30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال تبلیغات پیامکی هدفمند در هشتگرد

ارسال تبلیغات پیامکی هدفمند در هشتگرد

1

امروزه روش‌های بسیاری برای تبلیغات کسب‌وکارها وجود دارد که به فراخور نوع کالا و خدمات، هر کاربری می‌تواند بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش تبلیغاتی خودش را انتخاب کنید. به همین خاطر تیم مشاوره تبلیغاتی ملی پیامک در این مقاله قصد دارد درباره‌ پنل اس‌ ام اس هشتگرد و مزایای تبلیغات با ارسال پیامک صحبت کند. پس در این مقاله با ما  همراه باشید.

همین حالا کسب‌وکارت رو شکوفا کن!

ارسال پیامک هدفمند بر اساس محله، منطقه، اصناف و مشاغل و... می تواند کسب و کارتون را گسترش دهد. ارتباط مستقیم با مشتری با پنل پیامک البرز ساده و در دسترس است.
30% تخفیف
ALBZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس‌ ام اس چیست؟

پنل اس ام اس هشتگرد در واقع یک نرم‌ افزار آنلاین و تحت وب است که به کمک آن و بدون داشتن هیچ سخت‌ افزار خاصی می‌توانید با ورود به محیط کاربری، تبلیغات هدفمند ارسال کنید. محصولات یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. در کنار تبلیغات با اتصال پنل اس‌ ام اس به سایت یا اپلیکیشن کلیه پیامک‌های اطلاع‌رسانی مثل ارسال کد تایید ورود، فراموشی رمز عبور، ارسال کد مرسوله و کد تخفیف‌ را ارسال کنند. در ویدئو زیر مفصلاً مزایا و خدمات پنل پیامکی را معرفی کردیم:

چرا ملی پیامک بهترین سامانه‌ پیام کوتاه را دارد؟

دریافت پنل اس ام اس هشتگرد از شرکتی معتبر یک امتیاز برای شماست تا از رقبا متمایز شوید. پیشنهاد من خدمات شرکت ملی پیامک است و در ادامه دلایل این انتخابم را توضیح داده‌ام.

ملی پیامک با بزرگترین بانک شماره کشوری امکان تبلیغات انبوه و هدفمند را برایتان فراهم کرده است. در کنار بزرگترین بانک شماره کشوری، امکان پشتیبانی همه‌روزه به صورت تلفنی و ارسال تیکت دومین مزیت این سامانه است. شما می‌توانید تمامی مشکلات و سوالات خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید و نگران هیچ سوالی نباشید. البته همان طور که می‌دانید نوشتن متن جذاب مهمترین قسمت یک پیامک است. به همین خاطر ملی‌ پیامک با ارائۀ مینی دوره رایگان و کتابچه بازاریابی پیامکی توانسته با آموزش اصولی این امکان را به شما بدهد تا جذاب‌ترین متن‌ تبلیغاتی را نوشته و مخاطبین بیشتری را به کسب‌وکار خود جذب کنید. در مورد آموزش ویدئویی هم، ملی پیامک در کانال آپارات و یوتیوب خود آموزش صفر تا صد پنل و ماژول‌های کاربردی را قرار داده است تا با دیدن این ویدیو‌ها به سادگی بتوانید مدیریت پنل خود را برعهده بگیرید.

تعرفه مناسب ملی پیامک یکی از امتیاز‌هایی است که به کسب‌وکارهای نوپا این امکان را داده تا به راحتی تبلیغات انبوه ارسال کنند و نگران بودجۀ تبلیغاتی‌شان نباشند. در واقع شما با کمترین هزینه، پربازده‌ترین روش تبلیغاتی را خواهید داشت.

در آخر هم وجود بانک شماره‌های طبقه‌بندی شده در پنل اس‌ ام اس هشتگرد امکان یک بازاریابی هوشمند را فراهم کرده است، تا اگر کسب‌وکارتان را به تازگی راه انداختید و شماره مشتریان را ندارید، با این ویژگی بتوانید مشتریان جذب کرده و به تعداد بیشتری پیامک هدفمند بفرستید.

بانک شماره‌ جامع پنل اس‌ ام اس هشتگرد

پنل اس‌ ام اس چیست؟پنل اس‌ ام اس هشتگرد برای ارسال پیامک انبوه هدفمند، یکی از بهترین ابزارهای در دسترس شماست. به زبان ساده، می‌توانید پس از وارد شدن به پنل خود از نوار سبز رنگ گزینه‌ منطقه هدفمند را انتخاب کنید. به بانک شماره کشوری بروید و با انتخاب استان البرز، هشتگرد را پیدا کنید. حالا به ۱۰۷۶۸ شماره‌ اعتباری و ۱۴۳۰۱ خط دائمی دسترسی دارید. با ارسال پیامک هدفمند، تبلیغات شما دقیقاً به دست همین افراد می‌رسد.

اگر کسب‌و‌کار شما محصول یا خدمات ویژه‌ برای زنان یا مردان به صورت مجزا است، مثل سالن زیبایی با مزون لباس، بهترین انتخابتان برای تبلیغات انبوه و هدفمند ارسال پیامک به بانک‌ شماره جنسیت است. این دسته از کسب‌و‌کارها برای اجرای تبلیغات هدفمند و جلوگیری از اتلاف هزینه، می‌توانند از این بانک شماره استفاده کرده و فقط به خانم‌ها یا آقایان ارسال داشته باشند. بانک شماره جنسیت پنل اس ام اس هشتگرد به تازگی به‌روزرسانی شده و شامل شماره‌های ایرانسل شهر می‌شود.

نگاهی به هشتگرد

هَشتگِرد شهرستانی در استان البرز است که به عنوان مرکز شهرستان ساوجبلاغ شناخته می‌شود. هشتگرد با جمعیت ۵۵٬۶۴۰ نفری در فاصله نزدیکی از کرج واقع شده و موقعیت ویژه‌ای در این ناحیه دارد.

مشاغل و بیزینس‌های فعال در این ناحیه می‌توانند با استفاده از پنل اس‌ ام اس هشتگرد بهترین و هدفمندترین تبلیغات را اجرا کنند، با این روش مقرون‌به‌صرفه هم برندسازی کرده و هم مشتریان بیشتری داشته باشند.

سخن پایانی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟همانطوری که گفتم، کاربران برای استفاده از خدمات پنل اس‌ ام اس هشتگرد  می‌توانند از خدمات سامانه ملی پیامک استفاده نمایید. برای دریافت پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت نام کنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس گرفته و با تیم پشتیبانی فروش صحبت کنید.

بعد از ارائۀ مدارک به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی نوبت انتخاب پنل و پرداخت هزینه است تا نام کاربری و رمز عبور برایتان اس‌ ام اس شود. از همان لحظه می‌توانید وارد محیط کاربری پنل شوید، برای خودتان خط دیگری سفارش داده یا از خطوط هدیه ملی پیامک استفاده کنید و ارسال پیامک داشته باشید. هر موقع هم نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، از طریق تلفن یا ارسال تیکت می‌توانید با تیم پشتیبانی و فروش ملی پیامک در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید