30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در دورود با ارسال پیامک

تبلیغات هدفمند در دورود با ارسال پیامک

0

هر کسب‌وکاری برای چشم انداز فروش قابل قبول باید بخشی از سرمایه‌اش را برای بازاریابی، تبلیغات و جذب مشتری بگذارد. اما کدام روش با قیمت مناسب به مشتریان واقعی دسترسی دارد؟ پنل اس ام اس دورود برای مشاغل مختلف شهرستان دورود شرایطی را فراهم کرده تا با تعرفه مناسب تبلیغات داشته باشند.

حالا یک سوال مهم، پنل اس ام اس چیست؟ چقدر سرمایه نیاز دارد و چه مزایایی را در اختیارتان قرار می‌دهد؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به سوالات مهم شما در این مورد پاسخ دهیم و برای استفاده از پنل مفصلاً راهنمایی‌تان کنم.

امروز، روز فروش چند برابری است!

تبلیغات پیامکی یک روش مطمئن، زودبازده و قدرتمند برای تبلیغات در سطح شهرهای استان لرستان است.
30% تخفیف
LRTN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین ارسال و مدیریت پیامک‌های انبوه اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی است. از طریق پنل برای ارسال انبوه به بانک شماره‌های دورود دارید تا علاوه‌بر تبلیغات پیامک‌هایی ماند کد تخفیف یا جشنواره‌های فروش را نیز ارسال کنید. اگر هم سایت و اپلیکیشن دارید، با خدمات وب‌سرویس پنل را به سایت یا اپلیکیشن وصل کنید.

در ویدئو زیر به مهم‌ترین کاربردهای پنل اس ام اس دورود اشاره کردیم:

چرا ملی پیامک بهترین سامانه پیامکی است؟

تبلیغات پیامکی به تنهایی برای هیچ کسب‌وکاری مفید نیست، بلکه شما از سامانه و مجموعه‌ای پنل خودتان را دریافت کنید که در قدم اول بهترین پشتیبانی را جهت رفع مشکلات و سوالات شما داشته باشد. قدم دوم بانک‌ شماره جامع است تا بتوانید کلیه مناطق را درگیر تبلیغات خود کنید.

ملی پیامک سامانه‌ای است که با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه‌ی تبلیغات پیامکی امکان تبلیغات موثر را برای شما فراهم کرده است. در ضمن، با پشتیبانی ملی پیامک که به صورت همه روزه فعال است، هر زمان که نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید به صورت ارسال تیکت و تماس تلفنی با ملی پیامک در ارتباط باشید.

 در کنار این مورد می‌توانید با مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی که هدیه از طرف تیم ملی پیامک است، به یک متخصص حرفه‌ای مارکتینگ تبدیل شوید و کسب‌وکار خود را در ۷۰ کاراکتر جذاب معرفی کنید.

در کنار تبلیغات پیامکی شما می‌توانید کلیه پیامک‌های اطلاع‌رسانی کسب‌وکار خود را با وب‌سرویس پیامکی برای اعضای خبرنامه سایت و اپلیکیشن خود ارسال کنید. پیامک‌هایی مانند کد تایید کاربری فراموشی رمز عبور مراحل خرید پیگیری سفارش و ... از طریق افزونه‌های وب‌سرویس قابل ارسال است.

قطعاً هزینه تبلیغات برای کسب‌وکار شما هم مهم است، پس همین حالا دست به کار شوید، با تعرفه مناسب تبلیغات پیامکی کمترین هزینه را برای جذب مشتری پرداخت کرده و بیشترین بازخورد را از تبلیغات خود داشته باشید.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس دورود

ابانک شماره پنل ملی پیامکگر قصد تبلیغات در شهر را دارید، بهترین روش تبلیغاتی برای شما استفاده از پنل اس‌ ام اس دورود است.

بانک شماره همراه اول شامل 16001 شماره دائمی و 25235 شماره اعتباری است. بانک شماره ایرانسل هم به تازگی آپدیت شده، کاملاً دقیق و به‌روز است و شرایطی را فراهم کرده تا برای خانم‌ها و آقایان به صورت جداگانه پیامک فرستاده و محصول یا خدمات خود را به صورت جداگانه معرفی کنید.

اگر محصولات و خدماتتان، مانند باشگاه ورزشی یا فروشگاه لباس، مختص آقایان و بانوان است، ارسال پیامک بر اساس فیلتر جنسیت را باید امتحان کنید.

برای ارسال پیامک به تفکیک محل زندگی پنل اس ام اس دورود ماژول کدپستی و دکل bts ایرانسل را در اختیارتان قرار داده است. با این حساب می‌توانید بر اساس محل زندگی برای مشتریانتان پیامک بفرستید. تبلیغات منطقه‌ به منطقه داشته باشید یا مثلاٌ اول از محلۀ خودتان شروع کنید و پیامک بفرستید تا به مرور کارتان را گسترش دهید.

نگاهی به دورود

دورود یکی از شهرهای استان لرستان با ۱۷۴۶۴۵ نفر جمعیّت است. دورود در دامنه رشته کوه زاگرس و درست در کنار اشترانکوه واقع شده است. وجود دریاچه گهر، اشترانکوه، کوه پریز و .. در این ناحیه باعث شده که دورود به عنوان پایتخت طبیعت ایران شناخته شود. همچنین به دلیل وجود آبشارهای متعدد در این شهر، لقب سزمین آبشارهای خروشان را هم گرفته است.

بهترین روش تبلیغاتی در بندرترکمن با پنل اس ام اسحتما بخوانید: بهترین روش تبلیغاتی در بندرترکمن با پنل اس ام اس

برای تبلیغات اصولی در دورود، می‌توانید همین امروز در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران ما با شما تماس گرفته و برای دریافت پنل اس ام اس دورود راهنمایی‌تان کنند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکحالا که با پنل اس ام اس دورود و مزایایی که در اختیارتان قرار خواهد داد، آشنا شدید وقتش رسیده پنل کسب‌وکار خودتان را داشته باشید.

برای دریافت فوری پنل پیامکی دورود مدارکتان را به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی آماده کنید و برای تیم پشتیبانی ملی پیامک بفرستید. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان هم دارید، می‌توانید در انتهای متن برایمان بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم فروش در مورد دریافت پنل اس ام اس دورود راهنمایی‌تان کنند. برای آموزش‌ بیشتر هم می‌توانید از ویدئوهای آپارات ملی پیامک استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید