30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل بازاریابی و تبلیغات هدفمند در گلپایگان

راهنمای کامل بازاریابی و تبلیغات هدفمند در گلپایگان

0

اگر کسب‌وکاری در گلپایگان دارید، به این فکر کردید که وقتش رسیده رونقی به تبلیغاتتان بدهید، از یک روش و ابزار جدیدتر استفاده کنید و بر اساس اصول و برنامه‌ریزی مشخص بازاریابی داشته باشید؟ پنل اس ام اس گلپایگان پیشنهاد من برای بسیاری از مشاغل است. پس تا اینجا کد تخفیف سی درصدی زیر را داشته باشید تا مفصل دربارۀ اس ام اس مارکتینگ و ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند و موثر صحبت کنیم.

تخفیف ویژه اصفهانی‌ها

با پنل پیامکی اصفهان به صورت هدفمند در هر شهر و روستایی که می‌خواهید تبلیغ کنید. ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطبان واقعی‌تان می‌رساند.
30% تخفیف
ESFN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس گلپایگان نرم افزار  ارسال پیامک تبلیغاتی با بهترین هزینه است که با دو خط عمومی و اختصاصی شرایط مدیریت پیامک و دریافت پاسخ مخاطب را نیز برای کاربران فراهم کرده است. با وجود قابلیت‌های مختلف پنل پیامکی شرایط اجرای تبلیغات را به راحتی برایتان فراهم کرده تا با هر سطح از دانش فنی و تخصصی، باز هم به راحتی بتوانید از سامانه پیاتکی استفاده کرده و مثل یک متخصص در حوزه بازاریابی و فروش تبلیغات هدفمند داشته باشید.

اما چطور؟ تا اینجا ویدئو زیر را برای توضیحات بیشتر داشته باشید و در ادامه با ما همراه باشید:

ملی پیامک، ارائۀ خدمات پنل اس ام اس گلپایگان

ملی پیامک یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس گلپایگان با ده سال سابقه در بازار ایران است. احتمالاً تا امروز زیاد نام این شرکت را شنیدید، اما بیایید در ادامه بیشتر با قابلیت‌هایی آشنا شویم که این شرکت در اختیار شما کاربرانش قرار خواهد داد.

  • ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف
  • ارائۀ کنسول ملی پیامک جهت استفاده ساده از API
  • قابلیت ارسال پیامک لینکدار از طریق خطوط 3000 و 50004
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت ارسال تیکت و تماس تلفنی
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی و تعرفه‌های متفاوت

بانک شماره پنل اس ام اس گلپایگان

بانک شماره‌های ملی پیامکاولین بانک شماره پنل اس ام اس گلپایگان برای ارسال اس ام اس انبوه شامل 14781 سیمکارت اعتباری و 13885 شمارۀ دائمی همراه اول است. دومین بانک شماره هم شامل شماره‌های ایرانسل می‌شود که قابلیت ارسال به تفکیک جنسیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این ترتیب کسب‌وکارهایی که خدمات و کالایی فقط برای زنان یا مردان ارائه می‌دهد، با این فیلتر ارسال پیامک می‌توانند به راحتی مشتریانشان را پیدا کنند.

البته پیش از ارسال انبوه پیامک حتماً از مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی استفاده کنید. به این ترتیب هم می‌توانید متن بهتر و جذاب‌تری بنویسید، هم بیشترین استفاده را از محدودیت 70 کاراکتری پیامک ببرید. سریع‌تر برندسازی کنید و تحلیل پیام‌های ارسالی را یاد بگیرید تا به نتیجۀ دلخواهتان برسید.

سومین بانک شماره کاربردی پنل اس ام اس گلپایگان شامل تمام اصناف مشاغل سطح شهر و البته استان اصفهان است. با وجود این فیلتر ارسال پیامک می‌توانید برای مشاغل خاصی که بیشتر با شما مرتبط هستند، تبلیغات بفرستید و به راحتی تبلیغات هدفمند را به خوبی اجرا کنید، به مشتریان واقعی بازار هدف پیامک بفرستید. در واقع این دسته از مشتریان به راحتی به خرید ترغیب می‌شوند. چون به خدمات و کالای شما نیاز دارند، در نتیجه نام برندتان در ذهنشان می‌ماند و به راحتی می‌توانید از رقبایتان سبقت می‌گیرید.

ارسال پیامک بر حسب منطقه و محله

برای ارسال پیامک بر حسب منطقه و محله، پنل اس ام اس گلپایگان دو ماژول کد پستی و دکل ایرانسل را برای کاربران آماده کرده است. برای تبلیغات منطقه‌ای اول از همه باید منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

حالا که منطقه‌ها را انتخاب کردید، نوبت ارسال پیامک است. از سامانه ملی پست، رنج کدپستی مناطق موردنظرتان را پیدا کنید و بعد برای آن محله‌ها پیامک بفرستید. البته از آنتن‌دهی دکل BTS ایرانسل هم می‌توانید استفاده کنید. در این روش باید حتماً حداقل ارسال 50 هزارتایی داشته باشید و از سه روز قبل درخواست بدهید.

نگاهی به گلپایگان زیبا

گلپایگان یکی از شهرهای زیبا و تاریخی استان اصفهان با ۹۲۰۸۶ نفر جمعیّت است. برای شروع تبلیغات در این شهر زیبا اول از همه باید بازار را بررسی کرده و مشتریان واقعی‌تان را پیدا کنید. حالا باید تبلیغات پیامکی‌تان برای مشتریان ارسال کنید. پنل اس ام اس گلپایگان با تعرفه مناسب شرایطی را در اختیار کاربران فراهم کرده تا به راحتی مشتریانشان را شناسایی کنند، با سرعت بالا و قیمت مناسب برایشان پیامک بفرستید و تعامل دوطرفه‌ای با آن‌ها داشته باشند.

جمع‌بندی

حالا که با زیروبم مدیریت تبلیغات پیامکی آشنا شدید، وقتش رسیده که از سایت ملی پیامک برای پنل اس ام اس گلپایگان درخواست بدهید. البته اگر هنوز سوالی دارید یا نیاز به مشاوره بیشتر دارید، بهتر است که با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ملی پیامک صحبت کنید.

پنل اس ام اس ملی پیامکبرای شروع تبلیغات پیامکی هیچ وقت دیر نیست. با یک کلیک و ارسال پیامک به راحتی می‌توانید توجه مخاطبان بیشتری را به خودتان جلب کنید و از این فرصت طلایی برای سبقت گرفتن از رقبا استفاده کنید. روی کمک و پشتیبانی همیگشی تیم ملی پگیامک هم در این مسیر حساب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید