاله بسیار بسیار مفیدتون میخواستم منم نظر و تجربه ام رو بگم در زمینه ارسال پیامک انبوه خیلی بستگی به شغل و کاری که انجام میدید داره مثلا اگر یک نفر کارش فروش ملک توی شمال کشور باشه خیلی خیلی خیلی از این جواب میگیره

  • تابلویی

    01 شهریور 1400، 09:43

    سلام ممنون از مقاله خوبتون؛ من به تازگی یه فروشگاه لوازم مهندسی باز کردم آیا شما بانک شماره مهندسین و کسایی که توی زمینه نظام مهندسی فعالیت میکنن رو دارید تیو بانک شماره خودتون چون فقط همین دوتا بانک شماره به درد من میخوره.

    • مونا هادی

      01 شهریور 1400، 12:00

      سلام ممنون دوست عزیز
      بله بانک شماره‌ها رُ داریم. می‌تونین داخل سامانه رویت بفرمایید.

  • حسن دالاری

    30 مرداد 1400، 19:55

    البته پیشنهادی که من به شخصه دارم شما توی این مقاله دوره بازاریابی پیامکی خودتون رو هم بزارید که بتونن کاربران ببینن و استفاده کنن فکر کنم خیلی بتونه بهتر رانماییشون کنه چون توی دوره خیلی بهتر و واضح این موارد توضیح داده شده

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 11:56

      درود بر شما،
      بله ما یک دوره جامع بازاریابی پیامکی داریم که دوستان میتونن ثبت نام کنن و به رایگان ازش استفاده کنن. ممنون که گفتید.

  • کیوان عباسی

    30 مرداد 1400، 17:18

    من یک فروشگاه لوازم آرایشی دارم توی مولوی میخوام یک تخفیف در نظر بگیرم و روی محصولات مختلف تخفیف بزارم
    چطوری میتونم این کار رو با پیامک انجام بدیم .
    نحوه گزارش گیری ها به چه شکل هستش؟

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 11:57

      درود بر شما،
      میتونید هم پیامک بر اساس جنسیت بدید یعنی به بانوان ساکن تهران یا هر جایی که دوست دارید پیامک بفرستید.
      هم اینکه ارسال منطقه‌ای داشته باشید و کد تخفیف بفرستید.
      گزارش پیامک‌ها وقتی یک ارسال دارید حالا چه یک پیامک باشه چه یک میلیون پیامک، در یک فایل اکسل تقدیم حضورتون میشه.

  • حسین ذاکری

    29 مرداد 1400، 14:08

    با سلام من سامانه شما پنل تهیه کردم و میخواستم از همین طریق بابت پشتیبانی خوبتون تشکر بکنم
    مخصوصا از اقای جعفری که منو راهنمایی کردند تا پنلمو به سایت متصل کنم و ارسالش به لیست ساه هم انجام بشه

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 11:58

      درود بر شما،
      خواهش می‌کنم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.

  • نسرین کبریتی

    07 مرداد 1400، 08:36

    من فروشگاه لباس زنانه دارم و از بانک شماره ایرانسل بانوان شما ارسال پیامک انجام میدم و به ترتیب شهر ها را ارسال میکنم که ببینم از کدام شهر بازدهی بهتر داره
    برای متن پیامک هم ویدیو های اموزشی اینستا شما رو دیدم و خیلی عالی بود به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم ببینن
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:32

      ممنون از شما. محبت دارید.

  • یوسف زمانی

    06 مرداد 1400، 18:00

    با سلام
    عذرخواهی میکنم من اگر بخوام پنل پیامکی ملی پیامک خریداری کنم صرفا برای تبلیغات و استفاده از بانک شماره های پنل میتونم استفاده کنم ؟ یا اینکه قابلیت اضافه کردن شماره و ارسال پیامک از سمت کاربر هم برای شما مقدور هست؟
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:38

      سلام دوست عزیز،
      هر دو حالت امکان‌پذیره!

  • محمد امین

    23 تیر 1400، 17:28

    سلام وقت بخیر
    ممنون از مقاله تون
    میخواستم بدونم میشه به خانم ها فقط پیامک به خانم ها ارسال کرد؟
    باتشکر

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 11:59

      درود بر شما،
      بله حتما. میشه با استفاده از بانک شماره فقط به بانوان پیامک ارسال کرد. همچنین میتونید با قابلیت پیامک زنده، تفکیک جنسیت کنید.

  • سارا

    23 تیر 1400، 14:50

    سپاس از مقاله کاملتون.
    فقط شما جایی از مقاله اشاره نکردین که قابلیت ارسال از روی نقشه (پیامپ) برای چه شهرهایی وجود داره؟ به مقاله https://www.melipayamak.com/blog/posts/what-is-payamap-or-sending-sms-via-map/ هم سر زدم ولی چیزی پیدا نکردم. مرسی

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 12:02

      درود بر شما،
      لیست شهرها: تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، اردبیل، یزد، کرج، اهواز، قم، رشت،کرمان، ارومیه،کرمانشاه، اراک، زنجان و بندعباس

  • شهروز قاسمی

    16 تیر 1400، 09:27

    این روشی که توضیح دادید در طولانی مدت ممکنه جواب بده راه حلی وجود داره که در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه بگیریم؟
    واقعا برای تبلیغات اصلا زمان نداریم و میخوایم هر چی زودتر به تبلغیات هدفمند و تاثیر گذار دسترسی داشته باشیم.
    هزینه برای مجموعه اصلا مهم نیست لطفا راهنمایی کنید.

  • فروشگاه سام کیش

    15 تیر 1400، 09:44

    من یک فروشگاه لوازم خانگی دارم توی امین حضور میخوام یک تخفیف برگزار کنم و روی محصولات مختلف تخفیف بزارم بعد از تخفیف هم میخوام بین شرکت کنندگان قرعه کشی برگزار کنم.
    ما خومون گارانتی محصولاتمون رو هم انجام میدیم چطوری میتونم این کار رو با پیامک انجام بدیم و پیاده سازی کنیم.

  • پروانه بهروزی

    14 تیر 1400، 13:10

    وقت بخیر
    ما پنل شمارو داریم و برای تبلیغات ازش استفاده میکنیم اما نمیتونیم لینک سایت یا اینستاگرامون داخل متن پیامکمون ثبت کنیم راهکاری برای این مورد نیست؟
    چون ارسال لینک هم برای بازدید سایتمون و همچنین برای افزایش فالوور اینستاگرامون خیلی مفید خواهد بود
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:54

      وقت شما هم بخیر
      شما در حال حاضر می‌تونین از خطوط 50004 استفاده بفرمایید. اگر چنین خطی رُ ندارین، لطفاً با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا برای خرید راهنمایی کنند. 02163404

  • پانیز غفوری

    14 تیر 1400، 12:25

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بپرسم من هم میخواستم به لیست شماره های خودم پیام ارسال کنم و هم میخوام ارسال به اصناف و محله ها رو انجام بدم برای انجام این دوکار باید پنل های جدا خریداری کنم یا با یه پنل هم میتونم هر دو امکان رو داشته باشم؟

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 12:03

      سلام دوست عزیز،
      نه لازم نیست دوتا پنل داشته باشید. شما با یک پنل که قابلیت‌های مختلف داره میتونید به تمام اهداف تبلیغاتی خودتون برسید.

  • راش صنعت

    14 تیر 1400، 11:43

    سلام
    ما شرکت ثبت شده تو زمینه ی تولید انبوه دستگیره ی های ضد سرقت هستیم می خواستم بدونم ما می تونیم پیامک خودمون روفقط برای شرکت ها و موسسات تجاری یا مثلا صرافی ها و طلافروشی ها یا نهایتا برای مناطق بالای تهران و شماره های خاصی مثلا 0912 کد 1ارسال کنم
    چون این کالا فقط مربوط به عده ی خاصی هست و نیازی نیست ما برای همه ی عموم این پیامک رو ارسال کنیم

    • زهره تاجیک

      27 دی 1402، 12:10

      سلام دوست عزیز،
      یه قابلیت داریم به نام ارسال پیامک زنده که میتونید توش مشخص کنید به کدام مناطق ارسال بشه و مثلا فقط شماره 0912
      حتی میتونید مشخص کنید سیستم عامل گوشیشون فقط آیفون یا فقط اندروید باشه.
      فکر میکنم به کارتون میاد.

  • محمدرضا کرمانی

    13 تیر 1400، 19:29

    سلام به نظر من بهترین روش ارسال پیامک ارسال تفکیک جنسیت هستش
    مثلا برای بنده که ارایشی فروشم ارسال پیامک به اقایون زیاد جالب نیست
    بهترین روشش همینه که برای جنسیت بانوان ارسال انجام بشه

  • شرکت زرافروز

    23 اسفند 1399، 15:15

    واقعا از ملی پیامک و تیم قویشون نهایت تشکر دارم که انقدر با زبان ساده و روان به همراه مثال، ریز به ریز موارد توضیح دادند و واقعا جای هیچ سوالی باقی نزاشتن تبریک به این مجموعه با وجود این کارمندان قهار و با استعداد خیلی خیلی ممنون ازتون
    سپاس

  • زهرا عبادپور

    23 اسفند 1399، 08:51

    سلام خسته نباشین ممنون از مقاله تون
    من در یک مطب کارای ماساژ و ماسک های گیاهی رو انجام میدم بصورت شخصی
    آیا ارسال اینگونه متون مورد تایید هستش برای اپراتور؟ یا این کلمات هم مجوز میخواد؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 10:47

      دوست عزیز متن پیامتون رُ که قصد ارسال دارید، برامون بنویسید تا به لحاظ کلمات فیلتر شده بررسی کنیم

  • علی مظاهری

    21 اسفند 1399، 18:21

    به نظر من اگر بخوایی یه استراتژی خوب برای ارسال پیامک بچینی اول باید ارسال پیامک به مشتری های خودت داشته باشی و بهشون درباره کارت و تخفیفاتت بهشون اطلاع رسانی داشته باشی دوم بگیری از روشهای تبلیغاتی دیگه مثل ارسال به صورت منطقه ایی استفاده کنی ابیته توی هر کاری استراتژی های ارسال پیامک متفاوت هستش.

  • مونا علیمرادی

    21 اسفند 1399، 15:54

    سلام من برای بوتیکمون از این روش ارسال انبوه استفاده میکنم.پنلی که دارمقیمت هر پیامک برام حدودا 14 تک تومن میوفته که قیمت واقعا مناسب و به صرفه ایی هستش.و این که بازدهی خوبی هم برام داشته .درکل کلاسش از تراکت پخش کردن بیشتره و صدمه کمتری هم به طبیعت وارد میشه

  • ابوالقاسمی

    20 اسفند 1399، 14:32

    سلام وقتتون بخیر در ارسال انبوه محدودیت کاراکتر و تعداد شماره ارسالی نداریم؟
    من در رنج ارسالی بالایی میخوام ارسال کنم و پنل با تعرفه پایین مد نظرمه
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      10 فروردین 1400، 16:28

      دوست عزیز پیام فارسی در هر صورت 70 کاراکتر محدودیت داره

  • لوستر تهران‌ویلا

    19 اسفند 1399، 16:40

    ما اگر در مورد استراتژی لوسترفروشی به صورت تک و عمده بخواییم از شما مشورت بگیریم، راه ارتباطی خاصی دارین؟ داخلی خاصی رو باید تماس بگیریم؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 اسفند 1399، 10:31

      دوست عزیز برای خدمات بازاریابی پیامکی با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید

  • امجدی

    18 اسفند 1399، 21:28

    با ارسال پیامک پی در پی فقط مشتری رو از دست میدیم و تازه باعث ناراحتیشون هم میشیم همین!

  • جواد لطفی

    16 اسفند 1399، 10:13

    سلام من یک قالیشویی دارم می خوام تبلیغات انجلم بدم پنل هم خریداری کردم اما اصلا نمی دونم چه متنی بنویسم .واقعا گیج شدم چه متنی خوبه و چه ساعتی خوبه لطفا اگر در این مورد مقاله ای دارید برام لینکشو بفرستید ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      16 فروردین 1400، 13:49

      دوست عزیز از قسمت گنجینه پیامک داخل پنل و کتابچه بازاریابی پیامکی که لینکشو براتون گذاشتم، کمک بگیرید

  • ویکی داودیان

    01 اسفند 1399، 15:19

    من توی این چند سالی که مشتری ملی پیامک بودم بهترین راه تبلیغاتی رو ارسال حضور لحظه ایی دونستم و نتیجه مطلوبی هم داشته برام و عزیزان پیشنهاد میکنم که از این ماژول استفاده بکنن مخصوصا فروشگاه های زنجیره ایی برای تخفیفاشون میتونن مانور بدن رو این قضیه.

  • جمالی

    01 اسفند 1399، 14:23

    من میخواستم بپرسم امکا ارسال پیامک صوتی به صورت منطقه ای هم وجود داره یا نه؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 فروردین 1400، 14:16

      خیر دوست عزیز، امکان‌‌پذیر نیست
      برای ارسال پیام صوتی حتماً باید شمارۀ مخاطب رُ داشته باشید
      اگر حتماً می‌خواین ارسال منطقه‌ای داشته باشید، ميتونن اول در منطقه پيامك بفرستین و بعد گزارش ارسال بگیرین تا شماره‌های منطقه رُ داشته باشید و بعد برای همون شماره‌ها پیامک صوتی بفرستید

  • حبیب

    26 بهمن 1399، 17:29

    سلام و خسته نباشید . من شماره های از مشتری هام ندارم که بخوام تبلیغات پیامکی بکنم تنها راهی که دارم برای بازاریابی پیامکی ارسال پیامک به صورت انبوه و منطقه ای هستش اگر بخوام آیا امکانش هست که از شما پنل خریداری کنم و اقدام به ارسال پیامک به شماره هایی که خودم دارم به مرور زمان بکنم ؟ می ترسم از اینکه کلی طول بکشه جمع آوری شماره های مشتری هام و زمان خرید پنلم هم تموم بشه

    • نیلوفر اکبریان

      28 بهمن 1399، 11:17

      بله دوست عزیز، می‌تونید با خبرنامه پیامکی به مرور شماره مشتریان مختلف رُ در سامانه ثبت کنید.
      از بانک شماره‌های انبوه پنل ما هم می‌تونید استفاده کنید

  • رضا فتوت

    24 بهمن 1399، 16:59

    من توی زمینه فروش گل فعالیت میکنم و به تازگی کار خودمو توی زمینه اینترنت شروع کردم و سایت خودمو تکمیل کردم و برای شروع کار 15 درصد تخفیف هم گذاشتم و این متن رو برای افراد توی تهران ارسال کردم میشه گفت 30 درصد پیامک های من نرفته آیا مشکلی توی شماره ها بوده یا من جایی اشتباه کردم؟

    • نیلوفر اکبریان

      25 بهمن 1399، 08:49

      دوست عزیز فایل گزارشتون رُ مطالعه کنید. وضعیت اون 30% نرسیده به گوشی، رسیده به مخابرات یا لیست سیاه مخابرات هست

  • محمدپارسا

    21 بهمن 1399، 13:07

    سلام من از بازاریابی پیامکی برای کسب و کارم (آرایشگاه مردانه) استفاده کردم و خدارشکر قسمت ارسال منطقه هدفمندش خیلی برام مشتری جذب کرد.
    ممنون بابت مقاله های خوبتون
    سمت شریعتی تشریف آورین درخدمتتونیم

  • صافی

    20 بهمن 1399، 11:14

    شما خودتون هم پیامک ارسال میکنید؟ اگر پاسخ شما مثبته هزینه اعلام بفرمایید و من چطوری میتونم بانک شماره مورد نظر خودمو و متنمو به شما برسونم که بتونید ارسال پیامک به انها انجام دهید و اینکه بعدش گزارش ارسال در اختیارم میزارید؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 14:14

      خیر دوست عزیز، باید خودتون درخواست پنل بدین و مخاطبانتون رُ در قسمت دفترچه تلفن سامانه ثبت کنید تا بتونید پیامک‌ بفرستید. همکاران بخش پشتیبانی آموزش کار با پنل رُ در اختیارتون قرار میدن!

      • پورخلیلی

        29 بهمن 1399، 21:55

        دسته بندی و گروه بندی هم داره؟ تا چندتا شماره موبایل میشه اضافه کرد؟ فایل آموزشی یا راهنما هم داره؟

        • نیلوفر اکبریان

          30 بهمن 1399، 09:15

          بله دوست عزیز. با 02163404 تماس بگیرید تا همه موارد رُ براتون توضیح بدیم. البته آپارات ملی پیامک که لینکشو گذاشتم براتون، فایل آموزشی داره!

  • مریم امرالهی

    19 بهمن 1399، 15:23

    سلام ممنون از مقاله تون ازتون یک شماره تماس مسخواستم تا در خصوص متن پیامک من رو راهنمایی کنید و مشاوره بدهید که چه متنی بنویسم و یا حتی خودتون چند نمونه متن برای تاریخ هایی که میگم بهتون بنویسید و من هزینه اش را بهتون بپردازم و متون را در اختیارم بگذارید؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 08:48

      دوست عزیز هر موقع نیاز به راهنمایی داشتید، با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید.
      گنجینه پیامک هم داخل پنل در اختیارتون قرار میگیره. در وبلاگ هم مطالب نمونه متن براتون آماده کردیم

  • فضلیه راد

    14 بهمن 1399، 08:43

    سلام وقت بخیر داخل پنل های شما چیزی وجود داره که مثلا من فقط ماهیی یک بار پیامک هامو وارد کنم ولی در طول اون یک ماه هفته ای یک پیامک برای تمام مخاطب های خودم ارسال کنم و ایا امکانش هست که این پیامک دقیقا راس یک ساعت مشخص ارسال بشه
    و سوال اخر ساعت ارسال پیامک از چه ساعتی تا چه ساعتی هست

    • نیلوفر اکبریان

      02 اسفند 1399، 14:50

      دوست عزیز باید از ابزار ارسال هوشمند زماندار و ارسال زماندار استفاده کنید. پنل رُ تنظیم کنید و لیست شماره‌ها رُ به‌صورت فایل متنی یا اکسل در اختیار پنل قرار بدید. برای همون ساعتی که تنظیم کردید، پیامتون برای شماره‌های موردنظر ارسال میشه!

  • دلاوری

    03 بهمن 1399، 05:00

    سلام و وقت بخیر می خواستم عرض کنم کهه متاسفانه ارسال تبلغاتی به تعداد زیاد داشتم و نتیجه خیلی خوبی نگرفتم البته خیلی بستگی به نوع کار و حرفه آدم داره مثلا اگر فروشنده عطر و ادکلن باشی می تونی همه جا محصولتو تبلیغ کنی و برای همه می تونه مناسب باشه اما اگر مثل من فروشنده عمده باشی اونوقت پیدا کردن مشتری برای فروش یک بار 3000 تایی دردسر میشه . چه راهنمائی میتونید بکنید بنده رو؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 بهمن 1399، 10:12

      دوست عزیز اگر از بازاریابی پیامکی میخواین نتیجه بگیرین باید حتماً اصولش رو رعایت کنین، متن پیامتون جذاب و گیرا باشد و از کلمه های تاثیرگذار استفاده کنین، حتما استراتژی تبلیغاتی داشته باشید، باتوجه به کارتون حتماً مخاطب و مشتری درستتون رو پیدا کنین! و جشنواره فصلی فروش و کد تخفیف هم بدون تاثیر نیست!

  • وحید محمدی

    01 بهمن 1399، 20:27

    یکی از چیز هایی که تو پیامک خیلی مهمه ساعت ارسالش هست. مثلاً برای خود من اکثراً ساعت 3 اینا پیامک برای تبلیغات غذا میاد و اون موقع دیگه کار از کار گذشته و خیلی رو مخ میشه این حالت

  • حامد غفارمنش

    01 بهمن 1399، 01:45

    سلام من قصد خريد پنل پيامكى ازتون دارم فقط قبل از خريد نياز به مشاوره براى متن ارساليم دارم كه اگر ميشه چند نمونه متن به من بديد براى ارسال تبليغاتم و هم در خصوص ساعت ارسال راهنماييم كنيد.

    • نیلوفر اکبریان

      07 بهمن 1399، 16:19

      دوست عزیز برای مشاوره باید با تیم پشتیبانی 02163404 صحبت کنید، در خصوص زمان ارسال پیام هم پیشنهاد می‌کنم کتاب بازاریابی پیامکی رو مطالعه کنید و در مورد اصول اس ام اس مارکتینگ بیشتر بدونید

  • بوتیک لوسیفر

    30 دی 1399، 17:40

    به نظرم ماهی بیشتر از یکبار پیامک یعنی کشتن اون مشتری!
    باید به مشتریا زمان بدیم و حداکثر ماهی یکبار از تحفیف هامون باحبرشون کنیم.

  • مهدی اقبالی

    30 دی 1399، 15:23

    با سلام؛ من به تازگی یک کاری رو شروع کردم و زمینه کاری من فروش شال و مانتو هستش و کل کارام اینترنتیه من واقعا الان گیج شدم و نمیدونم چیکار کنم چه تبلیغاتی انجام بدم و چطوری انجام بدم من آیا میتونم از مشاوره رایگان بخش نوین و ملی پیامک استفاده کنم آیا به من کمک میکنید.

    • نیلوفر اکبریان

      19 اسفند 1399، 13:54

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرید تا بتونید هم با تیم پشتیبانی ملی پیامک صحبت کنید و هم با تیم نوین بتونید وصل بشید

  • سیامک ملکی

    30 دی 1399، 10:21

    ارسال انبوه خیلی خوبه و واقعا تاثیر بسیاری توو فروش یک کسبو کارمیتونه داشته باشه اما طبق مقاله شما همونجور که شما هم بهش اشاره کردید ارسال بیش از حد پیامک ها واقعا حوصله ادمو سرمیبره میتونه نتیجه عکس داشته باشه و مشتریو بپرونه….

  • وحید سعیدی

    07 دی 1399، 22:22

    سامانه ملی پیامک یعنی یه سامانه جامع اس ام اس با پشتیبانی بی نظیر. واقعا دستت درد نکنه ملی پیامک
    کسب و کارم با تو رونق گرفته.

  • منصوریان

    07 دی 1399، 22:20

    سلام وقتتون بخیر. راه ارتباطی بجز وبلاگ برای ایده گرفتن در مورد بازاریابی پیامکی دارین؟ منظور من اینه که شما کانال یا پیج اینستاگرام برای آموزش استراتژی و تکنیک های تبلیغات پیامکی دارین؟
    ممنونم از مقاله های جامع و مفیدتون

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1399، 10:47

      دوست عزیز هم میتونین کتاب بازاریابی پیامکی که لینکشو براتون گذاشتم مطالعه کنین، هم میتونین ازویدئوهای آموزشی آپارات ملی پیامک استفاده کنید. ویدئوهای اینستاگرام ما بیشتر راجع به کسب‌وکارهای مختلفی هست که از بازاریابی پیامکی نتیجه گرفتن و ما تجربشون رو به مخاطب منتقل می‌کنیم، ولی آموزش کار با پنل را در آپارات براتون آماده کردیم!

      • منصوریان

        19 اسفند 1399، 16:44

        سلام مجدد. سپاسگزارم از پاسخگویی و پاسخ کاملتون.
        آدرس هایی که قرار دادین رو مشاهده کردم، اگر آیدی پیجتون رو هم بفرمایین که ممنون میشم.

        • نیلوفر اکبریان

          20 اسفند 1399، 10:31

          در اینستاگرام melipayamak سرج کنید، اولین نتیجه صفحه ماست
          خوشحال میشیم نظرات و تجربیاتتون رو بشنویم

  • هاشم حاتمی

    06 دی 1399، 22:00

    من ۱۰۰ هزار پیامک قصد دارم ارسال کنم ایا خودتون انجام میدید یا حتما باید پنل بگیرم و بابت این تعداد ارسال کدوم پنل خریداری کنم و پایین تعرفه ی شما مربوط به کدوم پنل هست ایا برای ارسال تبلیغاتی بلک لیست هم دارید یا خیر اگر نه هزینه ی بلک لیست برگشت می خوره یا خیر و از کجا متوجه بشم ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      10 دی 1399، 12:12

      دوست عزیز باید پنل داشته باشید و خودتون متن پیامتون رو بنویسید و تنظیماتش رو برای ارسال انجام بدین، با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید تا در مورد ارسال به بلک لیست و هزینه‌هاش کامل راهنمایی‌تون کنن

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید