30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل بازاریابی و تبلیغات هدفمند در آذرشهر

راهنمای کامل بازاریابی و تبلیغات هدفمند در آذرشهر

0

بازار تبلیغات پیامکی این روزها حسابی داغ است و توانسته تاثیرات شگرفی بر کسب‌وکارهای ساکن در آذرشهر و مناطق اطرافش بگذارد. زمانی که مشاغل مختلف شهر به دنبال روش‌هایی با بیشترین تاثیرگذاری و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند، ما به عنوان مشاور تبلیغات دیجیتال، پنل اس ام اس آذرشهر را به آن‌ها معرفی می‌کنیم که در کنار راه‌اندازی سایت و حضور در شبکه‌های اجتماعی به بهترین نتیجه می‌رسد.

اگر تا به حال از تبلیغات پیامکی برای کسب‌وکار خود استفاده نکرده‌اید بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با سازوکار و پنل آشنا شوید و از ارسال پیامک برای پیشرفت کار خود استفاده کنید. کد تخفیف سی درصدی زیر را هم به عنوان هدیه ملی پیامک برای ثبت‌نام اولیه همراه داشته باشید

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس آذرشهر نرم افزار آنلاین مشابه اینترنت بانک یا حساب‌های ایمیل است که کاربر می‌تواند بدون خرید هیچ سخت‌افزار دیگری فقط با داشتن اینترنت، نام کاربری و رمز عبوری که از سامانه ملی پیامک دریافت کرده، وارد محیط کاربری سامانه شده و برای کسب‌وکارش تبلیغات کند.

بعد از ورود به پنل با امکانات فوق‌العاده و ماژول‌های کاربردی مواجه شوید که برای ارسال انبوه و ارسال پیامک به بانک شماره‌های مختلف استفاده می‌شود. مثلاً اگر بخواهید مخاطب جدیدی داشته باشید می‌توانید از بانک شماره‌های مختلف استفاده کرده و مشتریان واقعی بازار هدفتان را پیدا کنید. در ویدئو زیر هم به مهم‌ترین کاربردهای پنل اشاره کردیم :

ملی پیامک، بهترین مجموعه ارائه‌دهندۀ پنل اس ام اس

داشتن پنل اس ام اس آذرشهر به تنهایی برای رشد کسب‌وکارتان کافی نیست، بلکه شما باید از سامانه‌ای پنل بخرید که مزایایی مانند پشتیبانی، بانک شماره، هزینه مناسب و ده‌ها مورد دیگر را در اختیارتان قرار دهد.

ملی پیامک در همان ابتدای ورود کاربر به محیط پنل، چندین بانک‌ شماره جامع از مشاغل و مناطق مختلف آذرشهر در اختیارش قرار می‌دهد تا ارسال پیامک انبوه را به سادگی شروع کند.

در کنار این مورد پشتیبانی به‌روز و آنلاین نکته مهمیست که ملی پیامک از آن غافل نشده است. ملی پیامک با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تبلیغات پیامکی امکان ارسال تبلیغات هوشمند را برای کاربران فراهم کرده و در همین راستا تیم پشتیبانی به صورت همه‌روزه فعال است. پشتیبانی ملی پیامک در طول هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر به صورت تلفنی و ارسال تیکت به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد. در ضمن از طریق، مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و آموزش‌های ویدیویی در یوتیوب و آپارات ملی‌پیامک به راحتی با نحوۀ کار سامانه آشنا می‌شوید.

اگر سایت فروشگاهی یا اپلیکیشنی برای کسب‌وکارتان دارید، قطعاً باید پیامک‌های بسیاری به خریداران بفرستید. با اتصال پنل به سایت از طریق وب‌سرویس ملی پیامک، کلیه پیامک‌های اطلاع‌رسانی مثل کد تایید و ورود، پیگیری سفارش، فراموشی رمز عبور و ... را می‌توانید با کمترین هزینه و صرفه‌جویی در زمان زمان برای مشتریان خود بفرستید.

بانک شماره پنل اس ام اس آذرشهر

پنل اس ام اسهمانطور که در بالا اشاره کردیم داشتن بانک شماره‌های مهم برای هر کسب‌وکاری حائز اهمیت است. پنل اس ام اس آذرشهر شرکت ملی‌ پیامک با داشتن بانک‌شماره‌های جامع و طبقه‌بندی‌شده سطح شهر، منطقه، بر اساس گروه شغلی و جنسیت امکان اجرای یک تبلیغات هدفمند و اصولی را برای شما ساده کرده است.

در پنل اس ام اس آذرشهر شما در قسمت منطقه هدفمند، بانک شماره کشوری، استان آذربایجان شرقی به تعداد 9257 شماره دائمی و 6439 سیمکارت اعتباری دسترسی دارید تا بتوانید ارسال انبوه هدفمن و مطلوبی در سطح شهر داشته باشید. در ضمن، در همین قسمت بانک شماره ایرانسل هم برای ارسال پیامک به تفکیک جنسیت در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید فقط برای آقایان یا خانم ها ارسال پیامک داشته باشید.

نگاهی به آذرشهر زیبا

آذَرْشَهْرْ یکی از شهرهای مهم و البته تاریخی استان آذربایجان شرقی است که در نزدیکی مرکز استان، شهر تبریز واقع شده است. در نوار شرقی آذرشهر به ارتفاعات سهند می‌رسید و باید انتظار آب‌وهوای بسیار سردی از این شهرستان داشته باشید.

بر اساس آخرین سرشماری رسمی کشور، آذرشهر ۴۱۴۸۸۷ نفر جمعیت دارد و یازدهمین شهر مهم و پرجمعیت استان آذربایجان شرقی است. برای تبلیغات اصولی در این شهرستان سراغ پنل اس ام اس آذرشهر بروید و برای ارسال پیامک یک برنامه‌ریزی مشخص و مدون داشته باشید

جمع بندی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

حالا که قصد تبلیغات پیامکی با پنل اس ام اس آذرشهر را دارید، بهتر است در همین ابتدای مسیر برای مشاوره دقیق‌تر و البته رایگان با تیم پشتیبانی ملی پیامک 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ثبت‌نام کرده و برای پنل درخواست دهید.

اگر تمامی مدارک را به عنوان شخص حقوقی یا شخص حقیقی آماده کنید، در کمتر از یک روزکاری پنل شما تائید می‌شود. بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور می‌توانید شروع به ارسال پیامک کنید. در ضمن ملی پیامک علاوه‌بر خط عمومی و اختصاصی، تعدادی پیامک هدیه نیز به کاربرانش اختصاص می‌دهد تا بهترین استفاده را از پنل پیامکی داشته باشند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید