30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ویژگی های اختصاصی پنل اس ام اس برازجان برای توسعه کسب‌وکار

ویژگی های اختصاصی پنل اس ام اس برازجان برای توسعه کسب‌وکار

0

از میان هزاران روش تبلیغات که در دنیای امروز به کار می‌آید، هنر صاحبان کسب‌وکار این است که باتوجه‌به توان مالی و میزان بازدهی مورد انتظارشان، بهترین روش را انتخاب کنند. ممکن است که شما امکان تبلیغات محیطی مثل بیلبورد را داشته باشید، اما آیا این بهترین روش برای شماست یا بیشترین اثرگذاری را دارد؟ در ادامه شما را با پنل اس ام اس برازجان و مزایای آن آشنا خواهیم کرد تا اگر کسب‌وکاری در این شهرستان دارید، بهترین روش تبلیغاتی را امتحان کنید.

یک قدم تا شروع تبلیغات طوفانی!

تخفیف ویژه پنل پیامکی بوشهر؛ با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید دقیقا در همان شهرهایی که دوست دارید تبلیغ کنید و دیگر هزینه اضافی بابت تبلیغی که به دست مشتری نمی‌رسد، نپردازید.
30% تخفیف
BSHR
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

درباره پنل اس ام اس ؟!

پنل‌های اس ام اس نرم افزارهای تحت وب هستند. شما با ورود به حساب کاربری خود می‌توانید به تعداد نامحدودی شماره پیامک ارسال کرده و برای هر گروه هدفی که شماره‌هایشان دارید، محصول یا خدمات خود را معرفی کنید. اگر هم به‌ تازگی کارتان را ارتقا دادید و می‌خواهید وب‌سایت طراحی کنید، می‌توانید این پنل را به سایت خود متصل نمایید تا تأیید کد ثبت‌نام سایت برای کاربران، فراموشی رمز، خبرنامه سایت، کد ارسال مرسوله از این طریق برای مشتریان ارسال گردد. در ویدئو زیر مفصل دربارۀ پنل ارسال اس ام اس صحبت کردیم.

ملی پیامک، بهترین شرکت تبلیغات پیامکی است

ملی پیامک با بیش از 10 سال سابقه در ارائه پنل اس ام اس برازجان و دیگر شهرهای کشورمان به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. این شرکت با ارائه بهترین پشتیبانی از پنل اس ام اس برازجان توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد. مشتریان برازجانی که از این پنل استفاده کرده‌اند، می‌توانند سطح کسب‌وکارشان را ارتقا داده و جزو بهترین‌های شهر خود باشند.

از جمله خدماتی که در کنار پنل اس ام اس برازجان به شما ارائه می‌شود و در بهبود تبلیغات شما نقش مهمی ایفا می‌کند، باید به مینی دوره رایگان و کتابچه بازاریابی پیامکی ملی پیامک شاره کرد. در واقع، اینکه همشهری شما به پیامک تبلیغاتی‌تان توجه کنید و در پی استفاده از خدمت یا محصول شما باشد تا حد زیادی بستگی به این دارد که با چه جملاتی تبلیغتان را برایش ارسال کردید. بسیاری از کاربران روش صحیح تبلیغات را نمی‌دانند، به همین خاطر مینی دوره و کتابچه شما را در این راه هدایت می‌کند. آموزش های داشتن یک تبلیغات موفق با استفاده از بازاریابی پیامکی را در اینستاگرام و یوتیوب ملی پیامک می‌توانید ببینید.

بانک شماره‌ پنل اس ام اس برازجان

پنل اس ام اس برازجان

به دست آوردن شماره‌ تلفن همشهریان کار آسانی نیست. شما تعداد محدودی شماره‌ در گوشی موبایل ذخیره دارید، اما اگر می‌خواهید تبلیغات کنید و مشتریانتان را افزایش دهید، حتماً به شماره‌تلفن‌های بیشتری نیاز دارید. در پنل اس ام اس برازجان به 37571 خط اعتباری و 40731 خط دائمی اپراتور همراه اول دسترسی دارید.

بانک شماره‌ تلفن پنل اس ام اس برازجان این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند به طور گسترده همه شهروندان را تحت تاثیر تبلیغات خود قرار دهند. البته اگر نخواهید برای همه همشهریان پیام بفرستید، در این حالت هم بانک شماره پنل به یاری شما خواهد آمد. بانک شماره تفکیک جنسیت ایرانسل، قابلیت این را دارد که شما از بین زنان و مردان برازجانی تنها یک جنسیت را انتخاب و برایشان پیام بفرستید. مثلاً اگر باشگاه پیلاتس بانوان دارید فقط برای خانم‌ها پیام بفرستید یا اگر آرایشگاه مردانه افتتاح کردید فقط برای آقایان پیامک ارسال کنید. در بانک شماره تفکیک جنسیت ایرانسل، 42293 شماره آقا و 18033 شماره خانم برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

یکی دیگز از مهم‌ترین بانک شماره‌های پنل مختص ارسال منطقه‌ای پیامک است. ارسال منطقه‌ای پیامک با دو ماژول دکل bts ایرانسل و کدپستی انجام می‌شود. به این ترتیب، می‌توانید از بین تمام محله‌های برازجان یک یا چند محلهٔ خاص را از روی آنتن‌دهی دکل ایرانسل یا بر اساس  رنج کدپستی انتخاب کرده و فقط برای ساکنین آن مناطق خاص پیامک تبلیغی خود را ارسال کنید.

نگاهی به برازجان

برازجان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران که در استان بوشهر واقع شده است. برازجان دومین شهر بزرگ و پرجمعیت استان بوشهر است که مرکز شهرستان دشتستان هم می‌باشد. اضافه‌ کردن این نکته که استان بوشهر سومین اقتصاد را در کشور داشته و در رتبه اول درآمد سرانه کشور قرار دارد، نشان‌دهنده موقعیت مناسب اقتصادی برازجان است.

بر اساس اصول پایه اقتصادی هر چه درآمد سرانه مردم یک شهر بیشتر باشد، مردم از رفاه بالاتری برخوردارند. به این ترتیب اگر می‌خواهید بیزینسی را در این استان راه‌اندازی کنید، بهتر است که همین امروز برای شروع ارسال تبلیغات پیامکی آماده باشید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس برازجان

بر اساس آنچه در این مقاله مطالعه کردید، احتمالاً متوجه مزایای استفاده از پنل اس ام اس برازجان شدید. اگر آمادۀ شروع تبلیغات پیامکی‌تان هستید، همین حالا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش صحبت کنید.

فعالسازی پنل زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و در یک روز کاری آماده ارسال پیامک می‌شود. ملی پیامک هم دو خط عمومی و اختصاصی را همراه با تعدادی اس ام اس هدیه در اختیارتان قرار می‌دهد تا بلافاصله بتوانید ارسال پیامک را شروع کنید، از طریق فایل گزارش بازخورد ارسالتان را بسنجید و در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، از همکاران تیم پشتیبانی به صورت تلفنی و ارسال تیکت کمک بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید