30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس مخابرات چیست؟ کاربرد و مزایای آن‌

پنل اس ام اس مخابرات چیست؟ کاربرد و مزایای آن‌

1

 

تا به حال برایتان سؤال پیش آمده که چرا برخی از کسب‌و‌کارها از پنل اس ام اس مخابرات استفاده می‌کنند؟ و یا چرا باید به دنبال خرید پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی حرفه‌ای باشیم؟ اصلاً خرید پنل پیامکی چه تاثیری بر کسب‌و‌کار ما دارد؟ یا حتی به داشتن نمایندگی سامانه پیامکی، فکر کرده‌اید؟!

با اطمینان باید گفت تهیه پنل اس ام اس مخابرات در کنار اخذ نمایندگی آن با هدف بازاریابی پیامکی و کسب درآمد بیشتر، روشی اقتصادی و کاربردی برای جذب و حفظ مشتری و تبدیل او به یک مشتری وفادار و همچنین ارتباط با سایر کسب و کارهاست. در ادامه شما را با پنل اس ام اس مخابرات، کاربرد، مزایای آن آشنا می‌سازیم تا هرچه بهتر از آن بهره بگیرید، با ما همراه باشید...

ضرورت تهیه پنل اس ام اس مخابرات 

قبل از اینکه اقدام به تهیه پنل اس ام اس نمایید به کسانی‌که می‌شناسید فکر کنید؛ چند نفر از اطرافیانتان را می‌شناسید که تلفن همراه ندارند؟ بدون شک تعداد آن‌ها به تعداد انگشت‌های یک دست هم نمی‌رسد؛ بنابراین گستردگی استفاده از تلفن همراه فرصت‌های بی‌نظیری را برای بازاریابی پیامکی هر کسب و کاری فراهم خواهد کرد.

پنل اس ام اس مخابرات نرم افزاری است که امکان ارسال پیامک‌‌ انبوه را برای ما فراهم می‌آورد. همچنین از طریق پنل پیامکی می‌توانید پنل اس ام اس خود را به طور دقیق مدیریت کرده و تعیین نمایید که قصد دارید چه تعداد پیامک و برای چه افرادی، ارسال کنید.

فرض کنید آقای احمدی مدیر یک فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک زنانه در کشور است و قصد دارد شعبه جدید فروشگاه خود را در شهر اصفهان افتتاح کند. او تصمیم دارد به مناسبت افتتاحیه، به مدت یک هفته تخفیف 30 درصدی به خریداران و مشتریان خود ارائه دهد و به دنبال روشی برای اطلاع‌رسانی این افتتاحیه به ساکنین اصفهان است.

با توجه به نوع کالایی که فروشگاه آقای احمدی عرضه می‌کند و هدفی که برای اطلاع‌رسانی افتتاحیه شعبه جدید و ارائه تخفیف به مشتریان برای مدتی محدود، بهترین گزینه تهیه پنل اس ام اس مخابرات است. اما چگونه باید از پنل اس ام اس مخابرات استفاده کرد تا بهترین نتیجه را بدست آورد؟!
در ادامه شما را با روش‌های ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس مخابرات و نحوه استفاده از آن آشنا خواهیم نمود.

 

کاربرد‌های اساسی پنل اس ام اس مخابرات

شاید تا به حال به اشتباه تصور می‌کردید که استفاده از پنل اس ام اس مخابرات فقط مختص تبلیغات کسب و کارهاست. اما باید بگوییم که از پنل اس ام اس به جز برای تبلیغات نیز استفاده می‌شود. موارد استفاده از پنل اس ام اس به غیر از تبلیغات، عبارتند از:

1. استفاده از پنل اس ام اس در فروشگاه‌ها

حتما تا به حال مشاهده کرده‌اید که بعد از خرید از فروشگاه‌ها پیامی با محتوای "از خرید شما متشکریم" برای شما ارسال می‌شود. در این مورد، پنل اس ام اس فروشگاه به نرم افزار حسابداری آن فروشگاه متصل شده و بعد از خرید و پرداخت وجه، این اس ام اس برای شما ارسال می‌گردد.

این‌کار علاوه بر جنبه‌های روانی مثبت، سبب ماندگاری برند کسب و کار در ذهن خریدار نیز خواهد شد و او را برای خریدهای بعدی مشتاق‌تر می‌کند.

2. استفاده از پنل اس ام اس در ارسال کدهای اعتبار سنجی

زمانی‌که نرم افزار یا اپلیکیشنی را بر روی گوشی همراه خود نصب می‌کنید، پیامکی حاوی یک کد فعال‌سازی برای شما ارسال می‌شود که بعد از وارد کردن آن کد، نرم افزار برای شما کاملا فعال می‌شود. یا برای عضویت در سایت‌ها، اس ام اس اعتبار سنجی که حاوی کد چند رقمی است از طریق پنل اس ام اس برای متقاضی ثبت‌نام در سایت ارسال می‌شود که او باید این کد را در سایت مربوطه وارد کند تا اجازه ورود به وبسایت برای وی صادر گردد.

3. استفاده از پنل اس ام اس در قرعه‌کشی، نظر‌سنجی، انتقادات و پیشنهادات

4. استفاده از پنل اس ام اس در سازمان‌ها و ارگان‌ها

در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف نیز از پنل اس ام اس مخابرات برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی استفاده می‌شود، در ادامه به برخی از این ارگان‌ها که در انجام امور خود از پنل اس ام اس استفاده می‌کنند، اشاره می‌کنیم:

  • فروشگاه‌ها
  • مدارس دولتی و غیرانتفاعی
  • آژانس‌های هوایی و مسافرتی
  • آموزشگاه‌ها
  • بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مطب پزشکان
  • مجلات و نشریات
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی
  • رستوران‌ها
  • ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی
  • اماکن تفریحی و گردشگری
  • آموزش و پرورش
  • کتابخانه‌ها
  • خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد
  • شهرداری و شورایاری محلات

 

امکانات و ویژگی‌های یک پنل اس ام اس مناسب

حالا که با پنل اس ام اس مخابرات و کاربردهای اساسی آن آشنا شدیم، بهتر است که با امکانات و ویژگی‌های یک پنل اس ام اس خوب نیز آشنا شویم تا در نهایت از میان چندین پنل پیامکی که شرکت‌های مختلف ارائه دهنده پنل اس ام اس تبلیغاتی، به ما پیشنهاد می‌دهند، بتوانیم بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنیم. در این بخش به چندین قابلیت مهم پنل‌های اس ام اس ایده‌آل اشاره می‌کنیم، که عبارتند از:

چرا پیامک فارسی و انگلیسی تفاوت قیمت دارند؟حتما بخوانید: چرا پیامک فارسی و انگلیسی تفاوت قیمت دارند؟

1. داشتن بانک شماره کامل و به‌روز رسانی شده 

اگر به تازگی کسب‌و‌کارتان راه‌اندازی کرده‌اید و شماره‌های زیادی از مشتریان بالقوه و بالفعل خود در اختیار ندارید تا بتوانید کار ارسال پیامک را انجام دهید، اصلاً نگران نباشید!
در صورتی‌که پنل اس ام اس مناسبی را انتخاب کنید حتما دارای بانک شماره‌های قوی و به‌روز خواهد بود تا بتوانید بر اساس شغل، جنسیت، مکان جغرافیایی و ... مشتریانتان را هدف قرار داده و اقدام به ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی نمایید.

2. داشتن امکان دریافت پیامک 

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم پنل اس ام اس مخابرات، دریافت پیامک‌هایی است که از طرف مشتریان ارسال می‌شوند.
زمانی‌که می‌خواهیم یک مسابقه پیامکی ترتیب دهیم، می‌خواهیم از مشتریان و کاربرانمان نظرسنجی کنیم و یا انتقادات و پیشنهادات کاربران برای کسب و کار ما اهمیت دارد، این قابلیت پنل، بسیار کاربردی خواهد بود.

3. داشتن امکان گزارش‌گیری از پیامک‌های ارسالی

بعد از ارسال پیامک‌ها از طریق پنل حتما از خود خواهیم پرسید که چه تعداد از پیام‌ها به دست مشتریان رسیده است یا خیر؟! چه تعداد از پیامک‍ها برگشت خورده‌اند؟ برای ارسال پیامک‌ها چقدر هزینه از من کسر شده است؟!

در انتخاب پنل اس ام اس حتما پنلی را انتخاب کنید که دارای قابلیت گزارش‌گیری باشد تا گزارشی دقیق از تحویل پیامک به مشتریان، هزینه‌های ارسال پیامک و یا عودت وجه پیامک‌های ارسال نشده را در اختیار شما قرار دهد. در واقع زمانی‌که با پنل اس ام اس، پیامی را ارسال می‌کنید در سه وضعیت به شما گزارش داده خواهد شد:

  1. وضعیتی که نشان می‌دهد پیامک‌ها به شماره مخاطب رسیده است.
  2. وضعیتی که نشان می‌دهد پیامک به مخابرات رسیده است.
  3. وضعیتی که نشان می‌دهد پیامک به شماره مخاطب نرسیده و برگشت خورده است. در این حالت هزینه ارسال پیامک به‌طور کامل به شما عودت داده می‌شود.

4. داشتن پشتیبانی قوی 

بعید است در دنیای دیجیتال و تکنولوژی برای کار با هر نرم افزار یا سامانه‌ای با مشکلات فنی، شبکه‌ای و... مواجه نشوید. پنل اس ام اس مخابرات نیز از این قائده مستثنی نیست، پس بهترین کار انتخاب پنل اس ام اسی است که دارای یک تیم پشتیبانی قوی و متخصص باشد تا در هر شرایطی به کمک شما بیاید.

سامانه ملی پیامک در صورت رخداد هرگونه مشکلات فنی و شبکه‌ای و یا نحوه کار با پنل دو راهکار را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد:

  • سیستم تیکت:
    از طریق این سیستم مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز مشکلات خود را با کادر فنی سامانه در میان گذاشته و منتظر پاسخ خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشند.
  • تماس تلفنی و مشاوره:
    مشتریان از طریق تماس با شماره 63404-021 داخلی 1، بدون هیچ نگرانی و در سریع ترین زمان ممکن می‌توانند با تیم پشتیبانی قوی و متخصص ملی پیامک، مشکلات خود را مطرح و راهکاری اصولی دریافت کنند.

5. داشتن قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت، سن و...

فرض کنید که در مناسبت‌های خاصی همچون روز پدر قرار است به مخاطبین مرد خود پیام تبریک به همراه پیشنهادی ویژه همچون تخفیف، ارسال کنید. قطعاً در چنین شرایطی نمی‌توانید به تمام مخاطبین خود پیامک تبریک روز مرد را ارسال نمایید.

در چنین شرایطی یک پنل اس م اس ایده آل که دارای قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت، سن و... به کمک شما می‌آید و می‌توانید با نوشتن پیام تبریک خود و ارسال انبوه آن تنها به مخاطبان با جنسیت مرد، مشتریان خود را شگفت‌زده نمایید.

6. پنل اس ام اس متناسب با کسب و کار

یک سامانه ارائه دهنده پنل‌های ارسال پیامک باید اقدام به طراحی بسته‌های مختلف برای هر مشتری با هر نوع کسب و کاری نماید تا مشتریان بتوانند بر اساس نوع کسب و کارشان یک پنل اس ام اس مناسب و اقتصادی تهیه کنند.

قاعدتاً کسب و کارها با هم متفاوت و هر کدام از آنها با افراد مختلفی در ارتباط هستند. پس طبیعی است که هر کسب و کار نیاز دارد تا امکانات و ویژگی‌های پنل‌ها را بررسی و آنها را باهم مقایسه کند و در نهایت پنلی متناسب با هدف خود را انتخاب نماید.

7. قابلیت پشتیبانی از تمام اپراتورها

اپراتورهای فعال در کشور عبارتند از ایرانسل، تالیا، رایتل و همراه اول.
افراد مختلف از این اپراتورها، سیم کارت‌های خود را خریداری می‌کنند. بنابراین لازم است برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی خود از پنل پیامکی استفاده نمایید که هر 4 اپراتور را پشتیبانی نماید.  سامانه پیامکی ملی پیامک، از جمله پنل‌های اس ام اس است که قابلیت پشتیبانی از هر چهار اپراتور کشور را دارد.

8. داشتن تعرفه‌های مناسب

.با توجه به خدمات قابل ارائه در پنل‌های اس ام اس، تعرفه‌های متناسب و معقولی نیز از آنها انتظار می‌رود

بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که پنل اس ام اس رایگان را به نسخه پولی آن ترجیح می‌دهید و از بابت نیز بسیار خشنود هستید، باید بگوییم که کاملاً در اشتباهید! چرا که نسخه‌های رایگان پنل اس ام اس، بسیار پر هزینه هستند و برای دریافت هر امکانات اضافه‌ای باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت نمایید

همچنین در نسخه‌های رایگان بر خلاف نسخه‌های پولی پنل اس ام اس، هزینه پیامک‌های ارسال نشده به شما بازگردانده نمی‌شود و به تعداد پیامک‌های ارسالی از شما هزینه کسر می‌شود و پولی بابت آن به پنل شما برگردانده نخواهد شد.

9. امکان تست رایگان پنل اس ام اس

امکان تست رایگان پنل اس ام اس و استفاده از آن قبل از هرگونه پرداخت هزینه این امکان را برای درخواست کننده پنل فراهم می‌آورد تا با محیط کاربری پنل، شرایط و امکانات آن آشنا شود. چه بسیار افرادی هستند که بعد از تهیه پنل پیامکی برای کسب و کار خود پشیمان شده‌اند ولی دیگر مبلغ خرید آنها قابل بازگشت نیست، بنابراین ضرر کرده‌اند.

تبلیغات موثر در مسجد سلیمان به کمک پنل پیامکیحتما بخوانید: تبلیغات موثر در مسجد سلیمان به کمک پنل پیامکی

اما سامانه ملی پیامک امکان تست 3روزه و همچنین امکان عودت وجه پنل بعد از 30 روز از تاریخ خرید را برای مشتریان خود فراهم آورده تا مشتریان با خیالی آسوده تمام امکانات کاربری پنل اس ام اس ملی پیامک را بررسی کنند و با امکانات قابل توجه آن آشنا شوند.

C:\Users\masti\Desktop\reseller.png

سخن پایانی

در پایان به شما پیشنهاد می‌کنیم برای توسعه کسب و کارتان، تبلیغات خود را به افراد و یا مکانی خاص محدود نکنید و با چشم اندازی بلند مدت گام بردارید. استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن به تبلیغات کسب و کار خود در مقیاس بزرگ پرداخته و جذب مشتریان بیشتر به کسب‌و کار خود رونق ببخشید.

اگر تصمیم دارید برای ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و خدماتی خود از پنل پیامکی استفاده کنید، اما نیازمند اطلاعات بیشتری درباره نحوه کار با این پنل‌ها هستید، کارشناسان و مشاوران ملی پیامک در تیم پشتیبانی در هر ساعت از شبانه روز، پاسخگوی سئوالات شما خواهند بود.
شما می‌توانید با شماره تماس 63404-021 داخلیاز مشاوره رایگان ملی‌پیامک در جهت انتخاب بهترین پنل اس ام اس متناسب با اهداف کاری خود، بهره بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید