30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
اصول تبلیغات پیامکی در بندر جاسک

اصول تبلیغات پیامکی در بندر جاسک

1

حتی اگر کسب‌وکاری نداشته باشید، به خوبی با موقعیت تجاری بندر جاسک آشنا هستید و می‌دانید که تبلیغ کردن در این فضای پر از رقابت برای هیچ برندی چندان هم آسان و بدون هزینه نیست. به همین خاطر امروز می‌خواهم پنل اس ام اس بندر جاسک را به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی و جذب مشتری معرفی کنم.

سی درصد کد تخفیف زیر را هم برای کاربرانی آماده کردم که همین امروز می‌خواهند پنل پیامکی‌شان را فعال کنند.

ساده ترین روش معرفی کسب‌وکار در هرمزگان

سامانه ملی پیامک امکان دسترسی به بانک شماره شهرها، مناطق و اصناف سرتاسر استان هرمزگان را به شما میدهد. برای فروش بیشتر تنها کافی‌است پیشنهادات جذابی ارسال کنید.
30% تخفیف
HRMZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس نرم افزار آنلاین ارسال پیامک تبلیغاتی است که از طریق شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پنل‌ها علاوه‌بر خطوط عمومی دارای خطوط اختصاصی هم هستند که از طریق این ویژگی می‌توانند پاسخ مخاطب را نیز دریافت کنند.

شرکت‌های مختلفی در حال حاضر خدمات پنل اس ام اس بندر جاسک را ارائه می‌دهند، اما پیشنهاد من شرکت ملی پیامک است. در ویدئو زیر هم مفصل مزایای پنل اس ام اس ملی پیامک را برایتان توضیح دادم و در ادامه مختصراً به این موارد مهم اشاره خواهم کرد.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنید؟

همانطور که گفتم در میان شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس بندر جاسک پیشنهاد من، شرکت ملی پیامک است. بدون شک هر شرکت تبلیغاتی بیش از هر چیز نیازمند تیم پشتیبانی مجرب و تیمی از کارشناسان فنی است. شرکت ملی پیامک هم از این قائده مستثنی نیست و کاربران ما همیشه به تیم پشتیبانی دسترسی دارند. در تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 10 شب، روزهای تعطیل و جمعه از 9 صبح تا 5 عصر می‌توانید با تیم پشتیبانی به صورت ارسال تیکت و تلفنی در ارتباط باشید. علاوه‌بر این مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس بندر جاسک شامل موارد زیر هم می‌شود:

  • دسترسی به بانک شماره اصناف و مشاغل بندر جاسک
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • محیط کاری زبان فارسی پنل همراه با توضیحات کامل در هر قسمت
  • ویدئوهای یوتیوب و آپارات ملی پیامک برای آموزش ماژول‌های ارسال پیامک
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت ویژه بانک شماره ایرانسل
  • تعرفه مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی در 4 بسته پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های متنوع جهت اتصال سایت به پنل
  • آموزش نحوه اجرای تبلیغات پیامکی و استراتژی ارسال پیامک در مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره پنل اس ام اس بندر جاسک

همانمطوری که گفتم بندر جاسک چندین بانک شماره مختلف در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. اولین بانک شماره پنل اس ام اس بندر جاسک شامل 380 شماره دائمی همراه اول است که برای ارسال انبوه پیامک توصیه می‌شود.

بانک شماره پنل اس ام اسدومین بانک شماره شامل گروه‌های مختلف شغلی در سطح بندر است. به این ترتیب اگر کسب‌وکار شما با برخی مشاغل بیشتر در ارتباط است، متلاً املاک، تعمیرات ماشین یا لوازم و تجهیزات و .... از این بانک شماره برای تبلیغات هدفمند می‌تواند استفاده کند.

در آخر هم می‌توانید از بانک شماره جنسیت ایرانسل که در سال 1400 به‌روزرسانی شده استفاده کنید و به راحتی برای زنان یا مردان پیامک بفرستید. مثلاً اگر سالن زیبایی یا بوتیک لباس دارید، می‌توانید از این بانک شماره استفاده کنید و برای مشتریان واقعی بازار هدف اس ام اس بفرستید. به این ترتیب تبلیغات شما به دست کسانی می‌رسد که واقعا به کالا یا خدمات شما نیاز دارند.

نگاهی به بندرجاسک

بندرجاسک با ۱۶،۸۶۰ نفر یکی از جنوبی‌ترین بنادر ایران در استان هرمزگان است که موقعیت تجاری ویژه و نقش مهمی در صادرات و واردات کالا در ایران دارد. در واقع بندر جاسک بخشی از موقعیت اقتصادی ویژه مکران در جنوب کشور است که در سال‌های اخیر به تصویب هیئت دولت رسیده است. با این وجود احتمالاً به موقعیت مهم این بندر پی بردید و به دنبال روش‌هایی برای تبلیغات و جذب مشتری هستید تا مشتریان بیشتر و بیشتری نه فقط از سطح استان بلکه در تمام کشور داشته باشید.

پنل اس ام اس بندر جاسک این موقعیت را برایتان فراهم کرده تا به راحتی و با بهترین هزینه بتوانید با مشتریان بیشتری در ارتباط باشید. تعامل بدون واسطه با مخاطب برقرار کنید و  در نهایت تبلیغاتی هدفمند بر اساس مشتریان بازار هدف اجرا کنید تا پیامتان به دست کسانی برسند که به محصولات شما بیشتر نیاز دارند و خیلی راحت به خرید ترغیب می‌شوند

جمع‌بندی

پنل اس ام اسبرای شروع تبلیغات پیبامکی در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی مدارکتان را آماده کنید و در نهایت جهت احراز هویت برای تیم پشتیبانی بفرستید. خط اختصاصی موردنظرتان را سفارش دهید و با پرداخت هزینه منتظر تائید اپراتور باشید. ظرف سی الی چهار ساعت پنل اختصاصی شما فعال شده و می‌توانید از همان لحظه شروع به ارسال پیامک کنید. هر زمان هم که نیاز به مشاوره بیشتر داشتید با ما تماس بگیرید. تیم فروش و پشتنیبانی ملی پیامک از ابتدای مشیر تا زمان شروع تبلیغات پیامکی در کنار کاربرانش است و خیالتان باید بابت همه چیز راحت باشد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید