30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
بهترین روش تبلیغاتی در بندرترکمن با پنل اس ام اس

بهترین روش تبلیغاتی در بندرترکمن با پنل اس ام اس

0

در میان روش‌های تبلیغاتی مختلف، یکی از بهترین ابزارهایی که شما را خیلی سریع و البته راحت به تعداد زیادی از مشتریان بازار هدفتان معرفی می‌کند، پنل اس ام اس بندرترکمن است. اگر کسب‌وکاری در این شهرستان دارید، خوب است سراغ روشی بروید که تعرفه مناسبی داشته و به نتیجۀ مثبتی در کسب‌وکارتان منجر می‌شود. این روش ارسال پیامک از طریف پنل اس ام اس است که در ادامه این مقاله بیشتر درباره‌اش صحبت خواهیم کرد.

موثرترین راه تبلیغات در استان گلستان!

ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطب واقعی‌تان می‌رساند و کسب‌وکارتان را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد.
30% تخفیف
GOLN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

پنل اس ام اس بندر ترکمن نرم افزاری به صورت آنلاین است که مانند اینترنت بانک از طریق رمز عبور و نام کاربری اختصاصی به شما امکان ارسال میلیون‌ها پیامک را می‌دهد. همچنین اگر سایت دارید، با وجود کنسول ملی پیامک، وب‌سرویس و افزونه‌های مختلف به سادگی می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی مانند رمز عبور، وضعیت خرید و .... را برای اعضا حتی لیست سیاه مخابرات نیز ارسال کنید. در ویدئو زیر با تمام امکانات و مزایای پنل اس ام اس بندرترکمن آشنا می‌شوید:

مزایای پنل اس ام اس شرکت ملی پیامک

پنل اس ام اس بندرترکمن که توسط شرکت ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد در چهار نوع پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری طراحی شده است. تفاوت این چهار نوع در تعرفه ارسال پیامک و دسترسی‌هایشان است تا هر بیزینسی بتواند در همان روزهای اول شروع کار هم تبلیغات هدفمند و مناسبی داشته باشد.

در ادامه دیگر قابلیت‌های مهم پنل اس ام اس بندرترکن را می‌خوانید:

  • ارائه خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه و ایرانسل
  • ارائۀ بانک شمارۀ به‌روز اصناف و مشاغل بندرترکمن و دیگر شهرهای استان
  • ارسال اس ام اس لینکدار ( سایت یا پیج اینستاگرام) از طریق خطوط 3000 و 50004
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت از داخل پنل
  • امکان ارسال پیامک به مشتریان زن یا مرد ویژه کسب‌وکارهایی مانند استخر یا سالن زیبایی
  • ارائه مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه بازاریابی پیامکی برای کسب‌وکارهای تازه‌کار

بانک شماره‌های پنل اس ام اس بندرترکمن

بانک شماره ملی پیامکبانک شماره همراه اول پنل اس ام اس بندرترکمن  با 14152 شماره اعتباری و 6978 سیمکارت دائمی یکی از بهترین قابلیت‌های پنل برای ارسال پیامک انبوه است. اما یک سوال مهم! این مخاطبان چگونه می‌توانند به مشتریان دائمی کسب‌وکارتان تبدیل شوند؟

بر اساس آمار رسمی حدود 40 % از مردم مشتاق دریافت پیامک‌‌های تبلیغاتی هستند و 98% از پیام‌های ارسالی توسط کاربران خوانده می‌شود، پس از آموزش‌های ملی پیامک در اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک استفاده کنید تا با متنی کوتاه و جذاب محصولاتتان را به تعداد زیادی از مشتریان معرفی کنید. در آخر متن هم می‌توانید لینکی بگذارید تا مخاطب برای آگاهی از آخرین محصولات یا کدهای تخفیف با تمایل خودش در خبرنامه و باشگاه مشتریان عضو شود.

نگاهی به بندر ترکمن

بندر ترکمن یا بندر شاه، بندری‌ در جنوب‌ شرقی‌ دریای‌ خزر، از توابع مرکزی شهرستان ترکمن در غرب استان گلستان واقع شده است. بر اساس آخرین سرشماری رسمی، این شهر ترکمن نشین ۵۳۷۹۰ نفر جمعیت دارد و یکی از بهترین مراکز تولید مرکبتات و صنایع دستی است.

پنل اس ام اس بندرترکمن یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای شماست تا بتوانید مشتریانی از سراسر ایران داشته باشید و نرخ بالایی در فروش داشته باشید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس بندرترکمن یک پکیج کامل تبلیغاتی برای مشاغل مختلف در سطح شهر است تا با هر میزان بودجه‌ای بتوانند تبلیغات هدفمند و اصولی داشته باشند.  پس با خیال راحت همین امروز برای درخواست پنل اس ام اس بندر ترکمن درخواست بدهید و از بابت پشتیبانی هم خیالتان راحت باشد.یادتان باشد. تیم ملی پیامک در تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 10 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر در حال پاسخگویی به کاربران است، برای مشاوره رایگان یا هر سوالی که دارید با 02163404 تماس بگیرید یا در انتهای همین متن برایمان بنویسید.

فراموش نکنید که برای ارسال پیامک تبلیغاتی حتماً برنامه زمانی مناسب و استراتژی مشخصی داشته باشید، از ایجاد مزاحمت برای مخاطب بپرهیزید، در ساعات نامناسب (مانند اول صبح یا آخر شب) پیامک نفرستید و حتماً از کلمات تاثیرگذاری مانند تخفیف ویژه، جشنواره فروش، آخرین مهلت خرید و .... استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید