30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در آستارا، یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی

تبلیغات در آستارا، یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی

0

آستارا یکی از شهرهای مرزی شمال ایران است که موقعیت تجاری و اقتصادی مهمی دارد، حتی بسیاری از فروشگاه‌ها و شرکت‌های فعال در شهر مشتریانی از سراسر ایران دارند. با این حساب تبلیغات در چنین شهری با این حجم از مشتری نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد. پنل اس ام اس آستارا پیشنهاد من برای این تبلیغات هدفمند است تا کاربر بتواند مشتریان هدفش را نشانه بگیرند و بدون هدر رفتن هزینه، بهترین تبلیغات را انجام دهد.

خب حالا اصلاً این پنل اس ام اس چیست و چطور می‌توان از این خدمات برای جذب مشتری بیشتر استفاده کرد؟

روش عالی تبلیغات در استان گیلان!

با خرید پنل پیامکی استان گیلان به شهرها، مناطق و محله‌ها، پیامک تبلیغات ارسال کنید و به تمامی اصناف استان نیز دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
GILAN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین مدیریت اس ام اس انبوه است، یعنی کاربر برای ارسال پیامک انبوه و دریافت پاسخ مشتری نیاز به پنل دارد. پنل علاوه‌بر مدیریت پیامک‌ها، دسترسی کاملی به بانک شماره‌های شهر یعنی بانک شماره اصناف آستارا، بانک شماره بر اساس جنسیت و بانک شمارۀ محله‌ای دارد و شرایطی را برای کاربر فراهم کرده تا به راحتی بتواند تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده‌ای را اجرا کرده و آن را به دست مشتریان هدفش برسانند. در واقع پنل این قابلیت را دارد که تبلیغاتتان را واقعاً به دست کسانی برساند که به آن نیاز دارند تا هم هزینۀ پرداختی شما نتیجه بدهد و هم به نتیجۀ مطلوب یعنی فروش دلخواه برسد.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم؟!

احتمالاً این سوال برایتان پیش آمده که پنل پیامکی را باید از کجا تهیه کنید؟! پس این پاراگراف را با دقت بخوانید، چون مهم‌ترین مزایا و قابلیت‌هایی را که ملی پیامک در اختیارتان قرار خواهد دارد را به صورت خلاصه آوردم:

  • ارائۀ بهترین تعرفه و طراحی 4 پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی‌های متفاوت که با هر میزان بودجه قابل دسترسیست
  • پشتیبانی همه روزه از کاربران به صورت تلفنی و تیکتینگ از ساعت 8 صبح تا 9 شب، روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 5 عصر 
  • آموزش کامل ارسال پیامک و بازاریابی پیامکی از طریق ویدئوهای یوتیوب و آپارات ملی پیامک
  • آموزش ترفندهای فروش و اصول اس ام اس مارکتینگ از طریق ویدئوهای اینستاگرام و مینی دوره بازاریابی پیامکی
  • ارائۀ وب‌سرویس پیامکی به کسب‌وکارهای آنلاین و اتصال پنل به سایت
  • بانک شماره کامل اصناف و مشاغل آستارا
  • بانک شماره اپراتورهای همراه اول و ایرانسل برای شروع تبلیغات پیامکی

بانک شماره پنل اس ام اس آستارا

پنل اس ام اسپنل اس ام اس آستارا بانک شمارۀ کامل و حامعی از شماره‌های همراه اول شهر آستارا دارد که شامل 16644 شماره اعتباری و 16972 سیمکارت دائمی است. این بانک شماره برای ارسال پیامک انبوه توصیه می‌شود، به زبان ساده پیامک اصولی و جذاب همراه با اطلاعات مهمی مانند آدرس فروشگاه، لینک اینستاگرام یا سایت مشتریان بیشتری را برایتان همراه می‌آورد و شهروندان را می‌توانید به مشتری وفادار تبدیل کنید.

از طریق این ارسال انبوه می‌توانید مخاطب را با کالا و خدماتی که ارائه می‌دهید، آشنا کنید و علاوه بر آستارا، مشتریانی از سراسر کشور داشته باشید. البته این پنل علاوه‌بر بانک شماره‌ جامع، قابلیت ارسال تبلیغات خاص محله‌به‌محله هم دارد. اما چطور؟

ارسال پیامک به هر خیابان و کوچه که می‌خواهید!

خب حالا با پنل اس ام اس آستارا چطور تبلیغات محله‌ای انجام دهید؟ برای شروع تبلیغات بر اساس منطقه، اول محله‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس رنج کدپستی منطقه را که شامل 5 شماره اول می‌شود، پیدا کنید، حالا برای هر محله که می‌خواهید با انتخاب رنج کدپستی‌شان،تبلیغات پیامکی بفرستید.

کد تخفیف، جشنواره‌های فروش یا حتی ارسال رایگان را می‌توانید اول در محلۀ خودتان امتخان کنید و اگر بازخورد مثبتی داشت، به صورت انبوه ارسال کنید. این ترفند را برای ارسال پیامک انبوه هم بهتر است که استفاده کنید و بعد از بازخورد مثبت پیامک ارسالی در محله آن را به صورت انبوه هم بفرستید.

نگاهی به آستارا !

آستارا شهری مرزی با ۵۱٬۵۷۹ نفر جمعیّت و یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی ایران است. برای شروع تبلیغات در شهری مثل آستارا باید به تعداد زیادی از شهروندان و مشتریان دسترسی داشته باشید، بتوانید مشتریان هدفتان را پیدا کنید و با بهترین هزینه تبلیغاتی را پیاده کنید که با سرعت بالا به نتیجۀ مطلوب برسد. این تبلیغات باید قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای هم داشته باشد.

با این اوصاف باید سراغ پنل ارسال اس ام اس در آستارا بروید که همه این قابلیت‌ها را یکجا در اختیارتان قرار بدهد. با توجه به اینکه 98% پیام‌های ارسالی خوانده می‌شود و بیش از 40% مردم مشتاق دریافت و خواندن پیام‌های تبلیغاتی هستند، این فرصت را غنیمت بدانید و وارد دنیای تبلیغات پیامکی شوید.

جمع‌بندی

تبلیغات هدفمندحالا که با پنل اس ام اس آستارا آشنا شدید، برای استفاده از تمام این قابلیت‌ها و مزایا می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا نهایتاً در مدت 3 ساعت پنل پیامکی خودتان را داشته باشید. بعد از ارائه مدارک احراز هویت و پرداخت هزینۀ پنل، نام کاربری و رمز عبور برایتان پیامک می‌شود و از همان لحظه می‌توانید شروع به ارسال پیامک کنید.

ملی پیامک روی هر پنل تعدادی اس ام اس رایگان را به همراه دو خط عمومی و اختصاصی هدیه در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا همین امروز تبلیغاتشان را خیلی مطمئن شروع کنند و به نتیجۀ موردنظر برسند. در این مسیر ملی پیامک هم در کنار کاربرانش است تا با خیال راحت شروع به ارسال پیامک کنند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید